ФорумКазинаPlatincasino - обща дискусия

Platincasino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от gil399
|
13341 преглеждания 102 отговора |
|
1...4 5 6
преди 3 месеца

Имам почти 16 000 евро в него... Бях получил по-малки плащания, но когато исках да изтегля големи суми от 4 000 и 1 700, ме насочиха към документи и изведнъж сметката ми беше деактивирана без предупреждение... Писах на поддръжката за това и нямам отговор в продължение на 72 часа и съм напълно в неведение и се чувствам измамен, защото съм VIP платинен член

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Видях жалбата ви и се надявам, че можете да помогнете по някакъв начин на нашия екип. Правилно ли разбирам, че сте казали на казиното предварително, че парите отиват в сметката на жена ви и вие всъщност проверявате нейните документи в казиното? Както каза другият играч, това е против правилата и през повечето време казината вземат пари за това, но ако са знаели за това и не сте ги лъгали през цялото време и не сте се опитвали да го заобиколите, тогава може да има шанс да получите парите.

Както и да е, чакате ли да проверят другите документи?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Разбира се, знаеха, че искам да преведа пари по сметката на жена ми... Данните МИ отдавна са проверени.


Искаха банково извлечение от сметката на жена ми и след три дни искаха съответната лична карта. Така че през цялото време са знаели, че става въпрос за някой друг, а именно жена ми.


Така че при всяка опция за теглене МОЕТО име вече е написано в ПРЕДВАРИТЕЛНО ОПИСАНИЕ, преди дори да мога да въведа IBAN.

Когато правите теглене, можете да добавите собственото си име, така че да изглежда, че това е разрешено. Казвал съм толкова много пъти в чатове, че бих искал да изтегля парите чрез жена ми.


В крайна сметка го казах сам. Сега не разбирам всички усилия, защото 300 евро влязоха в сметката на жена ми без проблем. (€300) В същото време имах €1500, изплатени по моята сметка... което показва, че просто исках да знам дали работи сега или не, защото съм говорил за това през цялото време.


Е, аз лично повдигнах въпроса, защото смятах, че всичко е законно. Просто исках да ги уведомя, защото те непрекъснато искаха документ, че ако има нещо друго, което трябва да се представи... моля, кажете ми сега...


След като казах, че не мога да разбера защо искат толкова много сега, след като вече са били направени плащания по тази сметка преди, малко след това бях деактивиран.


Благодаря ви много за усилията, защото се чувствам наистина обидена и безсилна. Нямах намерение да мамя никого, точно обратното, бях доволен от парите си и ги спечелих честно. И се надявам да си получа парите, защото не знам за никакви нарушения.


За да обобщя всичко, спечелих над €40 000 и загубих повече от €20 000 само за няколко дни. Това показва, че наистина ми харесва да играя


300 € от 40 000 влязоха в сметката на жена ми, 1 500 в моята сметка и сега са ме деактивирали с баланс от 15 700?


И трябва да се надявам, че ще получа парите си. Депозирах толкова много пари в това казино. Обичах да играя почти изключително там. Аз съм VIP платинен член. Вътре в себе си си мисля, че никой не може да е толкова нещастен, че сега да бъда третиран така.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Дори бих дарил част от парите на екипа от дъното на сърцето си... единственият начин да се свържете с тяхната поддръжка е чрез имейл, където сте информирани...


Ще ми се върнат след 48-72 часа... 72 часа отдавна минаха и вътрешно си мисля...

Кой тук не спазва правилата?


Е, нямам начин да общувам с тях, така че се надявам на вас ❤️🙏🏻


Не ме интересува цялата сума, просто когато спечелиш толкова много пари и знам това от седмица. Вече бях избрал неща, които исках да получа, и изведнъж те ми взеха парите, това е наистина лошо чувство, предпочитах никога да не съм печелил тези пари.

Автоматичен превод:
kozo90
преди 3 месеца

Разбирам ситуацията ви и когато им обясните всичко и дори при жена ви дойде някакво оттегляне, ще видим какво може да се направи с него. Тези ситуации са трудни и ние се стараем да се справяме съвестно с тях. Не казвам, че трябва да се получи добре, но ще се опитаме да направим всичко възможно, за да се уверим, че ще се получи.

Надявам се да се получи добре. ☘️

Автоматичен превод:
kozo90
преди 2 месеца

Има ли новини по вашия случай?

надявам се всичко да е наред?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

да, благодаря, от вчера мога да вляза отново, вероятно благодарение на усилията на екипа на казино гуру. Искаха документ от жена ми и тогава можех да използвам всичко отново. Така че, ако даден акаунт бъде деактивиран без предизвестие, не се паникьосвайте, дори ако една седмица почти получих инфаркт.


Все още нямам парите си, но мога да използвам сметката в ограничена степен. След като проверката приключи, всичко трябва да работи отново

Автоматичен превод:
kozo90
преди 2 месеца

Хей, приятно е да го чуя. Надяваме се, че акаунтът ви скоро ще бъде верифициран и ще можете да получите парите си.

Моля, дръжте всички ни в течение.

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized686 е изтрит
Anonymized686
преди 1 месец

Наистина съжалявам за всичко това и както Ник обясни във вашата жалба , най-доброто нещо, което можете да направите, е да се свържете с вашия доставчик на плащания и да се опитате да разберете какво може да се случи там. Надяваме се, че ще успеят да проследят парите и да ги оправят.

Просто ни информирайте за всяка актуализация относно това.🙏

Автоматичен превод:
Публикация на Anonymized686 е изтрит
Anonymized686
преди 1 месец

здравейте

Наистина съжалявам за цялата ситуация в тези казина, през която трябва да преминете.

Моля, знайте, че винаги се опитваме да помогнем на нашите потребители, когато има възможност да го направим. За съжаление във вашия случай това е между казиното и доставчика на плащания и докато не бъде открита причина за това забавяне, нашият екип за оплаквания е с вързани ръце, както казваме.

Да ви кажа честно, не съм запознат с ISX Pay, но наистина изглежда странно, че имате един и същ проблем в две казина с него.🤔

Имате ли опит с този метод на плащане от преди? Срещали ли сте подобни проблеми в миналото, може би?

Моля, опитайте се да се свържете с тях възможно най-скоро, за да се разреши този проблем, защото в много подобни случаи, както сме чували от други играчи, може да отнеме много време.

Надявам се, че скоро ще откриете причината за всичко това. Въпреки че не можем да продължим с това в момента, моля, знайте, че ние винаги сме тук, готови да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

Здравейте, отново имам проблем, че тегленето ми беше отхвърлено без причина и беше върнато в сметката ми и сега се опитвам да го изплатя с кредитна карта. моля помогнете

Автоматичен превод:
Momo95
преди 1 месец

Бих могъл да предложа да подадете жалба, но не съм сигурен дали бихте искали да я вземете от последния опит, при който спряхте да отговаряте на нашия екип.🤷‍♀️

Поддръжката на казиното общува ли с вас по този въпрос или изобщо не реагира?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Отново съм тук! Отново проблеми с Platincasino! Спечелих пари от €500, но когато трябва да изтегля, това се превръща в проблем, времето за изчакване е невероятно дълго, чака се през цялото време до около ден, след което пуснах парите в сметката отново, както казах последния път изпратих 2 имейла, без да получа отговор от тях, невероятно лошо обслужване на клиентите, но когато вкарах пари, беше добре, но не и когато ги извадя, не би трябвало да потвърждавам нищо, както вече направих последния път и тогава използвах същия метод на плащане.

Това продължава вече около 4 дни.

Автоматичен превод:
tackygirl2
преди 1 месец

Разбирам мисълта ви, че вече сте били верифицирани в това казино; само, моля, знайте, че те трябва да направят проверката поради политиката на AML при всяко теглене.

Със сигурност няма нужда да се проверявате отново, но може да има някои допълнителни проверки, от които казиното се нуждае, за да продължи.

Бяхте ли помолен да изпратите още документи, може би?

Затова, моля, опитайте се да бъдете търпеливи, когато поискате теглене, и ако видите, че наистина не води до никъде, уведомете ни.

Нашият екип за оплаквания може да се намеси в подобни случаи след 14-дневния период, но със сигурност ще се радва да помогне, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Разбирам, но сега пробвах тегления всеки ден, но пише чакащ за около ден: ден по-късно е отхвърлен, не получавам никаква информация какво липсва, пробвах различни възможности за теглене, нищо не минава .

Не знам какво правят. Все още не съм получил отговор и на имейлите си. 4/10 Тествах първия изход. Днес е 10 септември, не съм получил бележка. И не мога да използвам отново функцията за чат, тъй като съм швед.

Но ще почакам и ще видя, мисля, че през цялото време си връщам парите в сметката и трябва да ги тегля отново със същата виза всеки ден.

Автоматичен превод:
tackygirl2
преди 1 месец

Така че правилно ли разбирам, че вие заявявате теглене и на следващия ден то автоматично се отхвърля от казиното?🤔

Без никакви обяснения от поддръжката, нали?

Вярвам, че нашият екип за оплаквания може да ви помогне да разберете какво се случва там, ако казиното не обяснява ситуацията.

Ако проявявате интерес, моля, подайте жалба, като използвате тази връзка . Опитайте се да обясните всичко, което се случва там и нашият екип ще се свърже с вас и се надяваме заедно да намерите решението на този продължаващ проблем.

какво ще кажеш

Уведомете ни, ако решите да опитате тази опция, моля.


Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

В момента е като чакащ, чакам, ако го отхвърлят отново, ще пусна жалба. Не съм получил никакво известие или имейл за това какво може да не е наред, все едно Platincasino не съществува, нито един автоматичен отговор, че са получили имейла и че трябва да отговорят, както получих последния път, когато имах подобен проблем .

Правя жалбата през деня, ако са я отхвърлили отново.

Автоматичен превод:
tackygirl2
преди 1 месец

Видях жалбата ви и смятам, че трябва да обясните проблема някак по-добре на нашия екип, защото както сте го написали, изглежда, че отменяте бонуса всеки ден, знаете ли.

Не се колебайте да пишете на вашия език, тъй като ние използваме автоматичния превод и при оплаквания. Така със сигурност ще бъде по-разбираемо.

Не се притеснявайте обаче, нашият екип ще го прегледа възможно най-скоро и ще се заеме с него.

Дръжте ни в течение как върви тегленето, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

дами и господа,


Преди няколко дни спечелих 38 000 евро в Platincasino и исках да изтегля. Когато беше отхвърлен, се свързах с поддръжката на живо и те ми казаха, че ще отнеме до 3 работни дни. След това получих имейл, в който се казва, че имам няколко акаунта и след това акаунтът ми просто беше деактивиран.

Имам нужда от вашата помощ, защото имам 38 000 евро в моята сметка на играч и не спечелих това с бонус, а редовно. Направих депозити чрез онлайн банкиране и също направих снимка на печалбите


Lg

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини