ФорумКазинаPlatincasino - обща дискусия

Platincasino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от gil399
|
9867 преглеждания 86 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
преди 1 месец

Дори го запазих и виси над компютъра ми 😅

Автоматичен превод:
kozo90
преди 1 месец

По дяволите.. защото знам, че ако нарушите правилата и условията, ще получите възстановяване на последния си депозит 🫤

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам почти 16 000 евро в него... Бях получил по-малки плащания, но когато исках да изтегля големи суми от 4 000 и 1 700, ме насочиха към документи и изведнъж сметката ми беше деактивирана без предупреждение... Писах на поддръжката за това и нямам отговор в продължение на 72 часа и съм напълно в неведение и се чувствам измамен, защото съм VIP платинен член

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Видях жалбата ви и се надявам, че можете да помогнете по някакъв начин на нашия екип. Правилно ли разбирам, че сте казали на казиното предварително, че парите отиват в сметката на жена ви и вие всъщност проверявате нейните документи в казиното? Както каза другият играч, това е против правилата и през повечето време казината вземат пари за това, но ако са знаели за това и не сте ги лъгали през цялото време и не сте се опитвали да го заобиколите, тогава може да има шанс да получите парите.

Както и да е, чакате ли да проверят другите документи?

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Разбира се, знаеха, че искам да преведа пари по сметката на жена ми... Данните МИ отдавна са проверени.


Искаха банково извлечение от сметката на жена ми и след три дни искаха съответната лична карта. Така че през цялото време са знаели, че става въпрос за някой друг, а именно жена ми.


Така че при всяка опция за теглене МОЕТО име вече е написано в ПРЕДВАРИТЕЛНО ОПИСАНИЕ, преди дори да мога да въведа IBAN.

Когато правите теглене, можете да добавите собственото си име, така че да изглежда, че това е разрешено. Казвал съм толкова много пъти в чатове, че бих искал да изтегля парите чрез жена ми.


В крайна сметка го казах сам. Сега не разбирам всички усилия, защото 300 евро влязоха в сметката на жена ми без проблем. (€300) В същото време имах €1500, изплатени по моята сметка... което показва, че просто исках да знам дали работи сега или не, защото съм говорил за това през цялото време.


Е, аз лично повдигнах въпроса, защото смятах, че всичко е законно. Просто исках да ги уведомя, защото те непрекъснато искаха документ, че ако има нещо друго, което трябва да се представи... моля, кажете ми сега...


След като казах, че не мога да разбера защо искат толкова много сега, след като вече са били направени плащания по тази сметка преди, малко след това бях деактивиран.


Благодаря ви много за усилията, защото се чувствам наистина обидена и безсилна. Нямах намерение да мамя никого, точно обратното, бях доволен от парите си и ги спечелих честно. И се надявам да си получа парите, защото не знам за никакви нарушения.


За да обобщя всичко, спечелих над €40 000 и загубих повече от €20 000 само за няколко дни. Това показва, че наистина ми харесва да играя


300 € от 40 000 влязоха в сметката на жена ми, 1 500 в моята сметка и сега са ме деактивирали с баланс от 15 700?


И трябва да се надявам, че ще получа парите си. Депозирах толкова много пари в това казино. Обичах да играя почти изключително там. Аз съм VIP платинен член. Вътре в себе си си мисля, че никой не може да е толкова нещастен, че сега да бъда третиран така.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Дори бих дарил част от парите на екипа от дъното на сърцето си... единственият начин да се свържете с тяхната поддръжка е чрез имейл, където сте информирани...


Ще ми се върнат след 48-72 часа... 72 часа отдавна минаха и вътрешно си мисля...

Кой тук не спазва правилата?


Е, нямам начин да общувам с тях, така че се надявам на вас ❤️🙏🏻


Не ме интересува цялата сума, просто когато спечелиш толкова много пари и знам това от седмица. Вече бях избрал неща, които исках да получа, и изведнъж те ми взеха парите, това е наистина лошо чувство, предпочитах никога да не съм печелил тези пари.

Автоматичен превод:
kozo90
преди 4 седмици

Разбирам ситуацията ви и когато им обясните всичко и дори при жена ви дойде някакво оттегляне, ще видим какво може да се направи с него. Тези ситуации са трудни и ние се стараем да се справяме съвестно с тях. Не казвам, че трябва да се получи добре, но ще се опитаме да направим всичко възможно, за да се уверим, че ще се получи.

Надявам се да се получи добре. ☘️

Автоматичен превод:
kozo90
преди 3 седмици

Има ли новини по вашия случай?

надявам се всичко да е наред?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

да, благодаря, от вчера мога да вляза отново, вероятно благодарение на усилията на екипа на казино гуру. Искаха документ от жена ми и тогава можех да използвам всичко отново. Така че, ако даден акаунт бъде деактивиран без предизвестие, не се паникьосвайте, дори ако една седмица почти получих инфаркт.


Все още нямам парите си, но мога да използвам сметката в ограничена степен. След като проверката приключи, всичко трябва да работи отново

Автоматичен превод:
kozo90
преди 3 седмици

Хей, приятно е да го чуя. Надяваме се, че акаунтът ви скоро ще бъде верифициран и ще можете да получите парите си.

Моля, дръжте всички ни в течение.

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още