По дяволите.. защото знам, че ако нарушите правилата и условията, ще получите възстановяване на последния си депозит 🫤
Shit.. because I know that if you violate the terms and conditions you get your last deposit refunded 🫤
Scheisse.. weil ich kenne es so dass wenn man gegen die AGB verstößt das man die letzte Einzahlung zurück erstattet bekommt 🫤
Имам почти 16 000 евро в него... Бях получил по-малки плащания, но когато исках да изтегля големи суми от 4 000 и 1 700, ме насочиха към документи и изведнъж сметката ми беше деактивирана без предупреждение... Писах на поддръжката за това и нямам отговор в продължение на 72 часа и съм напълно в неведение и се чувствам измамен, защото съм VIP платинен член
I have almost 16,000 euros on it... I had received smaller payments but when I wanted to withdraw large sums of 4,000 and 1,700 I was referred to documents and suddenly my account was deactivated without warning... I wrote to support about this and have had no response for 72 hours and I am completely in the dark and feel cheated because I am a VIP platinum member
ich habe knapp 16000 euro drauf ... ich hatte kleinere auszahlungen bekommen doch als ich große summen abheben wollte 4000 und 1700 verwies man mich auf dokumente und plötzlich wurde mein konto deaktiviert ohne vorwahrnung... ich hatte deswegen den support angeschrieben und seit 72 stunden keine antwort und ich hänge voll in der luft und fühle mich betrogen weil ich VIP Platin Mitglied bin
Видях жалбата ви и се надявам, че можете да помогнете по някакъв начин на нашия екип. Правилно ли разбирам, че сте казали на казиното предварително, че парите отиват в сметката на жена ви и вие всъщност проверявате нейните документи в казиното? Както каза другият играч, това е против правилата и през повечето време казината вземат пари за това, но ако са знаели за това и не сте ги лъгали през цялото време и не сте се опитвали да го заобиколите, тогава може да има шанс да получите парите.
Както и да е, чакате ли да проверят другите документи?
I have seen your complaint and I hope you can help our team somehow. Do I understand correctly that you told the casino in advance that the money was going into your wife's account and you are basically verifying her documents at the casino ? As the other player said, it's against the rules and most of the time casinos take money for that, but if they knew about it and you didn't lie to them all the time and try to get around it, then there might be a chance that you might get the money.
Anyway, are you waiting for them to verify the other documents ?
Разбира се, знаеха, че искам да преведа пари по сметката на жена ми... Данните МИ отдавна са проверени.
Искаха банково извлечение от сметката на жена ми и след три дни искаха съответната лична карта. Така че през цялото време са знаели, че става въпрос за някой друг, а именно жена ми.
Така че при всяка опция за теглене МОЕТО име вече е написано в ПРЕДВАРИТЕЛНО ОПИСАНИЕ, преди дори да мога да въведа IBAN.
Когато правите теглене, можете да добавите собственото си име, така че да изглежда, че това е разрешено. Казвал съм толкова много пъти в чатове, че бих искал да изтегля парите чрез жена ми.
В крайна сметка го казах сам. Сега не разбирам всички усилия, защото 300 евро влязоха в сметката на жена ми без проблем. (€300) В същото време имах €1500, изплатени по моята сметка... което показва, че просто исках да знам дали работи сега или не, защото съм говорил за това през цялото време.
Е, аз лично повдигнах въпроса, защото смятах, че всичко е законно. Просто исках да ги уведомя, защото те непрекъснато искаха документ, че ако има нещо друго, което трябва да се представи... моля, кажете ми сега...
След като казах, че не мога да разбера защо искат толкова много сега, след като вече са били направени плащания по тази сметка преди, малко след това бях деактивиран.
Благодаря ви много за усилията, защото се чувствам наистина обидена и безсилна. Нямах намерение да мамя никого, точно обратното, бях доволен от парите си и ги спечелих честно. И се надявам да си получа парите, защото не знам за никакви нарушения.
За да обобщя всичко, спечелих над €40 000 и загубих повече от €20 000 само за няколко дни. Това показва, че наистина ми харесва да играя
300 € от 40 000 влязоха в сметката на жена ми, 1 500 в моята сметка и сега са ме деактивирали с баланс от 15 700?
И трябва да се надявам, че ще получа парите си. Депозирах толкова много пари в това казино. Обичах да играя почти изключително там. Аз съм VIP платинен член. Вътре в себе си си мисля, че никой не може да е толкова нещастен, че сега да бъда третиран така.
Of course they knew that I wanted to transfer money to my wife's account... MY data has been verified for a long time.
They wanted a bank statement from my wife's account and three days later they wanted the corresponding ID card. So they knew all along that it was about someone else, namely my wife.
So with every withdrawal option, MY name is already written in PRE-DESCRIPTION before I can even enter the IBAN.
When making a withdrawal, you can add your own name so that it appears that this is allowed. I have said so many times in chats that I would like to withdraw the money via my wife.
In the end, I said it myself. I don't understand all the effort now, because €300 went into my wife's account without any problems. (€300) At the same time, I had €1500 paid out to my account... that shows that I just wanted to know whether it works now or not because I've been talking about it the whole time.
Well, I brought the matter up myself because I thought that everything was legal. I just wanted to let them know, because they kept asking for a document, that if there is anything else that needs to be submitted... please tell me now...
After I said that I couldn't understand why they were asking for so much now when payments had already been made to this account before, I was deactivated shortly afterwards.
Thank you very much for your efforts, because I feel really insulted and powerless. I had no intention of cheating anyone, quite the opposite, I was happy about my money and I won it fairly. And I hope that I get my money, because I am not aware of any wrongdoing.
To sum it all up, I won over €40,000 and lost more than €20,000 in just a few days. This shows that I really enjoy playing
300 € of 40,000 went into my wife's account, 1,500 into my account and now they've deactivated me with an account balance of 15,700?
And I have to hope that I get my money. I have deposited so much money in this casino. I liked playing there almost exclusively. I am a VIP platinum member. Inside I think to myself, no one can be so unlucky that I am now being treated like this.
Natürlich wussten die dass ich Geld auf das Konto meiner Frau überweisen wollte… MEINE Daten sind schon längst verifiziert , seit langem.
Sie wollten ja einen Kontoauszug von dem Konto meiner Frau drei Tage später wollten Sie den dazugehörigen Personalausweis. Also die wussten die ganze Zeit, dass es um eine andere Person geht, nämlich meine Frau .
Also bei jeder Auszahlungmöglichkeit ist MEIN Name schon vorher VOR-geschrieben, bevor ich überhaupt die IBAN eingeben kann.
Bei einer Auszahlung kann man selbst einen Namen einfügen, so dass es den Anschein macht, das wäre erlaubt. Ich habe so oft in Chats gesagt, dass ich gerne das Geld über meine Frau auszahlen möchte.
Zum Schluss hatte ICH ja selbst gesagt. Ich verstehe den ganzen Aufwand jetzt gerade nicht, weil ja 300 € ohne Probleme auf mein Konto meiner Frau eingegangen sind. (300 Euro) Zeitgleich hatte ich mir 1500 € auszahlen lassen auf mein Konto … daran sieht man ja ich wollte einfach wissen, ob es jetzt funktioniert oder nicht weil ich ja die ganze Zeit schon davon gesprochen habe
Also ich habe selbst die Sache zum Thema gemacht, weil ich dachte, dass alles legal ist.. Ich wollte lediglich einfach denen auch mitteilen, weil sie immer wieder ein Dokument gefordert haben, dass wenn noch was nachzureichen ist …..es mir bitte jetzt sagen sollen ….
Nachdem ich gesagt hatte, dass ich nicht verstehen kann, warum jetzt so viel gefragt wird, wenn schon vorher auf dieses Konto ausgezahlt worden ist. Kurz darauf wurde ich deaktiviert.
Vielen Dank für Ihre Bemühungen, denn ich fühle mich echt vor den Kopf gestoßen und machtlos. Ich hatte in keinster Weise vor jemanden zu betrügen ganz im Gegenteil ich habe mich über mein Geld gefreut und ich habe es fair gewonnen. Und das hoffe ich doch auch, dass ich mein Geld bekomme, denn ich bin mir keiner Schuld bewusst
Um alles zusammenzufassen. Ich habe über 40.000 € gewonnen. Innerhalb von wenigen Tagen mehr als 20.000 verspielt. Daran sieht man, dass ich sehr gerne spiele
300 € von 40.000 sind auf das Konto meiner Frau eingegangen ,1500 auf mein Konto und jetzt deaktiviert man mich mit einem Kontostand von 15.700 ?
Und ich muss hoffen, dass ich mein Geld bekomme. Ich habe so viel Geld eingezahlt in dieses Casino. Ich habe gerne da gespielt fast aus schließlich . ich bin VIP Platin Mitglied. Innerlich denke ich mir so viel Pech kann doch kein Mensch haben, dass ich jetzt so behandelt werde
Дори бих дарил част от парите на екипа от дъното на сърцето си... единственият начин да се свържете с тяхната поддръжка е чрез имейл, където сте информирани...
Ще ми се върнат след 48-72 часа... 72 часа отдавна минаха и вътрешно си мисля...
Кой тук не спазва правилата?
Е, нямам начин да общувам с тях, така че се надявам на вас ❤️🙏🏻
Не ме интересува цялата сума, просто когато спечелиш толкова много пари и знам това от седмица. Вече бях избрал неща, които исках да получа, и изведнъж те ми взеха парите, това е наистина лошо чувство, предпочитах никога да не съм печелил тези пари.
I would even donate some of the money to the team from the bottom of my heart... the only way to contact their support is via email where you are informed...
They will get back to me in 48-72 hours... 72 hours have long since passed and inside I am thinking...
Who doesn't follow the rules here?
Well I have no way of communicating with them so I'm hoping for you ❤️🙏🏻
I don't care about the whole amount, it's just when you win so much money, and I've known that for a week. I had already picked out things that I wanted to get and suddenly they took my money away from me, it's a really bad feeling, I'd rather never have won that money.
Ich würde sogar was von Herzen was von dem Betrag spenden für das Team… die einzigste Möglichkeit, deren Support anzuschreiben ist die bei E-Mail wo einem mitgeteilt wird….
sie melden sich in 48-72 Stunden… 72 Stunden sind schon lange vorbei und innerlich denke ich mir...
Wer hält sich hier nicht an Regeln ?
Also ich habe gar keine Möglichkeit mit denen zu kommunizieren deswegen hoffe ich auf euch ❤️🙏🏻
Mir geht es auch gar nicht um den ganzen Betrag nur wenn man so viel Geld gewinnt und ich weiß das schon seit einer Woche. Ich hatte mir schon Sachen ausgesucht, die ich holen wollte und auf einmal nimmt man mir so mein Geld das ist wirklich ein schlimmes Gefühl da hat man lieber dieses Geld niemals gewonnen.
Разбирам ситуацията ви и когато им обясните всичко и дори при жена ви дойде някакво оттегляне, ще видим какво може да се направи с него. Тези ситуации са трудни и ние се стараем да се справяме съвестно с тях. Не казвам, че трябва да се получи добре, но ще се опитаме да направим всичко възможно, за да се уверим, че ще се получи.
Надявам се да се получи добре. ☘️
I understand your situation and when you have explained everything to them and some withdrawal has even come to your wife so we will see what can be done with it. These situations are difficult and we try to handle them conscientiously. I'm not saying it has to turn out well, but we'll try to do everything we can to make sure it does.
I hope it will turn out well. ☘️
Има ли новини по вашия случай?
надявам се всичко да е наред?
Is there any news about your case?
hope everything goes well?
Gibt’s was neues zu deinem Fall?
hoffe es läuft alles gut ?
да, благодаря, от вчера мога да вляза отново, вероятно благодарение на усилията на екипа на казино гуру. Искаха документ от жена ми и тогава можех да използвам всичко отново. Така че, ако даден акаунт бъде деактивиран без предизвестие, не се паникьосвайте, дори ако една седмица почти получих инфаркт.
Все още нямам парите си, но мога да използвам сметката в ограничена степен. След като проверката приключи, всичко трябва да работи отново
yes, thanks, since yesterday I can log in again, probably thanks to the efforts of the casino guru team. They wanted a document from my wife and then I could use everything again. So if an account is deactivated without notice, don't panic, even if I almost had a heart attack one week.
I don't have my money yet but I can use the account to a limited extent. Once the verification is complete everything should work again
ja danke seit gestern kann ich mich wieder einloggen wahrscheinlich durch die bemühungen des casino Guru Team . sie wolllten ein Dokument meiner Frau und danach könnte ich wieder alles benutzen . Also wenn mal ein account ohne ankündigung deaktiviert wird nicht in pannig verfallen auch wenn ich eine woche fast ein Herzinfakt bekommen hätte
noch habe ich mein geld nicht aber kann eingeschränkt den account nutzen . wenn die verifierung abgeschlossen ist dann sollte wieder alles klappen
Хей, приятно е да го чуя. Надяваме се, че акаунтът ви скоро ще бъде верифициран и ще можете да получите парите си.
Моля, дръжте всички ни в течение.
Hey, that is nice to hear. Hopefully your account will be verified soon and you'll be able to get your money.
Please keep us all informed.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.