преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Platincasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добро утро, идвам да се оплача за това казино, не е било нечестно, в началото на август тази година, въведох връзката, която казваше 20 безплатни завъртания в книгата на мъртвата игра, засега добре, Регистрирах се на сайта, изпратих моя rg, cpf, доказателство за местожителство и акаунтът беше активиран и пишеше, че от този момент нататък мога да правя транзакции в сайта, тогава проблемът започна, тези 20 безплатни завъртания станаха 7 евро , и след като изпълних изискването за залагане, стана 300 евро, щастлив, че отидох да тегля и ме помоли за банкова сметка, имам я и сметката отговаря на всички изисквания, които сайтът иска, но те все още не одобряват , чатът е ужасен, отговорът на имейла отнема много време, мина почти 1 месец.
Бих искал помощ, вие, които живеете повече в този свят на казина, как трябва да постъпя, тъй като за да изтегля те представляват огромна трудност
Благодаря!
Good morning, I'm coming to make a complaint about this casino, it hasn't been dishonest, at the beginning of August this year, I entered the link that said 20 free spins in the book of dead game, so far ok, I registered on the site, I sent my rg, cpf, proof of residence and the account was activated, and it said that from that moment on I could make transactions within the site, then the problem started, these 20 free spins became 7 euros, and after fulfilling the wagering requirement it became 300 euros, happy I went to make a withdrawal, and asked me for a bank account, I have it and the account met all the requirements the site asks for, but they still don't approve, the chat is horrible, the e-mail takes a long time to answer, it's been almost 1 month.
I would like help, you who live more in this world of casinos, how should I proceed since to make the withdrawal they pose a huge difficulty
thanks!
Bom dia, venho fazer uma reclamação sobre esse casino, ele não tem sido desonesto, no inicio de agosto desse ano, eu entrei no link que dizia 20 giros grátis no jogo book of dead, até ai ok, fiz meu cadastro no site, enviei meu rg, cpf, comprovante de residencia e a conta foi ativada, e dizia que a partir daquele momento eu poderia fazer transações dentro do site, ai começou o problema, esses 20 giros grátis se tornaram 7 euros, e apos cumprido o requisito de aposta se tornou 300 euros, feliz fui fazer um saque, e me pede uma conta bancaria, eu tenho e a conta cumpri todos os requisitos que o site pede, mas eles mesmo assim não aprovam, o chat é horrível, o e-mail demora pra responder, isso já faz quase 1 mês.
Gostaria de ajuda, vocês que vivem mais esse mundo de casinos, como devo proceder já que para efetuar o saque eles colocam uma dificuldade enorme
obrigado!
Честно казано, все още не разбирам как тегленето може да отнеме месец или повече в казино. Или сте направили нещо нередно и казиното може да го види и да ви информира за това (условия за бонус, множество акаунти, грешни документи и т.н.), или не сте направили нищо лошо и тогава трябва да получите печалбите си.
Но все още не виждам никаква причина, поради която искането за теглене трябва да бъде висящо в продължение на месец.
Honestly, I still don't understand how can a withdrawal take a month or more in a casino. You either did something wrong and the casino can see it and inform you about it (bonus terms and conditions, multiple accounts, wrong documents etc.) or you did nothing wrong and then you should get your winnings.
But I still don't see any reason why a withdrawal request should be pending for a month.
Имам въпрос. Casino Guru му дава оценка 9.9 и хората, които играят там казват друго, на кого да вярвам??
Хора, които играят там или хора, които приемат оплаквания??? Разочарован съм.
Вие вече не представлявате играчите, а казиното, преди няколко години това беше различно!!
I have a question. Casino Guru gives it a 9.9 rating and the people who play there say otherwise, who to believe??
People playing there or people taking complaints??? I'm disappointed.
You no longer represent the players, but the casino, a few years ago that was different!!
Ich habe da eine Frage. Casino Guru gibt Bewertung 9.9 und die Leute,die da spielen sagen was anderes,wem soll man glauben??
Leuten,die da spielen,oder Leuten,die Beschwerden aufnehmen??? Ich bin enttäuscht.
Man vertritt nicht mehr die Spieler,sonder das Casino,vor paar Jahren das war anders!!
Здравейте,
Малдадорог.
Позволете ми да обясня, че ние ценим и вземаме под внимание мненията на играчите, но не можем да оценим никое казино само с такава обратна връзка. Затова зададохме функция за оценка на потребителски прегледи, където всеки играч може да сподели своя опит.
Това е така, защото не всеки играч може да бъде напълно доволен, но това не означава непременно, че казиното в крайна сметка е лошо. Честно казано, повечето играчи не са доволни, защото просто губят или не печелят от някакъв бонус и в крайна сметка нарушават някакво правило.
Както знаете, ние позволяваме на играчите да подават оплаквания, за да ги защитим и да разследваме какво се е объркало.
Вие сами сте изпратили няколко оплаквания .
Ако установим, че казиното е действало срещу честния хазарт, можем да наградим това казино с черни точки и дори да понижим рейтинга, в случай че проблемът е по-сериозен или засегнат много играчи.
Очевидно е, че потребителските отзиви не могат да бъдат третирани с такова внимание, следователно ние поддържаме тази информация видима, но разделена.
Чувствайте се свободни да прочетете повече за нашия процес за преглед и оценка на казиното
Надявам се, че схващаш смисъла.
Hello,
Maldadorog.
Allow me to explain that we value and get players' opinions into consideration, but we can't rate any casino only by such feedback. So we set a user review rating feature, where every player can share their experiences.
It's because not every player can be fully satisfied but it does not necessarily mean that the casino is ultimately bad. Honestly, most players are not satisfied because they simply lose or did not win from some bonus and eventually broke some rule.
As you know, we allow players to submit complaints in order to protect them and investigate what went wrong.
You've submitted a few complaints yourself.
If we find that the casino acted against fair gambling, we can reward this casino with black points and even lower the rating in case the problem is more serious or affected a lot of players.
So obviously, user reviews can't be treated with such attention, hence we keep those information visible, but separated.
Feel free to read more about Our Casino Review And Rating Process
I hope you get the point.
Здравейте,
Подадох жалба относно Platincasino. Тази сутрин получих отговор от Кристина и отговорих веднага, но за съжаление нищо не се е случило оттогава и последните 2 коментара от моя страна казват „Изчакайте потвърждение".
Това, което Platincasino работи там, е измама!
Може ли някой от екипа да се погрижи за жалбата ми възможно най-скоро.
наистина имам нужда от помощ!
Благодаря предварително.
Hello,
I have submitted a complaint regarding Platincasino. I got a reply from Kristina this morning and replied straight away, but unfortunately nothing has happened since then and the last 2 comments on my part say "Wait for confirmation".
What Platincasino operates there is fraud!
Can someone from the team please take care of my complaint as soon as possible.
I really need help!
Thanks in advance.
Hallo,
ich habe ein Beschwerde bzgl. Platincasino eingereicht. Habe heute morgen eine Antwort von Kristina darauf bekommen und auch direkt wieder geantwortet, aber seitdem passiert leider nichts mehr und bei den letzten 2 Kommentare meinerseits steht „Auf die Bestätigung warten"
Was Platincasino da betreibt ist Betrug!
Kann sich jemand aus dem Team bitte schnellstmöglich um meine Beschwerde kümmern.
Ich brauche wirklich Hilfe!
Vielen Dank im Voraus.
Здравейте,
това означава, че екипът по жалбите разглежда вашия случай . За съжаление вие сте единственият човек, който има открито оплакване. В момента има 677 отворени жалби, виждате ли? Затова ви моля да кажете спокойствие, моля. Според броя екранни снимки, които сте изпратили досега, екипът ще се нуждае от много време, за да ги прегледа.
Не го прочетох всичко, но любезно имайте предвид, че никога не трябва да използвате опцията за плащане на някой друг, освен това, когато депозирате, депозирате сами, като имате предвид общите условия, защото всичко е посочено там. В повечето казина, само когато подадете теглене, проверката се задейства, депозитите не се нуждаят от проверка.
Това е нормално.
Ще изчакам, докато екипът по жалбите актуализира вашия случай - твърде е изчерпателен. 🙂
Hello,
it means that the complaint team is reviewing your case. Sadly you are the only person having an open complaint. There are currently 677 opened complaints, you see? So I ask you kindly to say calm, please. According to the number of screenshots you've submitted so far, the team would need a lot of time to go through them.
I didn't read it all, but kindly note that you should never use someone else's payment option, furthermore, when you deposit you deposit on your own keeping general terms and conditions in mind because it's all stated there. In most casinos, only when you submit a withdrawal, the verification is triggered, deposits don't need verification.
That is normal.
I will wait till the complaint team will go update your case - it's too comprehensive. 🙂
проклетите мафиоти работят там!
Измама, измама, лъжа, измама всичко, което можете да си представите...
Те дори не изплащат най-малките печалби, ако изобщо спечелите нещо.
Човек е отхвърлен, зле информиран само за да не инициира плащане.
За луд е!!!
Не плащайте и стотинка там, тази престъпна платформа трябва да се затвори!
goddamn mafiosi working there!
Scam, cheat, lie, deception everything you can imagine...
They don't even pay out the smallest winnings if you win anything at all.
One is turned away, poorly informed only in order not to initiate a payment.
It is to be crazy!!!
Don't pay a penny there, this criminal platform should be closed!
gottverdammte mafiosis die dort arbeiten!
Scam,Betrug,Lug,Täuschung alles was man sich vorstellen kann...
Sie zahlen nicht mal die geringsten Gewinne aus,wenn man denn überhaupt was gewinnen sollte.
Man wird abgewimmelt,schlecht beauskunftet nur um kein Auszahlung in die Wege zu leiten.
Es ist zum verrückt werden!!!
Zahlt dort bloß keinen Penny ein,diese Verbrecherplattform gehört geschlossen!
Здравейте,
въз основа на вашата жалба , изглежда, че има проблем с проверката, надявам се, че ще можем да ви помогнем да преминете през това.
Забелязахте ли, че Кристина чака вашия отговор? Моля, изпратете й съобщенията.
Hello,
based on your complaint, it seems that there is an issue with the verification, I hope we will be able to help you pass that.
Did you notice that Kristina is waiting for your reply? Kindly send her the communications.
Здравейте хора, Platincasino не изплаща парите ми, според слуховете спечелих 905 хиляди евро. Сега софтуерна грешка какво не е наред
Hello people Platincasino does not pay out my money I won 905 thousand euros the rumor. Now software error what is wrong
Hallo leute Platincasino zahlt mein geld nicht aus ich habe 905 tausend euro gewonnen die sage. Jetzt software fehler was nicht stimmt
Здравейте,
Предполагам, че това допълнително обяснение изисква съдействието на казиното, така че е добре, че сте изпратили жалбата . Сега Ник ще се погрижи за това, надявам се, че ще можем да ви помогнем. 🤞
Hello,
I guess that further explanation requires the casino's cooperation, so it's good that you've submitted the complaint. Nick will now take care of that, I hope we will be able to help you. 🤞
Бих искал да направя оплакване относно PlatinCasino, депозирах пари, направих сумата си и сега не мога да ги изтегля, искат от мен да направя още един депозит чрез SKRILL от поне 10 евро и след това искат да изтегля парите там!
Вече имам проверени всички документи, искам да получа парите си по същия начин, по който съм платил, чрез PIX!
I would like to make a complaint about PlatinCasino, I deposited money, made my amount and now I can't withdraw it, they ask me to make another deposit via SKRILL of at least 10 euros, and then ask to withdraw the money there!
I already have all my documents verified, I want to receive my money the same way I paid, via PIX!
Gostaria de fazer uma reclamação sobre o PlatinCasino, depositei dinheiro, fiz meu montante e agora não consigo sacar, pedem para fazer outro deposito via SKRILL de no minimo 10 euros, e ai sim pedir para retirar o dinheiro por la !
Já estou com todos meus documentos verificados, quero receber meu dinheiro da mesma forma que paguei, via PIX !
Здравейте,
Разбирам какво искате, но докато казиното предлага друга опция за теглене, предполагам, че има правилни причини точно за това. 10 евро не е огромна сума и предполагам, че си струва да опитате. Другият начин би бил да се придържате към вашето искане и да удължите решението. Ако казиното каже, че снимката не е налична за вас сега, бих предположил, че не е така.
Дори жалбата няма да промени наличността на плащане, така че сега трябва да се съсредоточите върху получаването на парите.
Звучи ли ви разумно?
Hello,
I understand what you want, but as long as the casino suggests another withdrawal option, I guess there are s proper reasons just for that. €10 is not a huge sum, and I guess it's worth a try. The other way would be to stick to your demand and prolong the solution. If the casino says that pix is not available for you now, I'd assume that it is not.
Even the complaint would not change the payment availability, so you should now focus on getting the money.
Does it sound reasonable to you?
Платинказино. Депозирам 30 евро, дават ми още 30 като бонус. Играя на fruits40, където не можете да играете с бонус пари, печеля 85 евро и когато отида да тегля, ми казва, че няма баланс. Отменям бонуса и все още нямам баланс. Оплаквам се, а те ми казват, че нищо не могат да направят
Platincasino. I deposit 30 euros, they give me another 30 as a bonus. I play at fruits40, where you can't play with bonus money, I win 85 euros and when I go to withdraw it says there is no balance. I cancel the bonus and I still have no balance. I complain and they tell me they can't do anything
Platincasino. Deposito 30 euros, me dan de bono otros 30. Juego en fruits40, donde no se puede jugar con dinero de bono, gano 85 euros y cuando voy a hacer la retirada dice que no hay saldo. Cancelo el bono y sigo sin saldo. Me quejo y me dicen que no pueden hacer nada
Те ми потвърждават, че когато депозирате със свързан бонус, трябва да отговаряте на условията за бонус, тъй като това е лепкав бонус, тоест това, което спечелите, ще се брои като бонус, за да изпълните изискванията за освобождаване на залога. В случай на отказ, печалбите също се елиминират. ТОВА е решението
They confirm to me that when you deposit with an associated bonus you have to meet the bonus conditions, because it is a sticky bonus, that is, what you win will be counted as a bonus to meet the release wager requirements. In case of cancellation, the winnings are also eliminated. THIS is the solution
Me confirman que cuando se deposita con un bono asociado hay que cumplir las condiciones del bono, porque es un sticky bonus, esto es, que lo que ganes será contado como bono para cumplir los requisitos de apuesta de liberación. En caso de cancelarlo, las ganancias son eliminadas también. ESTA es la solucion
Е, съжалявам да го кажа, но изглежда, че сте пропуснали доста важно правило, преди да играете с бонуса.
Изглежда, че не сте изпълнили изискването за залагане, следователно средствата се считат за бонус пари. в момента, в който анулирахте бонуса, вашите средства вече бяха изиграни предполагам.
Проверих действителния бонус PlatinCasino и неговите условия - като пример:
„Изисквания за залагане: 35 пъти (бонус + депозит) (прилагат се ограничения) Ще трябва да заложите 35 пъти сумата на вашия бонус и депозит, за да изчистите бонуса и да можете да изтеглите печалбите си.
Например, ако депозирате €10 и получите €10 бонус, ще трябва да заложите €700 общо (€20 * 35), преди да ви бъде позволено да направите теглене.
Някои видове игри имат намален принос към изискванията за залагане: слотове 100%, игри на живо 20%, игри на маса 20%, видео покер 5%."
Този бонус обаче не е маркиран като лепкав.
Е, като вземете бонуса, вие се съгласявате с условията, така че предполагам, че когато сте анулирали бонуса, сте направили грешка. Попитахте ли казиното за решението си, преди да анулирате бонуса, моля?
Чувствайте се свободни да споделяте всяка свързана комуникация - за предпочитане на английски, ако може.
Well, I'm sorry to say that but it seems that you missed quite an important rule before playing with the bonus.
It seems that you have not met the wagering requirement, hence the funds were considered bonus money. the moment you canceled the bonus, your funds were already played out I guess.
I checked the actual PlatinCasino Bonus and its terms - as an example:
"Wagering requirements: 35x (bonus + deposit) (restrictions apply)You will have to wager 35-times the sum of your bonus and deposit to clear the bonus and be able to withdraw your winnings.
For example, if you deposit €10 and get a €10 bonus, you will have to wager €700 in total (€20 * 35) before being allowed to make a withdrawal.
Some types of games have a decreased contribution towards the wagering requirements: Slots 100%, Live games 20%, Table games 20%, Video poker 5%."
However, this bonus is not marked as the sticky one.
Well, by taking the bonus, you agree with the terms, so I guess that when you canceled the bonus, you made a mistake. Have you asked the casino about your decision before canceling the bonus, please?
Feel free to share any related communications - preferably in English if I may.
Здравейте приятели на Casino Guru, идвам да ви уведомя, че Platin Casino вече има и спортни залагания.
Hello Casino Guru friends, I'm dropping by to let you know that Platin Casino now has sports betting as well.
Olá amigos do Casino Guru, estou passando para avisar que o Platin Casino agora tem apostas esportivas também.
Здравей.
Звучиш като фен на спортните залагания, така че нямам търпение да разбера, играеш ли и казино игри?😊
Hello there.
You sound like a sports betting fan, so I'm eager to know, do you play casino games as well?😊
Да, аз също залагам, но предпочитам спортни залагания. Предпочитаните от мен доставчици са Pragmatic Play и Wazdan.
Yes, I gamble too but I prefer sports betting. My preferred providers are Pragmatic Play and Wazdan.
Sim, eu jogo também mas prefiro as apostas esportivas. Meus fornecedores preferidos são a Pragmatic Play e a Wazdan.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.