ФорумКазинаPlatincasino - обща дискусия

Platincasino - обща дискусия

преди 3 години от gil399
|
13335 преглеждания 102 отговора |
|
1 2...6
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Platincasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Добро утро, идвам да се оплача за това казино, не е било нечестно, в началото на август тази година, въведох връзката, която казваше 20 безплатни завъртания в книгата на мъртвата игра, засега добре, Регистрирах се на сайта, изпратих моя rg, cpf, доказателство за местожителство и акаунтът беше активиран и пишеше, че от този момент нататък мога да правя транзакции в сайта, тогава проблемът започна, тези 20 безплатни завъртания станаха 7 евро , и след като изпълних изискването за залагане, стана 300 евро, щастлив, че отидох да тегля и ме помоли за банкова сметка, имам я и сметката отговаря на всички изисквания, които сайтът иска, но те все още не одобряват , чатът е ужасен, отговорът на имейла отнема много време, мина почти 1 месец.

Бих искал помощ, вие, които живеете повече в този свят на казина, как трябва да постъпя, тъй като за да изтегля те представляват огромна трудност

Благодаря!

Автоматичен превод:
gil399
преди 3 години

Честно казано, все още не разбирам как тегленето може да отнеме месец или повече в казино. Или сте направили нещо нередно и казиното може да го види и да ви информира за това (условия за бонус, множество акаунти, грешни документи и т.н.), или не сте направили нищо лошо и тогава трябва да получите печалбите си.

Но все още не виждам никаква причина, поради която искането за теглене трябва да бъде висящо в продължение на месец.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам въпрос. Casino Guru му дава оценка 9.9 и хората, които играят там казват друго, на кого да вярвам??

Хора, които играят там или хора, които приемат оплаквания??? Разочарован съм.

Вие вече не представлявате играчите, а казиното, преди няколко години това беше различно!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Малдадорог.

Позволете ми да обясня, че ние ценим и вземаме под внимание мненията на играчите, но не можем да оценим никое казино само с такава обратна връзка. Затова зададохме функция за оценка на потребителски прегледи, където всеки играч може да сподели своя опит.

Това е така, защото не всеки играч може да бъде напълно доволен, но това не означава непременно, че казиното в крайна сметка е лошо. Честно казано, повечето играчи не са доволни, защото просто губят или не печелят от някакъв бонус и в крайна сметка нарушават някакво правило.

Както знаете, ние позволяваме на играчите да подават оплаквания, за да ги защитим и да разследваме какво се е объркало.

Вие сами сте изпратили няколко оплаквания .

Ако установим, че казиното е действало срещу честния хазарт, можем да наградим това казино с черни точки и дори да понижим рейтинга, в случай че проблемът е по-сериозен или засегнат много играчи.

Очевидно е, че потребителските отзиви не могат да бъдат третирани с такова внимание, следователно ние поддържаме тази информация видима, но разделена.

Чувствайте се свободни да прочетете повече за нашия процес за преглед и оценка на казиното

Надявам се, че схващаш смисъла.





Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Здравейте,


Подадох жалба относно Platincasino. Тази сутрин получих отговор от Кристина и отговорих веднага, но за съжаление нищо не се е случило оттогава и последните 2 коментара от моя страна казват „Изчакайте потвърждение".


Това, което Platincasino работи там, е измама!


Може ли някой от екипа да се погрижи за жалбата ми възможно най-скоро.


наистина имам нужда от помощ!


Благодаря предварително.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Moutsina
преди 2 години

Здравейте,

това означава, че екипът по жалбите разглежда вашия случай . За съжаление вие сте единственият човек, който има открито оплакване. В момента има 677 отворени жалби, виждате ли? Затова ви моля да кажете спокойствие, моля. Според броя екранни снимки, които сте изпратили досега, екипът ще се нуждае от много време, за да ги прегледа.

Не го прочетох всичко, но любезно имайте предвид, че никога не трябва да използвате опцията за плащане на някой друг, освен това, когато депозирате, депозирате сами, като имате предвид общите условия, защото всичко е посочено там. В повечето казина, само когато подадете теглене, проверката се задейства, депозитите не се нуждаят от проверка.

Това е нормално.

Ще изчакам, докато екипът по жалбите актуализира вашия случай - твърде е изчерпателен. 🙂


Автоматичен превод:
преди 1 година

проклетите мафиоти работят там!


Измама, измама, лъжа, измама всичко, което можете да си представите...


Те дори не изплащат най-малките печалби, ако изобщо спечелите нещо.


Човек е отхвърлен, зле информиран само за да не инициира плащане.


За луд е!!!


Не плащайте и стотинка там, тази престъпна платформа трябва да се затвори!

Автоматичен превод:
paulicklars
преди 1 година

Здравейте,

въз основа на вашата жалба , изглежда, че има проблем с проверката, надявам се, че ще можем да ви помогнем да преминете през това.

Забелязахте ли, че Кристина чака вашия отговор? Моля, изпратете й съобщенията.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте хора, Platincasino не изплаща парите ми, според слуховете спечелих 905 хиляди евро. Сега софтуерна грешка какво не е наред

Автоматичен превод:
Humeyraguener
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че това допълнително обяснение изисква съдействието на казиното, така че е добре, че сте изпратили жалбата . Сега Ник ще се погрижи за това, надявам се, че ще можем да ви помогнем. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря, чакам, моля, помогнете ми, спечелих

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих искал да направя оплакване относно PlatinCasino, депозирах пари, направих сумата си и сега не мога да ги изтегля, искат от мен да направя още един депозит чрез SKRILL от поне 10 евро и след това искат да изтегля парите там!

Вече имам проверени всички документи, искам да получа парите си по същия начин, по който съм платил, чрез PIX!

Автоматичен превод:
williamgara75
преди 1 година

Здравейте,

Разбирам какво искате, но докато казиното предлага друга опция за теглене, предполагам, че има правилни причини точно за това. 10 евро не е огромна сума и предполагам, че си струва да опитате. Другият начин би бил да се придържате към вашето искане и да удължите решението. Ако казиното каже, че снимката не е налична за вас сега, бих предположил, че не е така.

Дори жалбата няма да промени наличността на плащане, така че сега трябва да се съсредоточите върху получаването на парите.

Звучи ли ви разумно?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Платинказино. Депозирам 30 евро, дават ми още 30 като бонус. Играя на fruits40, където не можете да играете с бонус пари, печеля 85 евро и когато отида да тегля, ми казва, че няма баланс. Отменям бонуса и все още нямам баланс. Оплаквам се, а те ми казват, че нищо не могат да направят

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те ми потвърждават, че когато депозирате със свързан бонус, трябва да отговаряте на условията за бонус, тъй като това е лепкав бонус, тоест това, което спечелите, ще се брои като бонус, за да изпълните изискванията за освобождаване на залога. В случай на отказ, печалбите също се елиминират. ТОВА е решението

Автоматичен превод:
Celesteangelik
преди 1 година

Е, съжалявам да го кажа, но изглежда, че сте пропуснали доста важно правило, преди да играете с бонуса.

Изглежда, че не сте изпълнили изискването за залагане, следователно средствата се считат за бонус пари. в момента, в който анулирахте бонуса, вашите средства вече бяха изиграни предполагам.

Проверих действителния бонус PlatinCasino и неговите условия - като пример:

„Изисквания за залагане: 35 пъти (бонус + депозит) (прилагат се ограничения) Ще трябва да заложите 35 пъти сумата на вашия бонус и депозит, за да изчистите бонуса и да можете да изтеглите печалбите си.

Например, ако депозирате €10 и получите €10 бонус, ще трябва да заложите €700 общо (€20 * 35), преди да ви бъде позволено да направите теглене.

Някои видове игри имат намален принос към изискванията за залагане: слотове 100%, игри на живо 20%, игри на маса 20%, видео покер 5%."

Този бонус обаче не е маркиран като лепкав.

Е, като вземете бонуса, вие се съгласявате с условията, така че предполагам, че когато сте анулирали бонуса, сте направили грешка. Попитахте ли казиното за решението си, преди да анулирате бонуса, моля?

Чувствайте се свободни да споделяте всяка свързана комуникация - за предпочитане на английски, ако може.



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте приятели на Casino Guru, идвам да ви уведомя, че Platin Casino вече има и спортни залагания.

Автоматичен превод:
Rafaeliton
преди 1 година

Здравей.

Звучиш като фен на спортните залагания, така че нямам търпение да разбера, играеш ли и казино игри?😊


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, аз също залагам, но предпочитам спортни залагания. Предпочитаните от мен доставчици са Pragmatic Play и Wazdan.

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини