ФорумКазинаPlatincasino - обща дискусия

Platincasino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от gil399
|
12855 преглеждания 100 отговора |
|
12 3 4...6
Добавете пост
преди 5 месеца

PlatinCasino прекрати ли дейността си? Не сте получили никакъв контакт, поискали сте теглене преди 3 дни, но то просто циклично, потвърждението е жълто, тъй като никой не го е обработил, изпратили сте няколко имейла, но не сте получили отговор, няма функция за чат или еквивалент, когато казва, че има е грешка на страницата точно тогава. Какво правите, за да получите парите си, бях член там от 3 може би 4 години, но внезапно умря.

Автоматичен превод:
tackygirl2
преди 5 месеца

Здравейте. Виждам, че и друг играч е описал подобни проблеми, така че се надявам, че не е нищо сериозно и всичко ще бъде решено скоро. Към момента нямаме информация за сериозни проблеми в това казино или за затварянето му.

Моля, продължавайте да ни информирате за напредъка на тегленето, за да можем да сме готови да се намесим, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Здравейте, да, акаунтът ми е напълно верифициран и съм редовен клиент от 4-5 години и вече съм направил много депозити и тегления. Но от няколко дни Platincasino спря да отговаря, чатът на живо е затворен, има постоянно съобщение за грешка и никой не отговаря на имейли. Балансът от тегленето също изчезна от сметката ми, наистина имам нужда от помощ хора, искам парите си

Автоматичен превод:
Momo95
преди 5 месеца

Имам точно същия проблем.

Но от поддръжката ми казаха, че трябва да изтегля парите по същия начин, по който ги депозирах, вече го направих няколко пъти, чакат ги 1 ден, след което се отхвърлят.

Изпратих повече информация за проверка, защото не знам какъв е проблемът.

Като отида в профила ми пише verification, до него има отметка, трябва ли да свети зелено? Или е светъл на цвят?

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Здравейте!

Получих отговор от поддръжката, че трябва да изтегля парите, докато ги слагам в тях, помислих си, че е странно, когато ги чаках по този начин, влязох и проверих и след това бяха отхвърлени, така че продължава от няколко дни, нямам функция за чат, вероятно защото съм швед, бях златен член преди, но те премахнаха всичко по този начин, разбирам това. Но да игнорирате един напълно. Усеща се, че изобщо не искат да помогнат. И ако има проблем или нещо липсва от моя страна, не получавам отговор, ще имам нужда от вашата помощ. Когато чувствам, че не мога да стигна до там сам.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, да, акаунтът ми е напълно верифициран и съм редовен клиент от 4-5 години и вече съм направил много депозити и тегления. Но от няколко дни Platincasino спря да отговаря, чатът на живо е затворен, има постоянно съобщение за грешка и никой не отговаря на имейли. Балансът от тегленето също изчезна от сметката ми, наистина имам нужда от помощ хора, искам парите си

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря Ви за актуализацията. Бих предложил да подадете жалба тук с нашия екип, където трябва да опишете добре проблема и се надяваме, че ще можем да помогнем и да разберем какво се случва там. Виждам, че не сте единственият с този вид проблем, така че наистина се надявам, че това е нещо, което те могат да поправят скоро.

Както и да е, ето връзката за подаване на жалба .

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте!

Получих отговор от поддръжката, че трябва да изтегля парите, докато ги слагам в тях, помислих си, че е странно, когато ги чаках по този начин, влязох и проверих и след това бяха отхвърлени, така че продължава от няколко дни, нямам функция за чат, вероятно защото съм швед, бях златен член преди, но те премахнаха всичко по този начин, разбирам това. Но да игнорирате един напълно. Усеща се, че изобщо не искат да помогнат. И ако има проблем или нещо липсва от моя страна, не получавам отговор, ще имам нужда от вашата помощ. Когато чувствам, че не мога да стигна до там сам.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей. Моля, опитайте да изтеглите парите по начина, по който сте депозирали, и ни уведомете как върви. Често срещана практика в много казина е да имат този вид правило, честно казано.

Ще очакваме някои актуализации от вас, готови да се намесим, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Сега подадох жалба и се надявам Platincasino най-накрая да ми изплати парите. Страхотно е, че има общност, която отстоява справедливостта! Определено ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
Momo95
преди 5 месеца

Това е страхотно. Сега трябва да изчакаме екипът за оплаквания да се включи, ако казиното не може да разреши този ваш проблем. Надявам се, че скоро ще можете да получите парите си. Нашият екип винаги се стреми към честна игра, това е нашият стремеж.😉

Ще чакаме вашите новини тук.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

platincasino ми отговори и не мога да повярвам какво чета тук??? Твърдят, че депозити не са резервирани, въпреки че винаги съм плащал с незабавен превод!!!!! Не искат да ми плащат парите и търсят причини, това е скандал, но ето какво съобщение получих


Здравей Мохамед,


Благодаря ви за вашето съобщение.


Бихме искали да ви информираме, че някои предишни депозити не са обработени успешно. Въпреки че сме кредитирали средствата във вашата сметка на играч, средствата не са получени от вашата банка.

Общо имате възстановяване на плащане от 175,00 EUR.

Сумата за сторниране на плащане от 150,01 EUR е приспадната от баланса във вашия акаунт на играч. Следователно вие ни дължите общо 24,99 евро.


Ако междувременно имате допълнителни въпроси или коментари, моля, не се колебайте да отговорите на това съобщение.


С Най-Добри Пожелания,

Поддръжка на PlatinCasino


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Моят акаунт просто беше блокиран без причина. Печелих от спортни залагания. След това бях автоматично излязъл!

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Здравейте!

Тегленето ми беше отказано отново, направих теглене към картата, с която депозирах пари на 13/6, чакаше до днес, 15/6, след което беше отказано. Не разбирам защо не ме уведомяват, ако има нещо друго нередно. Единственият отговор, който получих от поддръжката по имейл е точно, че трябва да изтегля парите, както съм ги депозирал, направих го и това е единственият контакт, който получих с тях, по имейл. Писах на поддръжката няколко пъти, но получих автоматичен отговор, че трябва да изчакам 48-72 часа за отговор, това също не е вярно. Как ще разбера какво се случва, ако не получа никаква информация какво да правя? Сега наистина се дразня от това.


Актуализация: получих малък кръст и известие на една от потвържденията, които изпратих, че не мога да изтегля парите към картата. ? Че трябва да ги изтегля в моята банка...

Изпратих моята банка с Bic номер и т.н., както и снимка на депозит в казино platin под друго име MyDates. Това беше преди седмица, така че го имаха, без да го проверяват. Така че сега изпратих това отново.

Но чувството отново е отричане.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

platincasino ми отговори и не мога да повярвам какво чета тук??? Твърдят, че депозити не са резервирани, въпреки че винаги съм плащал с незабавен превод!!!!! Не искат да ми плащат парите и търсят причини, това е скандал, но ето какво съобщение получих


Здравей Мохамед,


Благодаря ви за вашето съобщение.


Бихме искали да ви информираме, че някои предишни депозити не са обработени успешно. Въпреки че сме кредитирали средствата във вашата сметка на играч, средствата не са получени от вашата банка.

Общо имате възстановяване на плащане от 175,00 EUR.

Сумата за сторниране на плащане от 150,01 EUR е приспадната от баланса във вашия акаунт на играч. Следователно вие ни дължите общо 24,99 евро.


Ако междувременно имате допълнителни въпроси или коментари, моля, не се колебайте да отговорите на това съобщение.


С Най-Добри Пожелания,

Поддръжка на PlatinCasino


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Хм, значи това е доста сериозен проблем. И така, когато казиното ви каза, че парите ви не са пристигнали, проверихте ли във вашата банка дали парите са заминали без проблеми? Мисля, че ако имаше касова бележка, щеше да е разрешимо и щеше да имаш доказателство. Видях, че вече сте писали на Кристина в нишката за оплакване, така че тя определено ще го разгледа, но ще трябва да бъдете малко търпеливи, докато тя се свърже с вас и аз твърдо вярвам, че въпросът може да бъде решен.

Уведомете ни, ако имате друга актуализация.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Моят акаунт просто беше блокиран без причина. Печелих от спортни залагания. След това бях автоматично излязъл!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, според това, което видях в жалбата, тя вече е решена, да? Какво конкретно се е случило, когато сте имали блокиран акаунт?

Бих искал също да добавя, че ние от Casino.Guru не се занимаваме със спортни залагания, тъй като нямаме експерти в тази област, така че жалбата ви вероятно ще бъде отхвърлена.

Въпреки това се радвам, че успяхте да влезете отново в акаунта си и всичко е наред.

Надявам се всичко да продължава да върви добре за вас.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте!

Тегленето ми беше отказано отново, направих теглене към картата, с която депозирах пари на 13/6, чакаше до днес, 15/6, след което беше отказано. Не разбирам защо не ме уведомяват, ако има нещо друго нередно. Единственият отговор, който получих от поддръжката по имейл е точно, че трябва да изтегля парите, както съм ги депозирал, направих го и това е единственият контакт, който получих с тях, по имейл. Писах на поддръжката няколко пъти, но получих автоматичен отговор, че трябва да изчакам 48-72 часа за отговор, това също не е вярно. Как ще разбера какво се случва, ако не получа никаква информация какво да правя? Сега наистина се дразня от това.


Актуализация: получих малък кръст и известие на една от потвържденията, които изпратих, че не мога да изтегля парите към картата. ? Че трябва да ги изтегля в моята банка...

Изпратих моята банка с Bic номер и т.н., както и снимка на депозит в казино platin под друго име MyDates. Това беше преди седмица, така че го имаха, без да го проверяват. Така че сега изпратих това отново.

Но чувството отново е отричане.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Виждам, че и на теб ти е тежко в казиното. От това, което описвате и от факта, че сте изпратили повече документи до казиното, трябва да потвърдите. Казиното изискваше ли от вас да изпратите това, което споменахте?

Освен това заявявате, че сте направили тегленето, както сте депозирали, така че ми се струва малко нелогично, ако казиното ви пише, че трябва да теглите, както сте депозирали, ако сте го направили.

Както и да е, опитайте отново чрез банковия превод, както посочихте, и вижте дали ще работи правилно или не.

Ние даваме на казината 14 дни, за да решат процеса на теглене, така че ако не можете да го направите за това време, тогава бих препоръчал да подадете жалба.

Е, ще чакаме какво успеете да направите и аз ще чакам вашите новини.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Да, получих имейл от Platincasino, че трябва да изтегля парите, както ги вкарах, единственият имейл за контакт, който ми дадоха от много имейли, които написах. Запазих цялата комуникация и направих екранна снимка на съобщението в известието за потвърждение, мисля, че могат да ми отговорят в имейл, който казва какво точно трябва да направя. Те също не проверяват документите за проверка, които изпратих.


Актуализация: Изпратих банково извлечение, показващо името и адреса, както и Логан в компанията.

Platincasino прие изплащането ми сега на сайта, беше много дълъг процес, но се радвам, че приключи 🙂 Благодаря, Casinoguru, щях да имам вашата помощ, ако трябваше да продължа.



Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
tackygirl2
преди 5 месеца

Благодаря за актуализацията. Лично аз се радвам, че нямате нужда от нашата помощ и че в крайна сметка всичко се оправи. Важно е играчите и казината да работят заедно, когато изникне нещо.

Освен това получихте ли вече парите? Питам, защото досега писахте, че са приели тегленето ви, така че ако дойдат и при вас, можете да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Моля, помогнете: Поисках теглене (500 евро) преди около седмица и качих всичките си документи, за да потвърдя акаунта си... Оттогава документите са в чакащ статус... Чатът на живо изглежда не съществува и казиното не отговаря на съобщения. какво мога да направя Как може казино като това да получи рейтинг 8.9? Това е всичко друго, но не и реномирано казино? моля помогнете

Автоматичен превод:
MJ306
преди 3 месеца

Здравейте, също ще ми е много интересно да разбера какво се случва с вашите документи, ако казиното ги проверява в продължение на една седмица. Фактът, че не те отписват, няма да ми даде повече доверие, така че разбирам позицията ти.

От друга страна, бих искал да добавя, че ние даваме на казината 14 дни да разрешат както тегления, така и KYC и ако не го направят, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем. Предполагам, че ако казиното ги проверява, все още не са направили всичко и затова не са ви изпратили нищо по пощата. Така че се опитайте да бъдете малко търпеливи и ще видим дали ще се свържат с вас и какво ще кажат.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравей Джаро,


Да разбира се! Ще почакам и ще видя. Те се свързаха междувременно, но не в отговор на първоначалния имейл с искане за промяна на адреса (вече им бях изпратил два отделни имейла, защото се бях преместил... но ще видим дали ще отговорят този път). Ще продължа и ще ви държа в течение!

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини