НачалоФорумКазинаPlatincasino - обща дискусия

Platincasino - обща дискусия (страница 7)

 от gil399
|
21 243 преглеждания 126 отговора |
|
1...6 7
theplay2

Да, понякога може да се случи казиното да не забележи връзка. Когато спечелите голяма сума пари, те търсят по-задълбочено и проверяват различни неща, така че може би са разбрали след това време и системата е хвърлила флаг.

Не съм сигурен как правните действия ще ви помогнат, но ако успеете да разрешите нещо, определено ме уведомете.

Стискам ти палци.🤞

Автоматичен превод:

добър ден


Може би някой може да ми помогне.


От дни се опитвам да получа изплащане от €2500 от Platincasino.

За съжаление плащането винаги се отхвърля и не знам какво да правя по-нататък.


Може ли някой да ми помогне с най-добрия начин да продължа?


Благодаря Ви предварително!

Автоматичен превод:
RudikRus

Здравейте, от колко време чакате парите си? Казиното дори не ви ли каза причината, поради която тегленето е отхвърлено? Това е може би най-важното в тази ситуация. Играл ли си с някакъв бонус или не си минал верификация?

Кажете ми, моля.

Автоматичен превод:
Jaro

Малка актуализация.

Акаунтът вече е потвърден.

Тегленето обаче не беше прието, тъй като тегленето не беше заявено чрез същия метод на депозит.


Информирах поддръжката за чат на живо, че нямам опцията за теглене на Visa.


Бях информиран, че трябва да кандидатствам отново за плащане чрез банка и поддръжката направи запис (информация към отдела за плащания)


Ще ви дам актуална информация веднага щом парите пристигнат.

Автоматичен превод:
RudikRus

Това е положителна новина и се радвам, че успяхте да постигнете споразумение. Вярвам, че сега ще е въпрос на време парите да дойдат при вас.

Ще бъда тук, когато нещо се промени.😉

Автоматичен превод:

Здравейте, от доста време съм в Platincasino, но вчера дойде голямата изненада.


Поисках теглене на €400 и все още имах около €160 в сметката си. След няколко минути тегленето беше отменено и парите бяха изтрити.

Включен е и имейл.

Предполагаеми сторнирани плащания в размер на €720.


Отговорих на всяко предполагаемо връщане на плащане с банкови извлечения и PDF файлове и нищо оттогава.


може ли някой да ми помогне Имам чувството, че няма да си върна парите. 🙁

Автоматичен превод:
nadjaseker

Наистина се надявам, че нашият екип за оплаквания ще успее да разгледа цялата тази ситуация и да се надяваме да намери повече информация от казиното.

Означава ли това обаче, че никога не сте искали възстановяване на плащания? нали

Автоматичен превод:
Romi

Не, никога не е имало възстановяване на плащания. Изпратиха ми 10 резервации с дата и сума, които уж бяха резервирани още в началото на януари. Въпреки това доказах с банкови извлечения и разписки за отделните плащания, че всички суми са дебитирани и никога не са върнати.

Автоматичен превод:
nadjaseker

Добре, разбрах.

Сега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие жалбата ви и какво ще може да постигне нашият екип.

Надявам се на най-добрия резултат за вас, разбира се. 🙏

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини