ФорумКазинаPin-Up Casino - обща дискусия

Pin-Up Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от nejnost607
|
8656 преглеждания 88 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
преди 1 месец

В моята страна можете да поискате от всяка банка да предостави допълнително извлечение по сметката - винаги, когато имате нужда.

Честно казано, аз също съм изгубен в тази част:

В последното съобщение, което получих от казиното и вече публикувах по-горе, ми казва, че те чакат датата на съда, за да визуализират напълно март и че ще анализират банковото извлечение на 14 април. "

Както и да е, ако смятате, че трябва да изчакате, изчакайте. Просто се опитвах да помогна 🙂, но ако е намесен съд, ще го оставя напълно без допълнителни предложения.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Приятелю Радка, както обясних по-горе, казиното все още не иска да активира акаунта ми, още по-малко да освободи средствата, които имам в него, въпреки че изпращам извлечения от сметката си, показващи движенията, които съм направил в казиното. (всичко под претекст, че пластмасовият номер не се показва, както вече споменах, банката ми казва, че пластмасовата карта не е включена в извлеченията по сметката, тъй като може да бъде изгубена, загубена или чипът да спре да работи, това е просто пластмаса и само пластмасата е включена виза, включена в банковата ми сметка, за да мога да правя покупки от моя акаунт)

Но повтарям в извлеченията по сметката можете да видите движенията в казиното

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

file Излагам депозитите в pin up казиното в черна рамка, един от 50, друг от 500 и още един от 450. file В този друг депозит за 1760 песо и изпращам заснетите от pin up казиното filefile

Автоматичен превод:
maricandimaldonado
преди 3 седмици

Наистина съжалявам за тази дългогодишна ситуация. За съжаление ние, тук във форума, след всички съвети, които ви даваме, не можем да направим много повече. Силно бих ви препоръчал да подадете жалба до нашия екип за жалби, за да могат те да разгледат по-добре вашия случай и да ви помогнат с него. Ще сложа отново линка тук , където лесно можете да подадете жалба. Моля, уведомете ни как сте решили и дали имате нужда от помощ от нас.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

file Днес в 9 сутринта централно мексиканско време видях това съобщение в таблата си, мислейки, че вече са освободили акаунта ми, но не, това, което направиха, беше да го блокират. Съобщението гласи дословно (Вашият Pin-Up акаунт е блокиран.)

Вече блокираха акаунта, вече нямам достъп до акаунта си, така работи казиното Pin-up, истинска измама.


Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Наистина съжалявам за тази дългогодишна ситуация. За съжаление ние, тук във форума, след всички съвети, които ви даваме, не можем да направим много повече. Силно бих ви препоръчал да подадете жалба до нашия екип за жалби, за да могат те да разгледат по-добре вашия случай и да ви помогнат с него. Ще сложа отново линка тук , където лесно можете да подадете жалба. Моля, уведомете ни как сте решили и дали имате нужда от помощ от нас.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Благодаря ти, Роми, надявам се да помогне за повдигането на тази жалба и най-вече, че те понижиха рейтинга на това казино (заради този рейтинг реших да си открия акаунт в това казино), това наистина е измама.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Сега пиша с чата на pin-up страницата и те ми посочиха тази причина защо са ми блокирали акаунта.

аз:

Попитах защо са блокирали и ми отговориха следното.

ТЕ:

Благодаря ви, че изчакахте отговора ми. 🤗

ТЕ:

Запазваме си правото да спрем достъпа ви до уебсайта и да блокираме акаунта ви по всяко време без предизвестие, ако открием подозрителна дейност, свързана с вашия акаунт. В такъв случай ние няма да имаме задължение да възстановим или компенсираме каквито и да било средства, оставащи в баланса на акаунта ви. Запазваме си правото да докладваме всякакви подобни дейности на съответните органи и вие се съгласявате да ни сътрудничите изцяло при разследването на такива дейности.

ОТГОВОРИХ:

Каква подозрителна дейност, ако съм 60-годишна домакиня.

И какво искат от мен сега, за да си върнат средствата?

ТЕ:

Разбирам неудобството, но този процес се извършва от специализиран отдел, чрез който комуникирате по имейл, ние също можем да проверим, че срокът за отговор е 3 дни, все още има време да ви отговорят в този период, следователно Бих ви помолил да изчакате и бъдете още малко търпеливи, за да получите отговор, надявам се положителен за вас.🙏


-------------------------------------------------- ----------------


Това е последният имейл, който имах вчера в контакт с поддръжката на казиното и за първи път ми изпратиха нещо различно, давайки надежда, че ще ми платят и днес блокираха акаунта ми. Пиша последния имейл на заснемането за превод.

Здравей Мария!


Благодарим ви, че се свързахте с поддръжката на Pin-Up. Оценяваме молбата ви и търпението ви! Вашата заявка е препратена към специализиран отдел. Моля, имайте предвид, че приблизителното време за отговор е 3 дни от датата на получаване. Също така Ви информираме, че понякога сроковете могат да бъдат удължени.


На Ваше разположение,

Поддръжка на PIN-UP

---------------------------

Е, ще изчакам тези 3 дни, ако не и повече, играл съм в bet365, Caliente, Codere, Onlinebigbola, betcris и повярвайте ми това казино е най-лошото от всички,

Даже те третират като престъпник или те карат да разбереш, че си заподозрян в престъпление, затова са ти блокирали акаунта, когато съм човек на 60 години и всички тези предлози, когато ти блокират акаунта, но те обиждат ( кои са те, за да третират дадено лице като заподозрян в престъпление или да намекват, че ако е сериозно престъпление да се обвинява дадено лице или да се съмнява в дадено лице, те не са органът да го направи). И това е престъпление, без доказателства. Господи, какво катастрофално казино и най-лошото.

Те са престъпниците. Както гласи едно мото, лъвът смята, че всеки е на неговото ниво.


И ако пиша е да разкажа опита си и да не играя в това казино.

file


Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Добре, днес имаха смелостта да кажат истината, измислих, че сметката е на някой друг и че са фалшифицирали документи, тъй като извлечението от сметката ми има QR код от банката, за да се потвърди, че е истинско, те са измамници.


Сега казиното ми отговори:


Здравейте!

Вашият акаунт е блокиран за нарушаване на една или повече клаузи от потребителското споразумение, по-специално клауза 7.11. „Забранено е представянето на фалшифицирани документи или документи, които действително принадлежат на лице, различно от действителния собственик на акаунта, по време на проверка на акаунта или други дейности по проверка, извършвани от Администрацията на сайта. Без съмнение Администрацията на сайта ще счита подобни действия за измама и ще бъдем принудени незабавно да откажем достъп до уебсайта на услугите и да блокираме вашия акаунт."

Акаунтът не може да бъде отключен.

На Ваше разположение,

Поддръжка на PIN-UP

-------------------------------------------------- --------------------------------Отговорих..

Банковата сметка е реална, оттам изпратих средства в казиното и получих тегления от вас, името ми е истинско и моят човек изпрати моята идентификация, аз съм единственият собственик на сметката, какво друго мога да кажа в моя полза и за да ми върнат парите.

----------------------------------------------


Ако твърдят, че са законни, трябва да ме помолят за селфи, за да могат да потвърдят, че това съм аз и да ми върнат парите, въпреки че вече казват, че акаунтът вече не може да бъде възстановен.

Те измамват крадци и се надявам тази страница да има смелостта да понижи рейтинга на това казино, честно казано, той е много висок за типа казино, което е толкова катастрофално и крадливо.


filefile

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Вече съм качил жалбата и рецензията. Надявам се, че можете да ме подкрепите при възстановяването на тези пари. Благодаря ви, момичета, Роми и Радка, че ме подкрепихте и вече загубих парите по най-жалкия и жесток начин, който съществува в едно казино.

Закачете крадец на казино. Няма думи за катастрофалното и жалко казино, което е.

Автоматичен превод:
maricandimaldonado
преди 3 седмици

Здравей отново. Много се радваме да помогнем и се надявам, че нашият екип за жалби ще успее да доведе жалбата ви до възможно най-доброто решение. Наистина съжалявам, че трябва да преминете през тази ситуация и ви благодаря за всички актуализации, които ни предоставихте.

Що се отнася до рецензията, която сте написали за това казино, моля, имайте предвид, че тя ще бъде разгледана едва след като жалбата ви бъде затворена.

Засега, моля, бъдете търпеливи и се опитайте да актуализирате жалбата си, когато е възможно. Дръжте ни в течение и за новини по този случай.

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини