ФорумКазинаPin-Up Casino - обща дискусия

Pin-Up Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от nejnost607
|
17713 преглеждания 117 отговора |
|
1...4 5 6
преди 7 месеца

В моята страна можете да поискате от всяка банка да предостави допълнително извлечение по сметката - винаги, когато имате нужда.

Честно казано, аз също съм изгубен в тази част:

В последното съобщение, което получих от казиното и вече публикувах по-горе, ми казва, че те чакат датата на съда, за да визуализират напълно март и че ще анализират банковото извлечение на 14 април. "

Както и да е, ако смятате, че трябва да изчакате, изчакайте. Просто се опитвах да помогна 🙂, но ако е намесен съд, ще го оставя напълно без допълнителни предложения.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Приятелю Радка, както обясних по-горе, казиното все още не иска да активира акаунта ми, още по-малко да освободи средствата, които имам в него, въпреки че изпращам извлечения от сметката си, показващи движенията, които съм направил в казиното. (всичко под претекст, че пластмасовият номер не се показва, както вече споменах, банката ми казва, че пластмасовата карта не е включена в извлеченията по сметката, тъй като може да бъде изгубена, загубена или чипът да спре да работи, това е просто пластмаса и само пластмасата е включена виза, включена в банковата ми сметка, за да мога да правя покупки от моя акаунт)

Но повтарям в извлеченията по сметката можете да видите движенията в казиното

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

file Излагам депозитите в pin up казиното в черна рамка, един от 50, друг от 500 и още един от 450. file В този друг депозит за 1760 песо и изпращам заснетите от pin up казиното filefile

Автоматичен превод:
maricandimaldonado
преди 7 месеца

Наистина съжалявам за тази дългогодишна ситуация. За съжаление ние, тук във форума, след всички съвети, които ви даваме, не можем да направим много повече. Силно бих ви препоръчал да подадете жалба до нашия екип за жалби, за да могат те да разгледат по-добре вашия случай и да ви помогнат с него. Ще сложа отново линка тук , където лесно можете да подадете жалба. Моля, уведомете ни как сте решили и дали имате нужда от помощ от нас.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

file Днес в 9 сутринта централно мексиканско време видях това съобщение в таблата си, мислейки, че вече са освободили акаунта ми, но не, това, което направиха, беше да го блокират. Съобщението гласи дословно (Вашият Pin-Up акаунт е блокиран.)

Вече блокираха акаунта, вече нямам достъп до акаунта си, така работи казиното Pin-up, истинска измама.


Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Наистина съжалявам за тази дългогодишна ситуация. За съжаление ние, тук във форума, след всички съвети, които ви даваме, не можем да направим много повече. Силно бих ви препоръчал да подадете жалба до нашия екип за жалби, за да могат те да разгледат по-добре вашия случай и да ви помогнат с него. Ще сложа отново линка тук , където лесно можете да подадете жалба. Моля, уведомете ни как сте решили и дали имате нужда от помощ от нас.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодаря ти, Роми, надявам се да помогне за повдигането на тази жалба и най-вече, че те понижиха рейтинга на това казино (заради този рейтинг реших да си открия акаунт в това казино), това наистина е измама.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Сега пиша с чата на pin-up страницата и те ми посочиха тази причина защо са ми блокирали акаунта.

аз:

Попитах защо са блокирали и ми отговориха следното.

ТЕ:

Благодаря ви, че изчакахте отговора ми. 🤗

ТЕ:

Запазваме си правото да спрем достъпа ви до уебсайта и да блокираме акаунта ви по всяко време без предизвестие, ако открием подозрителна дейност, свързана с вашия акаунт. В такъв случай ние няма да имаме задължение да възстановим или компенсираме каквито и да било средства, оставащи в баланса на акаунта ви. Запазваме си правото да докладваме всякакви подобни дейности на съответните органи и вие се съгласявате да ни сътрудничите изцяло при разследването на такива дейности.

ОТГОВОРИХ:

Каква подозрителна дейност, ако съм 60-годишна домакиня.

И какво искат от мен сега, за да си върнат средствата?

ТЕ:

Разбирам неудобството, но този процес се извършва от специализиран отдел, чрез който комуникирате по имейл, ние също можем да проверим, че срокът за отговор е 3 дни, все още има време да ви отговорят в този период, следователно Бих ви помолил да изчакате и бъдете още малко търпеливи, за да получите отговор, надявам се положителен за вас.🙏


-------------------------------------------------- ----------------


Това е последният имейл, който имах вчера в контакт с поддръжката на казиното и за първи път ми изпратиха нещо различно, давайки надежда, че ще ми платят и днес блокираха акаунта ми. Пиша последния имейл на заснемането за превод.

Здравей Мария!


Благодарим ви, че се свързахте с поддръжката на Pin-Up. Оценяваме молбата ви и търпението ви! Вашата заявка е препратена към специализиран отдел. Моля, имайте предвид, че приблизителното време за отговор е 3 дни от датата на получаване. Също така Ви информираме, че понякога сроковете могат да бъдат удължени.


На Ваше разположение,

Поддръжка на PIN-UP

---------------------------

Е, ще изчакам тези 3 дни, ако не и повече, играл съм в bet365, Caliente, Codere, Onlinebigbola, betcris и повярвайте ми това казино е най-лошото от всички,

Даже те третират като престъпник или те карат да разбереш, че си заподозрян в престъпление, затова са ти блокирали акаунта, когато съм човек на 60 години и всички тези предлози, когато ти блокират акаунта, но те обиждат ( кои са те, за да третират дадено лице като заподозрян в престъпление или да намекват, че ако е сериозно престъпление да се обвинява дадено лице или да се съмнява в дадено лице, те не са органът да го направи). И това е престъпление, без доказателства. Господи, какво катастрофално казино и най-лошото.

Те са престъпниците. Както гласи едно мото, лъвът смята, че всеки е на неговото ниво.


И ако пиша е да разкажа опита си и да не играя в това казино.

file


Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добре, днес имаха смелостта да кажат истината, измислих, че сметката е на някой друг и че са фалшифицирали документи, тъй като извлечението от сметката ми има QR код от банката, за да се потвърди, че е истинско, те са измамници.


Сега казиното ми отговори:


Здравейте!

Вашият акаунт е блокиран за нарушаване на една или повече клаузи от потребителското споразумение, по-специално клауза 7.11. „Забранено е представянето на фалшифицирани документи или документи, които действително принадлежат на лице, различно от действителния собственик на акаунта, по време на проверка на акаунта или други дейности по проверка, извършвани от Администрацията на сайта. Без съмнение Администрацията на сайта ще счита подобни действия за измама и ще бъдем принудени незабавно да откажем достъп до уебсайта на услугите и да блокираме вашия акаунт."

Акаунтът не може да бъде отключен.

На Ваше разположение,

Поддръжка на PIN-UP

-------------------------------------------------- --------------------------------Отговорих..

Банковата сметка е реална, оттам изпратих средства в казиното и получих тегления от вас, името ми е истинско и моят човек изпрати моята идентификация, аз съм единственият собственик на сметката, какво друго мога да кажа в моя полза и за да ми върнат парите.

----------------------------------------------


Ако твърдят, че са законни, трябва да ме помолят за селфи, за да могат да потвърдят, че това съм аз и да ми върнат парите, въпреки че вече казват, че акаунтът вече не може да бъде възстановен.

Те измамват крадци и се надявам тази страница да има смелостта да понижи рейтинга на това казино, честно казано, той е много висок за типа казино, което е толкова катастрофално и крадливо.


filefile

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вече съм качил жалбата и рецензията. Надявам се, че можете да ме подкрепите при възстановяването на тези пари. Благодаря ви, момичета, Роми и Радка, че ме подкрепихте и вече загубих парите по най-жалкия и жесток начин, който съществува в едно казино.

Закачете крадец на казино. Няма думи за катастрофалното и жалко казино, което е.

Автоматичен превод:
maricandimaldonado
преди 7 месеца

Здравей отново. Много се радваме да помогнем и се надявам, че нашият екип за жалби ще успее да доведе жалбата ви до възможно най-доброто решение. Наистина съжалявам, че трябва да преминете през тази ситуация и ви благодаря за всички актуализации, които ни предоставихте.

Що се отнася до рецензията, която сте написали за това казино, моля, имайте предвид, че тя ще бъде разгледана едва след като жалбата ви бъде затворена.

Засега, моля, бъдете търпеливи и се опитайте да актуализирате жалбата си, когато е възможно. Дръжте ни в течение и за новини по този случай.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Роми и радка казиното решиха проблема ми и ми изплатиха парите, които бяха в сметката. Благодарение на тази общност на Guru Casino за подкрепата както на казината, така и на играчите.

Взимам обратно всичко, което казах за pin-up, откакто ликвидирах парите си, само ако обслужването на клиентите се подобри, защото без тази общност на казино гуру нямаше да видя грешката им и щях да загубя акаунта си и парите.


Автоматичен превод:
maricandimaldonado
преди 6 месеца

Благодаря ви за тази наистина страхотна новина. Винаги сме тук за вас и се радваме да ви помогнем по всяко време.

Чувствайте се свободни да напишете отзив за това казино, описвайки опита си. Може да бъде наистина полезно за други. Използвайте тази връзка, ако искате да го направите.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

За тези, които търсят реалистично игрово изживяване, предлага широка гама от игри с дилъри на живо. Посетете https://pinup1.in/ и се насладете на игри на живо като блекджек, рулетка и бакара с професионални дилъри.

Редактиран от Romi преди 6 месеца
Причина: Добавена е CG връзка.
Автоматичен превод:
WilliamLowson
преди 6 месеца

Редовен ли си там? Можете да напишете рецензия, описваща опита си в това казино, ако проявявате интерес. Ето линка.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

ЗДРАВЕЙТЕ, имам акаунт в Pin Up от дълго време, активен играч съм, но напоследък имам проблеми с платформата, направих теглене, беше анулиран, скоро след това акаунтът ми замръзна, Вече не мога да играя или да тегля печалбите си, сега се свързах с чата, отговорите им не изчистват съмненията ми, вече изпратих документите, които изискват (банкови извлечения) и никой от проблемите ми не е решен, ако е за за да съм в безопасност, целият този проблем ще оцени 10 за казиното, сега, ако е За да предотвратите тегленето си, вече не препоръчвам pin up

Автоматичен превод:
dasilvaeduardo9899
преди 5 месеца

Здравейте, според това, което описвате, преминавате през проверка на акаунта. Документите, които изпратихте, все още ли се проверяват от казиното? Има ли някои приети или отхвърлени? Бих казал, че това може да е причината да имате замразен акаунт и докато не преминете проверката, вероятно ще остане така. Колко време отнема на казиното да провери документите?

Моля, уведомете ме и ще видим какво може да се направи. Засега имайте търпение.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Тук бих искал да споделя опита си от онлайн пътуването с pin up. Не плаща тегленията, карат ме да чакам около 21 дни, за да ми дадат теглене на $800 песо. Изпратих им моите тегления от банковата ми сметка и доказателство за моето теглене на 3 юли 2024 г., за да съберат презарежданията, те са бързи, но за плащане са ужасни

Автоматичен превод:
jesusmwndoza1975
преди 4 месеца

Здравейте. Съжаляваме да научим за проблема в това казино.

Мога ли да ви задам няколко въпроса, за да го разберете по-добре, моля?

Акаунтът Ви напълно верифициран ли е сега и кога точно поискахте тегленето?

Ако смятате, че това не води до никъде, предлагам ви да подадете жалба тук и нашият екип ще се опита да помогне.

Моля, следвайте тази връзка и предоставете всички подробности относно този проблем. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

залагам на казино, след това други залози на други пазари, смених устройството си, защото предишното регистрирано имаше проблем, блокираха сметката ми с искане за дублиране, имам повече от 5k в сметката, искам си парите.

Автоматичен превод:
leandromottaoficial
преди 4 месеца

Правилно ли разбирам, че казиното е блокирало акаунта ви поради множеството акаунти?

Открили ли сте повече от една сметка там, знаете ли за нещо подобно?

Опитайте се да ни предоставите повече подробности, моля, и се надяваме, че ще можем да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

отворих само моя акаунт, те твърдят, че съм използвал няколко, историята има казино, спорт, просто блокиран за една нощ. блокиран на 20/07 през нощта, след като използвах мобилния си телефон на wifi в друг град, където работех.


Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини