НачалоФорумКазинаPin-Up Casino - обща дискусия

Pin-Up Casino - обща дискусия (страница 6)

 от nejnost607
|
22 417 преглеждания 120 отговора |
|
1...5 6 7
leandromottaoficial

Така че постъпихте правилно, подавайки жалба , където нашият екип ще се опита да разреши този проблем възможно най-скоро и по най-добрия възможен начин.

Свързахте ли се изобщо с казиното по този въпрос?

Автоматичен превод:
Romi

Влязох и казаха, че не се отключва. file

Автоматичен превод:
leandromottaoficial

Добре, сега трябва да изчакаме нашия екип за оплаквания, ако те успеят да се свържат с казиното и след това да разрешим този ваш проблем.

Надяваме се, че това ще се случи скоро и ще можете да изтеглите парите си. Ако имате само една сметка в това казино и не сте отворили втора, според мен няма причина казиното да държи парите ви. 🤷‍♀️

Случайно да имате актуализации за нас?

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте момчета, нямам отговор от тях, защото, когато изпратих разпечатката, казаха, че е блокирана и не мога да направя нищо друго. затова те търся да ми помогнеш, защото имам нужда от тези пари.

Автоматичен превод:
leandromottaoficial

Благодаря Ви за актуализацията. Моля, опитайте да актуализирате жалбата си, когато Ник се нуждае от допълнителна информация от вас, за да може да продължи напред с нея.

Останете там и ще изчакаме резултата тук.

Автоматичен превод:

Много скъпи игри и не плащат

Автоматичен превод:
yabrpi12

Здравейте, как мислите, че са скъпи игрите? Може би това е просто грешка в превода, но вие не плащате за игри. Искате да кажете, че имат нисък RTP за вас или нещо друго? Чувствайте се свободни да кажете повече, ако искате.

Автоматичен превод:

Добър вечер, pin-up казиното задържа средствата ми от почти 2 месеца и те също блокираха акаунта ми без предупреждение, защото ми трябваха няколко дни, за да отговоря на имейл (в техните правила и условия се уточнява, че е 1 месец, а не няколко дни).

Към днешна дата изпратих всичко, което поискаха от мен, от проверка на лицето до всички извлечения от сметката, които показват, че съм депозирал пари чрез „PagoEfectivo", но те продължават да задържат средствата ми от почти 400 USD, имам нужда от помощ, моля.

Автоматичен превод:
albertomk6

здравей

Чудесно е, че намерихте този форум и споделихте проблема си тук. Ние винаги сме готови да помогнем на играчи в трудни ситуации. За да постигнем това, ние предоставяме високо специализиран екип, фокусиран върху разрешаването на спорове между играчите. Какво взема от ваша страна?

Нека дам няколко бързи съвета:

Подаването на жалба е безплатно за всеки

За да подадете такава, трябва само да активирате тази зелена хипервръзка 👈 и да отидете на „подаване на жалба"

Следвайте всички стъпки; имайте предвид, че трябва да предоставите цялата необходима информация и да приложите всички доказателства, които подкрепят вашите твърдения. (Въпреки това, моля, въздържайте се от предоставяне на ненужни подробности, които всъщност могат да затруднят обработката на жалбата.)

След като жалбата бъде прегледана от член на това, което наричаме екип за първа реакция, тя се публикува на уебсайта. Може би това ръководство също ще ви помогне да разберете следните стъпки 👈


Предполагам, че всички сме доста любопитни да разберем защо казиното реши да не изплаща? Има ли някаква допълнителна или може би текуща проверка за сигурност? Питам, защото споменахте едномесечен срок; от моя опит, обикновено е за нестандартни разследвания.

Не се колебайте да споделите повече с нас.

Автоматичен превод:

Влязох и казаха, че не се отключва. file

Автоматичен превод:

Отлично, можете да качите снимка.

Автоматичен превод:
josemauricio4710

Да, можете 🙂 !

Освен да харесвате публикации, които намирате за най-интересни или полезни, можете също да започнете своя собствена дискусия за всяко казино, което имате предвид.

Автоматичен превод:
Radka

Харесвам казино GURU.

И идвам да уча. И по възможност да споделяме опит. И да чета тези на други хора.

Пример: Ако имам лош опит в казино, идвам тук и търся мненията на други потребители.

имам един въпрос Относно раздела за бонуси

В края има въпрос за... Ако бонусът е работил за вас.

Палец надолу. Дава ви възможност да дадете мнение.

Исках да стискам палци но с мнение.

Да подчертае нещо положително. Но той не ми даде тази възможност.

Какво мога да направя, за да дам добро мнение за определено казино, което ме изненада МНОГО ПРИЯТНО?

И какво смятам за важно да споделя?

Автоматичен превод:
josemauricio4710

Винаги можете да напишете свой собствен потребителски отзив за казината, в които сте играли. Виждам, че вече сте разбрали това и ви благодаря за това.😉

Как върви вашият депозит между другото? Разпродаден ли е вече?

Автоматичен превод:

Не е на разположение за Канада/Квебек, моля, актуализирайте описанието на казиното

Автоматичен превод:
petitgamer

Здравейте и благодаря за усилията!

Знаете ли, че можете да направите това веднага? Просто проверете „раздела за преглед" за тази функция:

file

Говорейки за това, мога ли да попитам какво означават "dispo" и "desc", моля? Благодаря ви предварително, че ми помогнахте да избегна грешки. 😉


Автоматичен превод:

Здравейте и благодаря за усилията!

Знаете ли, че можете да направите това веднага? Просто проверете „раздела за преглед" за тази функция:

file

Говорейки за това, мога ли да попитам какво означават "dispo" и "desc", моля? Благодаря ви предварително, че ми помогнахте да избегна грешки. 😉


Автоматичен превод:

Следващият път ще ви изпратя екранни снимки като тази.

file

Автоматичен превод:
petitgamer

Като алтернатива можете да изпратите както описание, така и екранна снимка. Понякога е по-добре с всички тези съобщения, за да не се объркаме. 😉

Автоматичен превод:
Jaro

разбрах го!

Автоматичен превод:

9.1 за казино, което не изплаща.

браво сериозно.


браво


Реален 100% автентичен преглед на комарджия:


Това са руски измамници. Не играйте тук. Ще ти откраднат парите 🙂

Автоматичен превод:
CreativeAlliance

Здравей, може би е добра идея да ни кажеш какво конкретно ти се е случило и защо казиното не иска да ти плати парите. какво ще кажеш Тогава можем да разгледаме други неща.

Опитайте се да ми разкажете за вашата ситуация и ние ще се опитаме да ви помогнем, ако е възможно.

Общи публикации като тази не помагат много.😉

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини