ФорумКазинаPin-Up Casino - обща дискусия

Pin-Up Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от nejnost607
|
17736 преглеждания 117 отговора |
|
1...3 4 56
maricandimaldonado
преди 8 месеца

Ако мога, горещо препоръчвам да подадете жалба, особено ако смятате, че това може да е кражба, както казахте многократно. Нашият екип ще направи всичко възможно, както винаги, за да ви помогне. Предпочитам да не правя никакви спекулации тук, преди да можем да видим резултата от този проблем. Така че винаги, когато решите да изпратите такъв, тук 👈 е връзката, където лесно можете да го направите. Моля, уведомете ни за вашето решение и ако имате нужда от друга помощ, не се колебайте да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ако мога, горещо препоръчвам да подадете жалба, особено ако смятате, че това може да е кражба, както казахте многократно. Нашият екип ще направи всичко възможно, както винаги, за да ви помогне. Предпочитам да не правя никакви спекулации тук, преди да можем да видим резултата от този проблем. Така че винаги, когато решите да изпратите такъв, тук 👈 е връзката, където лесно можете да го направите. Моля, уведомете ни за вашето решение и ако имате нужда от друга помощ, не се колебайте да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей, Роми, благодаря ти, днес от казиното ми изпратиха съобщение, че искат извлечението от сметката ми, но отразяват депозитите, направени в тяхното казино.

Мога да разбера това, тъй като наистина съобщенията им са еднакви и объркващи, да объркващи добре, проблемът е, че моето извлечение от сметката през март, така че да можете да прегледате депозитите, които съм направил в казиното, ще бъде отразено в другото извлечение от сметката, което изрязах -off date Това е 14-то число на всеки месец, което означава, че трябва да чакам до 14 април, за да мога да ви ги изпратя.

Какво катастрофално казино и със сигурност онзи ден, когато е съдът ми, може би ще измислят нещо друго за мен. Най-големият ми страх.

Истината е, че ако искам да подам жалба, те вече имат последните 3 извлечения или банкови извлечения от моята сметка, тя е на мое име точно като моята потвърдена сметка в казиното, защото трябва да чакам, това, което е, е твърде нечестно и неетично. казино.

Вече щракнах върху връзката, която сподели с мен, Роми, но щракнах върху подаването на жалба поради проблем с възстановяването и изглежда като малка кутийка, но без повече опции.

Не се доверявайте на това казино и тегленето е само почти 200 долара, представете си с по-големи суми.

Моля, кажете ми как мога да подам жалба. Това казино наистина е твърде уморително и наистина краде с играчи, които правят тегления и казиното вижда, че в дългосрочен план това би било загуба за тях и може би не защото съм губил в други казина, но те не го харесват. рискувам

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не знам дали да се смея или да се ядосвам, но в новото съобщение пише, че вече 10 пъти ми изпращат едно и също нещо, изглежда като копиране и поставяне, обяснявам съобщението:

Здравей Мария!

Благодаря за предоставената информация. Исканият документ с информираните изисквания е този, който е необходим за завършване на този процес, във всеки случай ние оставаме внимателни към информираната дата, че ни изпращате искания документ.

За да продължим с Вашата заявка, Ви молим да ни предоставите извлечение от Вашата карта **1458, с която сте извършвали плащането на PIN-UP през целия месец март.

Основни изисквания към документа, който трябва да бъде приложен:

Pdf формат;

В извлечението трябва да посочите номера на картата;

Отчетът по сметката трябва да е за целия месец март.

Моля, имайте предвид, че документите по време на обработката на вашето заявление могат да бъдат разгледани в рамките на 5 дни от датата на тяхното получаване. Също така Ви информираме, че понякога сроковете могат да бъдат удължени.

Благодарим Ви за разбирането.


На Ваше разположение,

Поддръжка на PIN-UP

Автоматичен превод:
maricandimaldonado
преди 8 месеца

Здравейте. Мисля, че казиното трябва да провери всички депозити, направени от вас, независимо по каква причина трябва да направи това. това е наистина обичайна процедура, бих казал. Не си правете грешни заключения тук, моля.

Опитайте се да подадете жалбата още веднъж и прочетете добре всички въпроси там, моля. Трябва да можете да го управлявате. Ако смятате, че имате нужда от помощ, не се колебайте да пишете имейл на нашия екип на /" target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> complaints@casino.guru .

Също тук прочетете нашата статия Информация и инструкции за разрешаване на жалби , за да разберете по-добре процеса, ако желаете.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

аз:

Предполагам, че извлеченията по сметката се отнасят за банковите извлечения, но те нямат номера на пластмасовата карта, както искате да го наречете, вие четете само междубанковия код и номера на сметката, но не и пластмасовия номер, извлечението от моята сметка, за да мога изпращането на целия месец март ще бъде до 14 април, тъй като датите винаги са 14-то число на всеки месец.

Приемете моето банково извлечение, показващо превода към вашето казино и ще трябва да изчакам до 14 април, за да пристигне извлечението, за да мога да го изтегля от приложението на банката, за да можете да ми платите, повтарям, че ще трябва да изчакам до 14 април за да могат да ми платят, когато видят извлечението от сметката.

Мога да поискам от моята банка да ми изпрати движението на депозитите, които съм направил в тяхното казино, за да мога да получа плащане и да не се налага да чакам крайната си дата, за да получа банковото извлечение за всеки месец


Те закопчават крадеца:

Здравей Мария!

Благодаря за предоставената снимка.

За да продължим с Вашата заявка, Ви молим да ни предоставите извлечение по Вашата карта **1458, с която сте извършвали плащането на PIN-UP през целия месец март, в случай че Вашето извлечение все още няма краен срок, Моля, уведомете ни вашата крайна дата, за да можем да я вземем предвид.

Основни изисквания към документа, който трябва да бъде приложен:

Pdf формат;

В извлечението трябва да посочите номера на картата;

Отчетът по сметката трябва да е за целия месец март.

Моля, имайте предвид, че документите по време на обработката на вашето заявление могат да бъдат разгледани в рамките на 5 дни от датата на тяхното получаване. Също така Ви информираме, че понякога сроковете могат да бъдат удължени.

Благодарим Ви за разбирането.


На Ваше разположение,

Поддръжка на PIN-UP


аз:

Здравейте, днес отидох в банковия клон на Bancoppel и ми казаха, че извлеченията от моята сметка, извикани от вас, са същото банково извлечение, номерът на картата не е включен, тъй като е изтекъл и банковата ми сметка не е.

(Както номерът на сметката, така и междубанковата парола са единствените неща, които могат и се добавят към банковите извлечения, тъй като аз изисквам тегления чрез spei чрез паролата за междубанкова сметка, която е на мое име Maria C.... M. . ... G... и пластмасовата карта, която е включена в банковата ми сметка, вече ви изпратих снимка на пластмасовата карта, която, когато правя покупки, поставям името си Мария Канделария Малдонадо Гарсия). Поради тази причина вече ви изпратих снимка на моята карта и извлеченията по сметката, които са същите като моята банкова сметка, така че ми кажете каква информация ви изпращам, тъй като банково извлечение с номера на картата е невъзможно. Но ако информацията за моя акаунт, която вече изпратих и това е акаунт, пластмасата се добавя към същия акаунт.


Те:

Здравей Мария!

Благодаря за предоставената снимка.

За да продължим с Вашата заявка, Ви молим да ни предоставите извлечение от Вашата карта **1458, с която сте извършвали плащането на PIN-UP през целия месец март.

Основни изисквания към документа, който трябва да бъде приложен:

Pdf формат;

В извлечението трябва да посочите номера на картата;

Отчетът по сметката трябва да е за целия месец март.

Моля, имайте предвид, че документите по време на обработката на вашето заявление могат да бъдат разгледани в рамките на 5 дни от датата на тяхното получаване. Също така Ви информираме, че понякога сроковете могат да бъдат удължени.

Благодарим Ви за разбирането.


На Ваше разположение,

Поддръжка на PIN-UP


аз:

Вече ви изпратих банковото извлечение за март, но то е чак на 13 март 2024 г. поради датите, на които сме, 22 март, то е единственото, което банката може да ми даде, тъй като банката все още не качва информация от дни по-късно. Тъй като вече ви ги изпратих, е напълно законно да направя тегленето си.

Освен факта, че единственото нещо, което трябва да ви интересува, е да потвърдите, че аз съм собственик на акаунта, който е на мое име Maria C....... M...... G..... лице who Те вече потвърдиха самоличността ми, като им изпратиха моя INE, което е доказателство за самоличност от Мексико, и те потвърдиха акаунта ми, същия акаунт на мое име, който депозирах в техните казина и същия акаунт, в който искам моите тегления, не Не разбирам защо се оправдават да не плащат или да удължават сроковете. Вече ви изпратих последните 3 извлечения от банковата ми сметка в PDF, така че моля, не измисляйте повече извинения и платете парите ми.


Те:

Здравей Мария!

Благодаря за предоставената снимка.

За да продължим с Вашата заявка, Ви молим да ни предоставите извлечение от Вашата карта **1458, с която сте извършвали плащането на PIN-UP през целия месец март.

Основни изисквания към документа, който трябва да бъде приложен:

Pdf формат;

В извлечението трябва да посочите номера на картата;

Отчетът по сметката трябва да е за целия месец март.

Моля, имайте предвид, че документите по време на обработката на вашето заявление могат да бъдат разгледани в рамките на 5 дни от датата на тяхното получаване. Също така ви информираме, че понякога крайните срокове

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

аз:


Вече изпратих PDF форматите на последните ми 3 извлечения по сметки, повтарям в PDF (ЩЕ ГИ ИЗПРАТЯ ОТНОВО) (И те се издават от банката в PDF от приложението на моята банка, изпращам ви ги, напълно законно е )

Номерът на картата, с която направих депозита във вашето казино, е 4169 ggsd 8019 1458 на мое име, което е María CM G. От банката с юридическо име в Мексико, BanCoppel, SA Institución de Banca Múltiple

Добавям снимки на картата, така че да имате изображение на картата, което очевидно покрива моите 3 номера за сигурност, тъй като това е поверително и напълно законно за мен.


аз:

НЕ ИЗПРАЩАМ СНИМКИ, ИЗПРАЩАМ ВИ ИЗВЛЕЧЕНИЯТА НА СМЕТКАТА, КЪДЕТО ЗАЯВЯМ ТЕГЛЕНЕТО СИ И ОСОБЕНО КЪДЕТО ГИ ДЕПОЗИРАМ



Те: (крадецът на pin up казино)

Здравей Мария!

Благодаря за предоставената информация. Исканият документ с информираните изисквания е този, който е необходим за завършване на този процес, във всеки случай ние оставаме внимателни към информираната дата, че ни изпращате искания документ.

За да продължим с Вашата заявка, Ви молим да ни предоставите извлечение от Вашата карта **1458, с която сте извършвали плащането на PIN-UP през целия месец март.

Основни изисквания към документа, който трябва да бъде приложен:

Pdf формат;

В извлечението трябва да посочите номера на картата;

Отчетът по сметката трябва да е за целия месец март.

Моля, имайте предвид, че документите по време на обработката на вашето заявление могат да бъдат разгледани в рамките на 5 дни от датата на тяхното получаване. Също така Ви информираме, че понякога сроковете могат да бъдат удължени.

Благодарим Ви за разбирането.


На Ваше разположение,

Поддръжка на PIN-UP


Аз: (последното ми съобщение, питащо за това, което поисках от началото)

Номерът на картата не се появява в извлечението, какво мога да направя?

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Както можете да видите, те правят всичко, за да избегнат плащането, вече изпратих извлеченията по сметката, но те искат извлечението или извлечението по сметката с номера на картата, че моята банка не го дава, мога да им изпратя движението, когато депозирам при тях thief casino и с услугата Worse и въпреки това те не се интересуват и повтарят едно и също нещо, не отговарят на въпросите, нито се интересуват от това, че вече изпращам банковите извлечения, които те поискаха.


Те дават само неясни отговори и вече им казах, че банковите извлечения от сметката, откакто съм направил покупките, не се появяват и те продължават с неясните отговори, като искат едно и също нещо и няма значение обясненията, които им давам.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

И не депозирайте 1 път, депозирайте повече от 3 пъти във вашето казино pin up thief

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте. Мисля, че казиното трябва да провери всички депозити, направени от вас, независимо по каква причина трябва да направи това. това е наистина обичайна процедура, бих казал. Не си правете грешни заключения тук, моля.

Опитайте се да подадете жалбата още веднъж и прочетете добре всички въпроси там, моля. Трябва да можете да го управлявате. Ако смятате, че имате нужда от помощ, не се колебайте да пишете имейл на нашия екип на /" target="_blank" rel="nofollow ugc noopener noreferrer"> complaints@casino.guru .

Също тук прочетете нашата статия Информация и инструкции за разрешаване на жалби , за да разберете по-добре процеса, ако желаете.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Роми не трябва да проверява нищо, доказателството е налице и всеки, който иска да научи повече за кражбата на това казино, преди да депозира или да се довери на това казино, може да ми изпрати лично съобщение или да остави съобщение тук и аз ще им дам своя имейл или моя номер. мобилен, говоря английски и испански, за да мога да ги подкрепя, за да не депозират в това крадливо казино.

Роми, линковете, които си пуснала не работят, благодаря ти

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
maricandimaldonado
преди 7 месеца

Здравейте. Благодаря ви за публикациите. След като прочетох всички съобщения, мога да разбера гледната ви точка и че се чувствате като измамени от казиното. За съжаление тук във форума не можем да направим много, нашият екип за жалби ще може да разгледа по-добре вашия случай, но трябва да подадете жалба, за да им дадете шанс. Опитахте ли да им изпратите имейл на complaint@casino.guru имейл адрес, може би, за да ви помогне как да подадете жалба?

Съжаляваме за неработещите връзки, публикуваме ги отново тук: Информация и инструкции за разрешаване на жалби . Моля, уведомете ме как ще се справите с това.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Благодаря ви за публикациите. След като прочетох всички съобщения, мога да разбера гледната ви точка и че се чувствате като измамени от казиното. За съжаление тук във форума не можем да направим много, нашият екип за жалби ще може да разгледа по-добре вашия случай, но трябва да подадете жалба, за да им дадете шанс. Опитахте ли да им изпратите имейл на complaint@casino.guru имейл адрес, може би, за да ви помогне как да подадете жалба?

Съжаляваме за неработещите връзки, публикуваме ги отново тук: Информация и инструкции за разрешаване на жалби . Моля, уведомете ме как ще се справите с това.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Роми, ако случаят е такъв и разбирам, те не могат да направят много, разбирам, приятелю, днес ми изпратиха този последен имейл:

Здравей Мария!

Благодаря за предоставената информация. Исканият документ с информираните изисквания е този, който е необходим за завършване на този процес, във всеки случай ние оставаме внимателни към информираната дата, че ни изпращате искания документ. Можете да ни изпратите предоставения от банката документ, който ще бъде анализиран.

За да продължим с Вашата заявка, Ви молим да ни предоставите извлечение от Вашата карта **1458, с която сте извършвали плащането на PIN-UP през целия месец март.

Основни изисквания към документа, който трябва да бъде приложен:

Pdf формат;

В извлечението трябва да посочите номера на картата;

Отчетът по сметката трябва да е за целия месец март.

Моля, имайте предвид, че документите по време на обработката на вашето заявление могат да бъдат разгледани в рамките на 5 дни от датата на тяхното получаване. Също така Ви информираме, че понякога сроковете могат да бъдат удължени.

Благодарим Ви за разбирането.


На Ваше разположение,

Поддръжка на PIN-UP



Както можете да видите, те ми казаха, че ще прегледат извлечението от банковата ми сметка, но докато се появят движенията, както депозитите, които съм направил в казиното, така и тегленията, които са ми платили.


Съдебната ми дата е 14-ти, ще изчакам тази дата, за да ви изпратя банковите извлечения.


Ако в този момент не ми платят и ми активират акаунта, тъй като е блокиран, правя жалбата си, където ми кажете romi, независимо дали е положителен или отрицателен, ще докладвам тук.


Моето раздразнение (ще дам пример) е, че на страници или приложения на търговци или инвестиции, които, повярвайте ми, обработват същите или по-големи суми, те са по-добри в обслужването от по-голямата част от казината, ние като играчи трябва да изискваме това отношение , това е като Ако купя продукт и те не ми го доставят, докато продавачът не го поиска, това не е честно.


Ще дам шанс на казино Pin UP. Нямам друга възможност и тук ще коментирам, ако след като изпратя това извлечение от сметката с всички транзакции в казиното, което е на 14 април, ми се плаща или наистина крада.

Но тяхната услуга оставя много да се желае.

Тук ще коментирам случилото се Роми и ти благодаря приятелю.

Автоматичен превод:
maricandimaldonado
преди 7 месеца

Честно казано, сега съм малко объркан поради автоматично преведения текст.

Но все пак ще се опитам да спомена няколко неща, може би ще ви бъдат полезни:

Ако можете да предоставите историята на плащанията с картата или банковото извлечение, ще го направя незабавно. Въпреки че не съм напълно запознат с вашата доста сложна ситуация, ще се опитам да избегна ново забавяне и да се съсредоточа върху преминаването на всички проверки. Според мен в края на деня ще трябва да ги преминете всичките.

Както и да е, не се колебайте да ни актуализирате, ние сме повече от щастливи да поддържаме връзка. Желая ти справедливо решение! 🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Честно казано, сега съм малко объркан поради автоматично преведения текст.

Но все пак ще се опитам да спомена няколко неща, може би ще ви бъдат полезни:

Ако можете да предоставите историята на плащанията с картата или банковото извлечение, ще го направя незабавно. Въпреки че не съм напълно запознат с вашата доста сложна ситуация, ще се опитам да избегна ново забавяне и да се съсредоточа върху преминаването на всички проверки. Според мен в края на деня ще трябва да ги преминете всичките.

Както и да е, не се колебайте да ни актуализирате, ние сме повече от щастливи да поддържаме връзка. Желая ти справедливо решение! 🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Радка, проблемът е, че е сметка с крайна дата. Нека обясня, крайната ми дата е 14-то число на всеки месец, датата, на която мога да видя движенията си от 14-ти до 14-ти, например от март до април, казиното има лошото отношение, че въпреки че аз изпратих екранна снимка от мобилния ми телефон с преводите, които направих в казиното, той не се интересува, иска извлечението от сметката и номера на картата ми да се показват, вече коментирах по-горе, това е банкова сметка и номерът на картата или пластиката не се появяват в извлечението по сметката банката ми казва защо картата има срок на валидност, може да е повредена или изгубена, така че банката не я смята за необходима и при всяка от тези опции ще трябва да я променя, но ако депозитите Това, което направих с казиното, е, че се показва в това извлечение от сметката, което казиното иска.


Така че нямам друг избор, освен да изчакам крайната дата 14 април и да видя движението на казиното, за да го изпратя в PDF файл, както казиното иска.

Съжалявам, че казвам това, но казиното можеше да поиска от мен справка от моята банка или екранна снимка на преводите и да ускори това, но те не искаха. Не ми остава нищо друго освен да чакам. Купих го и изглежда, че искат да ми го доставят почти месец по-късно, много лошо обслужване от казиното.

Радка, ти ми каза, че избързах, повярвай ми, че изпратих повече от 8 съобщения и единственото, което казиното прави, е да повтаря и повтаря, не се интересува от опциите, които предложих (които са 100% легални опции за тях но те никога не са се интересували, САМО ПОВТОРЕТЕ, ИЗГЛЕЖДА НА СТАРТИРАНЕ) В последното съобщение, което получих от казиното и вече публикувах по-горе, ми казва, че чакат датата ми на съда, за да визуализират напълно месец март и че ще анализирайте банковото извлечение на 14 април.

Повтарям, не ми остава нищо друго освен да чакам, както предлага казиното, разбира се, това не отнема от лошото обслужване на просто повтаряне и повтаряне, изглежда, че пишете с роботи. И чатът на живо на казиното не знае нищо, само по имейл повтарям, че те са само ботуши

Да, уведомявам ви, че се случи, но в средата на април.


Поздравления

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
maricandimaldonado
преди 7 месеца

В моята страна можете да поискате от всяка банка да предостави допълнително извлечение по сметката - винаги, когато имате нужда.

Честно казано, аз също съм изгубен в тази част:

В последното съобщение, което получих от казиното и вече публикувах по-горе, ми казва, че те чакат датата на съда, за да визуализират напълно март и че ще анализират банковото извлечение на 14 април. "

Както и да е, ако смятате, че трябва да изчакате, изчакайте. Просто се опитвах да помогна 🙂, но ако е намесен съд, ще го оставя напълно без допълнителни предложения.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

В моята страна можете да поискате от всяка банка да предостави допълнително извлечение по сметката - винаги, когато имате нужда.

Честно казано, аз също съм изгубен в тази част:

В последното съобщение, което получих от казиното и вече публикувах по-горе, ми казва, че те чакат датата на съда, за да визуализират напълно март и че ще анализират банковото извлечение на 14 април. "

Както и да е, ако смятате, че трябва да изчакате, изчакайте. Просто се опитвах да помогна 🙂, но ако е намесен съд, ще го оставя напълно без допълнителни предложения.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Radka във всяка държава по света можете да поискате банковото извлечение и ще ви дадат разпечатан формуляр с движенията от преди 3 дни. Ще ви го дадат разпечатан или от вашето приложение веднага ще имате видими движения за всички движения, които сте направили.

Споменах това на казиното и те не се интересуват, те просто повтарят нещата и не искат снимка или изображение на банковото извлечение, искат го в pdf формат и аз ще го повторя отново, приятелю, те само повтарят неща, те не ви дават опции в целия разговор, който имах с Казиното и чатът не помагат много, ако изпратите имейл до техния имейл за помощ.

Поради тази причина нямам друг приятел, освен да чакам и да мога да изтегля извлечението от сметката си в PDF файл.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Сега изпратете този имейл:

Има някаква форма на екранна снимка на моята банкова сметка на мобилния ми телефон на преводите, които съм направил от моята банкова сметка към вашето казино или депозитите, които съм получил от вас, така че да не се налага да чакам и да ускорявам, а не изчакайте моята съдебна дата. от извлечението по сметката ми, което както вече споменах е 14-то число на следващия месец.

Благодаря ти


Ще изчакам да чуя от вас, за да ускорите плащането и освобождаването на моя акаунт в казиното, тъй като той е блокиран

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

В моята страна можете да поискате от всяка банка да предостави допълнително извлечение по сметката - винаги, когато имате нужда.

Честно казано, аз също съм изгубен в тази част:

В последното съобщение, което получих от казиното и вече публикувах по-горе, ми казва, че те чакат датата на съда, за да визуализират напълно март и че ще анализират банковото извлечение на 14 април. "

Както и да е, ако смятате, че трябва да изчакате, изчакайте. Просто се опитвах да помогна 🙂, но ако е намесен съд, ще го оставя напълно без допълнителни предложения.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Казиното ми отговори:

Здравей Мария!

Благодаря за предоставената информация. Исканият документ с информираните изисквания е този, който е необходим за завършване на този процес, във всеки случай ние оставаме внимателни към информираната дата, че ни изпращате искания документ. Можете да ни изпратите предоставения от банката документ, който ще бъде анализиран.

За да продължим с Вашата заявка, Ви молим да ни предоставите извлечение от Вашата карта **1458, с която сте извършвали плащането на PIN-UP през целия месец март.

Основни изисквания към документа, който трябва да бъде приложен:

Pdf формат;

В извлечението трябва да посочите номера на картата;

Отчетът по сметката трябва да е за целия месец март.

Моля, имайте предвид, че документите по време на обработката на вашето заявление могат да бъдат разгледани в рамките на 5 дни от датата на тяхното получаване. Също така Ви информираме, че понякога сроковете могат да бъдат удължени.

Благодарим Ви за разбирането.


На Ваше разположение,

Поддръжка на PIN-UP


Казиното ми отговаря същото, както преди, трябва да изчакам датата на съда, за да получа извлечението от сметката и движенията, за да се появят в казиното.

Надявам се да нямам проблеми повече.

Поздравления.

Автоматичен превод:
maricandimaldonado
преди 7 месеца

От нашия опит, повечето от казината приемат само .pdf формат документи, честно казано, така че всъщност не е нищо необичайно. Моля, предоставете документа, който са поискали, за да можем да стигнем до парите ви и ни уведомявайте, когато имате някакви новини.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Актуализация Току-що изпратих извлечението по сметката си от 14 март до 13 април, което показва движенията, които направих в това казино, и те все още ме молят да прочета номера на картата в извлечението по сметката, много банки не го включват, тъй като картата може да бъде изгубени или спрели да работят.

От казиното ми отговарят, че трябва да им изпратят извлечение от сметката, където могат да прочетат номера на картата, това е невъзможно, тъй като ги нямам, повтарям в извлечението от сметката от 13 март до 14 април се чете ясно показани движенията в казиното и дори тогава само казиното повтаря едно и също нещо.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

От нашия опит, повечето от казината приемат само .pdf формат документи, честно казано, така че всъщност не е нищо необичайно. Моля, предоставете документа, който са поискали, за да можем да стигнем до парите ви и ни уведомявайте, когато имате някакви новини.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Romi Изпратих извлечението от сметката и движенията на депозитите в pin-up казиното са ясно показани и изглежда, че те дори няма да искат да ми платят това, ако е проблем и съм прав какво мога да направя, (изчакайте докато съдът ми беше За да мога да им изпратя извлечението от сметката, вече го изпратих и изглежда, че те не искат да ми платят, въпреки че виждат, че повтарям в извлечението по сметката движенията, направени в казиното)

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
1...3 4 56
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини