НачалоФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Leclair36
|
84 130 преглеждания 398 отговора |
|
1 2 3...20
преди 2 години

Здравейте на всички, Mystake casino продължава да не потвърждава акаунта ми и да не ме кара да тегля пари. Въпреки че съм изпратил много документи, напълно коректни, продължават да ми се подиграват и да изсипват цевта от едната страна на другата! В чата на живо ми казват, че не могат да направят нищо и да се свържа по имейл, по имейл вместо това ми казват, че трябва да се свържа чрез чат на живо! Също така все повтарят, че нищо не могат да направят, камо ли да проверят документите ми, но само през сайта, проблема е, че ме блокираха да ги пускам в сайта! Те са срамни, между другото, агентите в чата на сензационна грубост! СКАНДАЛОЗА, вече не знам какво да правя

Автоматичен превод:
cocciacamilla
преди 2 години

Здравей, cocciacamilla,

Изглежда, че имате нужда от помощ, за да преминете през проверката.

Ако разбирам правилно, трябва да качвате документи през техния уебсайт, но по някакъв начин сте били блокирани да го направите, прав ли съм?

Опитах се да попитам техния чат на живо, но секцията за проверка е офлайн. Сигурен съм, че вече сте уведомили казиното, че не сте могли да изпратите липсващия документ. Имате ли някакъв отговор, моля?

Знаете ли кой документ липсва?

Автоматичен превод:
cocciacamilla
преди 2 години

Как да разберете, че сте блокирани да публикувате документите?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Разбира се, вече уведомих казиното, че не мога да изпратя липсващия документ, защото сайтът не ми дава възможност да го направя. Казаха ми да го изпратя по имейл и никога не отговориха, само веднъж ми отговориха, че ако не мога да ги кача на сайта, те не могат да направят нищо. Но това нещо е абсурдно, защото те са тези, които управляват проверките и всичко останало. Ако асистентите, които са там нарочно не могат да го направят, кой да го направи ???? Както и да е, изпратих си личната карта, изпратих две извлечения от моите карти, които имам, но никога не стават, вече не знам какво да правя! Казаха ми също, че за проверка на самоличността е добре, но за проверка на местоживеене не мога да си върна личната карта, така че се опитах да ги попитам дали мога да използвам шофьорската книжка като удостоверяване на самоличността и личната карта като доказателство за пребиваване, но не ми дават възможност да проверя и нищо не приемат !!!!

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

filefile Ето го, в сайта не мога да ги кача и на имейла ми отговарят, че ако не мога да ги кача в сайта, нищо не могат да направят. Нормално ли ти се струва???

Автоматичен превод:
преди 2 години

filefile Ето го, в сайта не мога да ги кача и на имейла ми отговарят, че ако не мога да ги кача в сайта, нищо не могат да направят. Нормално ли ти се струва???

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Не мисля, че е нормално. Честно казано мисля, че трябва да подадете жалба ( https://casino.guru/complaints/create ), за да можем да проверим какъв е проблемът и как можем да помогнем. Едно е, че казиното има някакви изисквания по отношение на документите, но ако ви е трудно да ги качите и ви кажат, че няма какво да се направи, това е съвсем друго нещо. Доколкото разбрах, вече сте изпратили някои документи по имейл, така че е трудно да се повярва, че изобщо няма решение.

Трябва да призная, че не разбирам напълно проблема с вашата лична карта и шофьорска книжка.

Както и да е, подайте жалба и ние ще се опитаме да помогнем.


Автоматичен превод:
cocciacamilla
преди 2 години

Отговорът, който сте получили от поддръжката на клиенти, е неприемлив. Когато първоначално видях отговора, си помислих, че казиното трябва да има много лоша репутация според нашия уебсайт. Тогава бях изненадан, че всъщност е много добър.

Успях да получа данни за контакт с техния партньорски мениджър, така че ще се опитам да препратя този разговор към нея.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря ви много, надявам се добре

Автоматичен превод:
cocciacamilla
преди 2 години

Здравей,

Виждам, че проблемът вероятно е свързан с непълно изискване за залагане на бонус, който сте взели. Успяхте ли да се свържете с казиното, за да разберете колко пъти трябва да заложите сумата, за да изпълните изискването за залагане, моля?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, трябва да изтегля печалба от mystake, но не мога да удостоверя автентичността си, въпреки че изпратих 2 имейла с всички документи. Сега качването е блокирано. Може ли някой да ми помогне благодаря

Автоматичен превод:
lellodecrescenzo1
преди 2 години

Уау, това всъщност е за трети път тази седмица, когато прочетох за италиански играч, който не може да потвърди акаунта, защото опцията за качване е блокирана.

Опитайте се да се свържете с тях относно вашите проблеми на kyc@mystake.com. Ако все още не успеете да се потвърдите дори след това, тогава предполагам, че е подходящият момент да подадете жалба тук .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Измамиха ме за 91 долара, блокираха ми акаунта и ако се свържа с поддръжката ми казват, че за да ми дадат парите, трябва да се свържа с тях по пощата. Но ако се свържа по пощата ми казват, че няма да ми върнат парите

Автоматичен превод:
juancruzs764
преди 2 години

Здравейте,

Вече ти отговорих, но мисля, че би било по-добре да продължим разговора в тази тема.

Сигурен съм, че трябва да има някаква причина за това.

Можете ли да поставите тук имейла, в който казиното ви информира, че няма да получите парите, моля?




Автоматичен превод:
преди 2 години

Не ги понасям вече! Винаги има проблеми с това казино! Тази вечер депозирах €100 и те взеха €103 от картата ми. Разбира се, някой казва „какво клане правиш за 3 евро", но по дяволите... 3 евро днес, 1 евро утре, 5 евро вчера! Какво влачене! Те взимат все повече и никога не ви дават обяснения, въпреки че няма данък за плащане, нито комисионни. Говорих и с моята банка и изрично ми казаха, че тези пари не са взети от тях, а от казиното! Така че не виждам защо всеки път ми се подиграват! Ако депозирате € 100, € 100 трябва да бъдат премахнати, а не € 1 повече и не € 1 по-малко !!!!! filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
cocciacamilla
преди 2 години

Здравейте,

честно казано, вие сте приели техните Общи условия. Това означава, че добре сте наясно с точката, която операторът спомена:

„6. ТАКСИ И ДАНЪЦИ

Вие носите пълната отговорност за плащането на всички такси и данъци, прилагани към вашите печалби, съгласно законите на юрисдикцията на вашето местожителство."

Предполагам, че доставчикът на плащане е удържал тези 3 € от сметката ви - предполага се, че това е таксата за транзакция. Но за момента това е само мое предположение.

Знаете ли, че има такси, свързани и с плащанията със Skrill и Neteller?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбира се знаех, всъщност плащах с карта, с която нямаше да трябва да плащам комисионни и нищо друго! Говорих с моята банка и те казаха, че са ги взели.

Автоматичен превод:
cocciacamilla
преди 2 години

Бих искал да отбележа, че честно казано, свързаните такси също са доста често срещани в наши дни. От друга страна, все още смятам, че въпреки че не сте били толкова учтиви в чата с оператора, те все пак трябва да се държат като професионалисти и да ви обяснят цялата ситуация по любезен начин.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не бях ли толкова учтив? Шегуваме ли се???

Автоматичен превод:
cocciacamilla
преди 2 години

Здравей, cocciacamilla.

Разбирам, че вашият проблем е важен за вас и като клиент на казино вие заслужавате тяхното внимание.

Току-що изразих мнението си ( прочетох и вашата жалба внимателно ):

file

Просто вярвам, че ако някога отново се сблъскате с други трудности, вероятно ще получите повече подкрепа, ако просто се опитате да се обърнете към други хора направо, но учтиво.

Надявам се, че разбирате.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте. Регистрирах се и проверих самоличността си на 18/05/2022. На следващия ден спечелих 600 евро. Вдигнах и всичко мина добре. През следващите няколко дни имах последваща печалба от € 5000. Опитвам се да събера от около седмица и те ми позволиха да говоря с поддръжката на KYC по имейл за проверка на картата. За депозити използвах две карти, които ПРОВЕРЯВАМ. Искат ми трета карта, която НИКОГА не съм ползвал и не съм титуляр. Изпратих, като доказателство, списъка с направените от мен депозити и го сравних с баланса на използваните от мен карти, въпреки всичко те продължават да твърдят, че съм използвал тази трета карта, дори при доказателствата, че това не е така. Направих 6 депозита, от които 2 с Mastercard (вече проверена) и 4 с карта Visa (вече проверена). С дати и часове, които съвпадат. ВЕЧЕ НЕ ЗНАМ КАК ДА ГО НАПРАВИМ.

Автоматичен превод:
1 2 3...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини