ФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Leclair36
|
45400 преглеждания 354 отговора |
|
12 3 4...18
Добавете пост
daniele1994
преди 1 година

Здравейте, прозвуча като практика от измамно казино, което се опитва да намери някакво глупаво извинение да не изплаща печалбите, но това казино трябваше да е добро.

Между другото, знаете ли нещо за 3-та карта, която изискват от вас? Може би принадлежи на някой от вашето семейство? Може би можете да видите историята на вашите депозити във вашата казино сметка? Някои казина предлагат опцията да видите всичките си депозити и тегления за последните X месеца. Тогава можете ясно да видите дали има само 2 + 4 депозита.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

това са ВСИЧКИ мои депозити, взети от сайта им. След това ги сравних със списъците за движение на двете карти, които проверих и отговарят на транзакциите както със сумата, с датите, така и с часа. Изпратих им всичко и те продължават, без да показват никакъв документ за разлика от мен, да повтарят, че съм използвал тази фантомна карта, която НЯМАМ, НИКОГА НЕ ИЗПОЛЗВАМ и преди всичко НЕ е на мое име. Освен всичко друго, тази неуловима трета карта беше изведена по време на размяната на имейли.

Автоматичен превод:
daniele1994
преди 1 година

Тези 4 с проверена виза карта: filefilefilefile

Тези двамата с проверената Mastercard:

filefile

Автоматичен превод:
daniele1994
преди 1 година

Здравейте daniele1994,

Мисля, че това е подходящият момент да подадете жалба и да оставите нашия екип да се намеси.

Просто щракнете върху тази връзка:

https://casino.guru/complaints/create

За да ви помогнем, трябва да разберем напълно откъде идва тази 3-та карта и да видим някои доказателства, получени от казиното. MyStake притежава много добра репутация, надявам се да можем да изясним ситуацията чрез сътрудничество.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Подадох жалба, но нищо не може да се направи. Моля ги поне да ми дадат подробности за този депозит и те отговарят да се обадят в банката ми. Изпращам му скрийншотите, на които можете да видите, че 6-те депозита на сайта са напълно съобразени с таксите по балансите на банката ми и продължават да ме карат да се разхождам... .. Мисля, че са истински измамници. Никога не съм виждал обслужване на клиенти, където се опитвам да разреша и те не...

Автоматичен превод:
daniele1994
преди 1 година

И затова ние се намесваме. Ако казиното реши да игнорира цялата жалба или прояви малък интерес към честно решение, то ще бъде предпазено от черни точки.

Дайте ни малко време и ще видим дали има начин.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, бих искал да ви попитам как мога да изтегля пари от mystake.com Casino?

Автоматичен превод:
Lukas13
преди 1 година

Здравей,

Сигурен съм, че във вашия портфейл има някакъв раздел, наречен "теглене" или подобен бутон. Ако се мъчите да го намерите сами, не се колебайте да попитате в чата на живо. Любезна забележка: Не се изненадвайте, ако се задейства потвърждаването на акаунта ви, това е нормален процес да потвърдите акаунта си, за да приемете вашата заявка за теглене.

Автоматичен превод:
преди 1 година

спечелих 2100 евро вчера сутринта, изтеглих ги (и беше в очакване) и трябваше да направя пълна проверка на kyc и информация за самоличност, за да изтегля, всичко мина, така че ми беше разрешено да изтегля. сега се опитвам да вляза в mystake днес и акаунтът ми е блокиран без причина. там чатът на живо е шега, всичко, което казват, е да се свържете с support@mystake.com, на което никога не отговарят на имейли. как да накарам някой да се намеси и да се свърже с тези хора, които искам моята печалба?

Автоматичен превод:
daniele1994
преди 1 година

Имам същия проблем като теб, молят ме да проверя другите му карти, които никога не съм ползвал, имам 7000 евро в сметката си и не ми дават да тегля. Решихте ли?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, не съм решил!

Автоматичен превод:
blake23120
преди 1 година

Никога не отговарят на имейли? Казвате, че не можете да влезете от тази сутрин, така че имахте ли същия опит с поддръжката по имейл преди?

Автоматичен превод:
daniele1994
преди 1 година

Кажете ми, ако имате новини. сега ми излиза "не ти е позволено да правиш тегленето"

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всъщност сега ми бяха изпратени средствата, дори и да не можах да се свържа с тях. Тези момчета са измамници и не бих препоръчал на никого да ги използва. Имах друга сметка при тях, qnd тегленията бяха кошмар. Последната ми сметка отказаха да ми изплатят, защото депозирах с mastercard, или им изпратих, но те добавиха, че е кредитна карта и грешната карта, която им изпращах. Така че просто завъртях €1000 на €20 завъртания, докато не изчезна. След това час по-късно те по чудо казаха, че картата ми е наред сега за депозиране и теглене! Сега моята нова сметка депозирах €100 и току-що осребрих €2100, проверете имейла, който току-що ми изпратиха file

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Да, последният ми акаунт, който имах с тях, беше кошмарно отговаряне на имейли, тази компания определено е хитра, местоположението се променя всяка седмица, една седмица в Нигерия, следващата седмица в Гана и т.н. Те вземат вашите депозити без никакъв проблем. Веднага щом се опитате да изтеглите, това е проблем

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, не съм решил!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, daniele1994,

Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂

Все още се интересувам дали казиното ще предостави някакво доказателство за непознатата карта. Защото изглежда, че напоследък друг играч също беше обвинен, че използва друга карта, но вече му е платено.




Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
blake23120
преди 1 година

получавал ли си парите си?

Автоматичен превод:
billmarston
преди 1 година

Здравейте,

за съжаление този потребител не е подал никаква жалба, така че не мога да отговоря на въпроса ви. Да се надяваме, че той ще ни актуализира скоро.

Имате ли проблеми в това казино, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не, още не съм ги използвал

Автоматичен превод:
billmarston
преди 1 година

Е, репутацията е добра и Правилата и условията изглеждат справедливи, само имайте предвид, че това казино не е лицензирано в Обединеното кралство и не намерих наличен бонус без депозит, така че не можете да играете, без да направите депозит. 🤔

Автоматичен превод:
12 3 4...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини