НачалоФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 20)

 от Leclair36
|
101 020 преглеждания 428 отговора |
|
1...19 20 2122

Проверих всичките си документи с mystake, имам потвърдена сметка, опитах да изтегля парите си 3 пъти чрез банков превод и всеки път ми беше отказано! Изпратиха ми имейл с молба за „Потвърждение на картата" и сега казаха, че е потвърдено, след като им изпратиха множество снимки на моята карта. Чудя се дали ще го удължат още повече, има ли съвет за това казино, моля. благодаря

Автоматичен превод:
ggxmitch

И кога точно сте поискали тегленето? Колко време продължава?

Надяваме се, че сега чакането ще свърши, след като одобрят документа ви.

Автоматичен превод:

Поисках тегленето преди 3 дни. Все още не съм го получил. Когато поискам актуализация, те казват, че обработката на тегленето може да отнеме 3 дни и да имам търпение, но си помислих, че ще чуя нещо досега, тъй като проверих информацията за картата си, както беше поискано.

Автоматичен превод:
ggxmitch

Най-общо казано, най-добрият начин на действие е просто да направите всичко необходимо, за да получите плащане, винаги да се подчинявате на инструкциите и да изпълнявате всички искания, дори ако смятате, че нямат смисъл. Доколкото разбирам, няма други искания; изплащането просто чака да бъде обработено.

Въпреки че съм наясно колко трудно може да бъде, никой извън казиното няма никакво влияние върху това как се справят с проверките или изплащанията. Обикновено първоначалното теглене отнема най-дълго време, така че се надяваме, че няма да се налага да чакате твърде дълго. Искрено се надявам да преминете през този труден период много по-бързо, но ако се борите повече от 14 пълни дни, нашите специалисти ще ви помогнат.

Доколкото знам, това казино изплаща, така че бих казал, че е само въпрос на време.

Автоматичен превод:

Здравейте, исках да изтегля всичките си пари чрез метода на криптовалута, акаунтът ми вече е потвърден, но не ми позволяват да изтегля парите си, това е измама, тъй като когато спечелите, те не ви дават нищо, те също ме помолиха по имейл за видео с лицето ми и информацията ми и те ме помолиха да произнеса информацията си на английски, когато дори не знам английски, това е последната капка, моите 289 USD в канализацията, нахранен съм стига с това, което крадат тук, настоявам някой да отговори на тази спешна жалба.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
bancofalabella065

И така, правилно ли разбирам, че казиното поиска допълнителна проверка от вас?

Ако смятате, че това е твърде много за вас и имате нужда от помощ, не се колебайте да подадете жалба тук с нашия екип и се надяваме заедно да намерим решение.

Просто следвайте тази връзка , моля, за да го направите.

Кажете ни, ако имате нужда от помощ; ще чакаме тук за вашия отговор.

Автоматичен превод:

Бих искал да анулирам моя бонус, защото го активирах по погрешка. Според онлайн инструкциите мога да го деактивирам сам, но това не е възможно. Поддръжката също не е отговорила. Може ли някой да ми помогне да деактивирам моя бонус за спортни залагания?

Автоматичен превод:
Fabien

Здравейте, въпреки че поддръжката не ви е отговорила, очевидно ще се опитам да получа отговор от тях. Какво ще кажете за чата на живо, не ви ли помогна също? Ако са ви казали, че е възможно, но вие никъде не виждате тази опция, най-добре е да ви помогнат с това. Написахте ли и имейл?

Ако не отговорят отново през следващите няколко дни и не можете да го изтриете, свържете се и ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:

Хей, направих теглене с USDT.

Все още не е пристигнал.

Моят акаунт е потвърден, колко време отнема? @mystake

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
bancofalabella065

О! Получихте ли парите си? И колко време?

Или това казино също мами? Надявам се не

Автоматичен превод:
Aaron2121

Здравейте, от колко време чакахте парите и какъв метод на плащане използвахте?

Разбира се, ако искате да маркирате казиното, това по принцип не е възможно, но ако използвате бутона „отговор" на някой от техните отговори, те ще бъдат уведомени.

Както и да е, кажете ми малко повече за ситуацията, играхте ли с бонуса или не? Това първото ви теглене ли е?

Автоматичен превод:
Jaro

Хей, нямах проблем с тегленето.

дойде след 1 ден. много ви благодаря

@mystake най-добре

Автоматичен превод:
Aaron2121

Добри новини тогава, понякога е най-добре да бъдете малко търпеливи и да изчакате няколко дни, да общувате с поддръжката и да видите дали нещо се развива или не. В някои случаи ще се получи добре, в други по-зле.

Но твоят беше положителен, така че определено съм щастлив. 😊

Автоматичен превод:

Mystake е гаден най-лошият сайт за измама, който познавате!!!!!!! Предоставяйки 388382 документа със сканиране на лице и потвърден акаунт, те решават да закрият акаунта ми и откраднаха 440 евро от мен за нарушаване на техните условия. Това е такава измама и измама, този сайт трябва да бъде докладван незабавно!!!!!!!!!! Всички хора да отидат в затвора от този сайт, който краде упорито работещи пари от недоверчиви хора!!!!!!! Изпратете 2000000 доказателства, че аз притежавам картата и извлечението и без никакво обяснение те затварят акаунта ви и крадат пари

Автоматичен превод:
Zlatko6992

Хей, казиното каза ли ви по-конкретно какви Условия сте нарушили? Това вероятно би било важно в случая. Не сте преминали проверката, когато сте им изпратили толкова много документи, нали? Какъв беше конкретният проблем с кои документи?

Освен това видях, че сте подали жалба, така че ще видим какво може да се разреши и как ще се развие.

Предполагам, че всичко е честно.

Автоматичен превод:
Jaro

Да, наруших термин 9 и 10. Преминах всички проверки. Когато отворих акаунт, потвърдих със сканиране на лицето си, че го правят с камера на живо. Успешно. След това успешна проверка на паспорта и успешна окончателна проверка на сметката. След това банковото извлечение е успешно потвърдено за изплащане (истинската банка в Словения). Но визата за депозитна карта те отхвърлиха. Така че основно проверката на кредитна карта, която беше онлайн карта на revolut, не премина техните проверки. Направих екранна снимка от моето приложение и с намалени транзакции. Освен това изпратиха банково извлечение от Revolut, защото казаха, че картата не трябва да е психическа. Така че основно банковото извлечение на Revolut не мина, не знам по каква причина, защото Revolut специално ми изпрати официалното банково извлечение, така че няма смисъл. Чувствам се използвана наистина

Автоматичен превод:
Zlatko6992

Добре, това изглежда е най-големият проблем. Знам, че Revolut има и физически карти, мислили ли сте да вземете такава?

Все пак бих казал, че ако Revolut ви даде официално доказателство, че сте собственик на картата, тогава не разбирам за какво може да се притеснява казиното.

Така че е добре, че имате оплакване и нека се опитаме да разберем как става.

Желая ти здрави нерви.

Автоматичен превод:
Jaro

Няма нужда от физическа причина, има много други подобни на революцията. Revolut използвам само за прехвърляне на пари за залагане, това е всичко. Да, и аз нямам представа, затова казвам, че това е невъзможно. Изпратих каквото имах и те не бяха доволни и просто затвориха сметката и откраднаха 440 евро. хаха

Автоматичен превод:
Zlatko6992

Мисля, че може да е валиден документ и не знам защо казиното не иска да приеме нещо подобно, ако сте го получили от revolut, както споменахте.

Както и да е, нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация и ще видим какво можем да направим.

Надяваме се, че ще бъде решен без допълнителни неудобства.

Автоматичен превод:

Добър вечер, имам нужда от помощ, за да изтегля парите си от сметката в казино MyStakes, единственото нещо, което ми пречи да изтегля парите си, е доказателството за пребиваване, тъй като го промених известно време след като въведох старото си местожителство в сметката, докато бях на банково извлечение, новият адрес се появява и следователно не съвпада с този на сметката в казиното, чудех се дали следователно е възможно да променя адреса на пребиваване в сметката, благодаря предварително.

Автоматичен превод:
1...19 20 2122
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини