ФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 20)

преди 2 години от Leclair36
|
66719 преглеждания 383 отговора |
|
1...19 20 21
Добавете пост
преди 3 месеца

И получих имейл от mystake с искане за извлечение от сметката за депозит в PDF, но направих депозита с post and pay, тоест първо ти казват, че можеш да депозираш с предплатени карти, след което не ти позволяват да теглиш помощ

Автоматичен превод:
ilariaeddy84
преди 3 месеца

Здравейте, според това, което прочетох, единственият проблем, който имате, е, че не можете да потвърдите метода pamynet, да? Проблемът е, че очевидно не можете да получите pdf от предплатената карта, така че не сте първият, който се бори трудно да спечели печалби в крайна сметка. Това ли е всичко, което трябва да предоставите на казиното и всички останали документи са наред?

Видях, че вече сте подали жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация. Твърдо вярвам, че това ще бъде възможно и в крайна сметка ще получите парите си.

Ако се появи нещо ново или казиното ви информира за нещо, уведомете ни в раздела за оплаквания и не се колебайте да ни уведомите и тук във форума.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добро утро, благодаря много, че качиха, бяхте много мили и надеждни

Автоматичен превод:
ilariaeddy84
преди 3 месеца

Здравейте, искате да кажете, че във вашия случай сте продължили напред и сте получили разрешение да потвърдите? Това със сигурност би била страхотна и прекрасна новина, но не съм сигурен, затова питам, за да съм сигурен.

Ако случайно сте успели да разрешите ситуацията или сте научили нещо ново, публикувайте го във вашата жалба , за да има и Petronela преглед.

Очаквам отговора ти.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, бих искал да знам защо не ми позволява да залагам в моето казино Mystake, активирах бонус и заредих пари за игра и не ми позволява да залагам, ето какво получавам file

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
yefersonponce360
преди 3 месеца

Свързахте ли се с екипа за поддръжка относно тази грешка? Мисля, че трябва да могат да обяснят. Моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, преди няколко дни отворих квант с 45 и след това щеше да има още един квант с $10 и играейки с $10 направих печалба от $50 и сега казиното не ми позволява да изтегля парите си, как мога да поправя това ?

Автоматичен превод:
gregorylinaresk
преди 2 месеца

Бихте ли ни казали каква е причината да не ви позволим да се оттеглите, моля? Преминахте ли процеса на проверка в това казино?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

От известно време играя в MyStake Casino. Изборът на игри е добър, но изплащанията се забавят, което е малко разочароващо(

Автоматичен превод:
lragavriliuck
преди 2 месеца

И така, колко време трябваше да чакате за тегленето, моля?

Ето връзката , където можете да изпратите потребителска рецензия, ако желаете.😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Създадох акаунт, играх, забавлявах се и когато дойде време да тегля парите, получих следната грешка:


За съжаление не можахме да ви потвърдим

Не можахме да потвърдим вашия профил, тъй като възрастта ви не отговаря на изискванията. Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с компанията, където се опитвате да потвърдите своя профил kyc@mystake.email


file


Пълнолетна съм и не знам защо това се случи, по същия начин написах имейл на адреса, който беше посочен в съобщението за грешка


Очаквам решението на този проблем и ако някой от форума, модератор или активен член на общността може да ми помогне, защото имам нужда от тези пари и ще дам цялата необходима информация, за да потвърдя, че съм пълнолетен и да мога да изтегля парите си



Разбира се, много благодаря на всички

Автоматичен превод:
ztrow
преди 2 месеца

Здравей, избра ли датата си на раждане или нещо подобно във формата за регистрация? Когато потвърдихте, изпратихте ли вашия ID или веднага щом се опитахте да го потвърдите, ви изведе тази грешка без възможност да изпратите нещо до казиното?

Разбира се, направихте правилното нещо, като писахте на имейла, посочен на екранната снимка, и ние ще изчакаме да видим какъв отговор ще получите от казиното. Може би това е просто някакво недоразумение и ще го разрешите заедно без допълнителни проблеми.

Ако обаче това не е така, не се колебайте да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Уведомете ме, когато получите отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

получават ли плащания на британски играчи на този сайт? Чакам теглене с тях

Автоматичен превод:
mzz4hqcnxf
преди 1 месец

Хей, не мисля, че зависи от държавата, освен ако не говорим за Обединеното кралство, което е ограничено в казино. Това не е проблем.

Както и да е, колко време чакахте теглене? Това първият ли ви е? Успяхте ли да проверите или все още не е необходимо?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

О, всъщност ми е платено, няма оплаквания. Супер бързо в рамките на 24 часа беше потвърдено да започне

Автоматичен превод:
mzz4hqcnxf
преди 1 месец

Вижте. Понякога просто трябва да сте малко търпеливи и да не се притеснявате веднага. Тегленията според това, което пишат много играчи, обикновено не са веднага в ред, но стига да е било в рамките на 24 часа, тогава е перфектно, бих казал.

Предполагам, че след това преживяване ще продължите да играете тук, прав ли съм? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Да, не бих имал проблем, за щастие. Имах толкова много проблеми със сайтовете, което беше тревожно. Но не беше за нищо. благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Проверих всичките си документи с mystake, имам потвърдена сметка, опитах да изтегля парите си 3 пъти чрез банков превод и всеки път ми беше отказано! Изпратиха ми имейл с молба за „Потвърждение на картата" и сега казаха, че е потвърдено, след като им изпратиха множество снимки на моята карта. Чудя се дали ще го удължат още повече, има ли съвет за това казино, моля. благодаря

Автоматичен превод:
ggxmitch
преди 3 седмици

И кога точно сте поискали тегленето? Колко време продължава?

Надяваме се, че сега чакането ще свърши, след като одобрят документа ви.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Поисках тегленето преди 3 дни. Все още не съм го получил. Когато поискам актуализация, те казват, че обработката на тегленето може да отнеме 3 дни и да имам търпение, но си помислих, че ще чуя нещо досега, тъй като проверих информацията за картата си, както беше поискано.

Автоматичен превод:
1...19 20 21
Отидете на страницаот 21 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още