ФорумКазинаMyStake Casino - обща дискусия

MyStake Casino - обща дискусия (страница 20)

преди 2 години от Leclair36
|
78850 преглеждания 392 отговора |
|
1...19 20
преди 2 месеца

Проверих всичките си документи с mystake, имам потвърдена сметка, опитах да изтегля парите си 3 пъти чрез банков превод и всеки път ми беше отказано! Изпратиха ми имейл с молба за „Потвърждение на картата" и сега казаха, че е потвърдено, след като им изпратиха множество снимки на моята карта. Чудя се дали ще го удължат още повече, има ли съвет за това казино, моля. благодаря

Автоматичен превод:
ggxmitch
преди 2 месеца

И кога точно сте поискали тегленето? Колко време продължава?

Надяваме се, че сега чакането ще свърши, след като одобрят документа ви.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Поисках тегленето преди 3 дни. Все още не съм го получил. Когато поискам актуализация, те казват, че обработката на тегленето може да отнеме 3 дни и да имам търпение, но си помислих, че ще чуя нещо досега, тъй като проверих информацията за картата си, както беше поискано.

Автоматичен превод:
ggxmitch
преди 2 месеца

Най-общо казано, най-добрият начин на действие е просто да направите всичко необходимо, за да получите плащане, винаги да се подчинявате на инструкциите и да изпълнявате всички искания, дори ако смятате, че нямат смисъл. Доколкото разбирам, няма други искания; изплащането просто чака да бъде обработено.

Въпреки че съм наясно колко трудно може да бъде, никой извън казиното няма никакво влияние върху това как се справят с проверките или изплащанията. Обикновено първоначалното теглене отнема най-дълго време, така че се надяваме, че няма да се налага да чакате твърде дълго. Искрено се надявам да преминете през този труден период много по-бързо, но ако се борите повече от 14 пълни дни, нашите специалисти ще ви помогнат.

Доколкото знам, това казино изплаща, така че бих казал, че е само въпрос на време.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, исках да изтегля всичките си пари чрез метода на криптовалута, акаунтът ми вече е потвърден, но не ми позволяват да изтегля парите си, това е измама, тъй като когато спечелите, те не ви дават нищо, те също ме помолиха по имейл за видео с лицето ми и информацията ми и те ме помолиха да произнеса информацията си на английски, когато дори не знам английски, това е последната капка, моите 289 USD в канализацията, нахранен съм стига с това, което крадат тук, настоявам някой да отговори на тази спешна жалба.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
bancofalabella065
преди 1 месец

И така, правилно ли разбирам, че казиното поиска допълнителна проверка от вас?

Ако смятате, че това е твърде много за вас и имате нужда от помощ, не се колебайте да подадете жалба тук с нашия екип и се надяваме заедно да намерим решение.

Просто следвайте тази връзка , моля, за да го направите.

Кажете ни, ако имате нужда от помощ; ще чакаме тук за вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бих искал да анулирам моя бонус, защото го активирах по погрешка. Според онлайн инструкциите мога да го деактивирам сам, но това не е възможно. Поддръжката също не е отговорила. Може ли някой да ми помогне да деактивирам моя бонус за спортни залагания?

Автоматичен превод:
Fabien
преди 1 месец

Здравейте, въпреки че поддръжката не ви е отговорила, очевидно ще се опитам да получа отговор от тях. Какво ще кажете за чата на живо, не ви ли помогна също? Ако са ви казали, че е възможно, но вие никъде не виждате тази опция, най-добре е да ви помогнат с това. Написахте ли и имейл?

Ако не отговорят отново през следващите няколко дни и не можете да го изтриете, свържете се и ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Хей, направих теглене с USDT.

Все още не е пристигнал.

Моят акаунт е потвърден, колко време отнема? @mystake

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
bancofalabella065
преди 4 седмици

О! Получихте ли парите си? И колко време?

Или това казино също мами? Надявам се не

Автоматичен превод:
Aaron2121
преди 3 седмици

Здравейте, от колко време чакахте парите и какъв метод на плащане използвахте?

Разбира се, ако искате да маркирате казиното, това по принцип не е възможно, но ако използвате бутона „отговор" на някой от техните отговори, те ще бъдат уведомени.

Както и да е, кажете ми малко повече за ситуацията, играхте ли с бонуса или не? Това първото ви теглене ли е?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Хей, нямах проблем с тегленето.

дойде след 1 ден. много ви благодаря

@mystake най-добре

Автоматичен превод:
Aaron2121
преди 3 седмици

Добри новини тогава, понякога е най-добре да бъдете малко търпеливи и да изчакате няколко дни, да общувате с поддръжката и да видите дали нещо се развива или не. В някои случаи ще се получи добре, в други по-зле.

Но твоят беше положителен, така че определено съм щастлив. 😊

Автоматичен превод:
1...19 20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини