ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от michifran555
|
52875 преглеждания 389 отговора |
|
12 3 4...20
Добавете пост
Marhofer
преди 1 година

Здравейте,

Успяхте ли да завършите проверката? Честно казано, не съм сигурен. Със сигурност екипът ще трябва да знае дали сте събрали печалбите с или без бонус.

Смятам, че жалбата е правилното нещо, което трябва да направите сега, изпратете я, като използвате тази връзка , ако искате. Моля, поставете всички свързани съобщения, екранни снимки и имейли направо в жалбата.

Веднага щом ситуацията се изясни, екипът ще окаже подкрепа, сигурен съм.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Моята проверка не е пълна, mr bet измисля нещо ново всеки път, така че не се налага да плащате. Бях спечелил 10 000 евро. Първите 5000 евро бяха в сметката ми след няколко дни, след това трябваше да дойде второто плащане от 5000 евро. Това продължи и аз попитах какво става. След това ми казаха, че доставчикът на плащания е допуснал грешка, но парите бяха в сметката ми в рамките на 48 часа. Но нищо не дойде. След като попитах отново какво става, ми казаха, че парите ще дойдат сега. Минаха още 18 дни, в уговорката депозирах пари отново, за да играя. Сега искаха да верифицират акаунта ми, за да може плащането да бъде извършено. За това те искаха банково извлечение от 1/17/22 за депозит на Trustly от 250 евро. Те са получавали това под всякаква форма няколко пъти. Плащането многократно отхвърляно в продължение на дни. След това искаха сметка за комунални услуги за идентификация... Имам и тях. Плащането отново е отказано. Между тях минаха седмици. После получиха извлечение от виза и банковото извлечение, което искаха пак като pdf.... сега пак чакам 5 дни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моята проверка не е пълна, mr bet измисля нещо ново всеки път, така че не се налага да плащате. Бях спечелил 10 000 евро. Първите 5000 евро бяха в сметката ми след няколко дни, след това трябваше да дойде второто плащане от 5000 евро. Това продължи и аз попитах какво става. След това ми казаха, че доставчикът на плащания е допуснал грешка, но парите бяха в сметката ми в рамките на 48 часа. Но нищо не дойде. След като попитах отново какво става, ми казаха, че парите ще дойдат сега. Минаха още 18 дни, в уговорката депозирах пари отново, за да играя. Сега искаха да верифицират акаунта ми, за да може плащането да бъде извършено. За това те искаха банково извлечение от 1/17/22 за депозит на Trustly от 250 евро. Те са получавали това под всякаква форма няколко пъти. Плащането многократно отхвърляно в продължение на дни. След това искаха сметка за комунални услуги за идентификация... Имам и тях. Плащането отново е отказано. Между тях минаха седмици. После получиха извлечение от виза и банковото извлечение, което искаха пак като pdf.... сега пак чакам 5 дни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Пак отхвърлен, уж не са изкарали документите читави, което е глупост .... първо искаха от 17.01.22. извлечение от сметка сега от 16.02.23 сега отново от 27.01.22, те винаги получават всичко отново. Това си е чист тормоз!

Автоматичен превод:
Marhofer
преди 1 година

Подайте жалбата. Чувствам, че вече сте направили каквото сте могли. Позволете ни да помогнем.

Кликнете/докоснете тази връзка , ако сте съгласни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може ли някой да ме посъветва или да ми даде съвет или да ми обясни, моля, не разбирам

Автоматичен превод:
paradariosw19
преди 1 година

Здравейте,

Можете ли да обясните какво се обърка, когато зададете тегленето? Обикновено най-добрият и най-лесният начин е да попитате чат оператора на казиното. Мисля, че си струва да опитате.

Можеш ли да го направиш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, вече не мога да се регистрирам в mr bet до преди няколко дни.

Писах на поддръжката, но не получих отговор. file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега сте платили

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, вече не мога да се регистрирам в mr bet до преди няколко дни.

Писах на поддръжката, но не получих отговор. file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

казиното не допуска играчи от Германия:

file

https://de.casino.guru/Mr-Bet-Casino-Rezensionen

Почти съм сигурен, че това е така. Успешно ли сте изтеглили активния си баланс? Определено се надявам да имате.

Автоматичен превод:
Marhofer
преди 1 година

Значи получихте плащането? Страхотен.

Благодаря Ви за актуализацията. Както и да е, можете ли да влезете в акаунта си сега? Германия изглежда вече е забранена.

Автоматичен превод:
преди 1 година

г-н залог!! Имам теглене повече от 14 дни и не ПЛАЩАТ?

Автоматичен превод:
fabricioheitorguedes
преди 1 година

Здравейте

Можете ли да споделите повече подробности, моля? В някои случаи подаването на теглене е само първа стъпка за действително получаване на плащане. Минахте ли вече проверката? Какво ви кара да мислите, че казиното няма да ви плати?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Оттеглянето ми се извършва повече от 2 дни и досега не е обработено, поддръжката в чата дава автоматични отговори всеки път, че крайният срок е 24 часа и са твърде заети за обработка, това е липса на уважение с потребителя!


file Обяснете ми как само една заявка за теглене е успешна, а другите не? Всичко готово в един и същи ден за кратко време?

Автоматичен превод:
marcelospegiorin
преди 1 година

Здравей.

Е, бих казал, че казиното е твърде заето, за да ви отговори, както и да изплати печалбите. Тъжно, но лесно може да се случи. Опитайте се да бъдете търпеливи. Единият беше платен, така че трябва да е само въпрос на време. 🤞

Дръжте ни в течение за напредъка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Получих информация, че акаунтът ми е блокиран :C


Въпреки това бих изтеглил 450 BRL, преди да направя злоупотреба с бонуса. Те ще трябва да ми върнат тези пари, съгласно условията, те могат да откажат тегленето, ако това причини „щета" на казиното, но аз не причиних щета, тъй като не беше извършено теглене. Очаквам отговор от MrBet за моето възстановяване

Автоматичен превод:
marcelospegiorin
преди 1 година

Здравейте, изглежда, че оплакването ви е за забавено плащане.

Искате ли да актуализирате Кристина и жалбата? Бих казал, че трябва да направите това, просто щракнете върху тази връзка .

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, исках да изтегля баланса си, както правех всеки път, когато играех в това казино и в един момент ми поискаха проверка.

Изпратих им всички документи, с които разполагам и те няма да приемат проверката.

Проблемът е, че при обратимост не мога да ги верифицирам, защото сумата, която внасям е от спестявания от работа на ЧЕРНО и нямам никакъв документ или нещо подобно.

На което им казах, че ми се струва перфектно, че имат тази проверка, но когато не мога да я премина, тегля парите си и вече не използвам тяхната платформа. На което ми казват, че ако не премина тази проверка, не мога да изтегля баланса си.

Има ли някакво решение? Преди 3 седмици дойдох с това. Благодаря ти

Автоматичен превод:
cMGS10
преди 1 година

Здравейте, всеки път, когато играете в казиното, винаги трябва да имате предвид, че преминаването на проверката е неизбежно – не може да бъде избегнато и е първата стъпка към успешното теглене.

Част от проверката е доказателство за депозит. За съжаление, вероятно не разбрах какво не е наред с фонда. Искате ли да обясните допълнително, моля?

Трябва да играете само със средствата си и да използвате само собствените си опции за плащане, изглежда проблемът е тук, въпреки че засега не знам къде.🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Проблемът е, че не ми позволяват да тегля, без да премина проверката. Искам да кажа, не мога да го подмина.

И им казах, че няма да мога да го направя, ако мога да изтегля МОИТЕ СРЕДСТВА и това е, няма да използвам казиното отново.

Автоматичен превод:
cMGS10
преди 1 година

Така че, ако разбирам правилно, искат от вас доказателство за доход, но вие не можете да го предоставите, нали? Доказателството за доход не е нещо, което казината обикновено искат като цяло, така че се чудя защо изобщо са го поискали.

Автоматичен превод:
12 3 4...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини