ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от michifran555
|
52720 преглеждания 389 отговора |
|
1 2 3...20
Добавете пост
преди 2 години

05.10.2022 г. Депозирах 30,00 R$ в това (казино), успях да спечеля 350,00 R$, поисках теглене на 300,00 R$, оставяйки 50,00 R$ за игра.

06.10.2022 г. играейки „Спечелих" още 300,00R$, това с предишното теглене на 300,00R$ в „анализ".


За моя изненада, когато се опитвам да вляза в приложението, се появява съобщението „вашият акаунт е блокиран, 9.1.2 е разрешен само един акаунт на човек. Не могат да се оцветяват печалби в акаунти, отворени с фалшиви имена, или в множество акаунти, отворени от същият човек"


Тъй като нямах други или други отворени акаунти, се свързах с поддръжката, където те потвърдиха подобно обвинение и поддържаха блокирането, като дори се подиграваха, като казаха, че мога да продължа да играя на другия акаунт, който имам..

Затова ги помолих да ми представят имейла на този друг акаунт, за да мога да имам информация и да докажа тази предполагаема двойственост.

Те отказаха и запазиха незаконното блокиране на акаунта ми със сумата от 625,00 R$, без правни причини, още по-малко доказателства, задържане на печалбата, присвояване на стойности.

Автоматичен превод:
Audreyechene
преди 2 години

И на мен ми се случи същото!


Автоматичен превод:
преди 2 години

05.10.2022 г. Депозирах 30,00 R$ в това (казино), успях да спечеля 350,00 R$, поисках теглене на 300,00 R$, оставяйки 50,00 R$ за игра.

06.10.2022 г. играейки „Спечелих" още 300,00R$, това с предишното теглене на 300,00R$ в „анализ".


За моя изненада, когато се опитвам да вляза в приложението, се появява съобщението „вашият акаунт е блокиран, 9.1.2 е разрешен само един акаунт на човек. Не могат да се оцветяват печалби в акаунти, отворени с фалшиви имена, или в множество акаунти, отворени от същият човек"


Тъй като нямах други или други отворени акаунти, се свързах с поддръжката, където те потвърдиха подобно обвинение и поддържаха блокирането, като дори се подиграваха, като казаха, че мога да продължа да играя на другия акаунт, който имам..

Затова ги помолих да ми представят имейла на този друг акаунт, за да мога да имам информация и да докажа тази предполагаема двойственост.

Те отказаха и запазиха незаконното блокиране на акаунта ми със сумата от 625,00 R$, без правни причини, още по-малко доказателства, задържане на печалбата, присвояване на стойности.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Бих казал, че дори да сте имали няколко акаунта, казиното трябва да прецени дали е справедливо да анулира печалбите ви.

Ако се чувствате малтретирани, любезно ви моля да подадете жалба .

Това казино има перфектна репутация, така че предполагам, че те трябва да могат да докажат, че вашите печалби трябва да бъдат анулирани и да представят някои доказателства.

Автоматичен превод:
преди 2 години
Публикация на Mr34 е изтрит
преди 2 години

Здравейте,

е, смея да твърдя, че казиното, което решава всяка жалба, е доста прилично и изплаща печалбите. Можете да проверите раздела за жалби тук или да посетите раздела за обяснение на репутацията , за да научите повече.

file

Моля, изпратете жалбата и представете вашето мнение и доказателство, моля. Нашият екип за оплаквания ще го разгледа и също ще се опита да ви помогне.

Мога ли да знам каква причина е посочило казиното? Защо вашите печалби бяха анулирани?

Автоматичен превод:
Mr34
преди 2 години

Здравейте, преместих поста ви тук, за да направя темата по-организирана.

Доколкото разбирам, в момента сте в средата на KYC процеса, прав ли съм?

Така че единствената ви грижа сега е дали казиното ще ви плати в крайна сметка. Бих казал, че би било най-добре да си сътрудничим и да преминем успешно проверката, следователно тегленето може да продължи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам верифициран акаунт в mr.bet. Винаги съм правил депозити и тегления от една и съща къща. Изведнъж това казино реши да открадне печалбите от залозите. Поисках теглене на 29.10.2022 г. До днес 15.11.2022 г. не са платили и дори не дават обяснения. Вече опитах чрез чат и имейл. Без отговор. Вече докладвах за това глупаво казино mr.bet тук, в Бразилия. И няма да спра. Ще докладвам и на международни органи. Безотговорно казино.

Автоматичен превод:
carlopina1961
преди 1 година

Здравей, carlopina1961

Доста странно е, че след като профилът ви е верифициран, ви липсва теглене. Това, което намирам за най-досадно е, че вие също нямате представа какво не е наред. За да бъдем по-конкретни, според вашето оплакване казиното твърди, че парите вече са изпратени.

Предполагам, че няма да навреди да попитате Pix за евентуална чакаща транзакция или да помолите казиното да предостави номера на транзакцията предварително - ако получите отговор 🤔

Бих започнал с Pix, предполагам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играя в mrbet от една година, наистина съм платил много, никога не съм печелил нищо, винаги малки суми, които са били изплащани доста бързо отново и отново, докато не спечелих малко повече и сега всичко отнема твърде дълго , не мога да го направя, проверено странно всичко отнема много

по-дълго и все пак не мога да проверя депозита си

качих всички документи и гуруто на казиното mrbet дава толкова добра оценка, просто не разбирам, продължавам да чета едни и същи играчи имат проблеми да се верифицират играчите имат проблеми да се верифицират това е тактика за хората да залагат спечелените си пари и казиното не трябва да плаща толкова много и casinoguru приема нещо подобно

Автоматичен превод:
Antoemo
преди 1 година

Здравейте,


проверката може да бъде дълъг процес и е неизбежна, за да изтеглите печалби. Някои казина изискват от играчите да се верифицират всяка година или когато бъде достигнат определен лимит, което е за мерки за сигурност.

Мисля, че трябва да приемете, че ние не сме официален орган и не получаваме никакво обяснение за всеки KYC, направен от казиното. Ние просто се опитваме да помогнем на играчите, когато нямат възможности. Честно казано смятам, че е много неразумно да публикувате такова изявление, докато жалбата ви е активна. Нека се опитаме да помогнем сега и да критикуваме по-късно. 🙂


Понякога проверката е бърза, понякога не.

Освен това, какво имате предвид, че не можете да „потвърдите депозита си", моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

В крайна сметка всичко все още работи.

това, което имам предвид под проверка на депозита е, че mrbet иска доказателство за последния ви депозит, а не за вашата сметка. Да, надявам се да работи по-добре между играчите и Mrbet в бъдеще. Прочетох форума тук и също бих помогнал на хората, разбира се.

Автоматичен превод:
Antoemo
преди 1 година

Здравей,

Сега разбирам, на английски това е доказателство за депозит. Този конкретен документ е трудно да се получи, особено ако казиното настоява, че само последната депозитна транзакция може да бъде показана на доказателството. Е, най-вече зависи от банката, която имате, и намирам, че е особено трудно да се набавя за играчи от Германия.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитах много сайтове за онлайн казино и този, който най-много ми харесва, е mr-bet , те имат страхотни бонуси и много различни промоции. Играя тук от доста време и не съм имал проблеми.

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
soko8888
преди 1 година

Лъжец

Автоматичен превод:
cristianoghf123
преди 1 година

Дори открито оплакване срещу казиното не ви дава право да наричате други хора „лъжци".

Моля, приемете това като справедливо предупреждение.

Съжалявам, че трябва да кажа, че много казина имат някакви проблеми с техните доставчици на плащания и смятам, че доста далеч сте били информирани за това.

Опитайте се да бъдете търпеливи, моля, имайте предвид, че препоръчваме да изчакате поне 14 дни, за да бъде обработена вашата проверка/теглене, особено ако това е първата ви заявка.

Благодаря ти.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Първо, вие лъжете, да, второ, от момента, в който не спазвате условията, казиното ги нарушава.

Автоматичен превод:
cristianoghf123
преди 1 година

Ако прегледате оплакванията на играчите, ще разберете, че чакането в продължение на 6 дни за теглене е доста нормално през тези дни.

Когато погледнете обратната връзка , която получихме от играчи за Mr Bet Casino, те обикновено се оплакват от по-дълги периоди за теглене и проверка, но казиното в крайна сметка изплаща на играчите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега трябва да има уважение, от момента, в който са определени правилата и условията за използване на казиното, поне уважавайте играча и спазвайте условията, вместо да изпращате автоматични съобщения, че всичко е наред.

Автоматичен превод:
cristianoghf123
преди 1 година

Разбирам, че сте разстроени от забавянето, но това са бурни времена и ако наистина има проблеми от страна на казиното, какво друго трябва да направят, да пренапишат общите условия? Би било хубаво да информираме играча какво се случва ден след ден, но мога да си представя, че персоналът няма време за това. Тъжно, но вероятно истина.

Разбирам мнението ви, но все пак се опитайте да бъдете търпеливи, моля.

Автоматичен превод:
pun1sh3r
преди 1 година

и на мен ми се случи същото хаха

те са шанта!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам нужда отново от вашата помощ, Mr.Bet не е изплатил печалбите ми от 5000 евро от 28.12.2022 г. За поредната проверка поискаха доказателство за плащане от 16.01.2023 г. .... да, точно 18 дни по-късно ... депозит, който няма нищо общо с печалбата. Няма значение, затова първо качих всички искани документи като pdf, както беше поискано, и беше отхвърлен. След това искаха доказателство за адрес под формата на например сметка за електричество, аз също качих това и бях отхвърлен след още няколко дни. Можете ли да се погрижите за този проблем? Наздраве CM

Автоматичен превод:
1 2 3...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини