ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 3 години от michifran555
|
56233 преглеждания 389 отговора |
|
1...3 4 5...20
cMGS10
преди 1 година

Като доказателство за средства можете да изпратите извлечение от сметката си от вашата банка и казиното трябва да анализира вашия случай индивидуално, много рядко е да ви искат доказателство за средства в казино, случи ми се само веднъж и то защото депозитите и тегления, че Те бяха сравнително големи, изпращането на PDF извлечение от сметката и показването на фотодокумента със съответния банков печат беше достатъчно, за да завърши проверката и искам да спомена, че подобно на вашия случай: парите ми нямаха наистина проверим източник . Опитайте да изпратите извлечение, това трябва да е достатъчно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, казино Mr Beet има предстоящо плащане от 200 000 песо, което беше освободено от сметката на 21 март. Към днешна дата плащането и крайните срокове не са извършени.

Автоматичен превод:
Milluz2022
преди 1 година

Здравей.

Открих една жалба от 2022 г. срещу Mr Bet Casino също относно забавено плащане.

Така че изглежда, че отново сте изправени пред същия проблем, нали? Доколкото разбирам, тегленето е извършено на 21.03., но парите никога не са стигнали до вашата сметка, правилно ли е?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Така е, но в този случай забавянето е над установения срок, срокът, който имат е 5 работни дни

Автоматичен превод:
Milluz2022
преди 1 година

Е, едно нещо е периодът, посочен в условията. Закъсненията, от друга страна, обикновено не се споменават никъде, тъй като това са случайни обстоятелства. 🙁

Вече имате опит, наистина ли сте толкова изненадани, че всъщност се случва отново?

Предполагам, че трябва да изчакате. Въпросът е да поддържате връзка с поддръжката и да ги уведомите, че все още чакате.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, знам за забавянето и времето, но установените срокове вече са изтекли, това са 13 дни и когато се свържа с поддръжката, те показват, че нямат връзка със сървъра за плащане.

Автоматичен превод:
Milluz2022
преди 1 година

След това подайте нова жалба. Все пак бих се опитал да намеря по-надеждно казино в бъдеще.

Надяваме се скоро да се разреши. 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Подавал съм жалби и не съм получавал отговори преди закъснението. Мислех, че сте посредници в тези случаи, но разбирам, че не сте. Поздравления

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Milluz2022
преди 1 година

Честно казано не разбрах мисълта ти.

Спряхте да отговаряте - проверете жалбата:

https://casino.guru/mr-bet-casino-the-player-struggles-to-withdraw-his

Преди 7 месеца удължихме таймера, за да ви позволим да отговорите на случая.

Вие подадохте жалбата и след това я оставихте недокосната - това не работи, жалбата изисква сътрудничество.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Отговорих въз основа на последното ми оплакване, което беше наскоро... Изплащането на бонуса ми наистина беше забавено преди 5 дни 7 месеца, но от казиното ми казаха, че това е максималният срок... Второто ми оплакване беше преди 1 седмица за плащане, което казиното чака от 21 март, тоест след времето от 5 работни дни. Мислех, че можете да ми помогнете да ускоря плащането. Просто този хубав ден

Автоматичен превод:
Milluz2022
преди 1 година

Съжалявам, че няма скорошни ваши оплаквания - под този профил:

file

https://casino.guru/profile-complaints/139275/milluz2022

Регистрирахте ли друг? Ако е така, можете да споменете това 🙂

Моля, изпратете връзката към повторно подадената жалба, за която говорите.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

https://en.casino.guru/forum/casinos/general-topic-about-mr-bet-casino/4#post-54264


Ето го, измина седмица, чаках плащането от 200 000 от 21 март и все още не е освободено, акаунтът ми е потвърден, но нямам сериозен отговор от казиното, първото ми оплакване, когато каналирах с вас, отне 5 дни, затова изчаках тези 5 дни сега, но вече е повече от посоченото време.


Поздрави благодаря


Автоматичен превод:
Milluz2022
преди 1 година

Здравейте, връзката, която изпратихте - всъщност не е оплакване, а просто публикация във форума . Това ме кара да чувствам, че не се разбираме добре.

До днес не сте създали нова жалба, така че никой не работи по тази несъществуваща.

Ако смятате, че имате нужда от помощ, изпратете жалбата правилно, като използвате тази връзка, моля:

https://casino.guru/complaints

Сега разбираш ли ме по-добре?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Преди много време подадох жалба за неплащане на парите ми от Mr Beet, те ми дължат от 21 март 2023 г. 200 000 песо, които досега не са платени file

Автоматичен превод:
Milluz2022
преди 1 година

Това е публикация във форума, а не жалба като такава, жалбата, която подадохте, беше изоставена и следователно нищо не можеше да бъде разрешено. Опитайте се да подадете нова жалба и отговаряйте всеки път, когато специалистът го изисква, в противен случай той няма да може да ви помогне и ще трябва да затвори жалбата: https://casino.guru/complaints


Всеки път, когато специалистът добави отговор към жалбата, ще получите имейл и известие в акаунта на вашия сайт, трябва да предоставите информацията, която специалистът изисква, имате седмица, за да отговорите на всяко ново съобщение (вие отговаряте на съобщение на същото място, където сте подали жалбата), ако не сътрудничите, те няма да могат да ви помогнат и ще затворят жалбата



Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Опитах това няколко пъти 🙁 Все пак благодаря за усилията! ✨🙏

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Благодаря ви, вече подадох жалбата, благодаря.



Автоматичен превод:
Milluz2022
преди 1 година

Да се надяваме, че ще ви донесе решение. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравейте, искам да уведомя или да попитам, ако някой има същия проблем. А именно, депозирам 100 Eur в неделя и получавам 122 бонус. Заложих всичко и спечелих 400 евро и в понеделник всички средства изчезнаха и се опитвам да разбера какво се е случило.

Автоматичен превод:
pingu4
преди 1 година

Може би бонусът е имал дата на изтичане и е бил анулиран, когато е изтекъл, или може би сте играли забранена игра (проверете забранените игри, докато бонусът е активен) или може би сте играли със залог, по-висок от максималния разрешен залог, това са причини защо даден бонус се анулира, но аз просто правя предположения. По-добре е, ако попитате поддръжката на казиното за това, във вашия случай мога да отхвърля бонуса, който е анулиран поради изтичане, тъй като бонусите за депозит обикновено отнемат един месец, за да изтекат, а забранените игри не трябва да са достъпни и всички залози над максималния залог са разрешени трябва да бъде автоматично отхвърлен, докато бонусът е активен, помолете поддръжката да знае какво се е случило

Автоматичен превод:
1...3 4 5...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини