ФорумКазинаMostBet Casino - обща дискусия

MostBet Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 2 години от surekhasuresh200
|
32835 преглеждания 281 отговора |
|
1...14 15 16
Добавете пост
Vurtnex
преди 4 месеца

нямах твой имейл

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Mohit bhai изчакайте известно време, не се свързвайте с никого,


Нека екипът на Casinoguru отговори и всичко ще бъде наред

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 4 месеца

отворете профила ми и в колоната „за мен" има имейл

Автоматичен превод:
a44334
преди 4 месеца

Парите изчезнаха от сметката ми, как може да помогне? не сте получили нито един коментар от представители на mostbet. спри да говориш глупости

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, нов съм в разбирането на нещата, благодаря!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Винаги се радвам да помогна.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Какво ужасно казино. Стойте далеч от тази измама.

Регистрирах се в mostbet преди няколко месеца, но тъй като не получих безплатните завъртания за добре дошли и кръговете за инсталиране на APP, реших да затворя акаунта.


Няколко месеца по-късно, от любопитство, отидох да видя дали акаунтът ми е затворен и за моя изненада той все още беше отворен.

Отново поисках закриване и след безброй опити да не се откажа и след като повторих причините, които ме накараха да прекратя 3 различни човека. Там го направиха.

Подадох документите, които искаха, на следващия ден ми казаха, че молбата ми за закриване не е приета, защото искат снимка на паспорта ми до лицето ми.

Сега не се изисква да имам паспорт, изпратих това селфи с националната си лична карта. Въпреки това, те все още не искат да го приемат.

Някой може ли да помогне за разрешаването на проблема. Чувствам се изтощен с тази компания.

Автоматичен превод:
cgouveia
преди 3 месеца

Мога ли да попитам дали все още имате реални пари в сметката си в това казино, моля? Или просто не искате да играете там и затова поискахте закриване на акаунт? Не разбирам напълно защо трябва да се удостоверявате.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Нямам баланс, искат да забавят затварянето на сметката, доколкото е възможно.

Искам да приключа, защото чувствам липса на сериозност в това, което правят.

Автоматичен превод:
cgouveia
преди 3 месеца

Какво ще кажете, ако просто спрете да влизате в този акаунт в казиното?🤷‍♀️ Просто си помислете на глас.🤔

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте. Сега минаха почти 9 месеца.

Направих 3 депозита в Mostbet за общо 3 евро?


Когато спечелих, печалбата беше 9675 евро. Моят акаунт беше замразен и казино гуру се опита да ми помогне. Mostbet отрича всичко. Въпреки че имам всички доказателства.

Опитах се да се свържа с органа в cucacao, но няма отговор.

Имате ли съвети за какво мога да получа помощ?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

3000 евро депозити би казал

Автоматичен превод:
Ybara
преди 2 месеца

За съжаление не успяхте да получите помощ от регулатора досега. Уведомете ни, моля, ако има някакви актуализации.🙏

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Роми Благодаря. Не съм чул нищо от властите. Нищо не се случва и не знам как да се държа?

Автоматичен превод:
Ybara
преди 2 месеца

Е, щом органът нищо не ти е написал, то явно адвокат е последна инстанция. Не знам дали това ще е подходящо за вас, но не се сещам за почти нищо.

Ето защо винаги съветваме играчите да играят в казиното с най-добър лиценз в тяхната страна, защото има към кого да се обърнат, ако изникне нещо.

Както и да е, мислите ли да опитате нещо подобно?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Най-лошото приложение, което някога съм играл.

Само Бог знае за техните бонуси и прочие.

Загубихте 200 000 за 2 дни според индекса за безопасност на казино гурута.

Те дори не се интересуват да чатят правилно

По-добре да напусна този сайт

Автоматичен превод:
HKBET
преди 2 месеца

Съжалявам, че се чувствате така и зависи изцяло от вас дали ще решите да играете в някое онлайн казино или не. Ние само се опитваме да информираме нашите потребители за всички онлайн казина възможно най-ясно и нашият екип за данни работи усилено, за да събере цялата информация, за да можем да я предоставим на нашия уебсайт.

Колко време играхте там?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

също можете да имате поддръжка с този mostbet в KZ

Редактиран от Radka преди 2 месеца
Причина: Добавена е CG връзка
Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Хей, току-що играх, защото mostbet има добри оценки от ваша страна. Опитът ми с тях беше лош. Току що играх 3 дни.

Няма опция за преглед на миналите ни депозити, което ми се струва много обикновено приложение.

Автоматичен превод:
HKBET
преди 2 месеца

може би. но ми харесва повече години...

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

също можете да имате поддръжка с този mostbet в KZ

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здрасти!

Хубаво е да знам, че се чувствате доволни там, но ако някой не е, бих казал, че е честно да го приемете. 🙂

Между другото, моля, какво е толкова специалното на MostBet, когато става дума за казино игри?

Най-важното е, че ако планирате да предоставите насоки как да получите някаква поддръжка, което между другото е щедър акт, моля, направете го, като предоставите имейл адрес за поддръжка или контакт. Основният уеб домейн е по-малко удобен в този случай. Освен това, ако трябва да добавите връзка към казино, моля, използвайте връзката Casino Guru. Ние предпочитаме играчите да бъдат информирани за стойността на индекса за безопасност на казиното през цялото време.

Благодаря!

Автоматичен превод:
1...14 15 16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още