ФорумКазинаMostBet Casino - обща дискусия

MostBet Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 2 години от surekhasuresh200
|
40647 преглеждания 291 отговора |
|
1...13 14 15
mohitt0583
преди 6 месеца

Профилът ми съдържа имейл, пишете там. там можем да обсъдим всичко

Автоматичен превод:
Vurtnex
преди 6 месеца

нямах твой имейл

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Mohit bhai изчакайте известно време, не се свързвайте с никого,


Нека екипът на Casinoguru отговори и всичко ще бъде наред

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 6 месеца

отворете профила ми и в колоната „за мен" има имейл

Автоматичен превод:
a44334
преди 6 месеца

Парите изчезнаха от сметката ми, как може да помогне? не сте получили нито един коментар от представители на mostbet. спри да говориш глупости

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, нов съм в разбирането на нещата, благодаря!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Винаги се радвам да помогна.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Какво ужасно казино. Стойте далеч от тази измама.

Регистрирах се в mostbet преди няколко месеца, но тъй като не получих безплатните завъртания за добре дошли и кръговете за инсталиране на APP, реших да затворя акаунта.


Няколко месеца по-късно, от любопитство, отидох да видя дали акаунтът ми е затворен и за моя изненада той все още беше отворен.

Отново поисках закриване и след безброй опити да не се откажа и след като повторих причините, които ме накараха да прекратя 3 различни човека. Там го направиха.

Подадох документите, които искаха, на следващия ден ми казаха, че молбата ми за закриване не е приета, защото искат снимка на паспорта ми до лицето ми.

Сега не се изисква да имам паспорт, изпратих това селфи с националната си лична карта. Въпреки това, те все още не искат да го приемат.

Някой може ли да помогне за разрешаването на проблема. Чувствам се изтощен с тази компания.

Автоматичен превод:
cgouveia
преди 5 месеца

Мога ли да попитам дали все още имате реални пари в сметката си в това казино, моля? Или просто не искате да играете там и затова поискахте закриване на акаунт? Не разбирам напълно защо трябва да се удостоверявате.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Нямам баланс, искат да забавят затварянето на сметката, доколкото е възможно.

Искам да приключа, защото чувствам липса на сериозност в това, което правят.

Автоматичен превод:
cgouveia
преди 5 месеца

Какво ще кажете, ако просто спрете да влизате в този акаунт в казиното?🤷‍♀️ Просто си помислете на глас.🤔

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте. Сега минаха почти 9 месеца.

Направих 3 депозита в Mostbet за общо 3 евро?


Когато спечелих, печалбата беше 9675 евро. Моят акаунт беше замразен и казино гуру се опита да ми помогне. Mostbet отрича всичко. Въпреки че имам всички доказателства.

Опитах се да се свържа с органа в cucacao, но няма отговор.

Имате ли съвети за какво мога да получа помощ?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

3000 евро депозити би казал

Автоматичен превод:
Ybara
преди 5 месеца

За съжаление не успяхте да получите помощ от регулатора досега. Уведомете ни, моля, ако има някакви актуализации.🙏

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей Роми Благодаря. Не съм чул нищо от властите. Нищо не се случва и не знам как да се държа?

Автоматичен превод:
Ybara
преди 5 месеца

Е, щом органът нищо не ти е написал, то явно адвокат е последна инстанция. Не знам дали това ще е подходящо за вас, но не се сещам за почти нищо.

Ето защо винаги съветваме играчите да играят в казиното с най-добър лиценз в тяхната страна, защото има към кого да се обърнат, ако изникне нещо.

Както и да е, мислите ли да опитате нещо подобно?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Най-лошото приложение, което някога съм играл.

Само Бог знае за техните бонуси и прочие.

Загубихте 200 000 за 2 дни според индекса за безопасност на казино гурута.

Те дори не се интересуват да чатят правилно

По-добре да напусна този сайт

Автоматичен превод:
HKBET
преди 4 месеца

Съжалявам, че се чувствате така и зависи изцяло от вас дали ще решите да играете в някое онлайн казино или не. Ние само се опитваме да информираме нашите потребители за всички онлайн казина възможно най-ясно и нашият екип за данни работи усилено, за да събере цялата информация, за да можем да я предоставим на нашия уебсайт.

Колко време играхте там?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

също можете да имате поддръжка с този mostbet в KZ

Редактиран от Radka преди 4 месеца
Причина: Добавена е CG връзка
Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Хей, току-що играх, защото mostbet има добри оценки от ваша страна. Опитът ми с тях беше лош. Току що играх 3 дни.

Няма опция за преглед на миналите ни депозити, което ми се струва много обикновено приложение.

Автоматичен превод:
HKBET
преди 4 месеца

може би. но ми харесва повече години...

Автоматичен превод:
1...13 14 15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини