преди 7 месеца
Профилът ми съдържа имейл, пишете там. там можем да обсъдим всичко
My profile contains an email, write there. there we can discuss everything
0
Профилът ми съдържа имейл, пишете там. там можем да обсъдим всичко
My profile contains an email, write there. there we can discuss everything
Mohit bhai изчакайте известно време, не се свързвайте с никого,
Нека екипът на Casinoguru отговори и всичко ще бъде наред
Mohit bhai wait for some time, don't contact anyone,
Let the Casinoguru team respond and everything will be fine
Mohit bhai rukja thoda time , kisi se contact mat karo,
Casinoguru team ko response Dene de sab thik ho jayega
отворете профила ми и в колоната „за мен" има имейл
open my profile and there is an email in the "about me" column
Парите изчезнаха от сметката ми, как може да помогне? не сте получили нито един коментар от представители на mostbet. спри да говориш глупости
The money has disappeared from my account, how can it help? you have not received a single comment from mostbet representatives. stop talking nonsense
Какво ужасно казино. Стойте далеч от тази измама.
Регистрирах се в mostbet преди няколко месеца, но тъй като не получих безплатните завъртания за добре дошли и кръговете за инсталиране на APP, реших да затворя акаунта.
Няколко месеца по-късно, от любопитство, отидох да видя дали акаунтът ми е затворен и за моя изненада той все още беше отворен.
Отново поисках закриване и след безброй опити да не се откажа и след като повторих причините, които ме накараха да прекратя 3 различни човека. Там го направиха.
Подадох документите, които искаха, на следващия ден ми казаха, че молбата ми за закриване не е приета, защото искат снимка на паспорта ми до лицето ми.
Сега не се изисква да имам паспорт, изпратих това селфи с националната си лична карта. Въпреки това, те все още не искат да го приемат.
Някой може ли да помогне за разрешаването на проблема. Чувствам се изтощен с тази компания.
What a terrible casino. Stay away from this scam.
I registered with mostbet a few months ago, however, as I was not given the free welcome spins and the APP installation rounds, I decided to close the account.
A few months later, out of curiosity, I went to see if my account was closed, and to my surprise, it was still open.
I requested closure again, and after countless attempts not to give up, and after repeating the reasons that led me to terminate 3 different people. There they did it.
I submitted the documents they requested, the next day they say that my request for closure was not accepted because they want a photo of my passport next to my face.
Now, I am not required to have a passport, I sent this selfie with my national identification card. Even so, they still don't want to accept it.
Can anyone help resolve the issue. I feel worn out with this company.
Que casino terrível. Fiquem longe deste embuste.
Fiz o registo, na mostbet á alguns meses, entretanto como não me atribuiram as rodadas grátis de boas vindas e as rodadas de instalação da APP, decidi encerrar a conta.
Passados uns meses e por curiosidade fui ver se a minha conta se encontrava encerrada, e para meu espanto, continuava aberta.
Solicitei novamente o encerramento, e após inúmeras tentativas para que não desistisse, e após repetir os motivos que me levaram a encerrar a 3 pessoas diferentes. Lá o fizeram.
Submeti os documentos que me pediram, no dia seguinte dizem que a.minha solicitação de encerramento não foi aceite porque querem foto do meu passaporte junto ao rosto.
Ora eu não sou obrigado a ter passaporte, fiz o envio dessa selfie com o meu cartão nacional de identificação. Mesmo assim continuam a não querer aceitar.
Alguém consegue ajudar a.resolver o tema. Sinto me desgastado com esta empresa.
Мога ли да попитам дали все още имате реални пари в сметката си в това казино, моля? Или просто не искате да играете там и затова поискахте закриване на акаунт? Не разбирам напълно защо трябва да се удостоверявате.
May I ask if you have any real balance money still in your account at this casino, please? Or is it that you just don't want to play there, so you asked for account closure? I do not completely understand why you need to verify yourself.
Нямам баланс, искат да забавят затварянето на сметката, доколкото е възможно.
Искам да приключа, защото чувствам липса на сериозност в това, което правят.
I don't have any balance, they want to delay closing the account as much as possible.
I want to close because I feel there is a lack of seriousness in what they do.
Não tenho saldo nenhum, eles pretendem ao máximo atrasar o encerramento da conta.
Quero encerrar porque sinto que falta seriedade no que fazem.
Какво ще кажете, ако просто спрете да влизате в този акаунт в казиното?🤷♀️ Просто си помислете на глас.🤔
What about if you just stop logging into this casino account?🤷♀️ Just thinking out loud here.🤔
Здравейте. Сега минаха почти 9 месеца.
Направих 3 депозита в Mostbet за общо 3 евро?
Когато спечелих, печалбата беше 9675 евро. Моят акаунт беше замразен и казино гуру се опита да ми помогне. Mostbet отрича всичко. Въпреки че имам всички доказателства.
Опитах се да се свържа с органа в cucacao, но няма отговор.
Имате ли съвети за какво мога да получа помощ?
Hello. Now almost 9 months have passed.
I have made 3 deposits on Mostbet for a total of 3 euros?
When I won, the profit was 9675 euros. My account was frozen and Casino guru has tried to help me. Mostbet denies everything. Although I have all the proof.
I have tried to contact the authority in cucacao no answer.
Do you have any tips on what I can get help with?
Hej. Nu har det gått snart 9 månader.
Jag har gjort 3 insättningar på Mostbet totalt 3 euro?
När jag vann så blev vinsten 9675 euro. Mitt konto blev fryst och Casino guru har försökt hjälpa mej. Mostbet förnekar allt. Fast jag har alla bevis.
Jag har försökt kontakta myndighet i cucacao inget Svar.
Har ni tips om vad jag kan få hjälp?
3000 евро депозити би казал
3000 euro deposits it would say
3000 euro insättningar skulle det stå
За съжаление не успяхте да получите помощ от регулатора досега. Уведомете ни, моля, ако има някакви актуализации.🙏
Sorry, you were not able to get any help from the regulator by now. Let us know, please, if there are any updates.🙏
Здравей Роми Благодаря. Не съм чул нищо от властите. Нищо не се случва и не знам как да се държа?
Hi Romi Thanks. I haven't heard anything from the authorities. Nothing is happening and I don't know how to behave?
Hej Romi Tack. Jag har inte hört nånting av myndigheterna. Ingenting händer och jag vet inte hur ska jag bära mej.åt?
Е, щом органът нищо не ти е написал, то явно адвокат е последна инстанция. Не знам дали това ще е подходящо за вас, но не се сещам за почти нищо.
Ето защо винаги съветваме играчите да играят в казиното с най-добър лиценз в тяхната страна, защото има към кого да се обърнат, ако изникне нещо.
Както и да е, мислите ли да опитате нещо подобно?
Well, if the authority hasn't written you anything, then obviously a lawyer is the last resort. I don't know if this would be appropriate for you, but I can think of almost nothing.
That's why we always advise players to play at the casino best licensed in their country, because they have someone to turn to if something comes up.
Anyway, do you think you'll try something like that?
Най-лошото приложение, което някога съм играл.
Само Бог знае за техните бонуси и прочие.
Загубихте 200 000 за 2 дни според индекса за безопасност на казино гурута.
Те дори не се интересуват да чатят правилно
По-добре да напусна този сайт
Worst app I have ever played.
Only god knows about their bonuses and stuff.
Lost 200k in 2days by Casino gurus safety index.
They dont even care to chat properly
Better to leave this site
Съжалявам, че се чувствате така и зависи изцяло от вас дали ще решите да играете в някое онлайн казино или не. Ние само се опитваме да информираме нашите потребители за всички онлайн казина възможно най-ясно и нашият екип за данни работи усилено, за да събере цялата информация, за да можем да я предоставим на нашия уебсайт.
Колко време играхте там?
I am sorry you feel this way, and it is totally up to you whether you decide to play at any online casino or not. We only try to inform our users about all online casinos as clearly as we can, and our data team works hard to collect all the information so we can provide it on our website.
How long did you play there for?
Хей, току-що играх, защото mostbet има добри оценки от ваша страна. Опитът ми с тях беше лош. Току що играх 3 дни.
Няма опция за преглед на миналите ни депозити, което ми се струва много обикновено приложение.
Hey I just played because mostbet have a good ratings from your side. My experience with them was bad. Just played 3days.
There is no option to go through our past deposits, which seems very ordinary app to me.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.