ФорумКазинаMagic Win Casino - обща дискусия

Magic Win Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от soko8888
|
26369 преглеждания 209 отговора |
|
1...5 6 7...11
Добавете пост
Jaro
преди 11 месеца

Казват ми, че все още съм в рамките на периода от 7 до 21 работни дни и че ще ме уведомят за промени по имейл... който не съм получил.

Автоматичен превод:
Pedro2310
преди 11 месеца

Хммм, така че сега сте след 15 дни, така ли е? Моята препоръка остава в сила, що се отнася до оплакването и мисля, че няма да е лоша идея да започнете.

Както и да е, чудя се дали казиното ще изпълни крайния си срок и ще получите парите си до упоменатото време. Ако нещо се промени, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това първото ви теглене ли е? Изглежда, че първите малки тегления се изплащат, но вие сте доста големи. Имам един подобен размер, който чака

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Да!!! Да, вече се свързах с вас за иска и тогава, ако не работи с вас, ще подам жалба, въпреки че не знам за случая и трябва да стигна до тази крайност

Автоматичен превод:
jwillow84
преди 11 месеца

Ако това е първото ми теглене!! и ако е 4092 евро, да видим дали имам късмет и няма нужда да го докладвам.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да!!! Да, вече се свързах с вас за иска и тогава, ако не работи с вас, ще подам жалба, въпреки че не знам за случая и трябва да стигна до тази крайност

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Виждам, че сте се справили и сте пуснали жалба . Добра работа. Нека да видим какво може да открие нашият екип и как ще се окаже всичко в крайна сметка. Ще стискам палци Ако разберете нещо ново, не се колебайте да ни уведомите.

Както и да е, акаунтът ви вече ли е потвърден, тъй като това е първото ви теглене?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Да акаунтът ми е верифициран! И ако това е първото ми теглене в това казино, в което не планирам да се връщам

Автоматичен превод:
Pedro2310
преди 11 месеца

Не те обвинявам, ако имаш такива проблеми. Всъщност вероятно бих направил същото и ще намеря някои, които е по-малко вероятно да имат същия проблем. Желая ви късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Как бих могъл да ги докладвам? Бихте ли ме посъветвали?

Автоматичен превод:
Pedro2310
преди 11 месеца

Хм, тъй като казиното няма лиценз, притеснявам се дали е възможно да го докладвам някъде другаде. В този случай, за съжаление, вероятно няма да мога да помогна. Всичко, което мога да кажа, е да избягвате подобни казина в бъдеще и винаги да се опитвате да правите някои проучвания, преди да депозирате. Съжалявам. 🙁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Нямаше ли да се оплакаме съвместно, тоест между всички потребители, че и при нас се е случило същото!!??

Автоматичен превод:
Pedro2310
преди 11 месеца

На кого бихте искали да се оплачете, ако казиното няма необходимия лицензиран орган? Ако отново се оплачете тук и казиното не отговори, то така или иначе ще бъде затворено. И ние нямаме система за групови оплаквания.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте всички,


Чудя се дали някой може да ми помогне, моля??

Аз съм напълно проверен клиент на Magic win и се натъкнах на същия проблем като много тук.

Депозирах около £200 и спечелих €2000.

Изтеглих го на 4-ти този месец и ми казаха, че може да отнеме 7-21 дни.

Не задържам дъха си хаха 🤣 какво мислят всички???


Някакъв съвет???


Благодаря предварително



Автоматичен превод:
paulduffymarble
преди 11 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, където възникна проблема ви. Ако имам правилно впечатление, вие сте почти в края на този период. Определено бих препоръчал да подадете жалба, но тя ще бъде затворена почти веднага, защото казиното има политика за липса на реакция и индексът на безопасност на казиното е почти нула.

Както и да е, какво ви убеди да депозирате в това казино? Видяхте ли колко много предупреждения има? Аз лично бих го избегнал с голям обръч.

Мисля, че в този случай просто ще трябва да изчакаме и да видим дали казиното наистина ще спази крайния срок, въпреки че съм скептично настроен и се притеснявам дали ще успее.

Ако чуете нещо ново, можете ли да ни уведомите?

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
paulduffymarble
преди 11 месеца

Сторнирането на плащане е ЕДИНСТВЕНАТА ви опция. За съжаление ще си върнете първоначалния депозит само в най-добрия случай.

Те са нелицензиран/нерегулиран уебсайт за измама и следователно техните така наречени Правила и условия не си струват хартията, на която са написани. Те също ще бъдат просто копиране и поставяне на задание от друг сайт за измама.

Mrsloty има абсолютно същите T&C и те също са нелицензиран/нерегулиран уебсайт за измами/измама. Резултатът им е 1,2/10, което отново е твърде високо с 1,2.

По-долу е предполагаемият номер за връзка с magicwin.bet. Също така е един и същ номер за всички уебсайтове по-долу, които са сайтове за измами/измама. Телефонният номер ще ви отведе до център за обслужване на клиенти за онлайн запознанства в САЩ, ако проявявате интерес. Magicwin са в движение от 2022 г., но казват, че техните T&C са били актуализирани през 2020 г.!!

Потърсете в Google номера по-долу и не докосвайте нито един уебсайт, свързан с него.


Телефон: +44-3308087970

Имейл: support@magicwin.bet


Не бих докоснал тях или което и да е от измамните казина, с които са свързани, с прът за шлеп. Може също така да запалите парите си, както и да ги депозирате в техните сайтове.

Телефон: +44-3308087970

Имейл: support@mrsloty.com

Телефон: +44-3308087970

Имейл: support@chilli777.com

Адрес: Hollandia 24 prest H12

Телефон: +44-3308087970

Имейл: support@cherryfiesta.com

Адрес: Hollandia 24 prest H12

Телефон: +44-3308087970

Имейл: support@24casino1.com

Телефон: +44-3308087970

Имейл: support@oceanbreezecasino1.com

Автоматичен превод:
paulduffymarble
преди 11 месеца

Ако е magicwin.bet, имате нулев шанс да изтеглите £2000. Какъв метод използвахте за депозиране?

Разгледайте отзивите на trustpilot.

https://uk.trustpilot.com/review/magicwin.bet

Автоматичен превод:
dmr1
преди 11 месеца

Здрасти,

Да, нямам много надежда да получа оттеглянето си, за съжаление. Използвах картата си Visa за депозиране и изтеглих чрез банковия превод. Когато започнах да играя на сайта, мислех, че е приличен. За съжаление бях достатъчно глупав да депозирам в сайт, без да проверя отзивите. Удивително е, че сайтове като този могат да съществуват. Не искам парите честно, така че нямат причина да не теглят към мен.

Автоматичен превод:
dmr1
преди 11 месеца

Благодаря много за помощта.

Мисля, че ще изчакам 21-те дни да приключат, след което ще направя възстановяване на плащане

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравей Джаро,


Да, мисля, че ми остава около седмица до процедурата за проверка. Всичко изглежда много странно, никога не съм попадал на сайт като този. Спечелих парите честно. Освен това съм напълно проверен, така че нямат извинение да не ми платят, освен че това е сайт за измама.


Сам съм си виновен. Все още се надявам, че ще постъпят правилно и ще ми платят, но не съм много обнадежден.


Ще ви държа в течение.


Благодаря ви много за помощта


Автоматичен превод:
Pedro2310
преди 11 месеца

Дръжте ни в течение, колега. Аз минавам през същия проблем

Автоматичен превод:
1...5 6 7...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още