преди 1 година
Това нормално ли е за това казино? или е измама?
Is this normal for this casino? or is it a scam?
esto es normal para este casino?o es una estafa?
0
Това нормално ли е за това казино? или е измама?
Is this normal for this casino? or is it a scam?
esto es normal para este casino?o es una estafa?
Здравейте.
Не виждам признаци на измама, просто щателна проверка, бих казал.
Както и да е, можете ли любезно да отговорите на въпроса ми относно проверката? Играе значителна роля в скоростта на теглене, нали знаете?
Hello.
I see no signs of a scam, just a thorough check, I'd say.
Anyway, could you kindly answer my question regarding the verification? It plays a significant part in the withdrawal speed, you know?
Ако акаунтът вече е потвърден
If the account is already verified
Si la cuenta esta verificada ya
Здравейте.
Това наистина е добра новина. Благодаря ти.
За съжаление, някои казина плащат незабавно, а други не. Но измама означава, че никога няма да получите плащане. Бих останал позитивен. Например, ние даваме на казиното 14 пълни дни, за да потвърди сметката и да продължи с тегленето. Едва след като този срок не е изпълнен, ние влизаме в рекламацията.
От колко време чакаш?
Hello.
That's indeed good news. Thank you.
Sadly, some casinos pay instantly, and some do not. But a scam means you won't ever get paid. I would stay positive. For instance, we allow the casino 14 full days to verify the account and proceed with the withdrawal. Only after this period is not fulfilled we step in through the complaint.
How long have you been waiting?
В момента броя последните събота и неделя почти 1 седмица
At the moment I have been counting last Saturday and Sunday for almost 1 week
De momento llevo casi 1 semana contando sábado y domingo pasados
Това е болезнено за четене. Убеден съм, че при добра организация и отдадени служители една седмица е максимално разумният праг. Въпреки че не знам какво причинява такова забавяне, със сигурност се надявам скоро да свърши! Свързвате ли се с поддръжката?
This is painful to read. I'm convinced that with a good organization and dedicated employees, one week is the maximum reasonable threshold. Though I do not know what's causing such a delay, I certainly hope it will end soon! Are you in touch with the support?
Да, всеки ден и винаги имат някакво извинение или една и съща реч от 7 до 21 работни дни и разбира се, това е 4092 евро, така че търпението ми се изчерпва
Yes, every day and they always have some excuse or the same speech from 7 to 21 business days and of course it is €4092 so my patience is running out
Si todos los días y siempre tienen alguna excusa o el mismo discurso de 7 a21 días laborales y claro son 4092€ así q se m esta acabando la paciencia
това ми повтарят
this is what they keep telling me
esto es lo qué e no paran de decirme
Така че, както го гледам, това е по-скоро общ коментар, отколкото нещо по-конкретно или подходящо.
Съжалявам, че го казвам, но изглежда, че няма да получим повече обяснения; следователно, да се надяваме, парите ви ще бъдат освободени скоро. В противен случай, ако изминат 14 дни без знак за плащане, друга опция ще бъде подаване на жалба. 🙁
Стискам ти палци. 🤞🤞
So as I look at it, this is more like a general comment rather than something more concrete or suitable.
I'm sorry to say that, but it looks like we will get no further explanation; hence, hopefully, your money will be released soon. Otherwise, if 14 days pass without a sign of payment another option will be submitting a complaint. 🙁
My fingers are crossed for you. 🤞🤞
От колко време чакаш? Чаках 14 дни и казаха, че може да отнеме до 21 дни. Аз от своя страна ще ви дам този срок, но ако не, ще взема законови мерки.
How long have you been waiting? I've been waiting for 14 days and they say it can take up to 21 days. For my part, I will give you that deadline, but if not, I will take legal measures.
Cuanto llevas esperando??yo llevo 14 días y m dicen q se pueden demorar hasta los 21..yo por mi parte les daré ese plazo pero si no tomaré medidas legales
Какви законови мерки планирате да предприемете? Подобно време за чакане за мен, няколко дни по-малко мисля.
Очаквате ли голямо теглене?
What legal measures would you be planning to take? Similar waiting time for me, few days less I think.
Are you waiting for a big withdrawal?
danieljosifsnowden колко чакаше? Чакам 5к
Може ли някой, който все още чака, да се свърже с мен или да ме уведоми тук, благодаря
Изглежда, че плащат малко и може би първите тегления?
danieljosifsnowden how much were you waiting for? I'm waiting for 5k
Can anyone that is still waiting please contact me, or let me know on here, thank you
It seems like they are paying small and first withdrawals maybe?
Ако чакате 14 дни за оттеглянето си и дори тогава все още не го имате, бих препоръчал да подадете жалба при нас и нашият екип ще разгледа ситуацията ви. Би ли било възможно да ни информирате за по-нататъшното развитие?
Също така бих искал да препоръчам използването на бутона „отговор", защото когато отговаряте на някого, той уведомява играча и можете да съкратите времето, необходимо му да ви отговори.
Това е само една подробност.
If you wait 14 days for your withdrawal and even then you still don't have it, I would recommend filing a complaint with us and our team will take a look at your situation. Would it be possible to update us on further developments ?
I would also like to recommend using the "reply" button, because when you reply to someone, it notifies the player and you can shorten the time it takes for them to reply to you.
This is just a detail.
Засега ще изчакам 21 работни дни, които упоменават, ако след това няма отговор, ще се свържа с вас отново
For now I will wait for the 21 business days that they mention, if after that there is no response I will contact you again
De momento esperaré a los 21 días hábiles q ellos mencionan si después de eso no hay respuesta contactaré con vosotros otra vez
Бих искал да подам жалбата при вас сега!! Защото винаги ми казват едно и също и вече се съмнявам дали ще ми изплатят сумата, която съм изтеглил!! Надявам се, че скоро ще ми кажете стъпките, които да следвам
I would like to file the complaint with you now!! Because they always tell me the same thing and I am already doubting whether they are going to pay me the amount that I have withdrawn!! I hope that soon you will tell me the steps to follow
Me gustaría poner la queja ya con vosotros!!xq siempre m dicen lo mismo y estoy dudando ya en si me van a pagar el importe que he retirado!!espero q pronto m digáis los pasos a seguir
Здравейте, ако сте чакали две седмици, тогава препоръчвам да подадете жалба тук на тази връзка: https://es.casino.guru/quejas/todas
Добавям също ръководство, което може да е полезно, което ви казва какво да очаквате, когато подадете жалба: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Както и да е, каква причина повтаря казиното, когато не можете да направите теглене?
Hi, if you have been waiting for two weeks, then I recommend to file a complaint here on this link: https://es.casino.guru/quejas/todas
I'm also adding a guide that might be helpful, which tells you what to expect when you file a complaint: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Anyway, what reason does the casino keep repeating when you can't make a withdrawal ?
Казват ми, че все още съм в рамките на периода от 7 до 21 работни дни и че ще ме уведомят за промени по имейл... който не съм получил.
They tell me that I am still within the period of 7 to 21 business days and that they will notify me of any changes by email... which I have not received any.
Me dicen que aún estoy dentro del plazo de 7 a 21 días hábiles y que cualquier cambio me lo notificarán x mail..cosa que no he recibido ninguno
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.