преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Magic Win Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Мислите ли, че казиното трябва да е ясно за всички? Винаги се хоства на един и същ сървър от Турция, същия източник като Mrsloty, Ares, Maximalwins, Rougecasino и и .....са същите престъпници!!! Всеки, който депозира тук, никога няма да получи своите печалби!!!!
Think the casino should be clear to everyone? Always hosted on the same server from Turkey, same source as Mrsloty, Ares, Maximalwins, Rougecasino and and.....are the same criminals!!! Anyone who deposits here will never receive their winnings!!!!
Denke das Casino sollte allen klar sein ? Immer der gleiche Server aus Türkei gehostet, gleiche Source wie Mrsloty , Ares , Maximalwins , Rougecasino und und .....sind die gleichen Verbrecher!!! Wer hier einzahlt wird sein Gewinn nie erhalten!!!!
Здравейте,
Проверихте ли нашия преглед? Можете да го направите тук , за съжаление изглежда, че оценката е доста точна.
Доста съм изумен, че досега има само една жалба срещу това казино!
Hello,
Have you checked our review? You can do so here, sadly it seems that the rating is quite accurate.
I'm quite amazed that there has been just a single complaint against this casino so far!
Да, имах теглене на 300e 24casinobet, без игра с бонуси и т.н. и бях направил всичко според условията. Неочаквано не получих възстановяване, жалбата на casino.guru не проработи и чатът ме обвини и ме нарече нецивилизован (😂), когато казах, че бъркотията ви е измама.
Сега те се опитват да ме ухажват да играя в това казино Magic Win и веднага забелязах, че това е същата компания, пуснах в чата, вие сте невероятно груб 😂
Yes, I had a withdrawal of 300e 24casinobet, no playing with bonuses, etc. and I had done everything according to the conditions. Unexpectedly, I didn't get a refund, casino.guru's complaint didn't work and the chat accused me and called me uncivilized (😂) when I said that your hustle is a scam.
Now they are trying to court me to play at this Magic Win casino and I immediately noticed that this is the same company, I put in the chat you are incredibly rude 😂
Joo minulla oli kotiutus 300e 24casinobet, ei mitään bonuksilla pelaamista yms. ja olin kaiken tehnyt ehtojen mukaan. En yllättäen saanut kotiutusta, casino.gurun valitus ei tuottanut tulosta ja chat syytti minua ja sanoi minua epäsivistyneeksi (😂) kun sanoin että tämä teidän touhuaminen on ihan huijausta.
Nyt sitten koittavat kosiskella minua pelaamaan tähän Magic Win kasinoon ja huomasin heti että tätä samaa yhtiötä, laitoin chattiin et olette uskomattoman törkeitä kyllä 😂
Да, имах теглене на 300e 24casinobet, без игра с бонуси и т.н. и бях направил всичко според условията. Неочаквано не получих възстановяване, жалбата на casino.guru не проработи и чатът ме обвини и ме нарече нецивилизован (😂), когато казах, че бъркотията ви е измама.
Сега те се опитват да ме ухажват да играя в това казино Magic Win и веднага забелязах, че това е същата компания, пуснах в чата, вие сте невероятно груб 😂
Yes, I had a withdrawal of 300e 24casinobet, no playing with bonuses, etc. and I had done everything according to the conditions. Unexpectedly, I didn't get a refund, casino.guru's complaint didn't work and the chat accused me and called me uncivilized (😂) when I said that your hustle is a scam.
Now they are trying to court me to play at this Magic Win casino and I immediately noticed that this is the same company, I put in the chat you are incredibly rude 😂
И аз не го разбирам. Може би ще получим отговор по-късно..
I don't get it either. Maybe we'll get an answer later..
здрасти
Поисках теглене от Magicbet за сумата от £460.
След като прочетох повечето рецензии и техният екип за поддръжка не отговаряше на съобщенията ми, се притеснявам, че ще получа това.
Hi.
I have requested a withdrawal from Magicbet for the sum of £460.
After reading the majority of reviews and their support team not replying to my messages I am worried I will receive this.
Ако е magicwin.bet, имате нулев шанс да изтеглите £460. Беше ли печалба? Колко депозирахте и какъв метод използвахте?
Разгледайте отзивите на trustpilot.
https://uk.trustpilot.com/review/magicwin.bet
If it's magicwin.bet you have zero chance of getting your withdrawal of £460. Was it winnings? How much did you deposit and what method did you use?
Have a look at the reviews on trustpilot.
https://uk.trustpilot.com/review/magicwin.bet
Това не бих искал да чуя. Да, беше свързано със спортни залагания. Депозирах £100 и бях чрез VISA плащане. Има ли нещо, което мога да направя?
That’s not what I’d want to hear. Yeah it was winnings sportsbook related. I deposited £100 and was through VISA payment. Is there anything I can do?
Единственото нещо, което можете да направите, е да се свържете с вашата банка и да ги помолите да започнат спор за виза от ваше име. За съжаление това ще бъде само за £100, които сте депозирали. Няма да видите печалбите си, тъй като уебсайтът е измама. Те са нелицензирани и нерегулирани и нападат хора от Обединеното кралство, които са се регистрирали в GAMSTOP.
Обяснете на вашата банка, че те очевидно са измама. Ако бяха истински уебсайт за хазарт, тогава щяха да обработят вашия депозит от £100 с правилния Visa Merchant Code от 7995, кодът за всички хазартни транзакции. Сигурен съм, че те няма да са използвали този код и следователно са извършили сериозно нарушение на кодовете и условията на Visa чрез неправилно кодиране на транзакции. Кодът за оспорване на Visa, който вашата банка трябва да използва, е 13.5 невярно представяне, тъй като в края на краищата сайтът за измами/измама твърди, че е истинско казино, когато не е.
The only thing you can do is contact your bank and ask them to begin a visa dispute on your behalf. Unfortunately this will only be for the £100 you deposited. You will not see your winnings as the website is a scam. They are unlicensed and unregulated and prey on UK people who have signed up to GAMSTOP.
Explain to your bank that they are clearly a scam. If they were a genuine gambling website then they would have processed your £100 deposit with the correct Visa Merchant Code of 7995, the code for all gambling transactions. I'm certain that they won't have used this code and have therefore committed a serious breach of Visa Codes and Conditions by miscoding transactions. The Visa dispute code that your bank should use is 13.5 misrepresentation, as after all the fraud/scam website are claiming to be a genuine casino when they aren't.
Здравей dmr1.
Струва ли си изобщо да изчакам и да се опитам да видя дали те ще изтеглят парите обратно в сметката ми или това е напълно безпроблемно?
Hi dmr1.
Is it worth at all possibly waiting it out and trying to see if they withdraw the money back to my account or is this a complete no go?
Можете да поискате от тях потвърждение за обработване на тегленето, но те просто ще продължат да ви подхвърлят. Ако искате да изтеглите повече, отколкото сте депозирали общо, тогава имате нулев шанс. Те са измама и може да са ви изплатили малко теглене в началото, ако това все още бяха ваши собствени пари, те ви връщаха. Те НИКОГА няма да ви платят нито стотинка от собствените си пари. Не забравяйте, че ако искате да получите поне депозита си от £100, имате максимум 120 дни от датата на транзакцията, за да го направите. Само ще си губите времето и нивата на стрес, като продължавате да чатите с тях. Те са мошеници, които ще продължават да ви говорят все повече и повече лъжи, което на свой ред ще ви даде фалшива надежда. Тяхната оценка от 2.9/10 е 2.9 твърде много.
You can ask them for confirmation of processing the withdrawal but they will just keep palming you off. If you are looking to withdraw more than you have deposited in total then you have zero chance. They are a scam and may have paid you out a small withdrawal in the beginning if it was still your own money they were paying you back. They are NEVER going to pay you a penny of their own money. Remember if you want to at least get your £100 deposit back then you have a maximum of 120 days from the date of the transaction to do so. You will only be wasting your time and stress levels by continuing to chat with them. They are crooks who will keep telling you more and more lies which in turn will give you false hope. Their rating of 2.9/10 is 2.9 too many.
Здравей dmr1.
Струва ли си изобщо да изчакам и да се опитам да видя дали те ще изтеглят парите обратно в сметката ми или това е напълно безпроблемно?
Hi dmr1.
Is it worth at all possibly waiting it out and trying to see if they withdraw the money back to my account or is this a complete no go?
Здравейте,
Бих казал, че връщането на плащане трябва да изглежда като последната опция. Наистина, казиното не изглежда солидно и трябва да избягвате подобни сайтове в бъдеще, от друга страна, минаха само няколко дни.
Опитайте се да останете спокойни и да му дадете малко време. Чели ли сте това?:
„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."
Hello,
I would say that chargeback should seem like the last option. Indeed, the casino does not look like a solid one, and you should avoid such sites in the future, on the other hand, it has only been a few days.
Try to stay calm and give it some time. Have you read that?:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Сторнирането на плащане е ЕДИНСТВЕНАТА ви опция.
Те са нелицензиран/нерегулиран уебсайт за измама и следователно техните така наречени Правила и условия не си струват хартията, на която са написани. Те също ще бъдат просто копиране и поставяне на задание от друг сайт за измама.
Mrsloty има абсолютно същите T&C и те също са нелицензиран/нерегулиран уебсайт за измами/измама. Резултатът им е 1,2/10, което отново е твърде високо с 1,2.
Chargeback is your ONLY option.
They are an unlicensed/unregulated scam website and therefore their so-called Terms and Conditions aren't worth the paper they are written on. They will also just be a copy and paste job from another scam website.
Mrsloty has the exact same T&C's and they are also an unlicensed/unregulated fraud/scam website. Their score is 1.2/10 which again is 1.2 too high.
По-долу е предполагаемият номер за връзка с magicwin.bet. Също така е един и същ номер за всички уебсайтове по-долу, които са сайтове за измами/измама. Телефонният номер ще ви отведе до център за обслужване на клиенти за онлайн запознанства в САЩ, ако проявявате интерес. Magicwin са в движение от 2022 г., но казват, че техните T&C са били актуализирани през 2020 г.!!
Потърсете в Google номера по-долу и не докосвайте нито един уебсайт, свързан с него.
Телефон: +44-3308087970
Имейл: support@magicwin.bet
Телефон: +44-3308087970
Имейл: support@mrsloty.com
Телефон: +44-3308087970
Имейл: support@chilli777.com
Адрес: Hollandia 24 prest H12
Телефон: +44-3308087970
Имейл: support@cherryfiesta.com
Адрес: Hollandia 24 prest H12
Телефон: +44-3308087970
Имейл: support@24casino1.com
Телефон: +44-3308087970
Below is the supposed contact number to contact magicwin.bet. It is also the same number for all of the below websites which are fraud/scam sites. The telephone number will take you to an online dating customer service center in the US if you are interested. Magicwin have been on the go since 2022 yet it says their T&C's were updated in 2020!!
Google the below number and do not touch any website associated with it.
Phone: +44-3308087970
Email: support@magicwin.bet
Phone: +44-3308087970
Email: support@mrsloty.com
Phone: +44-3308087970
Email: support@chilli777.com
Address: Hollandia 24 perst H12
Phone: +44-3308087970
Email: support@cherryfiesta.com
Address: Hollandia 24 perst H12
Phone: +44-3308087970
Email: support@24casino1.com
Phone: +44-3308087970
Благодаря ви, че одобрихте публикацията ми по-горе, тъй като смятам, че е много важно да разкрием тези уебсайтове за измами/измама, за да предотвратим други жертви.
Thank you for approving my post above as I feel that it's very important to expose these fraud/scam websites to prevent any further victims.
Въпреки че не съм тук, за да решавам дали казиното е направило нещо нередно (това е целта на оплакванията), смятам, че тези контакти могат да бъдат полезни, ако бъдат показани нагледно тук във форума. Благодаря ви за усилията. 🙂
Though I'm not here to decide whether the casino has done anything wrong (this is the purpose of complaints), I feel that those contacts may be useful shown visibly here on the forum. I thank you for your effort. 🙂
Малка актуализация на приложението за теглене. Статусът е променен от „очаква" на „завършен".
Без да задържа дъха си, но може би просто може би ще получа част от печалбите си.
Little update on the withdrawal application. The status has changed from "awaiting" to "completed".
Not holding my breath but maybe just maybe I will receive some of my winnings.
Ще замълча в очакване на окончателното потвърждение, че наистина се е случило. 😉🤞
I'll remain silent, waiting for the final confirmation that IT actually happened. 😉🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.