преди 1 година
Е, надявам се да ти плащат, приятелю. Информирай ни
Well I'm hoping they pay u mate. Let us know
0
Е, надявам се да ти плащат, приятелю. Информирай ни
Well I'm hoping they pay u mate. Let us know
Все още не съм загубила надежда 🤣🤣🤦🏻🤦🏻🤦🏻
I still haven't lost hope 🤣🤣🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Aún no pierdo la esperanza 🤣🤣🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Мисля, че това е същото съобщение, което получавам. Много е странно, че изпращат едно и също съобщение всеки път, след което прекратяват чата. Все още имам малко надежда, защото с времето хората са платили???
Никога не съм попадал на сайт като този, за да бъда честен, така че не се надявам. Дължа 2000 евро, а ти още повече.
I think this is the same message I receive also. It's very strange that they send the same message every time then end the chat. I still have a little hope because with time people have been paid???
I have never come across a site like this to be honest so I'm not getting my hopes up. I'm due €2000 and your due even more.
Никой от тях, все още чакам на 21 дни, остават ми 3, но съм сигурен, че имат някакво извинение, когато дните свършат😓..имате ли новини?
None of them, I'm still waiting at 21 days, I have 3 left but I'm sure they have some excuse for when the days are over😓..do you have any news?
Ninguna todavía estoy esperando a los 21 días ,me quedan 3 pero seguro que tienen alguna excusa para cuando acaben los días😓..tu tienes alguna novedad?
Ако имате нужда от помощ с такъв превод, предлагам да използвате Google Lens ; това е безплатно и много удобно, особено ако желаете да прочетете текст, който не можете да копирате / поставите в преводача.
If you need help with such translation, I suggest using Google Lens; it's free and very handy, especially if you crave to read a text you can't copy / paste to the translator.
Стискам ти палци, приятелю 🤞 добре, все още ми остава около седмица, преди да достигна 21-те дни, но досега не съм чул нищо. Не изглежда добре, никога не се знае хаха 😂
Fingers crossed for u mate 🤞 well I still have around a week left before I reach the 21 days but as of now I haven't heard anything. It's not looking good bit u never know haha 😂
Абсолютно нищо, нито имейл, нито актуализация за статуса на тегленето или нещо подобно, този сайт е чист боклук, не разбирам как могат да си играят с такива хора... трябва ли всички засегнати да подадат обща жалба и да вземат да ги съдят... можем ли да го направим?
Nothing at all, no email, no update on the status of the withdrawal or anything, this site is pure garbage, I don't understand how they can play with people like this... should all those affected file a joint complaint and take them to court... could we do it?
Nada de nada ni mail ni actualización de estado del retiro ni nada,este sitio es pura basura no entiendo como pueden jugara así con las personas…deberíamos hacer una denuncia conjunta todos los afectados y llevarlos ante la Justicia..podríamos hacerlo??
Е, съжалявам, че се забърка в тази ситуация. Със сигурност не е приятно и бих препоръчал да избягвате това казино, което вероятно няма нужда да ви казвам, но вие сами сте го разбрали.
Ако имате някаква нова актуализация относно вашето теглене, възможно ли е да ни уведомите?
Well, I'm sorry you got yourself into this situation. It's certainly not pleasant and I would recommend avoiding this casino, which I probably don't need to tell you, but you've realized that yourself.
If you have any new update on your withdrawal would it be possible to let us know ?
Абсолютно нищо, нито имейл, нито актуализация за статуса на тегленето или нещо подобно, този сайт е чист боклук, не разбирам как могат да си играят с такива хора... трябва ли всички засегнати да подадат обща жалба и да вземат да ги съдят... можем ли да го направим?
Nothing at all, no email, no update on the status of the withdrawal or anything, this site is pure garbage, I don't understand how they can play with people like this... should all those affected file a joint complaint and take them to court... could we do it?
Nada de nada ni mail ni actualización de estado del retiro ni nada,este sitio es pura basura no entiendo como pueden jugara así con las personas…deberíamos hacer una denuncia conjunta todos los afectados y llevarlos ante la Justicia..podríamos hacerlo??
Това е смешно, Педро. Всичко, което можем да направим заедно, съм готов да направя, за да попреча на тези хора да продължат да работят.
Пожелавам ти всичко най-добро, Педро, и наистина се надявам да направят прилично нещо и да ти изплатят дължимите пари
That's rediculous Pedro. Whatever we can do combined I'm willing to do to provent these people from continuing to operate.
I wish u all the best Pedro and I really hope they do the decent thing and pay u out the money owed
Е, съжалявам, че се забърка в тази ситуация. Със сигурност не е приятно и бих препоръчал да избягвате това казино, което вероятно няма нужда да ви казвам, но вие сами сте го разбрали.
Ако имате някаква нова актуализация относно вашето теглене, възможно ли е да ни уведомите?
Well, I'm sorry you got yourself into this situation. It's certainly not pleasant and I would recommend avoiding this casino, which I probably don't need to tell you, but you've realized that yourself.
If you have any new update on your withdrawal would it be possible to let us know ?
Не е за вярване да бъда честен. Очевидно след като видях рецензии, ми се иска никога да не депозирам, но защо сайт като този може да работи? На мен и Педро дължим хиляди!!!
Ще ви държа в течение, не се притеснявайте
It's unbelievable to be honest. Obviously after seeing reviews I wish I never deposited but why is a site like this allowed to operate? Me and Pedro are owed thousands!!!
I will keep u updated don't worry
Това е абсолютна шега. Честно казано, стигнах до идеята, че не ми плащат. Надявам се, че можем да направим нещо или поне да предотвратим това да се случи отново. Моите 22 дни изтичат утре
It's an absolute joke. To be honest I have come to the idea that I'm not getting paid. I hope there is something we can do or at least prevent this from happening again. My 22 days run out tomorrow
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.