ФорумКазинаLocowin Casino - обща дискусия

Locowin Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 3 години от Togo1988
|
21372 преглеждания 112 отговора |
|
1...5 6
Добавете пост
AngelDiaz
преди 1 седмица

Там го казва много ясно, когато говорих с тях, те ми казаха, че след като заложих x36 от това, което бях депозирал, трябваше да го извадя и да не продължа да играя, защото тези бонус правила се прилагат, но не разбирам защо, ако вие вече сте завършили x36, предполага се, че тези пари са ваши и можете да ги играете както искате.

Автоматичен превод:
AngelDiaz
преди 1 седмица

Трябва да се бориш с него. Продължавайте да се оплаквате и продължавайте да се опитвате да говорите с тях и да ги оказвате натиск. Много сериозно е, че не са извадили тези пари.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Отказвам се от него…

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Ако дори този уебсайт, който е професионален, не ми помогна... представете си... Все още играя хахахахаха, има добри слотове... ако не можете да победите врага си, присъединете се към него!!!!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

file Виждате какво пише там, нали? Няма изисквания за залагане за бонуса за добре дошли и ако искате, мога да ви изпратя историята на залаганията.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Ами да, разбирам какво казвате, но ако Условията се прилагат за парите от бонуса и следователно бонусът все още е активен, тогава Условията все още остават валидни.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Сега, след като потребителят pichi изясни този проблем, бих искал да отворя отново моя случай, тъй като ако в бонуса за добре дошли не е имало изискване за залагане по всяко време... това променя много текущата ситуация с моите 7000 евро...

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Но бихте стигнали до същото заключение и следователно, ако бонусът все още е активен, фактът, че няма изисквания за залагане, не означава, че бонусът е изтекъл или не е бил активен. Ако сте нарушили максималния залог, докато играете с бонуса, това е същата ситуация като играча, на когото реагирате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Така че това е, нали? Губя парите си и те се измъкват. Намирам го за умопомрачително, наистина. Благодаря за нищо. Ще видя дали мога да пусна жалба в Locowin, че тука все едно нищо не съм направил, просто си губя времето.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Ще говоря с адвокат

Автоматичен превод:
pichi938
преди 1 седмица

Бих казал, че винаги има време да се обадите на адвоката. Съветвам ви да отговорите на жалбата за момента. Това може да се окаже много по-добро от такава платена услуга. Поне първо ще сте наясно с позицията му в областта на справедливостта.

Вашето оплакване е достъпно тук 👈.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Как да отговоря на търсенето? аз не разбирам


Автоматичен превод:
pichi938
преди 1 седмица

Вярвам, че Радка имаше предвид, че трябва да публикувате някакъв отговор на жалбата си, така че нашият екип ще действа съответно и ще продължи напред.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Направих тегленето, не го приеха, помолиха ме да потвърдя адреса, изпратих го и ми отказаха около 10 пъти и 10 пъти го изпратих отново точно същия официален документ, казаха ми, че няма дата, значи имаше дата

че адресът е грешен, адресът е правилен...


Щях да изтегля 1000, но като видях това, което видях и видях, че много хора са имали същия проблем с този сайт, казах, че ще видя дали ще го приемат, като загубят пари, така че започнах да губя.

Между другото, пари за извършване на тегления с количество

тя е по-ниска и chachan, когато достигна $400, те приемат проверката. Продължавам да тегля $400, знаейки, че е много вероятно дори да успея да ги накарам да приемат документа за директен дебит, ще е необходимо да видя дали ще ми дадат парите. Събуждам се днес и те анулираха тегленето и взеха $300 от сметката, сега имам само 100 и се опитах да ги изтегля, отворих чата, от който никой не ти отговаря, но знам, че ще ми кажат че съм надвишил залога от $4, тъй като те са казали на другите нещо, което не е вярно, това е чиста ИЗМАМА и всички вие сте съучастници.


Освен това имам здравословни проблеми и не мога да работя, а тези пари щяха да са ми много полезни.
























Автоматичен превод:
OtroEstafado
преди 5 дни

Съжалявам, че трябва да преминете през подобен опит, но моля, знайте, че парите от онлайн хазарт не трябва да се приемат като начин на живот.🙏

Може да доведе до много лоши ситуации, ако зависиш от тях. Ето защо всичко това трябва да е просто хоби и нищо повече.

KYC е много важна част и трябва да се приема много сериозно. Всички онлайн казина трябва да проверяват играчите и ако някои документи не са в правилния формат или някаква информация наистина липсва, те не могат да ги приемат.

Много е важно обаче казиното да комуникира с играча и да обясни истинската причина за отхвърляне на документи.

Моля, знайте, че винаги, когато срещнете подобни проблеми, ние сме тук, за да ви помогнем и нашият екип за оплаквания ще се опита да се намеси в такива случаи, за да се опита да разреши проблема.

Ако искате да подадете жалба тук, ние ще я разгледаме по-задълбочено и ще се опитаме да намерим решение.

Моля, следвайте тази връзка , където можете да го направите, и ни уведомете за решението си. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини