ФорумКазинаLocowin Casino - обща дискусия

Locowin Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 3 години от Togo1988
|
22138 преглеждания 114 отговора |
|
1...5 6
AngelDiaz
преди 4 седмици

Там го казва много ясно, когато говорих с тях, те ми казаха, че след като заложих x36 от това, което бях депозирал, трябваше да го извадя и да не продължа да играя, защото тези бонус правила се прилагат, но не разбирам защо, ако вие вече сте завършили x36, предполага се, че тези пари са ваши и можете да ги играете както искате.

Автоматичен превод:
AngelDiaz
преди 4 седмици

Трябва да се бориш с него. Продължавайте да се оплаквате и продължавайте да се опитвате да говорите с тях и да ги оказвате натиск. Много сериозно е, че не са извадили тези пари.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Отказвам се от него…

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Ако дори този уебсайт, който е професионален, не ми помогна... представете си... Все още играя хахахахаха, има добри слотове... ако не можете да победите врага си, присъединете се към него!!!!

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

file Виждате какво пише там, нали? Няма изисквания за залагане за бонуса за добре дошли и ако искате, мога да ви изпратя историята на залаганията.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Ами да, разбирам какво казвате, но ако Условията се прилагат за парите от бонуса и следователно бонусът все още е активен, тогава Условията все още остават валидни.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Сега, след като потребителят pichi изясни този проблем, бих искал да отворя отново моя случай, тъй като ако в бонуса за добре дошли не е имало изискване за залагане по всяко време... това променя много текущата ситуация с моите 7000 евро...

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Но бихте стигнали до същото заключение и следователно, ако бонусът все още е активен, фактът, че няма изисквания за залагане, не означава, че бонусът е изтекъл или не е бил активен. Ако сте нарушили максималния залог, докато играете с бонуса, това е същата ситуация като играча, на когото реагирате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

Така че това е, нали? Губя парите си и те се измъкват. Намирам го за умопомрачително, наистина. Благодаря за нищо. Ще видя дали мога да пусна жалба в Locowin, че тука все едно нищо не съм направил, просто си губя времето.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 седмици

Ще говоря с адвокат

Автоматичен превод:
pichi938
преди 3 седмици

Бих казал, че винаги има време да се обадите на адвоката. Съветвам ви да отговорите на жалбата за момента. Това може да се окаже много по-добро от такава платена услуга. Поне първо ще сте наясно с позицията му в областта на справедливостта.

Вашето оплакване е достъпно тук 👈.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Как да отговоря на търсенето? аз не разбирам


Автоматичен превод:
pichi938
преди 3 седмици

Вярвам, че Радка имаше предвид, че трябва да публикувате някакъв отговор на жалбата си, така че нашият екип ще действа съответно и ще продължи напред.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Направих тегленето, не го приеха, помолиха ме да потвърдя адреса, изпратих го и ми отказаха около 10 пъти и 10 пъти го изпратих отново точно същия официален документ, казаха ми, че няма дата, значи имаше дата

че адресът е грешен, адресът е правилен...


Щях да изтегля 1000, но като видях това, което видях и видях, че много хора са имали същия проблем с този сайт, казах, че ще видя дали ще го приемат, като загубят пари, така че започнах да губя.

Между другото, пари за извършване на тегления с количество

тя е по-ниска и chachan, когато достигна $400, те приемат проверката. Продължавам да изтегля $400, знаейки, че е много вероятно дори да успея да ги накарам да приемат документа за директен дебит, ще трябва да видя дали ще ми дадат парите. Събуждам се днес и те анулираха тегленето и взеха $300 от сметката, сега имам само 100 и се опитах да ги изтегля, отворих чата, от който никой не ти отговаря, но знам, че ще ми кажат че съм надвишил залога от $4, тъй като те са казали на другите нещо, което не е вярно, това е чиста ИЗМАМА и всички вие сте съучастници.


Освен това имам здравословни проблеми и не мога да работя, а тези пари биха ми били много полезни.


Редактиран от Radka преди 1 седмица
Причина: празното място е изтрито
Автоматичен превод:
OtroEstafado
преди 2 седмици

Съжалявам, че трябва да преминете през подобен опит, но моля, знайте, че парите от онлайн хазарт не трябва да се приемат като начин на живот.🙏

Може да доведе до много лоши ситуации, ако зависиш от тях. Ето защо всичко това трябва да е просто хоби и нищо повече.

KYC е много важна част и трябва да се приема много сериозно. Всички онлайн казина трябва да проверяват играчите и ако някои документи не са в правилния формат или някаква информация наистина липсва, те не могат да ги приемат.

Много е важно обаче казиното да комуникира с играча и да обясни истинската причина за отхвърляне на документи.

Моля, знайте, че винаги, когато срещнете подобни проблеми, ние сме тук, за да ви помогнем и нашият екип за оплаквания ще се опита да се намеси в такива случаи, за да се опита да разреши проблема.

Ако искате да подадете жалба тук, ние ще я разгледаме по-задълбочено и ще се опитаме да намерим решение.

Моля, следвайте тази връзка , където можете да го направите, и ни уведомете за решението си. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добро утро, на 31-ви направих депозит от 150 в Locowin, взех бонуса за добре дошли. За мое щастие или поне така си помислих, че съм спечелил 9000€. Изненадата дойде, когато отидох да направя тегленето, в началото имах съмнения, когато видях количеството документация, която ми поискаха, за да направя тегленето, изглеждаше ми странно. Но защо трябва да съм подозрителен? Имам няколко познати, които играят там, така че след дълго чакане най-накрая ми ги валидираха. Това е моментът, в който идва изненадата и ми казват, че не съм изпълнил изискванията за бонус, като съм надвишил хвърлянето от 4 €, когато в никакъв случай хвърлянето не е надвишило тази сума, докато целият бонус не бъде отключен. Днес, 14 дни по-късно, "запорираха" парите, изчезнаха от сметката ми и все още нямам ясен отговор. Разбира се, дадох го в ръцете на адвокати, но ситуацията не е много обнадеждаваща, тъй като е .com и има данъчен адрес в Санта Елена... Но ще препоръчам на всичките си приятели да спрат да играят тук и разбира се всички, засегнати от подобни измами на този уебсайт, че се свързват с мен, защото подготвям съвместна жалба, за да се опитам да затворя този уебсайт. МОЛЯ, ВСЕКИ, КОЙТО Е ЗАСЕГНАТ, МОЛЯ ДА МИ ОТГОВОРИ. Бонус клаузите, които са видими и достъпни от потребителя, не казват нищо за максимален залог. Ако успея да го реша, ще ви разкажа за това тук, приятели.


всичко добро

Автоматичен превод:
sessymbol24
преди 1 седмица

Виждам също, че успешно сте изпратили жалба тук с нашия екип и те вече разглеждат тази ситуация.

Ако наистина сте сигурни, че не сте превишили максималния залог, докато играете с бонуса, моля, уведомете вашия отговорник за оплаквания за това в темата за оплаквания и ние ще проучим въпроса по-задълбочено.

Надяваме се, че заедно можем да намерим решението на това скоро.

Все още ли можете да влезете в акаунта си сега?

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини