НачалоФорумКазинаLocowin Casino - обща дискусия

Locowin Casino - обща дискусия

 от Togo1988
|
30 275 преглеждания 139 отговора |
|
1 2...8
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Locowin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Исках изплащане, нищо не се случи. Тогава дни по -късно докладвах в чата на живо и какъв беше краят на песента? Не получих отговор, но акаунтът ми е блокиран с един замах. На имейлите вече не се отговаря и чатът на живо ви игнорира и казва просто напишете имейл. Никой не ви помага да правите каквото искате с клиентите

Автоматичен превод:

Здравей Того

Благодаря ви, че го написахте тук. Играя и в казино Locowin. Тогава вече няма да играя там. Благодаря отново за информацията.


lg

Роси

Автоматичен превод:

Мога само да съветвам срещу всички

Автоматичен превод:

Исках изплащане, нищо не се случи. Тогава дни по -късно докладвах в чата на живо и какъв беше краят на песента? Не получих отговор, но акаунтът ми е блокиран с един замах. На имейлите вече не се отговаря и чатът на живо ви игнорира и казва просто напишете имейл. Никой не ви помага да правите каквото искате с клиентите

Автоматичен превод:

Ако не общуват с вас, тогава мисля, че е подходящият момент да подадете жалба.

Автоматичен превод:

Вече направих това тук и в MGA

Автоматичен превод:

Но ако погледнете случаите тук, Lococasino също не отговаря на нито един от тях. Мисля, че властите в Малта също няма да се справят с изплащане на 300 €, просто е отчаяно

Автоматичен превод:

Актуализиране, след като им показах имейла, че съм го докладвал на властите в Малта. Изплатиха в рамките на 1 час. Сметката все още е затворена, но вече не се интересувам

Автоматичен превод:

Актуализиране, след като им показах имейла, че съм го докладвал на властите в Малта. Изплатиха в рамките на 1 час. Сметката все още е затворена, но вече не се интересувам

Автоматичен превод:

Уау, значи помогна! Както и да е, това е ужасно поведение от казиното.

Автоматичен превод:

Здравейте, добър ден Даниел

Имам проблем с locowincasino.

Теглех пари от седмица, но все още не съм ги получил.

Може ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
szchristian

Правете натиск, докладвайте го на MGA, показвайте им имейла и ги дразнете всеки ден, където е вашето изплащане. Това най -накрая ми помогна, но трябваше да чакам дълго

Автоматичен превод:

Благодаря Того

Какво е MGA?

Колко време чакаш?

Имахте ли пари

Автоматичен превод:

КЪДЕ мога да намеря MGA?


Автоматичен превод:

https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/


Около 8 дни, но наистина оказвах натиск върху тях, те също блокираха сметката ми между тях

Автоматичен превод:

Но тук трябва да пишете на английски

Автоматичен превод:
Togo1988

Благодаря ви за подкрепата на общността, Togo1988 🙂

Автоматичен превод:

Знам как е, когато търсите помощ и как се чувства Локовин 😅

Автоматичен превод:
Togo1988

Колко време отне (общо), докато казиното ви плати печалбата, моля?

Автоматичен превод:

БЛАГОДАРЯ, ще опитам

Автоматичен превод:

Того, получи ли пари?

Автоматичен превод:
1 2...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини