ФорумКазинаLocowin Casino - обща дискусия

Locowin Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Togo1988
|
19645 преглеждания 95 отговора |
|
1...4 5
Добавете пост
преди 4 месеца

Здравейте, днес ми изпратиха имейл от locowin и ми казаха, че отказват плащането на 2700 евро за неспазване на разпоредбите, когато това е пълна лъжа, моля за помощ тук, в случай че можете да ми помогнете, file Прилагам съобщението, което ми изпратиха. Можете ли да ми кажете как да действам???

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Отказаха ми теглене на пари и задържаха средствата, как да действам?

Автоматичен превод:
Gustavo.1
преди 4 месеца

Виждам. Съобщението казва, че сте нарушили правилото за максимален бонус залог, нали? Мога ли да попитам дали знаете за това?

Ако имат някакво доказателство за деклариране, за съжаление нищо не може да се направи в такъв случай.

Моля, уведомете ни, ако можем да ви помогнем по някакъв начин в този случай.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file Казват ми, че съм играл €1400, но това е част от всичко, преди €1400 вече имах пари, те не могат да задържат всичките ми пари просто така, можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
Gustavo.1
преди 4 месеца

Разбирам какво казваш. Бихте ли отговорили на въпроса ми, моля? Ако правилото за максимален залог е нарушено, няма възможност да помогнем по друг начин, за съжаление.🤷‍♀️

Колко всъщност имахте преди? Каква сума искате да изтеглите? Просто се опитвам да разбера какво точно може да се случи там.🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

file Е, не знаех за правилото за максимален залог, но прилагам скрийншот на залозите и каква част от парите са направени с максималния залог, можем ли да направим нещо?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Изиграх 20 евро бонус, които всъщност ми дадоха 40 и трябваше да заложа 650, за да изтегля това, което получих, много трудно, но с глупостите след 2 седмици и много часове стигнаха до 2500 евро, опитах теглене 4 преди дни (вече имам акаунта, потвърден с KYC, този странен) изтеглих 1000 евро и оставих приблизително 1500 евро в акаунта, за да продължа да играя. Имам екранни снимки и видеоклипове за това с дати и си легнах да спя снощи на разсъмване след игра, напуснах акаунта след около 1500 и с тегленето на 1000 от преди 3 дни, събуждам се сутринта и получавам много странен имейл, пълен с числа и с това съобщение (Писахме ви относно вашата заявка за теглене на €1000. За съжаление трябваше да отхвърлим вашата заявка за теглене поради нарушение на нашите Общи условия, като поставихме бонус залози над лимита с активен бонус и като играете ограничени игри по време на прехвърлянето на бонуса.) Не разбирам какво имате предвид, в профила пише бонус баланс (този, който ви дават) и баланс на моята сметка моите пари от никой друг и с 20 евро които ми дадоха, направих залог от 650 и преминах от това до 2500 и в моя профил ясно беше посочено салдо по сметката 2500 салдо на бонус 0 евро, това бяха моите пари и изведнъж, след като прочетох имейла, влизам в моя акаунт в locowin и аз виж, че имам 20 евро. Не страдам от хазарт, нито съм редовен играч, но разберете, че когато видях, че отидох от 2500 на 20 евро след 2 седмици игрови часове, увеличавайки баланса, това ме разстрои донякъде. Ако можете да ми помогнете, моля, реалността е, че идвам от много скромно място и ние празнувахме тези пари, за да плащаме сметки... и все още не им казах, че са изчезнали, ако може да се направи нещо, благодаря ви наистина . Адриан


Автоматичен превод:
adrianseguragordon
преди 3 месеца

Здравейте, от това, което описвате ми се струва, че е обяснено доста ясно. Докато сте играли с бонуса, има някои ограничения, които се прилагат. И това може да е, че не можете да го играете в която и да е игра, а също и някакъв максимален залог, който можете да направите при завъртането.

Прочетохте ли за това някъде в Общите условия? Трябва да го пише там или в самия бонус, който сте активирали.

Какви игри играехте и какъв беше вашият залог?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Имаше 2 седмици игра с баланс, по-голям от €2000, стрелях на 0,80, €1 или €2 дори и купувах бонуси от €50-70-€80, нямах представа за бонуса, но освен това, бонусът вече беше завършен, имам предвид това, което обясних в предишното съобщение, в профила имате баланса си и бонус баланса и залог от 650, за да направите този баланс ваш и да го изтеглите. Заложих 650 20 пъти, може би през това време, когато играх, загубих много и спечелих много и балансът, който имах в момента на тегленето, беше балансът на моята сметка, според това, което ми казахте, тогава бих никога да не мога да го изтегля, независимо какво направих? Бонусът беше €40 за залог от 650 и в крайна сметка имах 4000, не трябва ли тази разлика над вече завършения залог да е моя? В кой момент щях да мога да го изтегля, тогава не разбирам защо да продължавам да играя, ако е същото като да играя с демо баланс, а никъде не видях, че не мога да играя в зависимост от това неща или лимит на залог, нямам представа за това, знам само, че ми дадоха 20 евро, когато сложих 20 евро и трябваше да достигна 650 (което е лудо невъзможно) и стигнах 4000 отгоре, че не мога изтеглете го със сигурност, дребен шрифт, който изведнъж сега, когато имам пари, ми се отразява, добре, добре, общо взето загубих 2500 евро за това, че играх нормално и ги спечелих сам чрез залагания, тъй като сме тук, имам въпроса, какво трябва да направя според казиното, за да мога да изтегля 2500, и те не можаха да ми дадат някакво предизвестие първите преди дни вече спечелих пари и играх, както ви казах в началото, защото оставяйки ме да играя 2-3 седмици, се увеличава балансът ми много добре да го взема е нелогично и жестоко, като се има предвид, че спечелих добра сума, виждам, че не може да бъде решен, благодаря ви все пак... Не препоръчвам locowin въз основа на моя личен опит и ако бях в състояние за теглене бих го считал за много добро казино с много добра помощ

Автоматичен превод:
adrianseguragordon
преди 2 месеца

Ако сте изпълнили целия бонус и неговото залагане, тогава не виждам защо не бихте могли да изтеглите. Това би бил въпрос към казиното. Но ти писа, че са те обвинили, че играеш и на забранени игри. Разгледахте ли това? Опитайте се първо да го хванете, когато ви кажат какво конкретно сте нарушили и ако смятате, че казиното не е направило нищо и го е оценило неправилно, тогава ще се опитаме да ви помогнем.

Ако това, което сте качили, е след като бонусът е заложен и условията на бонуса са изпълнени, тогава трябва да получите парите.

Така че опитайте да помислите за това и не забравяйте да ме уведомите, защото ако сте спечелили честно и честно и смятате, че казиното е виновно, тогава можем да се опитаме да помогнем, като подадем жалба.

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, играя от 2 дни и успях да завърша 1 бонус с €40, получих €250 и друг с €40, получих €650. Поискаха лична карта и сега имам банкови извлечения. някой знае ли какво става Играл съм на други къщи като bwin и те не работят. толкова много за плащане

Автоматичен превод:
comoakello23
преди 1 месец

Здравейте, според това, което описвате, преминавате през проверка на акаунта. Нищо необичайно и почти всяко казино има този процес, вграден в своите тегления. Определено бих съдействал и когато го завършите успешно, уведомете ме. Любопитно ми е колко време ще отнеме, преди да можете да теглите.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Аз съм същият като онзи ден, те продължават да искат време и все още не съм получил парите и чата на живо отнема много време и те не отговарят.

Автоматичен превод:
p5nx2ykq2b
преди 1 месец

Може би бихте могли да ни кажете повече? Не виждам други публикации от вас, в които да описвате опита си в това казино. 🤔

Колко време чакате за теглене и напълно верифициран ли е вашият акаунт?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Locowin не ми плаща наградата от 3500 евро. Влязох в Locowin с бонуса за добре дошли, като депозирах 50 евро, които станаха 100 за бонуса. Ами прочетох за х36 и всичко свързано с правилата за бонуса и спазих абсолютно всичко и дори имам записано как стигнах до 7000 евро. След това, след като продължих да залагам, паднах до 3500 и реших на същия ден, 9-ти, да направя тегленето и така започна вечната седмица на потвърждение на сметката. След потвърждение ми казват да изчакам 48 часа и след 48 часа се свързвам с тях и те ми казват, че е имало вътрешен проблем и че ще се свържат с мен. Накратко, това се случва днес, 18-ти сутринта, сега отварям страницата и са сложили първоначалните 50 и са отменили 3500, без дори да ме уведомят за нищо по имейл, както казаха. Не съм нарушил никое от правилата им и за първи път вече не ми се обръщат чрез поддръжка в чата. Моля, помогнете ми, нищо не разбирам.

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
AngelDiaz
преди 2 седмици

Това трябва да е наистина разочароващо за вас, особено ако не сте получили никакво обяснение относно ситуацията.

Затова се надявам, че нашият екип за оплаквания ще успее да разбере какво се е случило и защо са анулирали печалбите.

За да направят това, те се нуждаят от допълнителна информация от вас, така че, моля, актуализирайте жалбата си, когато е възможно. Надяваме се, че скоро ще можем да научим повече.

Ако имате нещо ново по въпроса, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини