НачалоФорумКазинаLocowin Casino - обща дискусия

Locowin Casino - обща дискусия (страница 7)

 от Togo1988
|
31 407 преглеждания 143 отговора |
|
1...6 7 8
Carlos_2121

Както виждам от екранните снимки, вие сте поискали парите на 29-ти. нали

Моля, опитайте се да бъдете малко търпеливи тогава, тъй като казиното вероятно първо трябва да направи някои проверки.

Вашият акаунт напълно ли е потвърден там или сте били помолени да предоставите някои документи?

Автоматичен превод:
Romi

Тя ме пита за KYC, но вече са минали 16 часа и тя не е отговорила или нещо подобно, аз говоря с нея и нищо

Автоматичен превод:

file Така пише, ще чакам, но не знам дали ще ми плати парите.

Автоматичен превод:
Carlos_2121

здравей

добре, предполагам, че не сте свикнали с това, но не е толкова необичайно. KYC може да отнеме няколко дни, а оттеглянето скоро след това още няколко дни, така че търпението може да е добър подход. Разбира се, чатът трябва да е отзивчив; от друга страна, чат операторите обикновено не обработват KYC, поради което могат да предоставят много ограничена информация по този въпрос.

Трудно е, но се опитайте да изчакате. Сега зависи от казиното. Първото теглене е много вероятно да бъде най-сложното...

Автоматичен превод:

Добре, ще изчакам благодаря

Автоматичен превод:

Но тогава може дори да не ми плати?

Автоматичен превод:

Вижте, говоря отново с вас, защото току-що ми изпратихте съобщение, че трябва да изпратя KYC отново, и ви изпращам банково извлечение, което показва адреса ми и всичко останало. Вече не знам какво да правя.

Автоматичен превод:

Вижте, вече не знам, изпращат ми съобщение за KYC и казват, че моето доказателство за адрес не е валидно и им изпращам това и това е, което искат. file

Автоматичен превод:

Ето го, изпращам им това, което ми искат, извлечение с адреса ми и всичко останало и те продължават да ме молят да не съм много стар и това извлечение е от декември 2024 г. и нищо, не искат да ми платят

Редактиран от Radka
Причина: екранна снимка, съдържаща лични данни, изтрита
Автоматичен превод:
Carlos_2121

Трябва да сте сигурни, че всички документи, които им изпращате, са в правилния формат и с добро качество. Много пъти това са причините казиното да не одобрява документи от играчи.

В повечето казина се приема само PDF формат.

Случайно проверил ли си това?

Автоматичен превод:

Да, вече го потвърдих, но все още трябва да получа парите. file

Автоматичен превод:
Carlos_2121

Това е доста успокояващо.

Какво ще кажете за банковото извлечение? Опитвам се да разбера дали се извършва друга проверка. Понякога не завършва с KYC.

Начинът, по който го разбрах, беше помолен да предоставиш изявлението, след като KYC приключи. Можех да използвам вашата помощ за това. Във всеки случай, по мое мнение, ако казиното предпочита извлечение, не по-старо от около месец, трябва да уточни искането.

Автоматичен превод:

Сега ми иска проверка на метода на плащане. Не знам колко неща ще ми поиска.

Автоматичен превод:

Сега той ме моли за това и аз вече му го изпращам, но минаха 4 дни без да получа парите в сметката си file

Автоматичен превод:
Carlos_2121

Виждам, че трябва да проверите картата, която сте депозирали там. Ще трябва да преминете през този процес успешно, за да изтеглите парите, както се казва в имейла. Но не мисля, че това е трудно нещо за проверка и те са ви дали инструкции. Очевидно казиното не работи по документи през уикенда, така че твърдо вярвам, че ще го завършите тази седмица.

Така че съдействайте и ме уведомете, ако възникне нещо.

Ще стискам палци.🤞

Автоматичен превод:

Добре, благодаря ви много, ще ви информирам за всичко, което се появи.

Автоматичен превод:
Carlos_2121

Ще чакаме тук.

Автоматичен превод:

Здравейте, добре, нищо, още не съм си получил тегленията и не ми отговарят.

Автоматичен превод:
Carlos_2121

Добре и успя ли да верифицираш картата си или не? 🤔

Автоматичен превод:

Ами виж, това ми се случи. file

Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини