преди 1 година
Те определено трябва да работят върху това. Бих казал, че едва ли вдъхновява играчите да продължат да играят с тях...
They should definitely work on that. I'd say it hardly inspires players to keep playing with them...
0
Те определено трябва да работят върху това. Бих казал, че едва ли вдъхновява играчите да продължат да играят с тях...
They should definitely work on that. I'd say it hardly inspires players to keep playing with them...
Току-що получих информацията: След като проверих екранната снимка с правилата и условията на бонуса, казиното изглежда правилно. Въпреки че не е напълно удобен за клиентите и е несъвместим с останалите бонуси на техния сайт, този път казиното в крайна сметка се съобрази с условията на бонуса и не ви присъди бонуса.
Наистина съм без думи! В крайна сметка, казиното може просто да реши дали има бонус... или не! Това не е просто смело, просто мисля, че е измама от плащащите играчи! Не само съм ядосан, но наистина съм ужасен! И такова казино се управлява и в Casino Guru?! Невероятно!
I just got the info: After checking the screenshot with the bonus terms and conditions, the casino seems to be correct. Although not entirely customer friendly and inconsistent with the rest of the bonuses on their site, this time the casino ultimately complied with the bonus terms and didn't award you the bonus.
I'm really speechless! Ultimately, the casino can simply decide whether there is a bonus... or not! That's not just bold, I just think it's a rip-off from the paying players! I'm not only angry but really appalled! And such a casino is run at Casino Guru as well?! Unbelievable!
Ich bekam soeben die Info: Nach Überprüfung des Screenshots mit den Bonusbedingungen scheint das Casino richtig zu sein. Obwohl es nicht ganz kundenfreundlich ist und nicht mit den restlichen Boni auf ihrer Website übereinstimmt, hat sich das Casino dieses Mal letztendlich an die Bonusbedingungen gehalten und Ihnen den Bonus nicht zugesprochen.
Ich bin echt sprachlos! Das Casino kann also letztlich einfach mal entscheiden, ob es den Bonus gibt...oder eben nicht! Das ist nicht nur dreist, das finde ich einfach Abzocke der zahlenden Spieler! Bin nicht nur sauer sondern echt entsetzt! Und so ein Casino wird bei Casino Guru als gut geführt?! Unglaublich!
Всъщност казината винаги си запазват правото да лишат играчите от бонуси. Бонусът е нещо, което получавате безплатно от казиното, винаги трябва да го имаме предвид. Другият аспект обаче е справедливостта. Ако играчът е мотивиран от бонус за депозит действително да депозира в казиното, сделката трябва да е честна и честна – офертата трябва да бъде изпълнена. Но не знам подробности за офертата. Да кажем просто, бих попитал казиното дали ще получа бонуса, ако депозирам и запазя отговора, след което направя депозита. Но сега се връщаме към функцията за чат на живо. 🙁
Другата алтернатива: прегледайте всички правила и условия, за да намерите възможни усложнения, като например „този метод на депозит е изключен от бонуса" или „играчи от следните държави са изключени..." и т.н.
Пиша това, защото понякога го виждам тук във форума.
Както и да е, казиното не се управлява тук - има преглед. Както можете да видите, ние преглеждаме всяко казино, на което сме попаднали.
Възнамеряваме да предоставим „най-големия източник на информация за онлайн казина в света"
Само бележка, моля, не забравяйте да добавите допълнителна информация към нишката за оплакване.
Благодаря ти.
Actually, casinos always reserve the right to strip players from bonuses. Bonus is something you get for free from the casino, we should always keep that in mind. The other aspect is fairness, however. If the player is motivated by a deposit bonus to actually deposit in the casino, the bargain should be fair and square - the offer should be fulfilled. I don't know the details of the offer though. Let's just say, I would ask the casino whether I'll get the bonus if I deposit and save the reply, then I make the deposit. But now we're getting back to the live chat feature. 🙁
The other alternative: browse the whole terms and conditions to find possible complications, such as "this deposit method is excluded from the bonus" or "players from following countries are excluded..." and so on.
I'm writing this because I occasionally see that here on the forum.
Anyway, the casino is not run here - it's reviewed. As you may see, we review every casino we came across.
We intend to provide "the world's biggest source of information about online casinos"
Just a note, please do not forget to add any additional info to the complaint thread.
Thank you.
Здравей Радка, радвам се, че Casino Guru съществува, за да мога да получа малко информация за казината в сайта! Ясно е, че Casino Guru не може да знае за процедурите на Lemon Casino. Но също така би било добре, ако опитът на играчите в казината се вземе предвид при оценката и оценката!
И за мен беше просто начинът, по който бонус офертата за депозити от 10-16 евро обещаваше тези 50 безплатни завъртания.
Никъде нямаше ограничение, например по отношение на опцията за депозит. Тогава, след депозита, неотпускането на този бонус просто намирам за възмутително! За да попитате чрез чата преди депозиране дали бонусът ще бъде предоставен...за съжаление е много трудно да се направи, защото чатът е рядко достъпен или е затворен веднага след отварянето! Такова обслужване на клиенти води до раздразнение на играчите и не служи за положителна оценка на въпросното казино. Без играчи, казината са обречени на провал, всеки мениджър на казино трябва винаги да има това предвид!
От сега нататък предупреждавам всеки играч да използва Lemon Casino. Парите могат да се инвестират много по-добре в други казина!
Е, като цяло това беше истинско разочарование и раздразнение за мен... но това не е по вина на Casino Guru.
С Най-Добри Пожелания
Hi Radka, I'm glad Casino Guru exists so I can get some information about casinos on the site! It is clear that Casino Guru cannot know about the procedures of Lemon Casino. But it would also be a good thing if the experiences of the players in the casinos are taken into account in the evaluation and assessment!
And for me it was just the way that the bonus offer for deposits of 10-16 euros promised these 50 free spins.
There was no restriction anywhere, for example in relation to the deposit option. Then, after the deposit, not granting this bonus I just find outrageous! To inquire via the chat before depositing whether the bonus will be granted...unfortunately very difficult to do because the chat is rarely available or is closed immediately after opening! Such customer service leads to annoyance of the players and does not serve to positively evaluate the casino in question. Without players, the casinos are doomed to failure, every casino management should always keep that in mind!
From now on I warn every player to use Lemon Casino. The money can be invested much better in other casinos!
Well, all in all it was a real disappointment and annoyance for me... but that's not Casino Guru's fault.
Best regards
Hallo Radka, ich bin froh, das es Casino Guru gibt, damit ich mich auf der Seite über Casinos informieren kann! Das Casino Guru von den Verfahrensweisen des Lemon Casinos nicht wissen kann, ist ja klar. Doch es wäre auch eine gute Sache, wenn die Erfahrungen der Spieler in den Casinos, mit in der Bewertung und Einschätzung übernommen wird!
Und bei mir war es eben so, das das Bonusangebot Einzahlungen von 10-16 Euro diese 50 Freispiele versprach.
Es stand nirgendwo eine Einschränkung z.B. bezogen auf die Einzahlmöglichkeit. Dann, nach der Einzahlung, diesen Bonus nicht zu gewähren finde ich einfach unverschämt! Sich vor der Einzahlung, über den Chat, zu erkundigen, ob der Bonus gewährt wird...leider sehr schlecht machbar, weil der Chat selten erreichbar ist oder gleich nach Öffnung geschlossen wird! So ein Kundenservice führt zur Verärgerung der Spieler und dient nicht zur positiven Bewertung des betreffenden Casinos. Ohne Spieler sind eben die Casinos zum Scheitern verurteilt, das sollte jede Casinoleitung immer im Auge haben!
Ich warne ab sofort jeden Spieler, Lemon Casino zu nutzen. Das Geld kann in anderen Casinos viel besser investiert werden!
Na ja, alles in allem war es für mich eine echte Enttäuschung und Ärger... aber dafür kann ja Casino Guru nichts.
Viele Grüsse
Здрасти!
Оценявам вашата загриженост, всички играчи са добре дошли да коментират казината тук във форума. За обратна връзка с потребителите предлагаме потребителски отзиви. Само имайте предвид, че и двете оценки са строго разделени, защото не можем да оценим всеки изпратен потребителски преглед. 🙁
Надявам се, че разбирате нашата крайна цел.
Hi there!
I appreciate your concern, all players are welcome to comment about the casinos here on the forum. For user feedback, we offer user reviews. Just note, both ratings are separated strictly because we can't evaluate every submitted user review. 🙁
I hope you understand our ultimate goal.
Здравейте, жалбата ми беше затворена като "неоснователна"?! Наистина съм разочарован, защото условията за бонуса казват, че има 50 безплатни завъртания за депозити от 10 до 16 евро! Тази формулировка: За депозити от 10 до 16 евро това означава! Думата "отгоре" се отнася за депозитите, а не за сумата, защото в противен случай тя трябва да е 10,01 евро! Ще преодолея депозита от 10 евро, без съмнение...обаче, сигурен съм, че има много повече вложители, които след това просто не получават безплатните завъртания...това наричам лошо обслужване на клиентите и аз посъветвайте всички да не депозират дори само едно евро в това казино! Разочароващ резултат!
Hello, my complaint was closed as "unjustified"?! I'm really disappointed, because the bonus conditions say that there are 50 free spins for deposits of 10 to 16 euros! This wording: For deposits of 10 to 16 euros that means! The word "above" refers to the deposits and not to the amount, because otherwise it would have to be 10.01 euros! I will get over the deposit of 10 euros, no question...however, I'm sure that there are many many more depositors who then just don't get the free spins...that's what I call bad customer service and I advise everyone from depositing even just one euro at this casino! Disappointing outcome!
Hallo, meine Beschwerde wurde als "nicht berechtigt" geschlossen?! Ich bin echt enttäuscht, denn die Bonusbedingungen sagen aus, das es bei Einzahlungen von 10 bis 16 Euro 50 Freispiele gibt! Dieser Wortlaut: Bei Einzahlungen über 10 bis 16 Euro besagen das! Das Wort "über" bezieht sich in der Art auf die Einzahlungen und nicht auf den Betrag, denn sonst müsste da 10.01Euro stehen! Ich werde die Einzahlung von 10 Euro verschmerzen, keine Frage...allerdings bin ich mir sicher, das es noch viel viel mehr Einzahler gibt, die dann eben die Freispiele nicht erhalten...das nenne ich einfach mal schlechten Kundenservice und ich rate jedem ab, bei diesem Casino auch nur einen Euro einzuzahlen! Enttäuschender Ausgang!
Здравейте, напълно разбирам вашата гледна точка и бях един от тези, които се бориха за вас на днешния разговор, където цяла група хора от Casino Guru редовно обсъждат някои несигурни случаи. Вярвам, че казиното трябва да ви даде безплатните завъртания, просто защото те изискват депозити над 10 и вие всъщност сте депозирали 2x 10. Друг факт е, че казиното използва различни правила и условия за другите си бонуси, където депозирането на 10 би било достатъчно, така че това създава повече объркване за играчите.
От друга страна, дори аз трябва да се съглася с казиното, че са написали в правилата и условията на бонуса, че трябва да депозирате над 10 евро, за да получите бонуса, но вие сте депозирали само 10. От моя гледна точка, не даването на безплатни завъртания дори е много лошо решение от гледна точка на бизнеса на казиното. Привличането на депозиращ клиент в казино струва стотици евро (средно), като вземете предвид разходите за маркетинг и т.н. Те хванаха този клиент, хванаха и вас. Бяха готови да ви дадат тези безплатни завъртания, дори сте депозирали 2 пъти, но те все още отказват да ги кредитират, защото не сте изпълнили техните правила и условия заради 1 цент. Не е чудно, че няма да продължите да играете в казиното, така че те ще загубят депозирал клиент само заради няколко безплатни завъртания и 1 липсващ цент.
От друга страна, не можем да ги накажем за това, че не са кредитирали безплатните завъртания, тъй като не отговаряте на условията на бонуса. Но както казах, решението на казиното няма смисъл за мен и за съжаление казиното противоречи на собствения си интерес в този случай. Техният интерес трябва да ви държи щастливи и да гарантират, че ще се върнете в бъдеще, за да депозирате повече в тяхното казино.
Hello, I completely understand your point of view and I was one of those who fought for you on today's call where a whole group of Casino Guru people regularly discusses some uncertain cases. I believe that the casino should give you the free spins, simply because they required deposits higher than 10 and you actually deposited 2x 10. Another fact is that the casino uses different terms and conditions for their other bonuses where depositing 10 would be just enough so it creates more confusion for the players.
On the other hand, even I must agree with the casino that they had it written in the bonus terms and conditions that you must deposit above 10 eur in order to get the bonus, but you deposited just 10. From my point of view, not giving you the free spins is even a very bad decision from the casino's business perspective. Getting a depositing customer into a casino costs hundreds of euros (in average) when you consider expenses for marketing etc. They got this customer, they got you. They were willing to give you those free spins, you even deposited 2x, but they still refuse to credit them, because you didn't meet their terms and conditions because of 1 cent. There's no wonder you won't carry on playing in the casino so they're going to lose a depositing customer just because of a few free spins and 1 missing cent.
On the other hand, we can't punish them for not crediting the free spins since you didn't match the bonus terms. But as I said, the casino's decision doesn't make any sense to me and sadly, the casino goes against their own interest in this case. Their interest should be keeping you happy and make sure that you'll come back in the future to deposit more in their casino.
Здравейте, за моя голяма изненада току-що получих 100 безплатни завъртания от Lemon Casino! Така че ще видя дали все пак си струва да играя там. Радвам се на реакцията и смятам, че Casino Guru изигра решаваща роля за това решение! Благодаря ви за това и скоро ще се свържа с нова информация за това казино! Благодаря и най-добри пожелания
Hello, to my great surprise I just got 100 free spins from Lemon Casino! So I'll see if it's still worth playing there. I'm happy about the reaction and I think that Casino Guru played a decisive role in this decision! Thank you for that and I'll be in touch soon with new information about this casino! Thank you and best regards
Hallo, zu meiner großen Überraschung bekam ich gerade eben 100 Freispiele vom Lemon Casino! Also werde ich nun mal sehen, ob es sich weiterhin lohnt, dort zu spielen. Die Reaktion freut mich und ich denke mal, das Casino Guru bei dieser Entscheidung entscheidend mitgewirkt hat! Vielen Dank dafür und ich melde mich bald, mit neuen Infos über dieses Casino! Vielen Dank und viele Grüsse
Еха! Впечатлен съм! Това е наистина страхотна новина и ви благодаря за обратната връзка. Радвам се да чуя, че казиното доброволно е решило да кредитира безплатните завъртания, въпреки че според нас не е трябвало да го правят.
Между другото, не се колебайте да редактирате потребителския си преглед съответно, ако започнете да смятате, че не заслужават само една звезда 🙂
Wow! I'm impressed! That's really great news and thank you for the feedback. I'm glad to hear that the casino willingly decided to credit the free spins even though they didn't have to according to us.
By the way, feel free to edit your user review accordingly if you start feeling that they don't deserve just one star 🙂
Това казино е пълна измама и използва очевидно скриптирани слотове! От 08 май 2023 г. съм обърнал няколко хиляди евро. Нито веднъж не съм постигнал победа, с която да продължа да играя. Слотовете работят постоянно само с мъртви завъртания, веднага щом постигнете микро печалба.
По-специално слотовете Play and Go са по-лоши от Book of Dead в най-лошия си вид!
Дори и да заложите 1 евро, вие спечелихте най-много 12 евро в слотове като Reactoonz 2 и Gigantoonz, въпреки че те са известни с това, че са щедри!
Ако залагам няколкостотин евро и след това спечеля само 12 евро в дадена функция, тогава това е много, много забележимо!
Дни наред, въпреки депозити от 500 и повече евро и максимални залози от 1,00 евро, малки печалби! Без бонус игри.
Нищо не се случва с часове, освен повтарящите се завъртания на едни и същи слоти.
Поразително: Няма бонус рундове или други игри с функции. Как е възможно да нямате късмет с толкова високи депозити?
Няколкостотин до хиляди завъртания и нищо не излиза?
Наясно съм, че трябва да вземете предвид загубите, но в този случай нямате никакви печалби. Репутациите изобщо не пасват. Освен това обичам да играя на същите слотове с много ниски суми в продължение на няколко часа.
Освен това поддръжката не отговаря на имейли! Чатът рядко е достъпен, а когато е такъв, той винаги се разговаря. Изглежда също има само един поддръжник!
Искам списък, който показва как изглежда сравнението между победи и загуби.
Само това ще ви каже, че това казино е измама.
Освен това има ежедневни завъртания, които получавате под формата на бонус. Получавате 3 безплатни завъртания за постоянно. Дори и да ги съберете, получавате само Deadspins.
Дори след повече от 30 дни не сте имали бонус кредит, където можете да започнете да залагате, защото може да спечелите 0,16 цента! Веднага щом спечелите сума в това казино, получавате само мъртви спин вълни, които не познавате от други казина, без значение в кой слот влизате!
Кешбекът също е много интересен: Залагате няколкостотин евро за една седмица и след това получавате 1,57 евро обратно. 1-7 процента. Това е повече от нелепо да изтръгнеш тези задници!
Другите бонус условия също могат да бъдат хвърлени в кошчето. Трябва да депозирате 100 евро наведнъж, за да получите бонуси. Като цяло те не се броят, така че вие също не получавате нищо за вашата лоялност...
Изводът е, че не разбирам защо казиното се справя толкова добре на Casino Guru, когато има постоянно отрицателни отзиви само на Trustpilot!
Дори при опциите за депозит има само отрицателни черти! Посочено е, че не трябва да плащате никакви допълнителни разходи за преводи с кредитна карта, но тогава ви се начисляват лихварски суми!
Казиното е напълно съмнително!
This casino is a complete rip off and uses apparently scripted slots! Since May 08, 2023, I have now turned over several thousand euros. Not once have I made a win to continue playing with. The slots only run permanently with dead spins as soon as you achieve a micro win.
Play and Go slots in particular is worse than Book of Dead at its worst!
Even if you bet 1 euro, you won at most 12 euro in slots like Reactoonz 2 and Gigantoonz, although these are known for being generous!
If I gamble several hundred euros and then only win 12 euros in a feature, then that is very, very noticeable!
For days, despite deposits of 500 and more euros and maximum stakes of 1.00 euros, small profits! No bonus games.
Nothing happens for hours apart from recurring same slot spins.
Striking: No bonus rounds or other feature games. How is it possible that you have no luck at all with such high deposits?
Several hundred to thousands of spins and nothing comes up?
I'm aware that you have to factor in losses, but in this case you have no gains at all. The raputations don't fit at all. And I also like to play the same slots with very low amounts for several hours.
In addition, the support does not answer e-mails! The chat is rarely available and when it is, he always talks himself out of it. There also seems to be only one supporter!
I want a listing that shows how the comparison between wins and losses looks like.
That alone would tell you that this casino is a rip off.
In addition, there are the daily spins that you get in bonus form. You get 3 free spins permanently. Even if you collect these, you only get Deadspins.
Not even in more than 30 days have you had a bonus credit where you could start wagering because you might win 0.16 cents! As soon as you win an amount in this casino, you only get dead spin waves, which you don't know from other casinos, no matter which slot you go into!
The cashback is also very interesting: You gamble away several hundred euros in a week and then get 1.57 euros back. 1-7 percent. This is more than ridiculous rip off these assholes!
The other bonus conditions can also be thrown into the bin. You have to deposit 100 euros at a time to get bonuses. Collectively, these don't count, so you don't get anything for your loyalty either...
The bottom line is that I don't understand why the casino does so well on Casino Guru when there are consistently negative reviews on Trustpilot alone!
Even with the deposit options, there are only negative features! It is stated that you do not have to pay any additional costs for credit card transfers, but then you are charged usury amounts!
The casino is completely dubious!
Dieses Casino ist die reinste Abzocke und nutzt scheinbar gescriptete Slots! Ich habe jetzt seit 08. Mai 2023 mehrere tausend Euro umgesetzt. Nicht einmal habe ich einen Gewinn erzielt, mit dem man mal weiter spielen konnte. Permanent rennen die Slots nur mit Deadspins, sobald du nen Microgewinn erzielst.
Gerade bei Play and Go Slots ist das schlimmer als bei Book of Dead in den schlimmsten Zeiten!
Trotz 1 Euro Einsätzen gewinnst du höchstens mal 12 Euro in Slots wie Reactoonz 2 und Gigantoonz, obwohl diese dafür bekannt sind, großzügig zu sein!
Wenn ich mehrere hundert Euro verspiele um dann in einem Feature nur 12 Euro zu gewinnen, dann ist das sehr sehr auffällig!
Über Tage hinweg trotz Einzahlungen von 500 und mehr Euro und Maximal Einsätzen in Höhe von 1,00 Euro, kleine Gewinne! Keine Bonusgames.
Stundenlang tut sich da nicht ausser immer wiederkehrende gleiche Slotdrehungen.
Auffällig: Keine Bonusrunden oder sonstige Featuregames. Wie soll es möglich sein, dass man bei so hohen Einzahlungen überhaupt keine Glück hat?
Mehrere hundert bis hin zu tausende Spins und es kommt nichts?
Ich bin mir im klaren darüber, dass man Verluste einkalkulieren muss, aber in diesem Fall hat man gar keine Gewinne. Die Raputationen passen überhaupt nicht. Und ich spiele auch gerne mal über mehrere Stunden die selben Slots mit sehr niedrigen Beträgen.
Zudem beantwortet der Support keine E-Mails! Der Chat ist selten zu erreichen und wenn, redet er sich immer nur raus. Es scheint auch nur einen Einzigen Supporter zu geben!
Ich möchte eine Auflistung, die anziegt wie der Vergleich zwischen Gewinnen und Verlusten ausschaut.
Allein daran könnte man erkenne, das dieses Casino ur Abzockt.
Dazu kommen die täglichen Drehungen die man in Bonusform bekommt. Permanent bekommst du 3 Spins geschenkt. Selbst wenn du diese sammelst erhälst du nur Deadspins.
Nicht einmal in über 30 Tagen hat man mal nen Bonusguthgaben gehabt, wo man ansatzweise wagern konnte, weil du vielleicht mal 0,16 Cent gewinnst! Sobald du in diesem Casino einen Betrag gewinnst, erhälst du egal in welche Slot du gehtst nur noch Deadspinwellen, die man so aus anderen Casinos nicht kennt!
Das Cashback ist auch sehr interessant: Du verspielst in ner Woche mehrere hundert Euro und bekommst dann 1,57 Euro zurück. 1-7 Prozent. Das ist mehr als lächerliche Abzocke dieser Arschlöcher!
Die sonstigen Bonusbedingungen kannste ebenfalls in die Tonne kloppen. Du musst hundert Euro aufeinmal einzahlen um Boni zu bekommen. Zusammengerechtnet zählen diese nicht, also erhälst du auch nichts für deine Loyalität...
Unterm Strich verstehe ich nicht, warum das Casino bei Casino Guru so gut wegkommt, wenn alleine bei Trustpilot durchweg negative Bewertungen zu finden sind!
Selbst bei den Einzahlungsmöglichkeiten gibt es nur negative Merkmale! Es wird angegeben, dass man keine Zusatzkosten bei Kreditkartenüberweisung zahlen muss, bekommt dann aber Wucherbeträge auferlegt!
Das Casino ist komplett unseriös!
H********e и M************r твърдят в чата, че има проблеми с моя имейл адрес.
Освен това има само един кучи син в чат поддръжката, който отговаря само веднъж и след това изобщо не реагира.
Писах на тези a********n, че могат да ми отговорят и на различен имейл адрес.
Но п****рите не правят това.
Те просто не искат да ми изпратят доказателство за моите депозити, печалби и загуби или списък с резултатите от играта ми.
Дори Casino Guru, на когото описах проблемите, не прави нищо.
Искам да докажа, че това мръсно казино е кражба и измама, а този невероятен форум дори не помага и предлага само лицемерни отговори в жалбата ми.
Трябва да се замислите, губите само за повече от 40 дни, без да спечелите повече от 50 евро веднъж, и то въпреки депозирането на няколко хиляди евро. Играете само до максимум едно евро. Рядко влизате в бонус игри, ако изобщо влизате.
Как е възможно просто да загубиш?
Понякога трябва да спечелиш това, което не правиш.
Този форум тук е точно толкова фалшив, колкото и това мръсно казино.
Не искаш да помогнеш.
The H*******e and M***********r claim in the chat that there are problems with my email address.
There is also only this one son of a bitch in chat support who only answers once and then doesn't react at all.
I have written to these a********n that they can also reply to me at a different email address.
But the p****rs don't do that.
They simply don't want to send me proof of my deposits, winnings and losses or a list of my game results.
Even Casino Guru, to whom I described the problems, does nothing.
I want to prove that this filthy casino is rip off and cheating and this amazing forum doesn't even help and only comes up with hypocritical answers in my complaint.
You have to think about it, you only lose in more than 40 days without winning more than 50 euros once, and that despite depositing several thousand euros. You only play up to a maximum of one euro. You rarely get into bonus games, if at all.
How is it possible to just lose?
Sometimes you have to win what you don't do.
This forum here is just as fake as this filthy casino.
You don't want to help.
Die H********e und M**********r behaupten im Chat, es gäbe Probleme mit meiner Mailadresse.
Es gibt auch nur diesen einzigen Hurensohn im Chatsupport, der nur einmal antwortet und dann gar nicht mehr reagiert.
Ich haben diesen A********n geschrieben, dass sie mir auch auf eine andere Mailadresse antworten dürfen.
Machen die P****r aber nicht.
Die wollen mir einfach keine Nachweise meiner Einzahlungen, Gewinne und Verluste und auch keine Auflistung meiner Spielergebnisse zukommen lassen.
Auch Casino Guru, den ich die Probleme geschildert habe unternimmt nichts.
Ich will beweisen, dass dieses Dreckscasino abzockt und betrügt und dieses tolle Forum hilft nicht mal und kommt nur mit scheinheilgen Antworten in meiner Beschwerde.
Man muss sich das mal überlegen, man verliert in mehr als 40 Tagen nur, ohne auch nur einmal mehr als 50 Euro zu gewinnen, und dass trotz mehreren tausend Euro Einzahlungen. Man spielt nur bis Maximal einen Euro. Man kommt sehr sehr selten bis überhaupt nicht in Bonusgames.
Wie soll es möglich sein nur zu verlieren?
Man muss zwischendurch auch mal gewinnen, was man nicht tut.
Dieses Forum hier ist genauso Fake, wie dieses Dreckscasino.
Man will nicht helfen.
Здравей.
Какво ви кара да мислите, че този форум е мръсен, моля? Мога ли да ви напомня, че можете свободно да публикувате своите преживявания тук? Вие сте, въпреки обидното си отношение.
Освен това, както се казва: В дългосрочен план казината винаги печелят. Това се дължи на нещо, наречено house edge it house cut. Когато става въпрос за слотове, става въпрос повече за RTP и волатилността.
Може би бихте могли да разгледате секцията с ръководството на Casino Guru, за да се ориентирате по-добре:
Искрено ти желая повече късмет следващия път.
Hello there.
What makes you think this forum is filthy, please? May I remind you that you are free to post your experiences here? You are, despite your offensive attitude.
Furthermore, as the saying goes: In the long term, casinos always win. It's due to something called house edge it house cut. When it comes to slots, it is more about the RTP and volatility.
Maybe you could browse Casino Guru guide section to get better oriented:
I honestly wish you better luck next time.
Отново искам да спомена, че не искате да помогнете на никого, защото сте просто престъпници.
Моят акаунт вече е блокиран в това казино.
Не можете да направите нищо, освен да изопачавате факти!
Моето сътрудничество остави много да се желае.
Благодаря за абсолютно нищо!
Again, I'd like to mention again that you don't want to help someone, because you're just such criminals.
My account has now been blocked at this casino.
You can't do anything but twist facts!
My cooperation left a lot to be desired.
Thanks for nothing at all!
Auch hier erwähne ich gerne nochmal, dass ihr einen nicht helfen wollt, da ihr genau solche Verbrecher seid.
Mittlerweile wurde mein Account in diesem Casino gesperrt.
Ihr könnt auch nicht anderes als Tatsachen verdrehen!
Meine Kooperation ließ ja zuwünschen übrig.
Danke für überhaupt nichts!
Здравейте!
Casino Guru като цяло е независим от казината. Нашите оценки не са за продан и затова не се влияят от нищо друго освен от най-добрата преценка, знания и аналитични умения на нашия екип за преглед на казино. Нашата цел е да предоставим цялостна оценка, която взема предвид различни фактори. Освен това имате отворена жалба относно казиното, която все още не е разрешена, така че какво имате предвид, като твърдите, че ние не искаме да ви помогнем? Екипът за жалби се грижи за това, докато говорим.
Hey There!
Casino Guru as whole is independent to casinos, Our ratings are not for sale and that's why they are not influenced by anything other than the best judgement, knowledge and analytical skills of our casino review team. Our aim is to provide a comprehensive assessment that takes into account a variety of factors. You also have complaint open about the casino that has not been resolved yet, so what do you mean by claiming that we don't wat to help you? Complaint team is taking care of that as we speak.
Не ме подкрепяш от самото начало. Писах няколко пъти, че казиното не реагира и ми изпраща всички прегледи, които могат да се използват, за да докажа, че се правят твърде малко печалби в сравнение с депозитите. В това казино не печелите абсолютно нищо и то с няколко хиляди евро депозити. Загубата и нещастието са едно нещо, друго е да не спечелиш нищо.
Вместо това идвате с липса на съдействие от моя страна.
Как щеше да бъде, ако бяхте попитали казиното защо не ми изпратиха документите.
Вместо това идвате при мен с първия имейл от казиното, който е написан от седмици, който, между другото, все още има връзка, където мога да видя депозитите си лично.
Голяма помощ.
Моят акаунт вече е затворен за това....
Потърсете вашата помощ. От самото начало не очаквах нищо и се потвърди.
You don't support me from the start. I have written several times that the casino does not react and sends me all the overviews, which can be used to prove that far too few profits are made compared to the deposits. In this casino you win nothing at all and that with several thousand euros deposits. Loss and misfortune are one thing, gaining nothing at all is another.
Instead, you come with a lack of cooperation on my part.
How would it have been if you had asked the casino why they didn't send me the documents.
Instead, you come to me with the first email from the casino that has been written in weeks, which, by the way, still has a link where I can see my deposits myself.
Great help.
My account has now been closed for this....
Get your help. I didn't expect anything from the beginning and it was confirmed.
Ihr unterstützt mich von Anfang an nicht. Ich habe mehrfach geschrieben, dass das Casino nicht reagiert und mir alle Übersichten zukommen lässt, womit man beweisen kann, dass gemessen an den Einzahlungen, viel zu wenig Gewinne erzielt werden. In diesem Casino gewinnt man überhaupt nichts und dass bei mehreren tausend Euro Einzahlungen. Verluste und Unglück sind das eine, überhaupt nichts zu gewonnen das andere.
Stattdessen kommt ihr mit fehlender Kopperation meinerseits.
Wie wäre es mal gewesen, wenn ihr beim Casino angefragt hättet, warum man mir die Unterlagen nicht zu kommen lässt.
Stattdessen kommt ihr mir mit der ersten Mail des Casinos, die man nach Wochen geschrieben hat, wo noch dreißterweise en Link drin ist, wo ich meine Einzahlungen selbst sehen kann.
Tolle Hilfe.
Dafür hat man meinem Account jetzt geschlossen....
Klemmt euch eure Hilfe. Hab von Anfang an nix erwartet und wurde bestätigt.
Добре,
единственото, което виждам е, че си неучтив и груб почти през цялото време дори тук във форума. Въпреки това отделихме време да ви подкрепим. От моя гледна точка вие сте този, който пренебрегва молбата ни за сътрудничество. Ако сте изпратили само имейла с искане за вашата игрова история до отговорника за оплакване, както ви беше поискано, ще бъде доста по-гладко:
„Споменахте, че сте изпратили имейли с искане за вашата история на играта, но не сте получили никакъв отговор. Моля, предоставете ми копия от тези имейли. Просто искам доказателство, че наистина сте отправили заявка към казиното и че тя е била напълно игнорирана.
Трябва обаче да изразя несъгласието си относно твърдението ви, че сте загубили парите си поради нашите препоръки. Въпреки вашето недоволство от RTP на това казино, вие продължавате да депозирате средства в опит да потвърдите своята гледна точка. Ако многократно сте пренебрегнали молбите ми за препращане на съответната комуникация, моля, посъветвайте ме как искате да продължите с този случай. Сътрудничеството между играчи и казина е от съществено значение за нас, за да разследваме всякакви проблеми. Досега вие единствено ни обвинявахте, че сме отговорни за ниския RTP, неспособността на MiFinity да потвърди акаунта ви и забавянето на директните трансфери. Вместо да ми предоставите необходимата комуникация (въпреки че знам, че казиното не е отговорило), вие ни обвинихте, че сме безполезни, публикувахте отрицателна рецензия в Trustpilot, докато бяхме в разгара на разглеждането на вашата жалба, и дори заплашихте правни действия и намеса на полицията.
Това ще бъде последният ми опит да получа изпратените от вас имейли. Оценявам вашето разбиране, че можем да помогнем само на играчи, които желаят да си сътрудничат с нас."
Наистина няма какво друго да добавя. Ако не сте очаквали нищо, наистина е честно да публикувате лоша рецензия в Trustpilot. Много справедлив, много смел. 🙂
Пожелавам ви хубав ден.
Well,
the only thing I see is you being impolite and rude almost all the time even here on the forum. Despite that, we took the time to support you. From my perspective, you are the one ignoring our request for cooperation. If you only sent the email requesting your gaming history to the complaint handler as you were asked, it would be quite smoother:
"You mentioned that you have sent emails requesting your game history but have not received any response. Please provide me with copies of those emails. I simply require proof that you have indeed made a request to the casino and that it has been completely ignored.
However, I must express my disagreement regarding your claim that you lost your money due to our recommendations. Despite your dissatisfaction with the RTP of this casino, you continue to deposit funds in an attempt to validate your viewpoint. If you have repeatedly ignored my requests to forward any relevant communication, please advise on how you wish to proceed with this case. Cooperation between players and casinos is essential for us to investigate any issues. Thus far, you have solely accused us of being responsible for the low RTP, MiFinity's inability to verify your account, and delays in direct transfers. Instead of providing me with the necessary communication (even though I am aware that the casino did not reply), you have accused us of being unhelpful, posted a negative review on Trustpilot while we were in the midst of addressing your complaint, and even threatened legal action and police involvement.
This will be my final attempt to obtain the emails you sent. I appreciate your understanding that we can only assist players who are willing to cooperate with us."
I truly have nothing else to add. If you didn't expect anything, it's really fair to post a bad review on Trustpilot. Very fair, very brave. 🙂
I wish you a fair day.
Препратих последния имейл с молба да ми изпратите документите до вас. Имаше и отговор от казиното, където беше посочен само линк, който води към моите депозити.
Не съм получил нито списък на всички загуби, нито печалби. Освен това исканите резултати от играта на слотовете не ми бяха предоставени.
Писах на поддръжката за чат безброй пъти и поисках всичко.
Казах ти, че понякога реагира и после изведнъж нищо повече не се чува от него.
Вече не мога да изпращам имейли, защото вече ги нямам.
Не разбирам какво правиш.
Просто исках казиното да има пълен списък за сравнение на всички депозити, печалби, загуби и резултатите от играта, за да проверя как изобщо не съм спечелил, когато съм похарчил няколко хиляди евро.
И това е имейлът, който получихте.
Ти ми каза, че имам нужда от това, за да може човек да провери дали репутацията е правилна, например.
Кажете ми следното: възможно ли е да правите загуби само за един месец, без дори да реализирате малки печалби?
Играл съм много слотове Play n Go и имах само deadspuns там седмици наред.
Не може да е просто лош късмет.
Никога не играя с максимален залог от 1 евро, имам безброй завъртания и не печеля нищо?
Говорим за 1900 евро Verkusten за 2 дни, където въпреки 0,20 или 0,40 до максимум 1,00 евро нямаше бонус кръг или дори не спечелихте повече от 20 евро?
И ставам груб само ако искаш да се отървеш от мен.
Точно същото прави казиното и отчасти вие.
АКАУНТЪТ МИ БЕШЕ ПРОСТО ИЗТРИТ, НЯМАШЕ ПОЩА, НИЩО.
И ТОВА ТИ НАПИСАХ И ТИ ДОРИ НЕ СЕ ДЕЙСТВАШ!
Какво трябва да направя, освен да ви помоля да се свържете с казиното и да попитате защо не са ми изпратили доказателството.
I forwarded the last email with the request to send me the documents to you. There was also the answer from the casino, where only a link was listed that leads to my deposits.
I have received neither a list of all losses nor winnings. Furthermore, the requested game results of the slots were not made accessible to me.
I wrote to the chat support umpteen times and asked for everything.
I told you that he sometimes reacts and then suddenly nothing more can be heard from him.
I can no longer send emails because I no longer have them.
I don't understand what you're doing.
I just wanted the casino to have a complete comparison list of all deposits, winnings, losses and the game results to check how I didn't make any profits at all when I spent several thousand euros.
And that's the email you got.
You told me that I need this so that one can check whether the reputation is right, for example.
Tell me this: Can it be possible that you only make losses for a month without even making small profits?
I've played Play n Go slots a lot and only had deadspuns there for weeks.
It can't just be bad luck.
I never play with a maximum stake of 1 euro, have countless spins and win nothing?
We're talking about 1900 Euro Verkusten in 2 days, where despite 0.20 or 0.40 up to a maximum of 1.00 Euro there was no bonus round or you didn't even win more than 20 Euro?
And I only get rude if you want to get rid of me.
Exactly the same makes the casino and partly you too.
MY ACCOUNT WAS SIMPLY DELETED, THERE WAS NO MAIL, NOTHING.
AND I WROTE THIS TO YOU AND YOU DIDN'T EVEN ACT!
What should I do other than ask you guys to get in touch with the casino and ask why they didn't send me the proof.
Ich habe doch die letzte Mail mit der Aufforderung mir die Unterlagen zukommen zu lassen an Sie weitergeleitet. Ebenso dazu kam die Antwort vom Casino, wo nur nen Link mit aufgeführt gewesen, der zu meinen Einzahlungen führt.
Weder eine Auflistung aller Verluste noch Gewinne habe ich erhalten. Desweiteren wurden auch die angeforderten Spielergebnisse der Slots mir nicht zugänglich gemacht.
Ich habe zig mal den Chatsupport angeschrieben und um alles gebeten.
Dazu habe ich Ihnen gesagt, dass dieser mal reagiert und dann aufeinmal nichts mehr von sich hören lässt.
Ich kann nicht mehr Mails zukommen lassen, da ich diese nicht mehr habe.
Ich verstehe ihr Vorgehen nicht.
Ich wollte nur vom Casino ne komplette Vergleichsliste aller Einzahlungen, Gewinne, Verluste haben und dazu die Spielergebnisse um nachprüfen zu lassen, wie man bei meinen mehreren tausend Euro Ausgaben in der Masse überhaupt keine Gewinne erzielt hat.
Und genau diese Mail haben Sie auch bekommen.
Sie haben mir doch den Hinweis gegeben, dass ich diese benötige, damit man prüfen kann, ob beispielsweise die Reputation stimmt.
Sagen Sie mir folgendes: Darf es möglich sein, daß man über einen Monat nur Verluste erzielt ohne auch nur mal kleinere Gewinne zu erzielen?
Ich habe sehr oft Play n Go Slots gespielt, und dort Wochen nur Deadspuns gehabt.
Das kann nicht nur Pech sein.
Ich spiele nie über maximal 1 Euro Einsatz, habe unzählige Spins und Gewinne nichts?
Da reden wir von 1900 Euro Verkusten an 2 Tagen, wo trotz 0,20 oder 0,40 bis maximal 1,00 Euro nicht eine Bonusrunde kam oder man nicht mal mehr als 20 Euro gewonnen hat?
Und unhöflich werde ich nur wenn man mich abwimmeln möchte.
Genau das selbe macht das Casino und ihr teilweise auch.
MEIN ACCOUNT WURDE EINFACH GELÖSCHT, DAZU GAB ES KEINE MAIL, NIX.
UND DAS HABE ICH EUCH AUCH GESCHRIEBEN UND IHR HABT NICHT MAL DRAUF REAGIERT!
Was soll ich mehr machen, als euch darum bitten, mit dem Casino in Verbindung zu kommen und anzufragen, warum man mir die Nachweise nicht geschickt hat.
Глоба. Сега продължаваме напред. Благодаря за предаването на имейла.
Искам да разберете защо е толкова важно: Само си представете, че отговорникът по жалбата се обръща към представителя на казиното, като твърди, че сте поискали историята на игрите в миналото. Казиното казва: Не е имало такъв иск. Какво трябваше да направим? Помолете ги да предоставят доказателство, което никога не сте се опитвали да поискате? Това би било глупост. Вместо това трябва да докажете, че наистина сте попитали първо, само за да пропуснете евентуален проблем.
Надявам се сега да е по-ясно.
Fine. Now we're moving forward. Thanks for passing the email.
I want you to understand why it is so important: Just imagine the complaint handler reaches out to the casino representative claiming you have asked for the gaming history in the past. The casino says: There has been no such claim. What would we supposed to do? Ask them to provide proof you have never tried to ask? That would be nonsense. Instead, we need you to prove you actually have asked first just to skip a possible issue.
I hope it is clearer now.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.