ФорумКазинаLemon Casino - обща дискусия

Lemon Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Sina787
|
13684 преглеждания 113 отговора |
|
1 2 3...6
Добавете пост
ollemama
преди 1 година

Те определено трябва да работят върху това. Бих казал, че едва ли вдъхновява играчите да продължат да играят с тях...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що получих информацията: След като проверих екранната снимка с правилата и условията на бонуса, казиното изглежда правилно. Въпреки че не е напълно удобен за клиентите и е несъвместим с останалите бонуси на техния сайт, този път казиното в крайна сметка се съобрази с условията на бонуса и не ви присъди бонуса.


Наистина съм без думи! В крайна сметка, казиното може просто да реши дали има бонус... или не! Това не е просто смело, просто мисля, че е измама от плащащите играчи! Не само съм ядосан, но наистина съм ужасен! И такова казино се управлява и в Casino Guru?! Невероятно!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всъщност казината винаги си запазват правото да лишат играчите от бонуси. Бонусът е нещо, което получавате безплатно от казиното, винаги трябва да го имаме предвид. Другият аспект обаче е справедливостта. Ако играчът е мотивиран от бонус за депозит действително да депозира в казиното, сделката трябва да е честна и честна – офертата трябва да бъде изпълнена. Но не знам подробности за офертата. Да кажем просто, бих попитал казиното дали ще получа бонуса, ако депозирам и запазя отговора, след което направя депозита. Но сега се връщаме към функцията за чат на живо. 🙁

Другата алтернатива: прегледайте всички правила и условия, за да намерите възможни усложнения, като например „този метод на депозит е изключен от бонуса" или „играчи от следните държави са изключени..." и т.н.

Пиша това, защото понякога го виждам тук във форума.

Както и да е, казиното не се управлява тук - има преглед. Както можете да видите, ние преглеждаме всяко казино, на което сме попаднали.

Възнамеряваме да предоставим „най-големия източник на информация за онлайн казина в света"

Само бележка, моля, не забравяйте да добавите допълнителна информация към нишката за оплакване.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка, радвам се, че Casino Guru съществува, за да мога да получа малко информация за казината в сайта! Ясно е, че Casino Guru не може да знае за процедурите на Lemon Casino. Но също така би било добре, ако опитът на играчите в казината се вземе предвид при оценката и оценката!

И за мен беше просто начинът, по който бонус офертата за депозити от 10-16 евро обещаваше тези 50 безплатни завъртания.

Никъде нямаше ограничение, например по отношение на опцията за депозит. Тогава, след депозита, неотпускането на този бонус просто намирам за възмутително! За да попитате чрез чата преди депозиране дали бонусът ще бъде предоставен...за съжаление е много трудно да се направи, защото чатът е рядко достъпен или е затворен веднага след отварянето! Такова обслужване на клиенти води до раздразнение на играчите и не служи за положителна оценка на въпросното казино. Без играчи, казината са обречени на провал, всеки мениджър на казино трябва винаги да има това предвид!


От сега нататък предупреждавам всеки играч да използва Lemon Casino. Парите могат да се инвестират много по-добре в други казина!

Е, като цяло това беше истинско разочарование и раздразнение за мен... но това не е по вина на Casino Guru.

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
ollemama
преди 1 година

Здрасти!

Оценявам вашата загриженост, всички играчи са добре дошли да коментират казината тук във форума. За обратна връзка с потребителите предлагаме потребителски отзиви. Само имайте предвид, че и двете оценки са строго разделени, защото не можем да оценим всеки изпратен потребителски преглед. 🙁

Надявам се, че разбирате нашата крайна цел.




Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, жалбата ми беше затворена като "неоснователна"?! Наистина съм разочарован, защото условията за бонуса казват, че има 50 безплатни завъртания за депозити от 10 до 16 евро! Тази формулировка: За депозити от 10 до 16 евро това означава! Думата "отгоре" се отнася за депозитите, а не за сумата, защото в противен случай тя трябва да е 10,01 евро! Ще преодолея депозита от 10 евро, без съмнение...обаче, сигурен съм, че има много повече вложители, които след това просто не получават безплатните завъртания...това наричам лошо обслужване на клиентите и аз посъветвайте всички да не депозират дори само едно евро в това казино! Разочароващ резултат!

Автоматичен превод:
ollemama
преди 1 година

Здравейте, напълно разбирам вашата гледна точка и бях един от тези, които се бориха за вас на днешния разговор, където цяла група хора от Casino Guru редовно обсъждат някои несигурни случаи. Вярвам, че казиното трябва да ви даде безплатните завъртания, просто защото те изискват депозити над 10 и вие всъщност сте депозирали 2x 10. Друг факт е, че казиното използва различни правила и условия за другите си бонуси, където депозирането на 10 би било достатъчно, така че това създава повече объркване за играчите.

От друга страна, дори аз трябва да се съглася с казиното, че са написали в правилата и условията на бонуса, че трябва да депозирате над 10 евро, за да получите бонуса, но вие сте депозирали само 10. От моя гледна точка, не даването на безплатни завъртания дори е много лошо решение от гледна точка на бизнеса на казиното. Привличането на депозиращ клиент в казино струва стотици евро (средно), като вземете предвид разходите за маркетинг и т.н. Те хванаха този клиент, хванаха и вас. Бяха готови да ви дадат тези безплатни завъртания, дори сте депозирали 2 пъти, но те все още отказват да ги кредитират, защото не сте изпълнили техните правила и условия заради 1 цент. Не е чудно, че няма да продължите да играете в казиното, така че те ще загубят депозирал клиент само заради няколко безплатни завъртания и 1 липсващ цент.

От друга страна, не можем да ги накажем за това, че не са кредитирали безплатните завъртания, тъй като не отговаряте на условията на бонуса. Но както казах, решението на казиното няма смисъл за мен и за съжаление казиното противоречи на собствения си интерес в този случай. Техният интерес трябва да ви държи щастливи и да гарантират, че ще се върнете в бъдеще, за да депозирате повече в тяхното казино.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Здравейте, за моя голяма изненада току-що получих 100 безплатни завъртания от Lemon Casino! Така че ще видя дали все пак си струва да играя там. Радвам се на реакцията и смятам, че Casino Guru изигра решаваща роля за това решение! Благодаря ви за това и скоро ще се свържа с нова информация за това казино! Благодаря и най-добри пожелания

Автоматичен превод:
ollemama
преди 1 година

Еха! Впечатлен съм! Това е наистина страхотна новина и ви благодаря за обратната връзка. Радвам се да чуя, че казиното доброволно е решило да кредитира безплатните завъртания, въпреки че според нас не е трябвало да го правят.

Между другото, не се колебайте да редактирате потребителския си преглед съответно, ако започнете да смятате, че не заслужават само една звезда 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино е пълна измама и използва очевидно скриптирани слотове! От 08 май 2023 г. съм обърнал няколко хиляди евро. Нито веднъж не съм постигнал победа, с която да продължа да играя. Слотовете работят постоянно само с мъртви завъртания, веднага щом постигнете микро печалба.

По-специално слотовете Play and Go са по-лоши от Book of Dead в най-лошия си вид!

Дори и да заложите 1 евро, вие спечелихте най-много 12 евро в слотове като Reactoonz 2 и Gigantoonz, въпреки че те са известни с това, че са щедри!

Ако залагам няколкостотин евро и след това спечеля само 12 евро в дадена функция, тогава това е много, много забележимо!

Дни наред, въпреки депозити от 500 и повече евро и максимални залози от 1,00 евро, малки печалби! Без бонус игри.

Нищо не се случва с часове, освен повтарящите се завъртания на едни и същи слоти.

Поразително: Няма бонус рундове или други игри с функции. Как е възможно да нямате късмет с толкова високи депозити?

Няколкостотин до хиляди завъртания и нищо не излиза?

Наясно съм, че трябва да вземете предвид загубите, но в този случай нямате никакви печалби. Репутациите изобщо не пасват. Освен това обичам да играя на същите слотове с много ниски суми в продължение на няколко часа.

Освен това поддръжката не отговаря на имейли! Чатът рядко е достъпен, а когато е такъв, той винаги се разговаря. Изглежда също има само един поддръжник!

Искам списък, който показва как изглежда сравнението между победи и загуби.

Само това ще ви каже, че това казино е измама.

Освен това има ежедневни завъртания, които получавате под формата на бонус. Получавате 3 безплатни завъртания за постоянно. Дори и да ги съберете, получавате само Deadspins.

Дори след повече от 30 дни не сте имали бонус кредит, където можете да започнете да залагате, защото може да спечелите 0,16 цента! Веднага щом спечелите сума в това казино, получавате само мъртви спин вълни, които не познавате от други казина, без значение в кой слот влизате!

Кешбекът също е много интересен: Залагате няколкостотин евро за една седмица и след това получавате 1,57 евро обратно. 1-7 процента. Това е повече от нелепо да изтръгнеш тези задници!

Другите бонус условия също могат да бъдат хвърлени в кошчето. Трябва да депозирате 100 евро наведнъж, за да получите бонуси. Като цяло те не се броят, така че вие също не получавате нищо за вашата лоялност...

Изводът е, че не разбирам защо казиното се справя толкова добре на Casino Guru, когато има постоянно отрицателни отзиви само на Trustpilot!

Дори при опциите за депозит има само отрицателни черти! Посочено е, че не трябва да плащате никакви допълнителни разходи за преводи с кредитна карта, но тогава ви се начисляват лихварски суми!

Казиното е напълно съмнително!



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Публикация на ZockerMH1102 Скрит от Radka
Причина: Неприемлив език
преди 1 година

Prevezis, 13, 1 етаж, апартамент/офис 101, 1065, Никозия, Кипър



ЛицензAntillephone, Кюрасао № 8048/JAZ

Автоматичен превод:
преди 1 година

H********e и M************r твърдят в чата, че има проблеми с моя имейл адрес.

Освен това има само един кучи син в чат поддръжката, който отговаря само веднъж и след това изобщо не реагира.

Писах на тези a********n, че могат да ми отговорят и на различен имейл адрес.


Но п****рите не правят това.


Те просто не искат да ми изпратят доказателство за моите депозити, печалби и загуби или списък с резултатите от играта ми.


Дори Casino Guru, на когото описах проблемите, не прави нищо.

Искам да докажа, че това мръсно казино е кражба и измама, а този невероятен форум дори не помага и предлага само лицемерни отговори в жалбата ми.

Трябва да се замислите, губите само за повече от 40 дни, без да спечелите повече от 50 евро веднъж, и то въпреки депозирането на няколко хиляди евро. Играете само до максимум едно евро. Рядко влизате в бонус игри, ако изобщо влизате.

Как е възможно просто да загубиш?

Понякога трябва да спечелиш това, което не правиш.

Този форум тук е точно толкова фалшив, колкото и това мръсно казино.

Не искаш да помогнеш.

Редактиран от Jaro преди 1 година
Причина: Неприемлив език
Автоматичен превод:
ZockerMH1102
преди 1 година

Здравей.

Какво ви кара да мислите, че този форум е мръсен, моля? Мога ли да ви напомня, че можете свободно да публикувате своите преживявания тук? Вие сте, въпреки обидното си отношение.

Освен това, както се казва: В дългосрочен план казината винаги печелят. Това се дължи на нещо, наречено house edge it house cut. Когато става въпрос за слотове, става въпрос повече за RTP и волатилността.

Може би бихте могли да разгледате секцията с ръководството на Casino Guru, за да се ориентирате по-добре:

https://de.casino.guru/wie-automaten-spiele-funktionieren-mathematik#automaten-spiele-auszahlungsraten-volatitit%C3%A4t-unterschiede

Искрено ти желая повече късмет следващия път.

Автоматичен превод:
Публикация на ZockerMH1102 Скрит от Radka
Причина: Неприемлив език
преди 1 година

Отново искам да спомена, че не искате да помогнете на никого, защото сте просто престъпници.

Моят акаунт вече е блокиран в това казино.


Не можете да направите нищо, освен да изопачавате факти!

Моето сътрудничество остави много да се желае.


Благодаря за абсолютно нищо!

Автоматичен превод:
ZockerMH1102
преди 1 година

Здравейте!


Casino Guru като цяло е независим от казината. Нашите оценки не са за продан и затова не се влияят от нищо друго освен от най-добрата преценка, знания и аналитични умения на нашия екип за преглед на казино. Нашата цел е да предоставим цялостна оценка, която взема предвид различни фактори. Освен това имате отворена жалба относно казиното, която все още не е разрешена, така че какво имате предвид, като твърдите, че ние не искаме да ви помогнем? Екипът за жалби се грижи за това, докато говорим.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не ме подкрепяш от самото начало. Писах няколко пъти, че казиното не реагира и ми изпраща всички прегледи, които могат да се използват, за да докажа, че се правят твърде малко печалби в сравнение с депозитите. В това казино не печелите абсолютно нищо и то с няколко хиляди евро депозити. Загубата и нещастието са едно нещо, друго е да не спечелиш нищо.

Вместо това идвате с липса на съдействие от моя страна.


Как щеше да бъде, ако бяхте попитали казиното защо не ми изпратиха документите.

Вместо това идвате при мен с първия имейл от казиното, който е написан от седмици, който, между другото, все още има връзка, където мога да видя депозитите си лично.


Голяма помощ.


Моят акаунт вече е затворен за това....


Потърсете вашата помощ. От самото начало не очаквах нищо и се потвърди.

Автоматичен превод:
ZockerMH1102
преди 1 година

Добре,

единственото, което виждам е, че си неучтив и груб почти през цялото време дори тук във форума. Въпреки това отделихме време да ви подкрепим. От моя гледна точка вие сте този, който пренебрегва молбата ни за сътрудничество. Ако сте изпратили само имейла с искане за вашата игрова история до отговорника за оплакване, както ви беше поискано, ще бъде доста по-гладко:

Цитирам от вашата жалба :

„Споменахте, че сте изпратили имейли с искане за вашата история на играта, но не сте получили никакъв отговор. Моля, предоставете ми копия от тези имейли. Просто искам доказателство, че наистина сте отправили заявка към казиното и че тя е била напълно игнорирана.

Трябва обаче да изразя несъгласието си относно твърдението ви, че сте загубили парите си поради нашите препоръки. Въпреки вашето недоволство от RTP на това казино, вие продължавате да депозирате средства в опит да потвърдите своята гледна точка. Ако многократно сте пренебрегнали молбите ми за препращане на съответната комуникация, моля, посъветвайте ме как искате да продължите с този случай. Сътрудничеството между играчи и казина е от съществено значение за нас, за да разследваме всякакви проблеми. Досега вие единствено ни обвинявахте, че сме отговорни за ниския RTP, неспособността на MiFinity да потвърди акаунта ви и забавянето на директните трансфери. Вместо да ми предоставите необходимата комуникация (въпреки че знам, че казиното не е отговорило), вие ни обвинихте, че сме безполезни, публикувахте отрицателна рецензия в Trustpilot, докато бяхме в разгара на разглеждането на вашата жалба, и дори заплашихте правни действия и намеса на полицията.

Това ще бъде последният ми опит да получа изпратените от вас имейли. Оценявам вашето разбиране, че можем да помогнем само на играчи, които желаят да си сътрудничат с нас."

Наистина няма какво друго да добавя. Ако не сте очаквали нищо, наистина е честно да публикувате лоша рецензия в Trustpilot. Много справедлив, много смел. 🙂

Пожелавам ви хубав ден.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Препратих последния имейл с молба да ми изпратите документите до вас. Имаше и отговор от казиното, където беше посочен само линк, който води към моите депозити.

Не съм получил нито списък на всички загуби, нито печалби. Освен това исканите резултати от играта на слотовете не ми бяха предоставени.

Писах на поддръжката за чат безброй пъти и поисках всичко.

Казах ти, че понякога реагира и после изведнъж нищо повече не се чува от него.

Вече не мога да изпращам имейли, защото вече ги нямам.


Не разбирам какво правиш.

Просто исках казиното да има пълен списък за сравнение на всички депозити, печалби, загуби и резултатите от играта, за да проверя как изобщо не съм спечелил, когато съм похарчил няколко хиляди евро.

И това е имейлът, който получихте.


Ти ми каза, че имам нужда от това, за да може човек да провери дали репутацията е правилна, например.


Кажете ми следното: възможно ли е да правите загуби само за един месец, без дори да реализирате малки печалби?

Играл съм много слотове Play n Go и имах само deadspuns там седмици наред.

Не може да е просто лош късмет.

Никога не играя с максимален залог от 1 евро, имам безброй завъртания и не печеля нищо?

Говорим за 1900 евро Verkusten за 2 дни, където въпреки 0,20 или 0,40 до максимум 1,00 евро нямаше бонус кръг или дори не спечелихте повече от 20 евро?


И ставам груб само ако искаш да се отървеш от мен.

Точно същото прави казиното и отчасти вие.


АКАУНТЪТ МИ БЕШЕ ПРОСТО ИЗТРИТ, НЯМАШЕ ПОЩА, НИЩО.

И ТОВА ТИ НАПИСАХ И ТИ ДОРИ НЕ СЕ ДЕЙСТВАШ!


Какво трябва да направя, освен да ви помоля да се свържете с казиното и да попитате защо не са ми изпратили доказателството.




Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
ZockerMH1102
преди 1 година

Глоба. Сега продължаваме напред. Благодаря за предаването на имейла.

Искам да разберете защо е толкова важно: Само си представете, че отговорникът по жалбата се обръща към представителя на казиното, като твърди, че сте поискали историята на игрите в миналото. Казиното казва: Не е имало такъв иск. Какво трябваше да направим? Помолете ги да предоставят доказателство, което никога не сте се опитвали да поискате? Това би било глупост. Вместо това трябва да докажете, че наистина сте попитали първо, само за да пропуснете евентуален проблем.

Надявам се сега да е по-ясно.



Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини