ФорумКазинаLemon Casino - обща дискусия

Lemon Casino - обща дискусия

преди 1 година от Sina787
|
13642 преглеждания 113 отговора |
|
1 2...6
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lemon Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Чакам две изплащания от 2 седмици, поддръжката ме отблъсква през цялото време и сега не ми отговарят по имейл или чат на живо

Автоматичен превод:
Sina787
преди 1 година

Здравей Sina787,

Тъжно е да чуя за това преживяване. Виждам във вашата жалба , че вече сте получили плащане. 🙂 Страхотно е! Ако имате нужда от друга помощ, не се колебайте да се свържете с нас. Това е причината, поради която имаме нашия раздел за оплаквания. Все още ли се интересувате да играете в такова казино? Предполагам, че няма да се интересувам повече.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, скъпи екип на Casino Guru!

Спечелих 500 евро с бонус и сега искам да ги изплатя. Не мога да намеря никакъв чат на живо (дори по време на рекламираните 17-20 ч.).

Вече написах няколко имейла до казиното без успех и без отговор. вече не знам

можете ли да ми помогнете!

(Дори спечелих 3000 с бонуса, но тъй като максималното изплащане от бонуса е €500, останалата част беше отменена. Но също беше в правилата и условията и знаех)


С Най-Добри Пожелания

Мариус Фокс

Автоматичен превод:
Marius2501
преди 1 година

Здравей.

Ние винаги сме щастливи да помогнем. За съжаление даваме на казиното 14 пълни дни за обработка на тегленето.

Представям си какво трябва да е чувството. Целият процес е описан в статията, наречена Информация и инструкции за разрешаване на жалби

Чувствайте се свободни да подадете жалбата по всяко време, просто имайте предвид предоставената информация.

Ще опиташ ли това сега?


Автоматичен превод:
преди 1 година

В Lemon има бонус... Информацията за бонуса буквално гласи: Депозити от 10 до 16 евро ви дават 50 безплатни завъртания. Депозирах €10 и не получих никакви безплатни завъртания. От поддръжката ми обясниха, че трябва да е поне 10.01, защото пише над.... Не само съм ядосан, ами наистина съм ужасен, че клиентите се заблуждават до такава степен... Това над в изречението не се отнася за сумата, а е свързано с „Депозит". В противен случай би трябвало да е от 10,01 евро. Много разочароващо! file

Автоматичен превод:
ollemama
преди 1 година

Това ми звучи като глупаво извинение. Проверих наличните бонуси на нашия уебсайт, всички казват депозит 10 €...

Изненадан съм, че ти си единственият, който споменава такова нещо! Искате ли да споделите отговора на поддръжката и офертата за бонус, която казва 10-16 €? Ще го предам на колегите за проверка.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, след като направих многократни депозити от 10 евро, използвайки този бонус, много бих искал да получа тези безплатни завъртания! Мислех, че по-късно ще има само тези безплатни завъртания... но не дойде! Защото не може този бонус да може да бъде осребрен само от депозит от 10,01 евро! Също така изпращам на Gene съответния имейл, който получих от поддръжката! Много благодаря за помощта!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Ето екранна снимка на имейла от обслужването на клиенти: file

Автоматичен превод:
ollemama
преди 1 година

Здравей.

Не съм сигурен, че мога да ти помогна много. Трябваше да активирате бонуса във вашия акаунт. Ти ли направи това?

Тъй като не съм служител на казиното, не притежавам инструменти как да проверя какво се е случило.

И така, какво ти писа поддръжката? Не мога да чета на немски, съжалявам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не мога да активирам безплатните завъртания, защото казиното не го позволява... Ще подам жалба, после ще видим! Много благодаря

Автоматичен превод:
ollemama
преди 1 година

Здравейте 🙂

Дръжте ни в течение за напредъка на жалбата дори тук във форума, моля. 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Аз ще го направя!


Автоматичен превод:
преди 1 година

file чат чист идиот. няма отговор от 11 март. се свързахме отново днес и след минута офлайн. твоята оценка не зависи ли и от обслужването на клиентите?

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 година

Точно така е! Първо трябва изобщо да потърсите чата... и след това веднага се прави отново... Разговорът започна, зададох въпрос, получих отговор и след втория въпрос беше оцет... това не е обслужване на клиенти наистина е позор!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес имаше 10 евро фрийрол бонус, който също успях да активирам. Според описанието можете да закупите до 5 допълнителни бонуса за фрийроли от 10 евро за 1 евро всеки в прозореца на турнира... Търся опцията в този прозорец на турнира, но тя не е посочена никъде... Така че или Наистина ли съм толкова глупав или за другите е същото? Това не е начин за работа с плащащи клиенти!

Автоматичен превод:
преди 1 година

file чат чист идиот. няма отговор от 11 март. се свързахме отново днес и след минута офлайн. твоята оценка не зависи ли и от обслужването на клиентите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, не става. Това всъщност е част от позитивите/негативите.

Пише: „Поддръжката за чат на живо не е достъпна 24/7"

Но бях информиран, че бихме искали да оценим качеството по-задълбочено.

Както и да е, дори и да беше част от рейтинга, едва ли бихме могли да поддържаме връзка с всички чатове на живо в казиното, така че ще разчитаме основно на актуализации от играчи - като вашия.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес имаше 10 евро фрийрол бонус, който също успях да активирам. Според описанието можете да закупите до 5 допълнителни бонуса за фрийроли от 10 евро за 1 евро всеки в прозореца на турнира... Търся опцията в този прозорец на турнира, но тя не е посочена никъде... Така че или Наистина ли съм толкова глупав или за другите е същото? Това не е начин за работа с плащащи клиенти!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Полезният чат на живо би бил наистина полезен в такава ситуация 🙁.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, разбира се, но няма работещ чат! Или няма никой, или чатът просто прекъсва след няколко секунди... тогава не можете да отворите нов чат и това е!


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Току-що получих информацията: След като проверих екранната снимка с правилата и условията на бонуса, казиното изглежда правилно. Въпреки че не е напълно удобен за клиентите и е несъвместим с останалите бонуси на техния сайт, този път казиното в крайна сметка се съобрази с условията на бонуса и не ви присъди бонуса.


Наистина съм без думи! В крайна сметка, казиното може просто да реши дали има бонус... или не! Това не е просто смело, просто мисля, че е измама от плащащите играчи! Не само съм ядосан, но наистина съм ужасен! И такова казино се управлява и в Casino Guru?! Невероятно!

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини