преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lemon Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чакам две изплащания от 2 седмици, поддръжката ме отблъсква през цялото време и сега не ми отговарят по имейл или чат на живо
I've been waiting for two payouts for 2 weeks, the support puts me off all the time and now they don't respond to me via email or live chat
Ich warte seit 2 Wochen auf zwei Auszahlungen, der Support vertröstet mich die ganze Zeit und jetzt reagiert er weder per Email noch per Live Chat auf mich
Здравей Sina787,
Тъжно е да чуя за това преживяване. Виждам във вашата жалба , че вече сте получили плащане. 🙂 Страхотно е! Ако имате нужда от друга помощ, не се колебайте да се свържете с нас. Това е причината, поради която имаме нашия раздел за оплаквания. Все още ли се интересувате да играете в такова казино? Предполагам, че няма да се интересувам повече.
Hello Sina787,
It is sad to hear about this experience. I see in your complaint you have already received payment. 🙂It is great! If you will need some other help, don't hesitate to contact us. That is the reason, why we have our complaint section. Are you still interested to play in such a casino? I guess I wouldn't be interested anymore.
Здравейте, скъпи екип на Casino Guru!
Спечелих 500 евро с бонус и сега искам да ги изплатя. Не мога да намеря никакъв чат на живо (дори по време на рекламираните 17-20 ч.).
Вече написах няколко имейла до казиното без успех и без отговор. вече не знам
можете ли да ми помогнете!
(Дори спечелих 3000 с бонуса, но тъй като максималното изплащане от бонуса е €500, останалата част беше отменена. Но също беше в правилата и условията и знаех)
С Най-Добри Пожелания
Мариус Фокс
Hello dear Casino Guru team!
I won 500 euros with a bonus and now I want to pay it out. I can't find any live chat (even during advertised 5-8pm).
I have already written several emails to the casino without success and without an answer. I do not know anymore.
can you please help me!
(I even won 3000 with the bonus, but since the maximum payout from the bonus is €500, the rest was canceled. But it was also in the terms and conditions and I knew)
Best regards
marius fox
Guten Tag liebes Casino Guru Team!
ich habe mit einem Bonus 500 Euro gewonnen und möchte diesen nun auszahlen. Ich kann keinerlei Live Chat finden (auch während den angekündigten 17-20 Uhr).
ich habe dem Casino schon etliche Mails geschrieben ohne Erfolg und ohne Antwort. Ich weis nicht mehr weiter.
können sie mir bitte helfen!
(Ich hatte mit dem Bonus sogar 3000 gewonnen aber da die maximale Auszahlung aus dem Bonus 500€ sind wurde mir der Rest gestrichen. Stand aber auch in den agbs und wusste ich)
mit freundlichen Grüßen
marius Fuchs
Здравей.
Ние винаги сме щастливи да помогнем. За съжаление даваме на казиното 14 пълни дни за обработка на тегленето.
Представям си какво трябва да е чувството. Целият процес е описан в статията, наречена Информация и инструкции за разрешаване на жалби
Чувствайте се свободни да подадете жалбата по всяко време, просто имайте предвид предоставената информация.
Ще опиташ ли това сега?
Hello there.
We are always happy to help. Sadly we allow the casino 14 full days to process the withdrawal.
Can imagine what it must feel like. The whole process is described in the article called Complaint Resolution Information and Instructions
Feel free to submit the complaint anytime, just mind the information given.
Are you going to try that now?
В Lemon има бонус... Информацията за бонуса буквално гласи: Депозити от 10 до 16 евро ви дават 50 безплатни завъртания. Депозирах €10 и не получих никакви безплатни завъртания. От поддръжката ми обясниха, че трябва да е поне 10.01, защото пише над.... Не само съм ядосан, ами наистина съм ужасен, че клиентите се заблуждават до такава степен... Това над в изречението не се отнася за сумата, а е свързано с „Депозит". В противен случай би трябвало да е от 10,01 евро. Много разочароващо!
There is a bonus at Lemon... The bonus info literally says: Deposits of 10 to 16 euros give you 50 free spins. I deposited €10 and did not receive any free spins. The support explained to me that it had to be at least 10.01, because it says over.... I'm not only angry, I'm genuinely appalled that customers are being fooled to such an extent... This over in the sentence doesn't refer to the amount but related to "Deposit". Otherwise it would have to be from 10.01 euros. Very disappointing!
Bei Lemon gibt es einen Bonus...Wörtlich steht in der Bonus Info: Einzahlung über 10 bis 16 Euro gibt es 50 Freispiele. Ich habe 10 Euro eingezahlt und keine Freispiele erhalten. Der Support erklärte mir, das es mindestens 10.01 sein müssten, weil da über steht.... Ich bin nicht nur sauer, sondern echt entsetzt, das man Kunden dermassen verschaukelt... Dieses Über in dem Satz bezieht sich nicht auf den Betrag sondern im Zusammenhang mit "Einzahlung". Sonst müsste da stehen ab 10.01 Euro. Sehr enttauschend!
Това ми звучи като глупаво извинение. Проверих наличните бонуси на нашия уебсайт, всички казват депозит 10 €...
Изненадан съм, че ти си единственият, който споменава такова нещо! Искате ли да споделите отговора на поддръжката и офертата за бонус, която казва 10-16 €? Ще го предам на колегите за проверка.
That sounds like a stupid excuse to me. I checked the bonuses available on our website, all say deposit 10€...
I'm surprised you're the only one who mention such a thing! Care to share the support's reply and the bonus offer saying 10-16€? I'll forward that to my colleagues for check.
Здравейте, след като направих многократни депозити от 10 евро, използвайки този бонус, много бих искал да получа тези безплатни завъртания! Мислех, че по-късно ще има само тези безплатни завъртания... но не дойде! Защото не може този бонус да може да бъде осребрен само от депозит от 10,01 евро! Също така изпращам на Gene съответния имейл, който получих от поддръжката! Много благодаря за помощта!
Hello, after making multiple deposits of 10 euros using this bonus, I would very much like to receive these free spins! I thought there will just be these free spins later...but none came! Because it cannot be that this bonus can only be redeemed from a deposit of 10.01 euros! I also send Gene the corresponding mail that I received from support! Many thanks for your help!
Hallo, nachdem ich mehrfach 10 Euro mit diesem Bonus eingezahlt hatte, möchte ich sehr gerne diese Freispiele erhalten! Ich dachte, es wird dann einfach später diese Freispiele geben...aber es kamen keine! Denn es kann ja nicht sein, das dieser Bonus sich nun erst ab 10.01 Euro Einzahlung einlösen lässt! Gene sende ich auch die dazugehörige Mail, die ich vom Support erhielt! Vielen Dank für Ihre Hilfe!
Здравей.
Не съм сигурен, че мога да ти помогна много. Трябваше да активирате бонуса във вашия акаунт. Ти ли направи това?
Тъй като не съм служител на казиното, не притежавам инструменти как да проверя какво се е случило.
И така, какво ти писа поддръжката? Не мога да чета на немски, съжалявам.
Hello there.
I'm not sure I can help you much. You were supposed to activate the bonus in your account. Did you do that?
Since I'm not the casino's employee, I don't possess any tools how to check what happened.
So, what did the support write you? I can't read in German, sorry.
Не мога да активирам безплатните завъртания, защото казиното не го позволява... Ще подам жалба, после ще видим! Много благодаря
I can't activate the free spins because the casino doesn't allow it... I'll file a complaint, then we'll see! Thanks very much
Ich kann die Freispiele nicht aktivieren, weil das Casino das nicht zulässt... ich werde eine Beschwerde einreichen, dann sehen wir weiter! Vielen Dank
Здравейте 🙂
Дръжте ни в течение за напредъка на жалбата дори тук във форума, моля. 🤞🤞🤞
Hi there 🙂
Keep us posted about the complaint progress even here on the forum, please. 🤞🤞🤞
чат чист идиот. няма отговор от 11 март. се свързахме отново днес и след минута офлайн. твоята оценка не зависи ли и от обслужването на клиентите?
chat a pure jerk. no answer since march 11th. contacted again today and after a minute, offline. doesn't your rating also depend on customer service?
chat eine reine verarsche. seit 11. märz keine antwort. heute wieder kontaktiert und nach einer minute, offline. hängt eure bewertung nicht auch vom kundendienst ab?
Точно така е! Първо трябва изобщо да потърсите чата... и след това веднага се прави отново... Разговорът започна, зададох въпрос, получих отговор и след втория въпрос беше оцет... това не е обслужване на клиенти наистина е позор!
It is exactly like that! First you have to look for the chat at all... and then it's done again straight away... The conversation started, I asked a question, got an answer and after the 2nd question it was vinegar... that's not Customer service is really a disgrace!
Genau so ist es! Zuerst muss man den Chat überhaupt mal suchen... und dann ist es auch gleich wieder erledigt... Das Gespräch fing an, ich stellte eine Frage, bekam eine Antwort und schon nach der 2.Frage war Essig... das ist kein Kundenservice, das ist echt ne Zumutung!
Днес имаше 10 евро фрийрол бонус, който също успях да активирам. Според описанието можете да закупите до 5 допълнителни бонуса за фрийроли от 10 евро за 1 евро всеки в прозореца на турнира... Търся опцията в този прозорец на турнира, но тя не е посочена никъде... Така че или Наистина ли съм толкова глупав или за другите е същото? Това не е начин за работа с плащащи клиенти!
Today there was a 10 euro freeroll bonus, which I was also able to activate. According to the description, you can buy up to 5 additional 10 euro freeroll bonuses for 1 euro each in the tournament window... I'm looking for the option in this tournament window, but it's not specified anywhere... So either I'm really that stupid or is it the same for others? That's no way to deal with paying customers!
Heute gab es einen 10 Euro Freeroll Bonus, den ich auch aktivieren konnte. Man kann sich, lt Beschreibung, bis zu 5 mal weitere 10 Euro Freeroll Bonus für jeweils 1 Euro nachkaufen, im Turnierfenster... ich suche in diesem Turnierfenster die Möglichkeit, aber die ist nirgendwo angegeben... Also entweder bin ich wirklich so doof oder geht es anderen auch so? Das ist doch keine Art und Weise mit zahlenden Kunden umzugehen!
чат чист идиот. няма отговор от 11 март. се свързахме отново днес и след минута офлайн. твоята оценка не зависи ли и от обслужването на клиентите?
chat a pure jerk. no answer since march 11th. contacted again today and after a minute, offline. doesn't your rating also depend on customer service?
chat eine reine verarsche. seit 11. märz keine antwort. heute wieder kontaktiert und nach einer minute, offline. hängt eure bewertung nicht auch vom kundendienst ab?
Не, не става. Това всъщност е част от позитивите/негативите.
Пише: „Поддръжката за чат на живо не е достъпна 24/7"
Но бях информиран, че бихме искали да оценим качеството по-задълбочено.
Както и да е, дори и да беше част от рейтинга, едва ли бихме могли да поддържаме връзка с всички чатове на живо в казиното, така че ще разчитаме основно на актуализации от играчи - като вашия.
Nope, it doesn't. It's actually part of the positives/negatives.
It says: "Live chat support is not available 24/7"
But I was informed that we would like to evaluate the quality more deeply.
Anyway, even if it was part of the rating, we would be hardly able to keep in touch will all casino's live chats, so we would mainly rely on updates from players - like yours.
Днес имаше 10 евро фрийрол бонус, който също успях да активирам. Според описанието можете да закупите до 5 допълнителни бонуса за фрийроли от 10 евро за 1 евро всеки в прозореца на турнира... Търся опцията в този прозорец на турнира, но тя не е посочена никъде... Така че или Наистина ли съм толкова глупав или за другите е същото? Това не е начин за работа с плащащи клиенти!
Today there was a 10 euro freeroll bonus, which I was also able to activate. According to the description, you can buy up to 5 additional 10 euro freeroll bonuses for 1 euro each in the tournament window... I'm looking for the option in this tournament window, but it's not specified anywhere... So either I'm really that stupid or is it the same for others? That's no way to deal with paying customers!
Heute gab es einen 10 Euro Freeroll Bonus, den ich auch aktivieren konnte. Man kann sich, lt Beschreibung, bis zu 5 mal weitere 10 Euro Freeroll Bonus für jeweils 1 Euro nachkaufen, im Turnierfenster... ich suche in diesem Turnierfenster die Möglichkeit, aber die ist nirgendwo angegeben... Also entweder bin ich wirklich so doof oder geht es anderen auch so? Das ist doch keine Art und Weise mit zahlenden Kunden umzugehen!
Да, разбира се, но няма работещ чат! Или няма никой, или чатът просто прекъсва след няколко секунди... тогава не можете да отворите нов чат и това е!
Yes sure, but there is no working chat! Either there is nobody there or the chat just breaks off after a few seconds... then you can't open a new chat and that's it!
Ja sicher, aber es gibt keinen funktionieren Chat! Entweder es ist überhaupt niemand da oder der Chat bricht nach ein paar Sekunden einfach mal ab... dann kommt man nicht mehr dazu einen neuen Chat zu öffnen und das wars dann!
Току-що получих информацията: След като проверих екранната снимка с правилата и условията на бонуса, казиното изглежда правилно. Въпреки че не е напълно удобен за клиентите и е несъвместим с останалите бонуси на техния сайт, този път казиното в крайна сметка се съобрази с условията на бонуса и не ви присъди бонуса.
Наистина съм без думи! В крайна сметка, казиното може просто да реши дали има бонус... или не! Това не е просто смело, просто мисля, че е измама от плащащите играчи! Не само съм ядосан, но наистина съм ужасен! И такова казино се управлява и в Casino Guru?! Невероятно!
I just got the info: After checking the screenshot with the bonus terms and conditions, the casino seems to be correct. Although not entirely customer friendly and inconsistent with the rest of the bonuses on their site, this time the casino ultimately complied with the bonus terms and didn't award you the bonus.
I'm really speechless! Ultimately, the casino can simply decide whether there is a bonus... or not! That's not just bold, I just think it's a rip-off from the paying players! I'm not only angry but really appalled! And such a casino is run at Casino Guru as well?! Unbelievable!
Ich bekam soeben die Info: Nach Überprüfung des Screenshots mit den Bonusbedingungen scheint das Casino richtig zu sein. Obwohl es nicht ganz kundenfreundlich ist und nicht mit den restlichen Boni auf ihrer Website übereinstimmt, hat sich das Casino dieses Mal letztendlich an die Bonusbedingungen gehalten und Ihnen den Bonus nicht zugesprochen.
Ich bin echt sprachlos! Das Casino kann also letztlich einfach mal entscheiden, ob es den Bonus gibt...oder eben nicht! Das ist nicht nur dreist, das finde ich einfach Abzocke der zahlenden Spieler! Bin nicht nur sauer sondern echt entsetzt! Und so ein Casino wird bei Casino Guru als gut geführt?! Unglaublich!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.