НачалоФорумКазинаLemon Casino - обща дискусия

Lemon Casino - обща дискусия (страница 8)

 от Sina787
|
22 746 преглеждания 160 отговора |
|
1...7 8 9

Имам само кратък опит с lemon.casino. Все още няма какво да кажа.


Но сега не съм сигурен, че съм на правилното място, за да имам точна информация за казината.


Просто съм изумен да чета това.

Всъщност lemon.casino наруши правилата си, когато конфискува баланса на SMasters, третира го с petitgamer като с измамник и също така конфискува баланса. Casino.guru "разреши" своите случаи в полза на казино)) И даде на това казино "много висок" индекс на безопасност + систематично блокира отрицателни отзиви)). хаха)))


О..Виждам също, че публикацията от tvoyboy1 е изтрита.. друга хубава история за това казино?


Имам един прост въпрос: Има ли някое наивно същество тук, което да се довери на Casino.guru??



Автоматичен превод:
Hamza11

хей Мога да се опитам да ви помогна да разберете по-добре нашата работа и как преглеждаме всички онлайн казина на нашия уебсайт, ако мога.

Тук можете да прочетете повече за това и може би по-добре да знаете как се изчислява индексът на безопасност и защо той не се понижава, ако дадена жалба е маркирана като „разрешена". Моля, имайте предвид, че индексът на безопасност всъщност може да бъде намален само в случаите, когато някаква жалба е „неразрешена" или когато смятаме, че дадено казино действа срещу честния хазарт.

Е, ако имате някакви въпроси, ние сме тук, разбира се, и се надяваме, че няма да срещнете проблеми с това казино.

Знайте също, че винаги се опитваме да съберем възможно най-много информация за всички онлайн казина на нашия уебсайт и се надяваме на честната игра във всяко от тях. Изцяло зависи от вас и от всички, разбира се, дали ще ни се доверите или не. Без грижи.

Автоматичен превод:
Romi

Разбира се

Случаи също разрешени от casino.guru. Не само рейтингите са под ваш контрол, но и случаите. Не мога да кажа в какво си най-лош, но виждам, че си лош и в двете. Не видях никакви изчисления на някое казино след вашата връзка, виждам само думи.

Всичко, което прочетох тук за казиното, е достатъчно, за да разбера, че не може да се нарече "безопасно". Още повече "много безопасно"))

И оценката, дадена му от вас, показва, че casino.guru е по-„небезопасен".


BTW Защо съдържанието на някои случаи е невидимо?

Автоматичен превод:
Hamza11

Съдържанието на някои казина е невидимо, както го нарекохте, поради разпоредбите на всяка държава.

За да видите всичко обаче, можете да използвате VPN, ако желаете. Въпреки че от публикацията ви не съм сигурен дали бихте искали да видите някакъв преглед на казиното от нас. нали

Няма значение, всеки е свободен да избира какво да чете и на кого да вярва. Успех, разбира се.

Автоматичен превод:
Hamza11

здравейте, ще ви кажа честно, играя в почти 10-15 казина от няколко години по съвет на Guru casino и нито едно казино не оправда очакванията ми, загубих около 60 хиляди долара в тези казина, където Guru дава висок рейтинг 😄 и да, преди няколко месеца казиното Extreme беше оценено най-високо, аз също загубих много пари там и сега те имат рейтинг и репутация тук като електростанция, с една дума, казино Guru, както си спомням, взема пари за рейтинг и реклама))) и аз губя десетки хиляди долари

Автоматичен превод:
Hamza11

о, да и коментарът ми беше изтрит, когато исках да пиша за Lemon casino )))))

Автоматичен превод:
Romi

А защо не изплатиш парите, които си спечелил на хората тук??? За щастие го видях навреме, преди да платя.. Това са си чисти измами...отричайте ме! благодаря

Автоматичен превод:

здравейте, ще ви кажа честно, играя в почти 10-15 казина от няколко години по съвет на Guru casino и нито едно казино не оправда очакванията ми, загубих около 60 хиляди долара в тези казина, където Guru дава висок рейтинг 😄 и да, преди няколко месеца казиното Extreme беше оценено най-високо, аз също загубих много пари там и сега те имат рейтинг и репутация тук като електростанция, с една дума, казино Guru, както си спомням, взема пари за рейтинг и реклама))) и аз губя десетки хиляди долари

Автоматичен превод:

Здравейте Само за да ви помогна да разберете нещата относно Casino Guru, знаете ли какво означава Индексът за безопасност? Питам, защото изглежда, че сте объркали това число с някакъв индикатор за печалба, което не е така.

Не знам какво си спомняте, но не ние "взимаме пари" за рейтинги. Да не говорим, че на нашия уебсайт няма нито една реклама.

Може би можем да поговорим за вашия опит в казиното, за да изясним нещата. Кажете ми какво мислите.

Автоматичен превод:

о, да и коментарът ми беше изтрит, когато исках да пиша за Lemon casino )))))

Автоматичен превод:

Може би вместо това говорите за потребителски отзиви? Нито един ваш пост не е бил изтрит от мен или мои колеги. Само да знаеш.

Автоматичен превод:

А защо не изплатиш парите, които си спечелил на хората тук??? За щастие го видях навреме, преди да платя.. Това са си чисти измами...отричайте ме! благодаря

Автоматичен превод:

Е, надявам се, че въпросът е просто зле преведен, защото е толкова извън разумното поле, че смятам, че е безсмислено дори да отговарям на него.

Защо не давате заплатата си на играчите по някаква причина? Наистина не разбирам смисъла тук.

Това беше вашата публикация тук във форума, така че искате ли да й дадете контекст? Ние сме просто група хора, които говорят за казина, така че не виждам никаква вреда в това.

Автоматичен превод:
Radka

Предполагам, че разбирам какво има предвид.

сте дали неоправдано високи индекси на някои казина, хората вземат грешни решения въз основа на вашите индекси и губят пари. И докато печелите пари от промоции на тези казина, той смята, че трябва да компенсирате загубите на хората.

Edited
Автоматичен превод:
Romi

Наистина бих бил глупав да се доверя на вашите отзиви и нямам желание да ги чета). Дадохте 9,8 от 10 на това казино, това е достатъчно 101%, за да хванете вашата „справедливост на системата". Имах предвид, че не мога да видя съдържанието на някои съвместими случаи за това казино. Но се съмнявам, че просто се чувствате неудобно, знаейки, че хората могат да открият нещо несправедливо в такива случаи.

Автоматичен превод:
Hamza11

Никакъв проблем.

Въпреки че не разбирам смисъла на това, което току-що казахте, всичко е наред.

Просто бъди добре.

Автоматичен превод:

Предполагам, че разбирам какво има предвид.

сте дали неоправдано високи индекси на някои казина, хората вземат грешни решения въз основа на вашите индекси и губят пари. И докато печелите пари от промоции на тези казина, той смята, че трябва да компенсирате загубите на хората.

Автоматичен превод:

добре,

Виждам откъде идва това. При такова мнение прекрасно разбирам защо си разбрал другото.

Въпреки че всичко работи по различен начин. Чували ли сте някога как преглеждаме казина? Като начало не ни се плаща за промоции.

В съответствие с това, което виждам през цялото време, работата е там, че някои играчи идват тук и без никакви усилия да разберат основите, започват да се регистрират в казина; когато нещо се обърка, ние сме отговорни за техния избор.

Нищо не е само добро или само лошо. Този сайт предоставя много информация; докато играчите най-често виждат само едно число, ние все още ще виждаме такива публикации.

Автоматичен превод:

Lemon Casino е място, което предлага богат избор от игри и атрактивни промоции. Обслужването на клиенти е услужливо и професионално, а атмосферата предразполага към забавление. За съжаление, понякога има проблеми с тегленията, което може да предизвика известни притеснения. Въпреки това като цяло е приятно място за любителите на хазарта.

Автоматичен превод:
ares398

Съжалявам, отделихте ли малко време да прегледате тази тема? Искам да кажа, тегленията изглеждат супер важни и лесно могат да развалят цялото „забавление". Не мога да се сдържа, но виждам този вид публикация доста често.


Освен това забелязахме множество мотивирани отзиви сред наскоро изпратените, което предполага, че играчите може да са получили награда.


Не е много убедително, ако питате мен.


Колко време отне скорошното ви теглене, моля?

Edited
Автоматичен превод:
Radka

Това не беше мое мнение, просто се опитах да обясня писмен коментар.


Но в тези думи има известна причина. Трябва да осъзнаете своите отговорности при писането на рецензии и щедрото даване на точки за безопасност на казината. Хората пишат вашите отзиви и вземат някои решения, които може да са грешни. Даването на 9,8 от 10 на това казино е просто глупост!! Изглежда, че тормозите комарджии) Честно казано, не съм проверявал, но ако другите ви отзиви са като този, бих дал на casino.guru индекс за безопасност 1 от 10, наистина.


Наистина ли не получавате пари от казина? Как се печелят пари тогава? Предполагам, че ЮНЕСКО финансира casino.guru))


Автоматичен превод:
Hamza11

Мога ли да ви помоля да започнете да четете правилно, моля? Няма да стигнем много по-далеч с вашата смешна идея за ЮНЕСКО.

Още веднъж, ако нямате нищо против:

„В съответствие с това, което виждам през цялото време, работата е там, че някои играчи идват тук и без никакви усилия да разберат основите, те започват да се регистрират в казина; когато нещо се обърка, ние сме отговорни за техния избор.

Нищо не е само добро или само лошо. Този сайт предоставя много информация; докато играчите най-често виждат само едно число, ние все още ще виждаме такива публикации."

Нашият източник на средства също е ясен:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/issues-with-ruby-slots/4#post-96666 👈👈

https://casino.guru/forum/competitions/closed-%e2%80%9cthe-best-casino%e2%80%9d-competition-for-iphone-13/37#post-32507 👈👈

Може би бихте предпочели да се концентрирате върху процеса и да придобиете основно разбиране, за да можем да обсъдим подробности по-късно.

Научете за нашия процес на преглед и оценка на казиното 👈👈

Кодекс за справедлив хазарт на казино гуру 👈👈

Веднага мога да кажа, че никога не сте отделяли време да се опитате да разберете механиката; сега сте твърде бързи, за да дадете присъда.

И така, ще работим ли върху това заедно? Въпреки че не е нужно да ви изнасям лекции, надявам се, че виждате важността на градивната критика и нейните основи.


Автоматичен превод:

Здравейте, искам да изтегля пари от lemon casino, изпратих всички документи и сега искат потвърждение за превода от 22 февруари (но не направих превода на този ден, така че нямам потвърждение). създадоха такова плащане на уебсайта, но то е фалшиво. моля помогнете За мен няма проблем да пратя потвърждение за превод от друг ден

Автоматичен превод:
Pancio96

Здравейте, този проблем се случва от време на време и предполагам, че сте се опитали да обясните на казиното, че депозитът не се показва в банковото ви извлечение. Какво казаха? Опитахте ли се да намерите разумен начин да говорите с тях, за да го разрешите по някакъв начин?

Автоматичен превод:
1...7 8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини