НачалоФорумКазинаLemon Casino - обща дискусия

Lemon Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Sina787
|
16 311 преглеждания 138 отговора |
|
12 3 4...7
преди 1 година

Много благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви много, че приключихте жалбата, защото нямам достатъчно доказателства.


Съветвам всички да избягват този форум.

С молбата ми можете ясно да видите, че този форум работи заедно с казината

Автоматичен превод:
ZockerMH1102
преди 1 година

Така е, но аз не оставям парите си при тях, казино Киприс е в Магоса

Ще дойда много скоро с чии пари боравят?

те ще разберат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Глоба. Сега продължаваме напред. Благодаря за предаването на имейла.

Искам да разберете защо е толкова важно: Само си представете, че отговорникът по жалбата се обръща към представителя на казиното, като твърди, че сте поискали историята на игрите в миналото. Казиното казва: Не е имало такъв иск. Какво трябваше да направим? Помолете ги да предоставят доказателство, което никога не сте се опитвали да поискате? Това би било глупост. Вместо това трябва да докажете, че наистина сте попитали първо, само за да пропуснете евентуален проблем.

Надявам се сега да е по-ясно.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Прочети последния пост на Радка. Ден по-късно приключиха жалбата ми за Lemon Casino.


Можете да видите как този мръсен клуб е в съюз с казината тук.


Пишете публикация тук, като благодарите и след това тези престъпници незабавно затварят жалбата. Имам целия разговор в снимки. И сега ще намеря адвокат, който да се справи с това лицемерно измамно казино.


ПРИ ЗАГУБИ ДА СЪДИШ И ТОЗИ ЛЪЖЛИВ ФОРУМ!

ТЕ НЕ ПРАВЯТ НИЩО ЗА ТЕБ. ТЕ ПОЛУЧАВАТ КОМИСИОННИ ОТ КАЗИНО ПРЕСТЪПНИЦИТЕ. ЗАЛАГАМ НА ТОВА.


Веднага щом обмислите правни средства за защита, те стават груби и въртят нещата, както трябва. След това следва забрана на форума!


Исках да премахна прегледа си в Trustpilot и други портали за Casinoguru.

Сега ще ги подобря с наградите от тук.


Освен това ще работя с германската телевизия и ще изясня тази измама тук.


Искаш война, получаваш я!


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви много, че приключихте жалбата, защото нямам достатъчно доказателства.


Съветвам всички да избягват този форум.

С молбата ми можете ясно да видите, че този форум работи заедно с казината

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не вярвам, че има значение за теб, но има значение за мен. Този форум не си сътрудничи с казина. Знаете ли колко админи има? Колко души обвинявате в някаква измама? Технически съм само аз. Доста дълго време бях единственият администратор/модератор, поддържащ форума, вторият все още е Даниел, който се грижи за други аспекти на обществената работа. Следователно той почти не беше наясно с форума.

Последните две момчета са стажанти - за тях не става дума.

Чуйте ме добре, когато казвам, че не работя за никое казино. Аз се грижа за форума.

Вярвам, че обясних защо имейлът е толкова важен. Но сега това няма значение. Понеже не можеш да си пазиш нервите - доказано многократно и тук във форума, ние не сме длъжни да позволяваме на някой да ни злоупотребява. Вместо това обикновено инвестираме време и пари - (да, пари - жалбите са безплатни за играчите, но работната сила зад тях се нуждае от заплатите си) в тези, които са способни на нормално сътрудничество.

Дадохте на всички ни в Casino Guru „много имена", това е непоносимо. Да, най-вероятно ще бъдете баннати. Не ни даде друга възможност.


Моля, имайте предвид, че не бях добре, така че си взех три дни почивка, съжалявам за късния отговор.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Не плащайте тук 1 цент, тук трябва да дадете 3000 e, кожа 100 e,,

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казино Lemon е фалшиво, не плащайте тук нищо

Автоматичен превод:
senadhusic2
преди 1 година

Знам, че няма да ви хареса, но казиното вероятно е истинско; просто игрите не се изплащат по начина, по който очаквахте, а?

Може ли да обясниш кои игри си играл и с какъв RTP? Има голямо значение, когато става въпрос за коефициента на изплащане.🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

Това са измами, те контролират самите игри престъпници

Автоматичен превод:
senadhusic2
преди 1 година

EXCALY

Автоматичен превод:
mdarowiche1978
преди 1 година

Мисля, че ако имате такова съмнение, най-добре е да имате някакво доказателство за това, защото без това е просто обвинение, което не е подкрепено с нищо и всеки може да каже такива неща. Знаете също, че можете да подадете жалба при нас, ако смятате, че нещо не е наред и следователно да докажете, че сте прави. Без това мисля, че е просто вик в тъмното, ако загубиш.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

ОПАСНОСТ!!!!

ПЕЧАЛБИТЕ НЯМА ДА СЕ ИЗПЛАЩАТ

СПЕЧЕЛИХ 3000€ ПАРИ НЕ БЯХА ПЛАТЕНИ И МОЯТ АКАУНТ НА ИГРАЧ ПРОСТО БЕШЕ БЛОКИРАН

ПИСАНИТЕ ИМЕЙЛИ БЯХА ПАЗЕНИ ОТЛОЖЕНИ, ДОКАТО НАКРАЯ НЯМАШЕ ОТГОВОР

MONEY GONE СМЕТКАТА БЛОКИРАНА

СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ ТОВА КАЗИНО

Автоматичен превод:
sulawa89
преди 10 месеца

ЗДРАВЕЙТЕ!!!

Вместо това бихте ли обяснили какво се е случило? Просто помислете как звучи публикацията ви без конкретна информация, която да покрива контекста.

Може би знаете защо акаунтът ви е блокиран? Някакъв вид проверка или процес на разследване?

Уведомете ни, моля.


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

СЪЗДАХ АКАУНТ И ГО ИЗПОЛЗВАХ, СЛЕД ТОВА МИ ЗАТВОРИХА АКАУНТА, ЗАЩОТО ВЕЧЕ НЯМАХ ДОСТЪП ДО ИМЕЙЛ АДРЕСА АКАУНТЪТ БЕШЕ ЗАТВОРЕН


СЛЕД ТОВА СЪЗДАХ И ВЕРИФИЦИРАХ НОВ АКАУНТ И ИГРАХ И СПЕЧЕЛЕХ СЛЕД ТОВА ИСКАХ ДА ИЗТЕГЛЯ ПАРИТЕ И АКАУНТЪТ МИ БЕ БЛОКИРАН

Автоматичен превод:
sulawa89
преди 10 месеца

Дадоха ли ви причина да го блокирате? Обикновено онлайн казината не са склонни да ви позволят да отворите отново акаунт, след като сте го затворили, дори ако сте го направили, като сте се регистрирали с нов имейл адрес и дори телефонен номер, моля, имайте това предвид, защото веднага щом отидете да направите теглене, ще бъдат маркирани в тяхната система чрез ip адрес или метод за депозит и теглене и дори ID KYC. Трябваше да ги попитате в чата на живо или по имейл дали можете да отворите нов акаунт и да видите какъв е бил отговорът им. Моят съвет е да получите имейл или препис от чат на живо за причината, поради която сте били блокирани да направите теглене и ако искате да продължите, публикувайте жалбата си тук. Това е само моето мнение, тъй като видях много случаи на това, което се случва тук. Нека да видим какво мисли екипът на Casino Guru, когато отговори в понеделник

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

СЪЗДАХ АКАУНТ И ГО ИЗПОЛЗВАХ, СЛЕД ТОВА МИ ЗАТВОРИХА АКАУНТА, ЗАЩОТО ВЕЧЕ НЯМАХ ДОСТЪП ДО ИМЕЙЛ АДРЕСА АКАУНТЪТ БЕШЕ ЗАТВОРЕН


СЛЕД ТОВА СЪЗДАХ И ВЕРИФИЦИРАХ НОВ АКАУНТ И ИГРАХ И СПЕЧЕЛЕХ СЛЕД ТОВА ИСКАХ ДА ИЗТЕГЛЯ ПАРИТЕ И АКАУНТЪТ МИ БЕ БЛОКИРАН

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не мисля, че това беше най-добрата идея, защото предполагам, че причината за затварянето на следващия ви акаунт ще бъдат множество акаунти, което е нарушение на правилата на казиното.

Опитахте ли обаче да се свържете с поддръжката, че нямате достъп до стария си имейл адрес и дали има нещо, което може да се направи по въпроса? Всеки път, когато искате да отворите нова казино сметка и знаете, че вече сте играли там, бих се консултирал с екипа за поддръжка, защото тогава възникват ситуации като тази.

Освен това, какво ви каза казиното, когато блокираха акаунта ви и каква беше причината?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Причината беше, че отворих втора сметка

Това не го разбирам, но затворих първия, преди да отворя втория акаунт

Написах също, че вече нямам достъп до моя имейл адрес и бих искал да затворя акаунта и да отворя нов с различен

Също така попитах предварително дали мога да променя имейл адреса и ми казаха, че не мога и че трябва да затворя акаунта и след това да отворя нов с нов имейл


Автоматичен превод:
sulawa89
преди 10 месеца

Имате ли имейл от казиното, в който се посочва, че можете да закриете един акаунт, защото нямате достъп до имейл и тогава те се радваха да отворите нов. Това ще помогне на вашия случай

Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 10 месеца

Няма значение, опитах всичко и сега се примирих, че никога няма да получа парите

Изтрих всички имейли и не искам повече да се занимавам с тях

САМО ИСКАМ ДА ПРЕДУПРЕЖДЯ ДРУГИТЕ ХОРА, ЧЕ МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ НЕЩО ПОДОБНО

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Причината беше, че отворих втора сметка

Това не го разбирам, но затворих първия, преди да отворя втория акаунт

Написах също, че вече нямам достъп до моя имейл адрес и бих искал да затворя акаунта и да отворя нов с различен

Също така попитах предварително дали мога да променя имейл адреса и ми казаха, че не мога и че трябва да затворя акаунта и след това да отворя нов с нов имейл


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте. Всъщност би било наистина добре да запазите имейлите от поддръжката или поне някои екранни снимки, само в случай, че може да се случи някакъв проблем, като вашия. В противен случай нямате доказателство и, за съжаление, нарушавате условията на казиното, като имате няколко акаунта. Мислили ли сте някога да подадете жалба срещу казиното или смятате, че това няма да помогне за решаването на вашия случай?

Автоматичен превод:
12 3 4...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини