Благодаря ви много, че приключихте жалбата, защото нямам достатъчно доказателства.
Съветвам всички да избягват този форум.
С молбата ми можете ясно да видите, че този форум работи заедно с казината
Thank you very much for closing the complaint because I don't have enough evidence.
I advise everyone to avoid this forum.
With my request you can clearly see that this forum works together with the casinos
Herzlichen Dank, dass die Beschwerde geschlossen wurde, weil ich nicht genügend Beweise habe.
Ich rate jedem, dieses Forum zu meiden.
Mit meinem Anliegen kann man klar erkennen, dass dieses Forum mit den Casinos zusammen arbeitet
Така е, но аз не оставям парите си при тях, казино Киприс е в Магоса
Ще дойда много скоро с чии пари боравят?
те ще разберат.
That's right But I don't leave my money with them,Casino Kipris is in magosa
I'll be there very soon whose money are they dealing with?
they will understand.
Det stämmer Men jag lämnar inte mina pengar hos dem,Casino Kipris är i magosa
Jag är där väldigt snart vems pengar har de att göra med?
de kommer att förstå.
Глоба. Сега продължаваме напред. Благодаря за предаването на имейла.
Искам да разберете защо е толкова важно: Само си представете, че отговорникът по жалбата се обръща към представителя на казиното, като твърди, че сте поискали историята на игрите в миналото. Казиното казва: Не е имало такъв иск. Какво трябваше да направим? Помолете ги да предоставят доказателство, което никога не сте се опитвали да поискате? Това би било глупост. Вместо това трябва да докажете, че наистина сте попитали първо, само за да пропуснете евентуален проблем.
Надявам се сега да е по-ясно.
Fine. Now we're moving forward. Thanks for passing the email.
I want you to understand why it is so important: Just imagine the complaint handler reaches out to the casino representative claiming you have asked for the gaming history in the past. The casino says: There has been no such claim. What would we supposed to do? Ask them to provide proof you have never tried to ask? That would be nonsense. Instead, we need you to prove you actually have asked first just to skip a possible issue.
I hope it is clearer now.
Прочети последния пост на Радка. Ден по-късно приключиха жалбата ми за Lemon Casino.
Можете да видите как този мръсен клуб е в съюз с казината тук.
Пишете публикация тук, като благодарите и след това тези престъпници незабавно затварят жалбата. Имам целия разговор в снимки. И сега ще намеря адвокат, който да се справи с това лицемерно измамно казино.
ПРИ ЗАГУБИ ДА СЪДИШ И ТОЗИ ЛЪЖЛИВ ФОРУМ!
ТЕ НЕ ПРАВЯТ НИЩО ЗА ТЕБ. ТЕ ПОЛУЧАВАТ КОМИСИОННИ ОТ КАЗИНО ПРЕСТЪПНИЦИТЕ. ЗАЛАГАМ НА ТОВА.
Веднага щом обмислите правни средства за защита, те стават груби и въртят нещата, както трябва. След това следва забрана на форума!
Исках да премахна прегледа си в Trustpilot и други портали за Casinoguru.
Сега ще ги подобря с наградите от тук.
Освен това ще работя с германската телевизия и ще изясня тази измама тук.
Искаш война, получаваш я!
Read Radka's last post. A day later they closed my complaint about Lemon Casino.
You can see how this filthy club is in league with the casinos here.
You write a post here saying thank you and then these criminals immediately close the complaint. I have the complete conversation in photos. And now I'm getting a lawyer to deal with this hypocritical fraud casino.
IN CASE OF LOSSES YOU SHOULD ALSO SUE THIS LYING FORUM!
THEY DO NOT DO ANYTHING FOR YOU. THEY GET COMMISSIONS FROM THE CASINO CRIMINALS. I BET ON IT.
As soon as you consider legal remedies, they get rude and spin things around as they need to. Then the forum ban follows!
I wanted to remove my review on Trustpilot and other portals about Casinoguru.
Now I will improve these with the awards from here.
Furthermore, I will work with German television and clear up this fraud here.
You want war, you get it!
Lest euch Radkas letzten Post durch. Nen Tag später schließt man meine Beschwerde über das Lemon Casino.
Da sieht man wie dieser Drecksverein hier mit den Casinos unter einer Decke hängt.
Da schreibt man noch nen Beitrag hier, wo man sich bedankt und dann schließen diese Verbrecher umgehend die Beschwerde. Ich habe die komplette Konversation auf Fotos. Und nun sehe ich zu, dass sich ein Rechtsanwalt mit diesem scheinheiligen Betrügercasino auseinander setzt.
BEI VERLUSTEN SOLLTET IHR EBENFALLS DIESES LÜGENFORUM VERKLAGEN!
DIE MACHEN NÄMLICH ÜBERHAUPT NICHTS FÜR EUCH. DIE BEKOMMEN PROVISIONEN VON DEN CASINOVERBRECHERN. DA WETTE ICH DRAUF.
Sobald man Rechtsmittel in Betracht zieht, werden die hier unfreundlich und drehen sich alles so zu Recht, wie sie es brauchen. Dann folgt der Forenbann!
Meine Bewertung auf Trustpilot und auf anderen Portalen über Casinoguru wollte ich entfernen.
Nun werde ich diese mit den Auszeichnungen von hier verbessern.
Desweiteren werde ich mit dem deutschen Fernsehen zusammen arbeiten und diesen Betrug hier aufklären.
Ihr wollt Krieg, den bekommt ihr!
Благодаря ви много, че приключихте жалбата, защото нямам достатъчно доказателства.
Съветвам всички да избягват този форум.
С молбата ми можете ясно да видите, че този форум работи заедно с казината
Thank you very much for closing the complaint because I don't have enough evidence.
I advise everyone to avoid this forum.
With my request you can clearly see that this forum works together with the casinos
Herzlichen Dank, dass die Beschwerde geschlossen wurde, weil ich nicht genügend Beweise habe.
Ich rate jedem, dieses Forum zu meiden.
Mit meinem Anliegen kann man klar erkennen, dass dieses Forum mit den Casinos zusammen arbeitet
Не вярвам, че има значение за теб, но има значение за мен. Този форум не си сътрудничи с казина. Знаете ли колко админи има? Колко души обвинявате в някаква измама? Технически съм само аз. Доста дълго време бях единственият администратор/модератор, поддържащ форума, вторият все още е Даниел, който се грижи за други аспекти на обществената работа. Следователно той почти не беше наясно с форума.
Последните две момчета са стажанти - за тях не става дума.
Чуйте ме добре, когато казвам, че не работя за никое казино. Аз се грижа за форума.
Вярвам, че обясних защо имейлът е толкова важен. Но сега това няма значение. Понеже не можеш да си пазиш нервите - доказано многократно и тук във форума, ние не сме длъжни да позволяваме на някой да ни злоупотребява. Вместо това обикновено инвестираме време и пари - (да, пари - жалбите са безплатни за играчите, но работната сила зад тях се нуждае от заплатите си) в тези, които са способни на нормално сътрудничество.
Дадохте на всички ни в Casino Guru „много имена", това е непоносимо. Да, най-вероятно ще бъдете баннати. Не ни даде друга възможност.
Моля, имайте предвид, че не бях добре, така че си взех три дни почивка, съжалявам за късния отговор.
I don't believe it matters to you, but it does matter to me. This forum does not cooperate with casinos. Do you know how many admins are there? How many people are you accusing of some fraud? It's technically just me. For quite a long time I was the only admin/moderator supporting the forum, the second one is still Daniel, who takes care of other aspects of community work. Thus he was mostly unaware of the forum.
The latest two guys are trainees - they are out of this question.
Hear me well when I say I do not work for any casino. I take care of the forum.
I believe I explained why the email was so important. But it does not matter now. Because you can't keep your nerves - proven several times even here on the forum as well, we have no obligation to let anybody abuse us. Instead, we usually invest the time and money - (yes the money - complaints are free for players to submit, but the manpower behind those needs their wages) to those who are capable of normal cooperation.
You've given us all in Casino Guru "many names", that's intolerable. Yes, you are most likely to be banned. You gave us no other option.
Kindly mind I was not well, so I took three days off, I'm sorry for my late reply.
Казино Lemon е фалшиво, не плащайте тук нищо
Lemon casino is fake dont pay here nothing
Знам, че няма да ви хареса, но казиното вероятно е истинско; просто игрите не се изплащат по начина, по който очаквахте, а?
Може ли да обясниш кои игри си играл и с какъв RTP? Има голямо значение, когато става въпрос за коефициента на изплащане.🤔
I know you're not going to like it, but the casino is probably real; just the games don't pay out the way you expected, hm?
Can you perhaps explain which games you played and with what RTP? It matters a lot when it comes to the payout ratio.🤔
Мисля, че ако имате такова съмнение, най-добре е да имате някакво доказателство за това, защото без това е просто обвинение, което не е подкрепено с нищо и всеки може да каже такива неща. Знаете също, че можете да подадете жалба при нас, ако смятате, че нещо не е наред и следователно да докажете, че сте прави. Без това мисля, че е просто вик в тъмното, ако загубиш.
I think that if you have such a suspicion, it would be best to have some proof of it, because without that it is just an accusation that is not supported by anything and anyone could say such things. You also know that you can file a complaint with us if you think something is wrong and therefore prove that you are right. Without that, I think it's just a shout in the dark if you lose.
ОПАСНОСТ!!!!
ПЕЧАЛБИТЕ НЯМА ДА СЕ ИЗПЛАЩАТ
СПЕЧЕЛИХ 3000€ ПАРИ НЕ БЯХА ПЛАТЕНИ И МОЯТ АКАУНТ НА ИГРАЧ ПРОСТО БЕШЕ БЛОКИРАН
ПИСАНИТЕ ИМЕЙЛИ БЯХА ПАЗЕНИ ОТЛОЖЕНИ, ДОКАТО НАКРАЯ НЯМАШЕ ОТГОВОР
MONEY GONE СМЕТКАТА БЛОКИРАНА
СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ ТОВА КАЗИНО
DANGER !!!!
WINS WILL NOT BE PAID
I WON 3000€ MONEY WAS NOT PAID AND MY PLAYER ACCOUNT WAS SIMPLY BLOCKED
EMAILS WRITTEN WERE KEPT DEFERRED UNTIL FINALLY THERE WAS NO REPLY
MONEY GONE ACCOUNT BLOCKED
STAY AWAY FROM THIS CASINO
ACHTUNG !!!!
GEWINNE WERDEN NICHT AUSGEZAHLT
HABE 3000€ GEWONNEN GELD WURDE NICHT AUSGEZAHLT UND MEIN SPIELER KONTO EINFACH GESPERRT
EMAILS GESCHRIEBEN WURDE IMMER WIEDER VERTRÖSTET BIS SCHLIESLICH KEINE ANTWORT MEHR KAMM
GELD WEG KONTO GESPERRT
LASST DIE FINGER VON DIESEN CASINO
ЗДРАВЕЙТЕ!!!
Вместо това бихте ли обяснили какво се е случило? Просто помислете как звучи публикацията ви без конкретна информация, която да покрива контекста.
Може би знаете защо акаунтът ви е блокиран? Някакъв вид проверка или процес на разследване?
Уведомете ни, моля.
HELLO!!!
Could you instead explain what happened? Just think about how your post sounds without any concrete information to cover the context.
Do you perhaps know why your account was blocked? Any kind of verification or investigation process?
Let us know, please.
СЪЗДАХ АКАУНТ И ГО ИЗПОЛЗВАХ, СЛЕД ТОВА МИ ЗАТВОРИХА АКАУНТА, ЗАЩОТО ВЕЧЕ НЯМАХ ДОСТЪП ДО ИМЕЙЛ АДРЕСА АКАУНТЪТ БЕШЕ ЗАТВОРЕН
СЛЕД ТОВА СЪЗДАХ И ВЕРИФИЦИРАХ НОВ АКАУНТ И ИГРАХ И СПЕЧЕЛЕХ СЛЕД ТОВА ИСКАХ ДА ИЗТЕГЛЯ ПАРИТЕ И АКАУНТЪТ МИ БЕ БЛОКИРАН
I CREATED AN ACCOUNT AND USED IT THEN I HAD THE ACCOUNT CLOSED BECAUSE I NO LONGER HAD ACCESS TO MY EMAIL ADDRESS THE ACCOUNT WAS CLOSED
THEN I CREATE AND VERIFIED A NEW ACCOUNT AND PLAYED AND WIN THEN I WANTED TO WITHDRAW THE MONEY AND MY ACCOUNT WAS BLOCKED
ICH HATTE EIN KONTO ERSTELLT UND ES AUCH BENUTZT DANN HABE ICH DAS KONTO SCHLIEßEN LASSEN WEIL ICH KEINEN ZUGRIF AUF MEINE EMAIL ADRESSE MEHR HATTE DAS KONTO WURDE GESCHLOSSEN
DANN HABE ICH EIN NEUES KONTO ERSTELLT UND VERFICIERT UND GESPIELT UND GEWONNEN DANN WOLLTE ICH DAS GELD AUSZAHLEN LASSEN UND MEIN KONTO WURDE GESPERRT
Дадоха ли ви причина да го блокирате? Обикновено онлайн казината не са склонни да ви позволят да отворите отново акаунт, след като сте го затворили, дори ако сте го направили, като сте се регистрирали с нов имейл адрес и дори телефонен номер, моля, имайте това предвид, защото веднага щом отидете да направите теглене, ще бъдат маркирани в тяхната система чрез ip адрес или метод за депозит и теглене и дори ID KYC. Трябваше да ги попитате в чата на живо или по имейл дали можете да отворите нов акаунт и да видите какъв е бил отговорът им. Моят съвет е да получите имейл или препис от чат на живо за причината, поради която сте били блокирани да направите теглене и ако искате да продължите, публикувайте жалбата си тук. Това е само моето мнение, тъй като видях много случаи на това, което се случва тук. Нека да видим какво мисли екипът на Casino Guru, когато отговори в понеделник
Did they give you a reason for blocking it? Generally online casinos are reluctant to let you reopen an account once you have closed one, even if you got by signing up with a new email address and even phone number, please bare that in mind because as soon as you go to make a withdrawal it will be flagged up on their system by ip address or deposit and withdrawal method and even ID KYC. You should have asked them on live chat or email if you could open a new account and see what their response was. My advise is get an email or live chat transcript as to the reason why you have been blocked from making a withdrawal and if you want to take it further post your complaint here. This is just my opinion having seen many cases of this happening on here. Let's see what the Casino Guru team think when they reply on Monday
СЪЗДАХ АКАУНТ И ГО ИЗПОЛЗВАХ, СЛЕД ТОВА МИ ЗАТВОРИХА АКАУНТА, ЗАЩОТО ВЕЧЕ НЯМАХ ДОСТЪП ДО ИМЕЙЛ АДРЕСА АКАУНТЪТ БЕШЕ ЗАТВОРЕН
СЛЕД ТОВА СЪЗДАХ И ВЕРИФИЦИРАХ НОВ АКАУНТ И ИГРАХ И СПЕЧЕЛЕХ СЛЕД ТОВА ИСКАХ ДА ИЗТЕГЛЯ ПАРИТЕ И АКАУНТЪТ МИ БЕ БЛОКИРАН
I CREATED AN ACCOUNT AND USED IT THEN I HAD THE ACCOUNT CLOSED BECAUSE I NO LONGER HAD ACCESS TO MY EMAIL ADDRESS THE ACCOUNT WAS CLOSED
THEN I CREATE AND VERIFIED A NEW ACCOUNT AND PLAYED AND WIN THEN I WANTED TO WITHDRAW THE MONEY AND MY ACCOUNT WAS BLOCKED
ICH HATTE EIN KONTO ERSTELLT UND ES AUCH BENUTZT DANN HABE ICH DAS KONTO SCHLIEßEN LASSEN WEIL ICH KEINEN ZUGRIF AUF MEINE EMAIL ADRESSE MEHR HATTE DAS KONTO WURDE GESCHLOSSEN
DANN HABE ICH EIN NEUES KONTO ERSTELLT UND VERFICIERT UND GESPIELT UND GEWONNEN DANN WOLLTE ICH DAS GELD AUSZAHLEN LASSEN UND MEIN KONTO WURDE GESPERRT
Не мисля, че това беше най-добрата идея, защото предполагам, че причината за затварянето на следващия ви акаунт ще бъдат множество акаунти, което е нарушение на правилата на казиното.
Опитахте ли обаче да се свържете с поддръжката, че нямате достъп до стария си имейл адрес и дали има нещо, което може да се направи по въпроса? Всеки път, когато искате да отворите нова казино сметка и знаете, че вече сте играли там, бих се консултирал с екипа за поддръжка, защото тогава възникват ситуации като тази.
Освен това, какво ви каза казиното, когато блокираха акаунта ви и каква беше причината?
I don't think it was the best idea, because I assume that the reason why your next account was closed will be multiple accounts, which is a violation of the casino rules.
However, did you try to contact support that you don't have access to your old email address and if there is anything that can be done about it ? Whenever you want to open a new casino account and you know that you have already played there, I would check with the support team because then situations like this arise.
Moreover, what did the casino say to you when they blocked your account and what was their reason ?
Причината беше, че отворих втора сметка
Това не го разбирам, но затворих първия, преди да отворя втория акаунт
Написах също, че вече нямам достъп до моя имейл адрес и бих искал да затворя акаунта и да отворя нов с различен
Също така попитах предварително дали мога да променя имейл адреса и ми казаха, че не мога и че трябва да затворя акаунта и след това да отворя нов с нов имейл
The reason was that I opened a second account
I don't understand that, but I closed the first one before I opened the second account
I also wrote that I no longer have access to my email address and would like to close the account and open a new one with a different one
I also asked beforehand if I could change the email address and was told that I couldn't and that I had to close the account and then open a new one with a new email
Der Grund war das ich ein zweites Konto eröffnet habe
Das verstehe ich aber nicht ich habe befor ich das 2 Konto eröffnet habe das 1 erst geschlossen
Ich habe auch geschrieben dass ich kein Zugriff auf meine Email Adresse mehr habe und das Konto schließen möchte und ein neues mit einer anderen eröffnen möchte
Ich habe auch vorher gefragt ob ich die Email Adresse ändern kann wurde mir das es nicht geht und gesagt das ich das Konto schließen muss und dann ein neues mit neuer Email eröffnen soll
Имате ли имейл от казиното, в който се посочва, че можете да закриете един акаунт, защото нямате достъп до имейл и тогава те се радваха да отворите нов. Това ще помогне на вашия случай
Do you have the email from the casino stating that you could close one account because you hah no access to email and then they were happy for you to open a new one. That would help your case
Няма значение, опитах всичко и сега се примирих, че никога няма да получа парите
Изтрих всички имейли и не искам повече да се занимавам с тях
САМО ИСКАМ ДА ПРЕДУПРЕЖДЯ ДРУГИТЕ ХОРА, ЧЕ МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ НЕЩО ПОДОБНО
It doesn't matter, I've tried everything and have now come to terms with never getting the money
I deleted all of the emails and don't want to deal with them anymore
I JUST WANT TO WARN OTHER PEOPLE THAT SOMETHING LIKE THIS CAN HAPPEN
Ist egal ich habe schon alles versuch und mich mittlerweile damit arangiert das geld nie zu bekommen
Die Email habe ich alle gelöscht ich will mich auch gar nicht mehr damit beschäftigen
ICH WILL NUR ANDERE LEUTE WARNEN DAS SO ETWAS PASSIEREN KANN
Причината беше, че отворих втора сметка
Това не го разбирам, но затворих първия, преди да отворя втория акаунт
Написах също, че вече нямам достъп до моя имейл адрес и бих искал да затворя акаунта и да отворя нов с различен
Също така попитах предварително дали мога да променя имейл адреса и ми казаха, че не мога и че трябва да затворя акаунта и след това да отворя нов с нов имейл
The reason was that I opened a second account
I don't understand that, but I closed the first one before I opened the second account
I also wrote that I no longer have access to my email address and would like to close the account and open a new one with a different one
I also asked beforehand if I could change the email address and was told that I couldn't and that I had to close the account and then open a new one with a new email
Der Grund war das ich ein zweites Konto eröffnet habe
Das verstehe ich aber nicht ich habe befor ich das 2 Konto eröffnet habe das 1 erst geschlossen
Ich habe auch geschrieben dass ich kein Zugriff auf meine Email Adresse mehr habe und das Konto schließen möchte und ein neues mit einer anderen eröffnen möchte
Ich habe auch vorher gefragt ob ich die Email Adresse ändern kann wurde mir das es nicht geht und gesagt das ich das Konto schließen muss und dann ein neues mit neuer Email eröffnen soll
Здравейте. Всъщност би било наистина добре да запазите имейлите от поддръжката или поне някои екранни снимки, само в случай, че може да се случи някакъв проблем, като вашия. В противен случай нямате доказателство и, за съжаление, нарушавате условията на казиното, като имате няколко акаунта. Мислили ли сте някога да подадете жалба срещу казиното или смятате, че това няма да помогне за решаването на вашия случай?
Hello. It would be actually really good to keep the emails from the support, or some screenshots, at least, just in case some issue, like yours, could happen. Otherwise you have no prove and you are, unfortunately, violating the terms of the casino, by having a multiple accounts. Have you ever considered submitting a complaint against the casino, or do you feel that won't help solving your case?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.