Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаGGBet Casino - обща дискусия

GGBet Casino - обща дискусия (страница 6)

 от Vova1983
|
81 110 преглеждания 347 отговора |
|
1...5 6 7...18

Предупреждение "GG.BET" -

Имам пълна проверка там от 1 година и съм клиент с месечни плащания, преди три дни имах банковата си сметка, която използвах през повечето време

Направени са 2 плащания по 50 и 22 евро, общо 72 евро - купих и истински хладилник за фирмата, също е напълно проверен. Играх със звуков сигнал от €70 и бях доволен от €200

Искате да платите €190, това работеше добре преди, само че този път остава! × GG.BET × !!! просто включете моите спечелени и платени въглеродни емисии и просто затворете моя акаунт под фалшив претекст. Поддръжката не отговаря или отговаря недостатъчно на въпросите ми, обвиняват ме, че използвам множество услуги, което всъщност просто не е вярно в този случай. Тъй като сумата е 190 евро, намирам тази компания за абсолютно ненадеждна, особено след като платих повече, отколкото платих, а методите на плащане винаги са били едни и същи. Онлайн измамата на слотовете не е възможна, ако доставчикът програмира играта ви правилно, алгоритъмът печели в 8 от 10 случая. Подкрепям казината да не могат да приемат депозити, ако ви бъдат отказани тегления като нежелан клиент/гост. В ner spielo не влизам в къщата с ключалка и трябва да напусна само когато спечеля нещо, но онлайн ви ограбват и понижават, защото компанията просто го прави по този начин и нямате шанс да направите разлика.. обикновено тази компания не трябва да се рекламира, това е най-съмнителният опит досега, след като "Jackpot Crypto" (вероятно същата група) пристига "GG.BET" ----- 2 черни овце на кирилица Бих искал ви предупреждавам за / & трябва. Ще преча на вечерята дълго време с нея. ## черен списък # беззаконие # недоверие

Автоматичен превод:
Daniel

file това е реалността тук. Казино гуро манипулират всичко, което поставят това, което искат всичко тук не е реално

Автоматичен превод:

Между другото, казвате, че казиното твърди, че имате няколко акаунта там. Не мога наистина да преценя дали имате няколко акаунта там или не, но със сигурност мога да кажа, че сте създали друг акаунт тук с потребителско име Alexander12D само за да подкрепите собствените си твърдения, написани от оригиналния акаунт dan1 в тази дискусия.

Автоматичен превод:

и въпреки че има хиляди одобрения на нещо, нищо никога няма да бъде спечелено тук

Автоматичен превод:

file виж тук те поставят тези, които им подхождат

Автоматичен превод:
dan1

🙂 Имам същата история. Представени сме като особено опасни престъпници. А казино, което не изплаща печалбите на играчите, се представя като дребна шега, за която дори децата не се карат

Автоматичен превод:

Няма нарушения от страна на букмейкъра. Платежната дисциплина е на най-високо ниво.

Автоматичен превод:

Здравейте,

Направих депозит с криптовалута в GGbet и сега минаха почти 24 часа, а все още не виждам сумата в баланса си. От друга страна, сумата е изчезнала от моя крипто портфейл и всички одобрения от моя страна са направени. Отговорът на поддръжката на GGbet първо беше в рамките на 1 час, това ще бъде направено, сега ден да речем 96 часа (4 дни) за крипто транзакции???? Най-интересното е, че не могат да ми покажат това така наречено "правило", написано навсякъде в уебсайта.

Автоматичен превод:
Egoze

Здравейте,

Съжалявам, че го казвам, но в случай на нередности няма точни правила. Казиното трябва да разбере какво се е случило и да го поправи. Никога не съм виждал правило, което да казва нещо като: "Ако вашият депозит липсва, запазваме една седмица за разследване." Не става по този начин. Съгласен съм, че това е най-лошото, защото крипто транзакциите се считат за най-бързите, но не и най-сигурните, тъй като крипто транзакциите не са регулирани.

Кажете ни как върви, моля. Ако казиното не успее да разреши проблема, трябва да обмислите подаването на жалба.



Автоматичен превод:

Хубаво казино, печелете много пъти, теглене в рамките на 2 дни Препоръчвам да играете в това казино, страхотно е🙂

Автоматичен превод:
igorbohacek

Звучи наистина добре и съм сигурен, че казиното ще оцени вашето мнение, можете да го напишете тук .

Мога ли да знам коя опция за плащане използвахте?

Автоматичен превод:
Radka

Да, правя депозит с paysafecard и тегля към skrill сметка🙂 всички тегления са до два работни дни🙂

Автоматичен превод:
igorbohacek

Благодарим ви за тази актуализация 👍

Убеден съм, че това е, от което другите играчи все още се интересуват най-много. 🙂

Автоматичен превод:

Бях блокиран.

Изпратиха ми имейл, че имам няколко акаунта.

откакто имах акаунт

Автоматичен превод:
Aparecida

Може би някой играе от същия ID като вас в ggbbet и поради това си мисли, че имате няколко акаунта

Автоматичен превод:
igorbohacek

Бих предположил същото, това е най-често срещаният проблем в наши дни. 🤔

Автоматичен превод:

Бях блокиран.

Изпратиха ми имейл, че имам няколко акаунта.

откакто имах акаунт

Автоматичен превод:

Има ли шанс някой от вашето домакинство да е играл в същото казино?

Правилно ли разбирам, че дори печалбите ви бяха конфискувани? В този случай бих пуснал жалба.

Ако не сте успели да спечелите несправедливо предимство, напр. като вземете множество бонуси, предназначени само за нови играчи, бих казал, че проблемът трябва да бъде преразгледан.

Автоматичен превод:

Моят акаунт току-що беше блокиран, след като се опитах да изтегля малко пари, те казаха, че използвам няколко акаунта, което не съм, просто имам две устройства у дома, но само един акаунт...

Автоматичен превод:

Имам само един акаунт, имам само един CPF, как ще направя 2 акаунта??

Автоматичен превод:
Anonymized732

Влизането от различни устройства, но с едно и също IP НЕ ТРЯБВА да е проблем. Имам много устройства и от време на време влизам в акаунтите си в казината на някои от тях, таблети, телефон, компютър, не би трябвало да е проблем, досега никога не съм имал (и се надявам никога да нямам) проблем с това с всяко казино, въпреки че се опитвам да използвам винаги едно и също устройство, което използвах за регистрация във всяко казино. Дори ако влезете от различен IP от обичайния, не би трябвало да е проблем, ако е във вашата страна, понякога не сте у дома и все пак искате да залагате, подайте жалба: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
SunsetGaze

това си помислих и след като се опитах да взема печалбите си, ме блокираха... Вече подадох жалба, благодаря

Автоматичен превод:
1...5 6 7...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини