преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GGBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, играх в това казино, бях депозит 50 евро и ми дадоха 100% бонус., Така че общата сума беше 100 евро, така че играя и спечелих няколко пъти, така че имах 1158 евро и завърших залаганията, а след това парите ми бяха изчезна и вместо това моят 1158 аз получих 200 евро как е тази шега ??? Каква е тогава точката от бонуса, никъде другаде не е така, ако сте заложили това е, което получавате е това правилно
Hi i was playing at this casino i was deposit 50 euro and they gave me 100% bonus.,so total was 100euro ,so i’m playing and i won several times so i had1158 euros and i finished wagering,and then my money was gone and instead my 1158 i got 200 euro how is that joke???Whats a point then from bonus,nowhere else it’s not like that ,if you wagered that’s what you get is that correct thanks
Бих казал, че имахте 200 евро вместо 1158, защото както казахте, играхте с бонус. В такъв случай смятам, че вероятно са били приложени някои условия за бонус. Едно от условията може да сме макс. теглене от бонуса и това може да бъде 200 евро. Това всъщност е много често срещано състояние, докато играете с бонус.
I'd say you had 200 euro instead of 1158, because as you said, you played with a bonus. In that case, I believe there were probably some bonus terms and conditions applied. One of the conditions might we the max. withdrawal from the bonus and that could be 200 euro. This is actually a very common condition while playing with a bonus.
Lol, успях да се проверя след 20 имейла. Сега 'по технически причини мога да приспадна само 250 евро от печалбата ^^
Lol I was able to verify myself after 20 emails. Now 'for technical reasons I can only deduct € 250 from profit ^^
Lol ich habe doch in der Tat nach 20 Emails mich verifizieren können. Jetzt ´heißt es aus technischen gründen kann ich nur 250€ abbuchen von gewinn^^
Колко спечелихте? Ще ви позволят ли да оттеглите останалите в бъдеще или какво ви казаха?
How much did you win? Are they going to allow you to withdraw the rest in the future or what did they tell you?
Уважаеми клиенти,
По технически причини максималният размер на искането за теглене е до 250 евро. В тази връзка ви молим да пресъздадете заявките си за теглене, като вземете предвид посочените условия. Броят на заявките за теглене е неограничен.
Благодаря за разбирането.
С уважение, Йосиф
Обслужване на клиенти на GG.bet
Ако имате допълнителни въпроси,
винаги можете да изпратите имейл на supp ****** et
или ни изпратете онлайн чат
и се свържете с нас на телефон +49 (152) 2 **** - 698
Тук също подадох жалба, но тя вероятно е отхвърлена, тъй като изплащанията не се приспадат, за да се объркате, докато играете
Dear Customer,
For technical reasons, the maximum amount of a withdrawal request is up to EUR 250. In this regard, we ask you to recreate your withdrawal requests taking into account the specified conditions. The number of withdrawal requests is unlimited.
Thank you for your understanding.
Sincerely, Joseph
GG.bet customer service
If you have further questions,
you can always send an email to supp ****** et
or send us an online chat
and contact us by phone +49 (152) 2 **** - 698
I also made a complaint here but it is probably rejected because payouts are not deducted to process that you get confused while playing
Lieber kunde,
Aus technischen Gründen beträgt die maximale Höhe einer Auszahlungsanfrage bis zu 250 EUR. Diesbezüglich bitten wir Sie, Ihre Auszahlungsanfragen unter Berücksichtigung der angegebenen Bedingungen neu zu erstellen. Die Anzahl der Auszahlungsanfragen ist unbegrenzt.
Danke für Ihr Verständnis.
Mit freundlichen Grüßen Joseph
GG.bet-Kundenservice
Wenn Sie weitere Fragen haben,
können Sie jederzeit eine E-Mail an supp******et
senden oder uns per Online-Chat
und per Telefon +49 (152) 2****-698 kontaktieren
Zuzüglich habe ich eine Beschwerde hier gemacht die aber abgelehnt wird wahrscheinlich weil Auszahlungen nicht abgezogen werden zur Bearbeitung das man beim spielen durcheinander kommt
Разбирам, че трябва да е неприятно да можеш да теглиш само 250, но доколкото виждам, трябва да можеш да вземеш цялата сума от казиното. Просто ще отнеме повече време от обикновено. Спечелихте ли много? Поне казват, че исканията за теглене са неограничени, така че можете да продължите да подавате нови заявки.
I understand that it must be a hassle to be able to withdraw only 250, but as far as I see, you should be able to get the whole amount from the casino. It will just take more time than usual. Did you win a lot? At least they say the withdrawal requests are unlimited so you can keep submitting new requests.
Тегленията се отказват без причина.
Дори и да се свържете с поддръжката, ще ви бъде казано, че ще получите имейл в обозримо бъдеще.
Това казино определено отговаря на своя рейтинг.
Withdrawals are refused for no reason.
Even if you contact support, you will be told that you will receive an email in the foreseeable future.
This casino definitely lives up to its rating.
Auszahlungen werden unbegründet abgelehnt.
Selbst wenn man sich an den Support wendet, dann wird einem gesagt, man bekommt in absehbarer Zeit eine Email.
Dieses casino wird aufjeden Fall seiner Bewertung gerecht.
Трябва да гледате на казината като на компании. Някои са здрави с добри процеси, други са нездрави, не разполагат с персонал, борят се. Това не означава непременно, че искат да задържат парите ви. Това може просто да означава, че те нямат достатъчно човешки ресурси, за да обработят всички запитвания от играчи в разумен срок, така че играчите трябва да чакат по-дълго, отколкото са свикнали.
Кажете ни как ще се развие 👍
You need to look at the casinos as companies. Some are healthy with good processes, some are unhealthy, understaffed, struggling. It doesn't necessarily mean they want to keep your money. It could simply mean that they don't have enough human resources to process all the inquiries from players within a reasonable time so the players need to wait longer than they're used to.
Let us know how it's going to develop 👍
Така че изплащане №. 1 се предполага, че е завършен. Номер 2 все още е в процес.
След това ще видя дали вече съм получил парите.
Единственото нещо, което наистина намирам за отрицателно, е ограничението от 250 евро на транзакция.
Но поддръжката беше много добра и предизвика всички проблеми с изплащането и създаде решения.
So payout no. 1 is supposedly complete. Number 2 still in progress.
I'll see afterwards if I've already received the money.
The only thing I really find negative is the limit of € 250 per transaction.
But the support was very good and prompted all the problems with paying out and created solutions.
Also Auszahlung nr. 1 ist angeblich abgeschlossen. Nummer 2 noch in Bearbeitung.
Werde nachher sehen ob ich das Geld schon erhalten hab.
Das einzige was ich wirklich negativ finde ist die Begrenzung auf 250 € pro Transaktion.
Aber der support war sehr gut und hat alle Probleme beim auszahlen relativ zeitnah begründet und Lösungen geschaffen.
Честно казано, никога не съм чувал за толкова нисък лимит на транзакция. Вече видях 500 евро, но това беше минимумът.
Honestly, I've never heard about so low limit per transaction. I've already seen €500, but that was the minimum.
Плащането няма да бъде обработено дори след 2 дни.
Благодарение на ограниченията и предполагаемите технически проблеми, изплащането е истинска схватка.
The payment will not be processed even after 2 days.
Thanks to the limits and the alleged technical problems, the payout is a real cramp.
Die Zahlung wird auch nach 2 Tagen nicht weiter bearbeitet.
Dank den limits und den angeblich technischen Problemen ist die Auszahlung ein echter Krampf.
Това е проблема. Казват 250 на ден, но всъщност може да са 250 за няколко дни, защото не могат да одобрят ново теглене на всеки 24 часа.
That's the problem. They say 250 per day, but in fact, it can be 250 per few days, because they're unable to approve a new withdrawal every 24 hours.
Но се чудя колко време да чакам, докато си получа парите. Много непрофесионално как работи това казино.
Определено никога повече няма да играя там и съветвам всички да не го правят.
But I wonder how long I should wait until I get my money. Very unprofessional how this casino operates.
I will definitely never play there again and advise everyone against it.
Ich frag mich aber wie lang ich noch warten soll bis ich mal mein Geld erhalte. Sehr unprofessionell wie dieses casino agiert.
Ich werde da auf jeden Fall nie wieder spielen und rate jedem davon ab.
Не съм изненадан. Колко спечелихте общо? Просто се чудя колко от тези 250 евро транзакции трябва да завършите, за да ги изтеглите.
I'm not surprised. How much did you win in total? I'm just wondering how many of those 250 eur transactions you need to complete in order to withdraw it all.
Има само 500 € печалба и първият трансфер от 100 € все още липсва. Дори не са много пари.
Are only 500 € profit and the very first transfer of 100 € is still missing. It's not even a lot of money.
Sind nur 500 € Gewinn und die aller erste Überweisung von 100€ fehlt noch. Ist ja nicht mal viel Geld.
Да видим дали ще успеете да изтеглите повече тази седмица. Те трябва да могат да завършат 1 теглене поне през седмицата. Както и да е, не мога да си представя да спечеля там 50 000 или повече. Би било невъзможно да се оттегли с тази скорост.
Let's see if you manage to withdraw more this week. They should be able to complete 1 withdrawal at least during the week. Anyway, I can't imagine winning there 50 000 or more. That would be impossible to withdraw with that speed.
Предупреждение за "GG.BET" -
Там съм напълно потвърден от 1 година и клиент, който плаща месечно, преди три дни имах банковата си сметка, която използвах през повечето време
Извършени са 2 плащания по 50 € и 22 €, на обща стойност 72 € - закупих и истински рефрижератор за компанията, той също е напълно проверен. Играх със сигнала от 70 евро и бях доволен от 200 евро
Искате да платите 190 € от него, това работеше добре преди, само този път се запазва! × GG.BET × !!! просто включете моите спечелени и платени въглища и просто закрийте акаунта си под фалшиви претенции. Поддръжката не отговаря или отговаря недостатъчно на въпросите ми, обвиняват ме в използването на множество услуги, което всъщност просто не е вярно в този случай. Тъй като сумата е 190 €, считам тази фирма за абсолютно ненадеждна, особено защото внесох повече, отколкото изплатих и начините на плащане винаги са останали същите. Онлайн измамата в слотове не е възможна, ако доставчикът програмира правилно играта си, алгоритъмът печели в 8 от 10 случая. Аз съм за казината да не могат да приемат депозити, ако ви е отказано теглене като нежелан клиент/гост. In ner spielo аз не влизам в къщата със заключване и трябва да изляза само когато спечеля нещо, но онлайн вие сте ограбени и деградирани, защото компанията просто го прави по този начин и нямате шанс да направите разлика .. за такава фирма по принцип не трябва да се рекламира, това е най-съмнителното преживяване досега след "Джакпот Крипто" (вероятно същият пул) идва "GG.BET" ----- 2 черни овце на кирилица за които искам да предупредя вие относно / и трябва. Ще дразня супа дълго време с него. ## Черен списък #беззаконие #недоверие
Warning of "GG.BET" -
I have been fully verified there for 1 year and a monthly paying customer, three days ago I had my bank account that I used most of the time
2 payments of 50 € and 22 € each made, totaling 72 € - I also procured a real reefer for the company, he is also fully verified. I played with the € 70 beep and I was satisfied with the € 200
Want to pay out 190 € of it, this worked well before, only this time it keeps! × GG.BET × !!! simply include my won and paid coal and simply close my account under false pretenses. The support does not or insufficiently answer my questions, I am accused of multiple service using which in fact is simply not true in this case. Since the amount is 190 €, I consider this company to be absolutely untrustworthy, especially because I paid in more than I paid out and payment methods have always remained the same. Online cheating in slots is not possible if the provider programs his game properly, the algorithm wins in 8 out of 10 cases. I am in favor of casinos not being allowed to accept deposits if you are denied withdrawals as an undesired customer / guest. In ner spielo I do not come into the house with a lock and only have to leave when I win something, but online you are robbed and degraded because the company just does it that way and you have no chance of making a difference .. for such a company should generally not be advertised, this is the most dubious experience so far after "Jackpot Crypto" (probably the same pool) comes "GG.BET" ----- 2 black sheep in Cyrillic which I would like to warn you about / & should. I will annoy the sup for a long time with it. ## Blacklist #lawless #untrust
Warnung vor "GG.BET" -
Ich bin dort seid 1 Jahr vollverifiziert und monatlich zahlender Kunde, vor drei Tagen habe ich standardgemäß von meinem zumeist genutzten Bankkonto
2 Einzahlungen zu je einmal 50 € und 22€ getätigt, in summe 72 € -ausserdem habe ich einen realen reefer für das Unternehmen beschafft, er ist auch vollverifiziert. Mit den 70€ piepen habe ich gespielt und bin mit 200 € zufrieden gewesen und habe
190€ davon auszahlen wollen, zuvor hatte dieses gut funktioniert nur diesmal behält das !!! ×GG.BET× !!! einfach meine gewonnene und gezahlte Kohle ein und schliesst meinen Account einfach unter falschen vorwänden. Der Support geht nicht bzw unzureichend auf meine Fragen ein, mir wird multiple Service using vorgeworfen was de facto in dem Fall einfach nicht wahr ist. Da es sich um 190€ handelt erachte ich dieses Unternehmen als absolut unvertrauenswert, vor allem weil ich mehr ein, als ausgezahlt habe und Zahlungsmethoden immer gleich geblieben sind. Online ist Betrug in Slots nicht möglich wenn der Anbieter sein Spiel vernünftig programmiert gewinnt der Algorithmus in 8 von 10 fällen. Ich bin dafür das Casinos keine Einzahlung akzeptieren dürfen wenn man als unerwünschter Kunde/Gast Auszahlungen verweigert bekommt. In ner spielo komm ich mit Sperre auch nicht in das Haus und muss erst dann gehen wenn ich was gewinne, aber online wird man bestohlen und entwürdigt weil das Unternehmen es einfach so macht und man hat keine Chance was zu bewirken.. für solch ein Unternehmen sollte generell nicht geworben werden, das ist bisher das unseriöseste Erlebnis nach "Jackpot Crypto" (vermutlich der selbe Pool) kommt "GG.BET" ----- 2 schwarze Schafe in kyrillisch vor denen ich euch warnen möchte / & sollte. Ich werde den sup noch mächtig lange damit nerven. ##Blacklist #lawless #untrust
Все още липсва плащане, но се записва като завършено в сметката.
Твърди се, че трябва да се свържа с моята банка, която от своя страна никога не е виждала нищо от тази предполагаема транзакция.
Ако поддръжката не реагира бавно, ще напиша жалба.
A payment is still missing, but is recorded as completed in the account.
Allegedly I should contact my bank, which in turn has never seen anything of this alleged transaction.
If the support doesn't respond slowly, I'll write a complaint.
Eine Zahlung fehlt immer noch, wird aber im Account als abgeschlossen geführt.
Angeblich soll ich mich an meine Bank wenden, die wiederum hat von dieser angeblichen Transaktion noch nie was gesehen.
Wenn der support nicht langsam antwortet, schreib ich ne Beschwerde.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.