Здравейте,
Предполагам, че отворихте само един акаунт и не разбирате какво се случва в момента, прав ли съм?
Е, изглежда казиното е решило, така че ще видим какво ще ни донесе жалбата .
Може ли някой друг от вашето домакинство да играе в същото казино, използвайки някое от вашите устройства случайно? Мога да си представя, че това е нещо, което семейството не носи на вечеря за обсъждане.🙁
Казиното спомена за злоупотребата с бонуси, така че взимали ли сте някога бонуси? Вярвам, че Томас ви е задал същия въпрос, но в жалбата липсва вашият отговор.
Искам жалбата да ви помогне!
Hello,
I guess you only opened one account and don't understand what is happening right now, am I correct?
Well, it seems the casino has decided, so we shall see what the complaint brings us.
Can anybody else from your household play in the same casino, using one of your devices by any chance? I can imagine this is something the family does not bring to dinner time for discussion.🙁
The casino mentioned the bonus abuse, so have you ever taken any bonuses? I believe Tomas asked you the same question, but the complaint lacks your response.
I wish the complaint will help you out!
Автоматичен превод: