ФорумКазинаGeniusWin Casino - обща дискусия

GeniusWin Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 11 месеца от montella85
|
39702 преглеждания 347 отговора |
|
1...6 7 8...18
Добавете пост
преди 8 месеца

Добър вечер на всички, присъединявам се към тази дискусия, защото и аз се озовах в същата ситуация и търсейки онлайн намерих този форум... днес, когато се опитах да се свържа с уебсайта geniuswin.it, изглежда, че не съществува, мисля, че ADM го затвори... Изпратих жалбата и до ADM, но освен факта, че те разследват, нямах никаква индикация как да си върна парите



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Според това, което имаме на сайта, виждам, че казиното е затворено.

Мисля обаче, че постъпихте правилно, като подадохте жалба в ADM, но оттук нататък ще трябва да имате търпение как ще се развие всичко и докъде ще стигнете. Твърдо вярвам, че ще получите парите си, но, разбира се, не искам да бъда твърде оптимист.

Така че ще трябва да изчакаме решението и какво ще ви кажат.

Ако имате новини, можете ли да ни уведомите?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте момчета, аз също завърших с genius печалба на две сметки и вече нямах парите, какво да правя? Можете ли да ми помогнете и да ми кажете как да продължа? Благодаря

Автоматичен превод:
trend867
преди 8 месеца

Честно да ви кажа, не разбирам напълно какво казвате.🤷‍♀️ Възможно ли е, моля, да бъдем по-конкретни, какъв всъщност е вашият проблем? Както можете да видите, GeniusWin Casino 👈 вече е затворено. Свързано ли е с това казино? Имате ли оставащ реален баланс в това казино? Моля, уведомете ни още подробности, за да можем да го разгледаме, ще изчакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Добро утро, съжалявам, ако не съм се разбрал, проблемът ми е, че имам пари в geniuswin.it, но от септември вече не ми позволяват да тегля сумата от 1000 евро, бих искал да знам как да продължа към възстанови си парите, имайки предвид, че прочетох, че някои момчета са успели да ги вземат, благодаря

Автоматичен превод:
trend867
преди 8 месеца

Няма нужда да съжалявате, всичко е наред. В този случай бих ви препоръчал да подадете безплатна жалба, тук с нашия екип. Те ще се опитат да ви помогнат с този проблем. За да подадете лесно жалба, моля, използвайте тази връзка 👈. Ще приложа и инструкциите 👈, за да можете да прочетете какво да правите и какво да очаквате при подаване на жалба. Ако имате нужда от допълнителна помощ, не се колебайте да се свържете с нас. Надяваме се, че нашият екип ще успее да направи нещо по въпроса. Каква беше причината, така или иначе казиното не ви позволи да изтеглите парите?🤔 Получихте ли случайно някакво обяснение от поддръжката им?🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Здравейте, опитах се да отворя линка, но не ми позволява да го отворя.

Не знам причината, поради която не изтеглих парите. Те казаха, че тегленията се управляват и след това изчезнаха. Свързвах се с поддръжката им много пъти и ми казаха, че тегленията се управляват и те се подиграват с вас, защото не е вярно. Имах 1050 на сайта им, но доколкото разбрах и видях, че вече нямат активен сайт, те са изчезнали, изпратих и имейл до ADM, да видим какво ще отговорят благодаря

Автоматичен превод:
trend867
преди 8 месеца

Хей!

Съжалявам за връзката. Предлагам да изтриете всички бисквитки, временни файлове и хешове във вашия браузър.

Като алтернатива опитайте да използвате друг браузър с чиста настройка.

Ако нищо от това не работи, моля, направете екранна снимка, показваща какво се обърка, когато се опитате да влезете в сайта.

Кажете ми как върви, моля. Изчезналите тегления трябва да бъдат разследвани със сигурност, само се надявам, че все още има някой, който да се свърже официално. 🤞

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Сега от любопитство се опитвах да вляза в акаунта си и те спряха акаунта ми за измама! hhahhahahhahahah искам да кажа, че бих бил нечестният, но осъзнавате ли кои са тези! Досега смятам, че AAMS правилно е спрял лиценза си, защото са разбрали, че нямат пари да плащат на клиентите.....тези, които имат чакащи тегления, ще получат парите директно от монополите

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здрасти

Преди няколко седмици прочетох всички публикации в този форум и сме в същата ситуация.

Днес говорих с адвокат, чийто контакт вече имах, името му е Макс Роза, ако не го познавате, той е един от най-големите експерти по онлайн хазарта в Италия, ако не и най-добрият (много покер играчи разчитат на него за случаи, в които се говори за печалби за десетки/стотици K евро).

Обясних му ситуацията и той ми каза, че е безполезно да чакаме ADM да потвърди всички неща, които вече знаем, тоест, че те са мафия и може би дори няма да ни отговорят повече или във всеки случай ние няма да получи нищо от това, добавяйки, че можем също така да игнорираме комуникациите им, просто така, че те винаги правят своите неща. Така че е абсолютна загуба на време да се оплаквате, да се обаждате/пишете и т.н.

Също така няма значение дали тези идиоти от Genius са фалирали или не. Възможно е също сайтът да е изчезнал, защото лицензът му е спрян; в случай на фалит известната гаранционна облигация влиза в действие. Тоест: когато концесионерът (Genius) докаже, че има задължения към хазната и не е в състояние да ни плати, държавата ще трябва да го направи (чрез монополи и следователно ADM).

Попитах го: има ли шанс да не си видим парите отново?

Той ми каза, че това е много крайна хипотеза, в случай че ADM се окаже, че има милиони дългове и не може да ни гарантира нашата сума, която дори и да съберем няколко сметки е все още малка (няколко хиляди евро). Но в екстремни случаи той ще бъде този, който ще ни каже да спрем, защото вече няма да е удобно, превръщайки се в проблем, твърде голям за джобовете ни, а също и рисковано.

Затова трябва да издадем това предупреждение и другото важно нещо, което той ми каза, е, че би било по-добре, ако го направим като група (нещо като „групов иск"), всички с един и същ адвокат и би било много удобно да разделите разходите, като намалите сумата до няколко десетки евро на човек (или по-скоро на сметка/лична карта).

Що се отнася до мен, имах обща сума между 3,5K и 4,5K евро в трите си сметки и бих искал да направя всичко възможно, за да се опитам да си върна шибаните пари. Аз също имам приятел, който е в същата ситуация, така че сме на две. И се опитвам да настигна други хора тук и там със същия проблем.

Затова любезно ви моля да ме уведомите, ако се интересувате от възстановяването на тези пари. Като четох видях, че сме доста и всички имаме не съвсем малки суми. Познавате ли (или сте говорили с) някой друг в този форум? Не знам дали мога да ги тагна всички в тази публикация, поне утре ще се опитам да отговоря на коментарите им (надявам се да видят известието).

Междувременно останах с адвоката и щяхме да се чуем след около седмица. Кажете ми, чао!

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
trend867
преди 8 месеца

здрасти

Прочетете публикацията, за която току-що писах

Автоматичен превод:
stufo80
преди 8 месеца

здрасти

Прочетете и горния ми пост

Автоматичен превод:
gonzogin
преди 8 месеца

здрасти

Прочетете поста, който написах преди малко

Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 8 месеца

здравей, прочетох публикацията ти и бих се заинтересувал като теб да си върна парите, но не съм единственият, тъй като вече имам малък кръг около себе си.. които като мен имат останали пари от geniuswin.it и ние сме общо 5 души ... с удоволствие ще се присъединим към вас в този групов иск за правно дело чрез адвокат до ADM, за да си върнем парите ... Очаквам вашите съобщения, за да разберем как да се организираме

междувременно ви пожелавам лека вечер

Автоматичен превод:
passalacqua
преди 8 месеца

здравей лека вечер и на теб

добре, също така събирам членства в друг форум, в който съм част.

Що се отнася до организацията, правя списък на всички, които искат да предприемат действия, и в подробности общия брой участващи сметки за игри и - ако е възможно - сумите, останали на склад във всяка сметка (но може би можете да докладвате това директно на адвокатът) .

По този начин ще мога да дам на адвоката определен брой хора, които сме (не забравяйте, че ако имате няколко акаунта, всеки титуляр на акаунт се счита за отделно лице). Кажете ми нещо, в този форум има ли възможност да се свържете директно с членовете чрез лично съобщение? По този начин ще ви изпратя личния номер на адвоката.

Ако това не е възможно: тъй като не мога да публикувам личния му контакт в публичен форум, трябва да ми дадете имейл адрес, на който мога да ви препратя контакта, потвърждавайки, че съм го получил.

В този момент всичко, което трябва да направите, е да му напишете съобщение в Whatsapp, в което да му кажете, че искате да добавите себе си към предупреждението срещу Genius, вече му обясних всичко. Ако ви се обади, поговорете с него (обикновено предпочита да говори по телефона). След това ще трябва да му изпратим документите за всеки титуляр на различните сметки (т.е. поне CF и лична карта предполагам), и това са неща, които очевидно ще трябва да направите директно.

Автоматичен превод:
passalacqua
преди 8 месеца

здрасти

Написах публикация, която е задържана и вероятно чака преглед.

Както виждам тук, няма възможност за връзка с членовете чрез съобщение, бих ви дал по някакъв начин номера на адвоката, но ако не ви разрешат да публикувате контакти тук, ще трябва да помоля персонала да ви го препрати по някакъв начин.

Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 8 месеца

здрасти

ако не ти позволят да напишеш координатите на адвоката мога да го потърся в интернет...вече си споменал името му...така че търся Макс Роза...като се има предвид, че днес е неделя...утре понеделник го търся и се свързвам с него (както казах по-рано, не съм единственият, имам 4-ма близки хора със същия проблем и с много закъсали пари.. .от вас четях 2 души, така че вече сме 7 със сигурност)...ще се видим скоро за актуализации. Приятен ден

Автоматичен превод:
passalacqua
преди 8 месеца

Засега сме много повече, всичко ще зависи от блокираната сума, която имат другите и цената на предупреждението, някои ще трябва да преценят. В интернет ще намерите само номера на студиото, където не отговаря, личният контакт не е публичен. Имейла също го няма (има написан на не знам коя страница, но не работи). Чакам тази публикация да бъде прегледана, където ви написах всички подробности

Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 8 месеца

Добре всичко е ясно...

Чакам публикацията в процес на оценка тогава, в случай че пак ще се свържа с вас и ще видим какво да направим, за да получа координатите на адвоката... общо 5-те имаме сума блокирани общо, което е около 20 000, така че за съжаление много неща... и по какъвто и начин да се измъкнем от тази наистина недостойна и жалка ситуация... до скоро

Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 8 месеца

здравей,

Имам и 3 Geniuswin акаунта, за общо 9k. От една страна, изпратих класическата жалба по имейл до ADM и те ми отговориха, че се провеждат разследвания срещу Geniuswin. За друга сметка, чрез чичо ми, който е адвокат, първо изпратих искане за плащане директно до PEC на Genius Srl (остана без последващи действия), а след това изпратих класическата жалба от PEC до ADM, като прикачих това официално известие, но все още не получих отговор (мина само седмица). Фактът, че нямам доказателство за оставащото салдо по различните сметки, ме плаши доста, точно както се страхувам, че гаранцията не защитава напълно играчите, които биха имали право да получат парите си обратно. За съжаление нито аз, нито чичо ми адвокат знаем какво точно да правим, така че всеки съвет е добре дошъл, благодаря!

Автоматичен превод:
passalacqua
преди 8 месеца

Минкия..... Ама колко пари откраднаха тия??

Още повече, че трябва да направим този опит, защото надеждата, че ще бъдат върнати, клони към нулата.

Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 8 месеца

geniuswin не плати много пари...може би против цялото ни въображение според мен.

както добре написахте, връщането на парите директно от букмейкърите сега е невъзможно според мен, тъй като със сигурност се провали... но от месеци насам.

Това, което е сигурно... също защото е закон и намерих в интернет, че има закон от Върховния съд, който установява, че ако дилърът се провали, вие имате неговите задължения (в този случай плащане) и държавният монопол трябва да възстанови разходите авансирани суми. ..също защото има причина човек да играе парите си на сайт с обикновен лиценз и да бъде защитен в кавички...иначе бих играл на сайтове без обикновен лиценз...за мен, честно казано, единственото нещо това ме кара да се замисля и колко време ще отнеме да ти върнат парите от adm (защото повтарям по закон трябва да ги дадат, но как и кога?)

Автоматичен превод:
1...6 7 8...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини