ФорумКазинаGeniusWin Casino - обща дискусия

GeniusWin Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 4 месеца от montella85
|
14089 преглеждания 299 отговора |
|
1...7 8 9...15
Добавете пост
MarcoReus
преди 1 месец

Мадона, дори като ти чета цифрите, трепериш. Ще ви кажа, че от месеци го смятам за загубени пари, но трябва да се направи опит. Ако бяха няколкостотин евро, нямаше да ми пука, но те са значителни цифри и от това, което виждам, вашите са дори по-високи!

Аз също подадох жалбата до ADM и като вас (и всички останали, които са се оплакали) получих известния имейл от ADM със заглавие „необработени тегления".

Така че постъпих като вас: на 1 февруари изпратих PEC до Genius и за информация до ADM, очевидно Genius не отговори (това не е ново, вече бях чел, че никога не са отговаряли на PEC и това казва всичко) , докато около двадесет дни по-късно ADM отговори с обичайния имейл, който всички получихме.

Факт е, че не можем да го докажем точно сега! Вече нямате достъп до сайта, всъщност той е напълно изчезнал. В моя случай директно бях затворил сметките, чакайки салдото да бъде изчистено, така че така или иначе не можах да предоставя това доказателство. Но вече бях обяснил всичко това на адвоката, а именно, че сайтът вече не се вижда и че нямам доказателство за баланса, всъщност честно казано дори не помня точните суми, защото не съм ги написал надолу, но той отговори на това веднага, което са данни, които могат да бъдат намерени по-късно, защото всичко е записано, така че на теория не трябва да се страхуваме от това.

Относно гаранцията и аз мисля като теб, но ако ми кажат, че са готови да ми дадат половината (защото нямат достатъчно покритие и т.н.) бих приел. Чичо ви направи каквото можа в рамките на правомощията си, адвокатът, с когото говорих (можете да направите проучване онлайн) е експерт в областта, така че всичко, което трябва да направите, е да разчитате на него и да се надявате на най-доброто. Със сигурност с вашите фигури не можете да стоите бездействащи, нека вървим стъпка по стъпка и да видим как се развива.

PS. Издадохте ли предупреждение и за трите акаунта?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
passalacqua
преди 1 месец

точно, ако се провалят, ADM трябва да го покрие, това е гаранционната гаранция, за която говорих с Marcoreus.

Колко време ще отнеме и дали тези пари изобщо ще пристигнат, нямам абсолютно никаква представа. Много е лесно да си помислите, че ако не се появите и не покажете, че защитавате интереса си, на тях не им пука и няма да ви почукат на вратата, за да уредят сумите. Затова е по-добре да настояваме за помощта на адвокат, за да ускорим процеса и да получим отговор. Ако са фалирали, не са фалирали, кой кога и в какъв размер трябва да ни даде парите.

Със сигурност ADM ще отговори, ако беше предупреждение изключително към Genius, щяхме да чакаме цяла вечност.

Автоматичен превод:
alesuper9537
преди 1 месец

здрасти

ако те интересува, прочети предишните публикации. Моля, дайте ми отговор възможно най-скоро

Автоматичен превод:
Bilegend
преди 1 месец

здрасти

прочетете предишните публикации, ако се интересувате от издаване на официално известие за искане на парите, които дължим, уведомете ме, възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 1 месец

Здравейте, благодаря, вече участвах, аз съм @jerrythemouse

Автоматичен превод:
alesuper9537
преди 1 месец

ах добре 😄 перфектно, след няколко дни ще направим равносметка и се надявам да успея да изпратя контакта на всички

Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 1 месец

И аз съм тук, актуализирайте ме

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здрасти

Преди няколко седмици прочетох всички публикации в този форум и сме в същата ситуация.

Днес говорих с адвокат, чийто контакт вече имах, името му е Макс Роза, ако не го познавате, той е един от най-големите експерти по онлайн хазарта в Италия, ако не и най-добрият (много покер играчи разчитат на него за случаи, в които се говори за печалби за десетки/стотици K евро).

Обясних му ситуацията и той ми каза, че е безполезно да чакаме ADM да потвърди всички неща, които вече знаем, тоест, че те са мафия и може би дори няма да ни отговорят повече или във всеки случай ние няма да получи нищо от това, добавяйки, че можем също така да игнорираме комуникациите им, просто така, че те винаги правят своите неща. Така че е абсолютна загуба на време да се оплаквате, да се обаждате/пишете и т.н.

Също така няма значение дали тези идиоти от Genius са фалирали или не. Възможно е също сайтът да е изчезнал, защото лицензът му е спрян; в случай на фалит известната гаранционна облигация влиза в действие. Тоест: когато концесионерът (Genius) докаже, че има задължения към хазната и не е в състояние да ни плати, държавата ще трябва да го направи (чрез монополи и следователно ADM).

Попитах го: има ли шанс да не си видим парите отново?

Той ми каза, че това е много крайна хипотеза, в случай че ADM се окаже, че има милиони дългове и не може да ни гарантира нашата сума, която дори и да съберем няколко сметки е все още малка (няколко хиляди евро). Но в екстремни случаи той ще бъде този, който ще ни каже да спрем, защото вече няма да е удобно, превръщайки се в проблем, твърде голям за джобовете ни, а също и рисковано.

Затова трябва да издадем това предупреждение и другото важно нещо, което той ми каза, е, че би било по-добре, ако го направим като група (нещо като „групов иск"), всички с един и същ адвокат и би било много удобно да разделите разходите, като намалите сумата до няколко десетки евро на човек (или по-скоро на сметка/лична карта).

Що се отнася до мен, имах обща сума между 3,5K и 4,5K евро в трите си сметки и бих искал да направя всичко възможно, за да се опитам да си върна шибаните пари. Аз също имам приятел, който е в същата ситуация, така че сме на две. И се опитвам да настигна други хора тук и там със същия проблем.

Затова любезно ви моля да ме уведомите, ако се интересувате от възстановяването на тези пари. Като четох видях, че сме доста и всички имаме не съвсем малки суми. Познавате ли (или сте говорили с) някой друг в този форум? Не знам дали мога да ги тагна всички в тази публикация, поне утре ще се опитам да отговоря на коментарите им (надявам се да видят известието).

Междувременно останах с адвоката и щяхме да се чуем след около седмица. Кажете ми, чао!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте. Не знам със сигурност дали някой от присъстващите играчи вече се е опитал да се консултира с ADM. Ако не, това определено е добра първа стъпка, бих казал. Честно казано, жалба, подадена чрез Casino Guru, не решава много в настоящата ситуация и по същество би имала ефект само върху SI на това казино. Благодарим ви за инициативата и ще се радваме да продължите да информирате всички."🙏👌

Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 1 месец

Здравейте и аз се интересувам от какво се нуждаете?

Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 1 месец

Здравей valdivia11 Виждам, че все още не са одобрили публикацията, която спомена с препоръките на адвоката...вместо да чакам одобрение, аз лично ще ти изпратя своя имейл, за да можеш да ми изпратиш данните за контакт на адвоката....( passalacquafrancesco15@gmail.com )за справката с теб и ситуацията като цяло какво да му кажа? Благодаря, до скоро

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Но трябва ли да поемаме и разходи с този адвокат?

Автоматичен превод:
gonzogin
преди 1 месец

Очевидно да, но цената за всеки включен акаунт ще варира в зависимост от това колко от нас има. И със сигурност има повече от 20 заложени акаунта (редактиране: ние сме около 25 и все още се увеличаваме с други потвърждения), тези дни ще му се обадя обратно, защото имам да му задам някои други въпроси и ще напиша всичко тук. Ще изчакам още няколко дни, защото чакам други потребители да потвърдят.

Междувременно можете ли да ми кажете по колко сметки сте имали неплатени салда? И приблизително колко са балансовите цифри?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
passalacqua
преди 1 месец

Здравейте, публикацията не беше одобрена, но не бях написала контакти, тъй като не знаех правилата на този форум, избегнах го, за да не се стигне до бан в този деликатен момент.

Но идеално както вече писах ще му се обадя пак тези дни да му задам и други интересуващи ни въпроси и тогава ще ти разкажа всичко и ще мога да ти предам контакта.

Автоматичен превод:
stufo80
преди 1 месец

здрасти

За момента можете ли да ми кажете колко сметки за игри са включени и приблизителните цифри на баланса? (Ако някой акаунт е имал няколко десетки евро, можете да избегнете присъединяването)

През следващите няколко дни ще говоря отново с адвоката и ще ви информирам за всичко.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

здрасти

Да, аз и много други сме подавали жалби в ADM и в резултат на това са извършени проверки на въпросния сайт. Но няма друг начин да се свържете с ADM, защото те говорят само с фирми и оператори по телефона. Освен това сайтът Geniuswin.it вече го няма и компанията може да е фалирала. Така че няма друго решение освен да се обърнем към адвокат, за да поискаме официално от Държавните монополи това, което ни се дължи.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 1 месец

Добре...

Така че за момента за други актуализации ще ви чакам, когато ми дадете контакт... приятен ден

Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 1 месец

Здравейте, съжалявам за забавянето, да, и на мен ще ми е интересно... Четирима сме и общо сме около 6,5/7к.

Благодаря ви много за усилията и помощта

Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 1 месец

Издадох предупреждението само за един от 3-те акаунта (този с най-голям баланс), защото тъй като местоживеенето беше едно и също за всичките 3, предпочетох да не усложнявам нещата, дори и да не мисля, че има проблеми от тази гледна точка. Бихте ли били любезни да изпратите и този въпрос за пребиваване на адвоката, когато му се обадите? Много благодаря предварително

Автоматичен превод:
Bilegend
преди 1 месец

Добре, ще си взема бележка. Благодарение на вас ще актуализираме тези дни

Автоматичен превод:
MarcoReus
преди 1 месец

Разбира се, това вече беше сред въпросите, които исках да му задам. Защото и аз имам двойка със същото жилище и не сме единствените, но както казахте не би трябвало да е проблем. Освен това, защото ако сайтът изчезне поради фалит, акаунтите за игри вече са изчезнали и не мисля, че ADM ще може да обърне внимание на тези подробности (поне се надяваме).

По-скоро имах идеята, че Genius са надушили нещо и като говорят за чекове визират сметки със същия адрес, но си остава факт, че вече не плащат на много хора. Може би всички в тази ситуация не са платили? Възможно е, ако е възможно, ще проуча и това.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
1...7 8 9...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини