НачалоФорумКазинаGeniusWin Casino - обща дискусия

GeniusWin Casino - обща дискусия (страница 18)

 от montella85
|
56 203 преглеждания 350 отговора |
|
1...17 18

Добро утро на всички!

Имаше ли новини за някого или всичко е в застой?

Автоматичен превод:

Хубав ден и на теб!

Това е доста шокиращо за мен. Изпитвали ли сте някога нещо подобно в други казина?

Както и да е, тъй като изглежда, че ще се възползвате от по-задълбочена помощ, бихте ли обмислили подаването на жалба срещу казиното? Ако не друго, това ще ви даде възможност да говорите с един от нашите отдадени специалисти, които работят усилено, за да помогнат на играчи в трудни обстоятелства.

Може да звучи малко объркващо, но не трябва да се притеснявате - процесът е безплатен.

Мисля, че най-доброто място да започнете е да разгледате това ръководство .

Надявам се да ви хареса идеята. Ако имате нужда от допълнителни подробности или просто искате да знаете нещо повече, не се колебайте да ми отговорите.

Автоматичен превод:
Radka

Здравейте, този проблем продължава почти година и засяга много потребители.

Вече беше отворена една жалба и не знам дали ще има полза от отварянето на друга.

благодаря все пак

Автоматичен превод:
danimola

Само да попитам къде пусна жалба обаче? Няма изпратени тук с нашия екип.🤔

Автоматичен превод:

Добро утро, момчета, сайтът geniuswin отново изчезна, някой знае ли това? благодаря

Автоматичен превод:
trend867

От няколко дни е офлайн

освен това все още няма новини

Автоматичен превод:
trend867

Хубав ден и на теб!

Оставих това да се провери отново, но въз основа на предишните констатации не бих очаквал много. Напротив, бих намерил по-надеждно казино, в което да играя, неговият нисък индекс на безопасност не е особено убедителен...

Автоматичен превод:

Добър вечер на всички, мога ли да попитам дали има някакви актуализации относно въпроса за победата на гения? Бих искал да разбера дали ADM действа като гарант и е длъжен да плати в случай, че дилърът е в неизпълнение и следователно може да се възстанови от него. благодаря

Автоматичен превод:
nicolacarone

Виждам, че повечето отжалбите, подадени за това казино, не са разрешени, тъй като казиното не желае да комуникира с нашия екип за жалби, така че това не е добър знак. Ако те не комуникират, няма начин да се реши проблемът, нали знаете.

Срещате ли проблем там?

Автоматичен превод:
nicolacarone

здрасти

Те не са казали нищо по въпроса и очевидно не им пука, както са свикнали да правят. Обмисляме да се обърнем към съда, за да им отмъстим.

Автоматичен превод:
Valdivia_bis

Ако в група обмисляте да заведете дело срещу AMS, може би ни информирайте, за да можем да се присъединим, за да създадем критична маса и да разделим съдебните разходи.

Автоматичен превод:

здрасти

Те не са казали нищо по въпроса и очевидно не им пука, както са свикнали да правят. Обмисляме да се обърнем към съда, за да им отмъстим.

Автоматичен превод:

Ако мога да добавя още нещо, работихме през последните няколко месеца, за да актуализираме прегледа на казиното, но не успяхме да го направим, тъй като уебсайтът не работеше през цялото време и също така не можахме да се свържем с никого там.

По този начин ние определихме казиното като затворено днес.

Автоматичен превод:
1...17 18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини