ФорумКазинаGeniusWin Casino - обща дискусия

GeniusWin Casino - обща дискусия (страница 18)

преди 9 месеца от montella85
|
31207 преглеждания 345 отговора |
|
1...17 18
Добавете пост
gonzogin
преди 1 месец

Можете ли да влезете или още не?

Автоматичен превод:
danimola
преди 1 месец

Да, да, идвам редовно

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Влязох и влязох в сайта, след което в списъка за теглене все още има това, което чаках от октомври е 100 евро и е в процес

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей Нашият екип за данни ще се опита да разбере какво се случва в това казино възможно най-скоро. Засега единствената информация, която имаме е, че са отворени отново.

Получихте ли повече информация от поддръжката относно това ваше оттегляне, може би?

Ако видите, че нищо не се случва, надяваме се, че нашият екип ще може да ви помогне, ако подадете жалба. какво ще кажеш Ето линк за вас, за всеки случай.

Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имате късмет, че чакате само 100 евро ахахахахахах


Джаро, не разбирайте погрешно тази информация, сайтът Geniuswin НЕ Е БЕЗОПАСЕН. Така че не го докладвайте като такъв.

Засега само са възстановили работата на сайта, но още не са ни дали нито стотинка и не се знае дали ще го направят.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, не бих казал, че това казино е много безопасно. Когато погледнете неговия индекс на безопасност, той е само 3,9, което е доста ниско.

Стойността му е обяснена тук по-добре 👈, така че всеки да може да разбере по-добре.

Вашето оттегляне също ли е в списъка на чакащите? Можете ли да се свържете с екипа за поддръжка, за да се опитате да разберете малко повече информация?

Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощта на нашия екип за оплаквания.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

„Съжаляваме за отсъствието, но искаме да ви информираме, че за съжаление претърпяхме сериозни проблеми от много голям брой залагащи, които вероятно са използвали фалшиви самоличности, за да осребрят предложените бонуси. Както можете да си представите, тази ситуация ни причини огромни щети, което наложи временно спиране на някои сметки за игри. Ако акаунтът ви е бил спрян, но смятате, че не е правилен, тогава не се притеснявайте, нашият отдел ще активира отново акаунта ви и ще обработи заявките ви за теглене веднага щом приключат всички проверки от съответните органи. Team Geniuswin"


Подиграват ли ни се?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Получихте ли това съобщение от поддръжката? Опитахте ли вече да се свържете с тях?

Надяваме се, че ще направят както обещаха. Моля, предоставете малко повече информация относно всичко това и може би нашият екип за оплаквания също ще може да помогне.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добро утро на всички!

Имаше ли новини за някого или всичко е в застой?

Автоматичен превод:
danimola
преди 2 седмици

От моя страна нищо.

Мога да вляза, но нищо ново

Автоматичен превод:
gonzogin
преди 2 седмици

Може би няма да навреди да отворите отново жалбата си. Както виждам, този доста сложен проблем, с който се занимавате, продължава доста дълго време, следователно търсенето на подкрепа звучи като добра идея, поне за мен.

Струва си да опитате, какво ще кажете?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добро утро на всички!

Имаше ли новини за някого или всичко е в застой?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Хубав ден и на теб!

Това е доста шокиращо за мен. Изпитвали ли сте някога нещо подобно в други казина?

Както и да е, тъй като изглежда, че ще се възползвате от по-задълбочена помощ, бихте ли обмислили подаването на жалба срещу казиното? Ако не друго, това ще ви даде възможност да говорите с един от нашите отдадени специалисти, които работят усилено, за да помогнат на играчи в трудни обстоятелства.

Може да звучи малко объркващо, но не трябва да се притеснявате - процесът е безплатен.

Мисля, че най-доброто място да започнете е да разгледате това ръководство .

Надявам се да ви хареса идеята. Ако имате нужда от допълнителни подробности или просто искате да знаете нещо повече, не се колебайте да ми отговорите.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

Здравейте, този проблем продължава почти година и засяга много потребители.

Вече беше отворена една жалба и не знам дали ще има полза от отварянето на друга.

благодаря все пак

Автоматичен превод:
danimola
преди 2 седмици

Само да попитам къде пусна жалба обаче? Няма изпратени тук с нашия екип.🤔

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добро утро, момчета, сайтът geniuswin отново изчезна, някой знае ли това? благодаря

Автоматичен превод:
trend867
преди 1 седмица

От няколко дни е офлайн

освен това все още няма новини

Автоматичен превод:
trend867
преди 6 дни

Хубав ден и на теб!

Оставих това да се провери отново, но въз основа на предишните констатации не бих очаквал много. Напротив, бих намерил по-надеждно казино, в което да играя, неговият нисък индекс на безопасност не е особено убедителен...

Автоматичен превод:
1...17 18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини