Хубав ден и на теб!
Това е доста шокиращо за мен. Изпитвали ли сте някога нещо подобно в други казина?
Както и да е, тъй като изглежда, че ще се възползвате от по-задълбочена помощ, бихте ли обмислили подаването на жалба срещу казиното? Ако не друго, това ще ви даде възможност да говорите с един от нашите отдадени специалисти, които работят усилено, за да помогнат на играчи в трудни обстоятелства.
Може да звучи малко объркващо, но не трябва да се притеснявате - процесът е безплатен.
Мисля, че най-доброто място да започнете е да разгледате това ръководство .
Надявам се да ви хареса идеята. Ако имате нужда от допълнителни подробности или просто искате да знаете нещо повече, не се колебайте да ми отговорите.
Good day to you too!
This is quite shocking to me. Have you ever experienced anything similar in other casinos?
Anyway, since it appears that you would benefit from more in-depth assistance, would you consider filing a complaint against the casino? If nothing else, this would give you the opportunity to speak with one of our committed specialists who work hard to assist players in trying circumstances.
It might sound a little confusing, but you should not be concerned - the process is free.
I think the best place to start is by looking through this guide.
I hope you like the idea. If you need further details or just want to know something more, feel free to reply to me.