преди 1 месец
Можете ли да влезете или още не?
Can you log in or not yet?
Riesci a loggarti oppure ancora no?
0
Можете ли да влезете или още не?
Can you log in or not yet?
Riesci a loggarti oppure ancora no?
Влязох и влязох в сайта, след което в списъка за теглене все още има това, което чаках от октомври е 100 евро и е в процес
I logged in and entered the site then in the withdrawal list there is still what I have been waiting for since October it is 100 euros and it is in progress
Ho fatto il login e sono entrato nel sito poi nella lista del prelievi c'è ancora quello sto aspettando da ottobre sono 100 euro e risulta in lavorazione
здравей Нашият екип за данни ще се опита да разбере какво се случва в това казино възможно най-скоро. Засега единствената информация, която имаме е, че са отворени отново.
Получихте ли повече информация от поддръжката относно това ваше оттегляне, може би?
Ако видите, че нищо не се случва, надяваме се, че нашият екип ще може да ви помогне, ако подадете жалба. какво ще кажеш Ето линк за вас, за всеки случай.
Моля, дръжте ни в течение.
Hello. Our data team will try to find out what is going on at this casino as soon as possible. For now, the only information we have is that they are open again.
Did you get any more information from the support regarding this withdrawal of yours, perhaps?
If you see that there's nothing happenning, hopefully our team will be able to help you out if you submit a complaint. What do you say? Here's the link for you, just in case.
Please keep us informed.
Имате късмет, че чакате само 100 евро ахахахахахах
Джаро, не разбирайте погрешно тази информация, сайтът Geniuswin НЕ Е БЕЗОПАСЕН. Така че не го докладвайте като такъв.
Засега само са възстановили работата на сайта, но още не са ни дали нито стотинка и не се знае дали ще го направят.
Lucky you that you are waiting for only 100 euros ahahahahahahh
Jaro do not misunderstand this information, the Geniuswin site IS NOT SAFE. So do not report it as such.
For now they have only restored the site's operation, but they have not given us a penny yet and it is not known whether they will or not.
Beato te che stai aspettando per soli 100 euro ahahahahahahh
Jaro non fraintendete queste informazioni, il sito Geniuswin NON E' SICURO. Quindi non segnalatelo come tale.
Per il momento hanno soltanto ripristinato l'operatività del sito, ma ancora non ci hanno dato un soldo e non si sa se lo faranno o meno.
Е, не бих казал, че това казино е много безопасно. Когато погледнете неговия индекс на безопасност, той е само 3,9, което е доста ниско.
Стойността му е обяснена тук по-добре 👈, така че всеки да може да разбере по-добре.
Вашето оттегляне също ли е в списъка на чакащите? Можете ли да се свържете с екипа за поддръжка, за да се опитате да разберете малко повече информация?
Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощта на нашия екип за оплаквания.
Well, I wouldn't say this casino is very safe. When you look at its safety index, it's only 3.9, which is pretty low.
Its value is explained here better 👈, so everyone can understand better.
Is your withdrawal on the waiting list as well? Can you get in touch with the support team to try to find out some more information, perhaps?
Please let us know if you need the help of our complaints team.
„Съжаляваме за отсъствието, но искаме да ви информираме, че за съжаление претърпяхме сериозни проблеми от много голям брой залагащи, които вероятно са използвали фалшиви самоличности, за да осребрят предложените бонуси. Както можете да си представите, тази ситуация ни причини огромни щети, което наложи временно спиране на някои сметки за игри. Ако акаунтът ви е бил спрян, но смятате, че не е правилен, тогава не се притеснявайте, нашият отдел ще активира отново акаунта ви и ще обработи заявките ви за теглене веднага щом приключат всички проверки от съответните органи. Team Geniuswin"
Подиграват ли ни се?
"Sorry for being absent, but we want to inform you that unfortunately we have suffered serious problems from a very high number of bettors who presumably used false identities to cash in the proposed Bonuses. As you can imagine, this situation has caused us a huge damage, which has made it necessary to temporarily suspend some gaming accounts. If your account has been suspended but you believe it is not correct then do not worry, our department will reactivate your account and process your withdrawal requests as soon as all checks by the relevant bodies have been concluded. Team Geniuswin"
Are they making fun of us?
"Scusaci se siamo stati assenti, ma vogliamo informarti che nostro malgrado abbiamo subito gravi problematiche da parte un numero elevatissimo di scommettitori che presumibilmente utilizzavano identità false per incassare i Bonus proposti. Come puoi immaginare questa situazione ci ha causato un grossissimo danno, che ha reso necessario la temporanea sospensione di alcuni account di gioco. Se il tuo account è stato sospeso ma ritieni che non sia corretto allora non preoccuparti, il nostro reparto addetto riattiverà il tuo account ed evaderà le tue richieste di prelievo non appena saranno concluse tutte le verifiche da parte degli organi preposti. Team Geniuswin"
Ma ci prendono in giro?
Получихте ли това съобщение от поддръжката? Опитахте ли вече да се свържете с тях?
Надяваме се, че ще направят както обещаха. Моля, предоставете малко повече информация относно всичко това и може би нашият екип за оплаквания също ще може да помогне.
Did you receive this message from support? Have you tried to contact them yet?
Hopefully, they will do as promised. Please provide some more information regarding all this, and maybe our complaint team will be able to help as well.
От моя страна нищо.
Мога да вляза, но нищо ново
On my side, nothing.
I can log in, but nothing new
Lato mio nulla.
Riesco ad accedere, ma niente novità
Може би няма да навреди да отворите отново жалбата си. Както виждам, този доста сложен проблем, с който се занимавате, продължава доста дълго време, следователно търсенето на подкрепа звучи като добра идея, поне за мен.
Струва си да опитате, какво ще кажете?
Perhaps it would not hurt to reopen your complaint. As I can see, this quite complex issue you have been dealing with lasts quite some time, hence, seeking support sounds like a good idea, at least to me.
Worth a try, what do you say?
Хубав ден и на теб!
Това е доста шокиращо за мен. Изпитвали ли сте някога нещо подобно в други казина?
Както и да е, тъй като изглежда, че ще се възползвате от по-задълбочена помощ, бихте ли обмислили подаването на жалба срещу казиното? Ако не друго, това ще ви даде възможност да говорите с един от нашите отдадени специалисти, които работят усилено, за да помогнат на играчи в трудни обстоятелства.
Може да звучи малко объркващо, но не трябва да се притеснявате - процесът е безплатен.
Мисля, че най-доброто място да започнете е да разгледате това ръководство .
Надявам се да ви хареса идеята. Ако имате нужда от допълнителни подробности или просто искате да знаете нещо повече, не се колебайте да ми отговорите.
Good day to you too!
This is quite shocking to me. Have you ever experienced anything similar in other casinos?
Anyway, since it appears that you would benefit from more in-depth assistance, would you consider filing a complaint against the casino? If nothing else, this would give you the opportunity to speak with one of our committed specialists who work hard to assist players in trying circumstances.
It might sound a little confusing, but you should not be concerned - the process is free.
I think the best place to start is by looking through this guide.
I hope you like the idea. If you need further details or just want to know something more, feel free to reply to me.
Здравейте, този проблем продължава почти година и засяга много потребители.
Вече беше отворена една жалба и не знам дали ще има полза от отварянето на друга.
благодаря все пак
Hi, this problem has been going on for almost a year and affects many users.
A complaint had already been opened and I don't know if it would be useful to open another one.
thanks anyway
Ciao, questo problema va avanti da quasi un anno e riguarda molti utenti.
Era già stato aperto un reclamo e non so se può essere utile aprirne un altro.
grazie comunque
Само да попитам къде пусна жалба обаче? Няма изпратени тук с нашия екип.🤔
May I just ask where did you file a complaint, though? There is none submitted here with our team.🤔
Добро утро, момчета, сайтът geniuswin отново изчезна, някой знае ли това? благодаря
Good morning guys, the geniuswin site has disappeared again, does anyone know this? Thanks
Buongiorno ragazzi il sito di geniuswin è sparito di nuovo,a qualcuno risulta cosi?Grazie
От няколко дни е офлайн
освен това все още няма новини
It's been offline for a few days
other than that no news yet
è un pò di giorni che è andato offline
oltre a ciò nessuna novità ancora
Хубав ден и на теб!
Оставих това да се провери отново, но въз основа на предишните констатации не бих очаквал много. Напротив, бих намерил по-надеждно казино, в което да играя, неговият нисък индекс на безопасност не е особено убедителен...
Good day to you too!
I let that checked again, yet based on the previous findings, I'd not expect much. On the contrary, I would find a more reliable casino to play in, its low Safety Index is not exactly convincing...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.