ФорумКазинаGeniusWin Casino - обща дискусия

GeniusWin Casino - обща дискусия

преди 4 месеца от montella85
|
12823 преглеждания 294 отговора |
|
1 2...15
Добавете пост
преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GeniusWin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 4 месеца

здравейте...Направих заявка за теглене преди около 1 седмица и тя все още се обработва, въпреки че изпратих всички поискани документи....Свързах се с поддръжката чрез чат, но те не ми дават никакви обяснения или времева рамка и аз Започвам да се притеснявам, тъй като е почти 4000 евро... Винаги съм чел тук, че в миналото е имало други клиенти, които са имали големи проблеми с geniuswin.it... Можете ли да направите нещо? Благодаря ти

Автоматичен превод:
montella85
преди 4 месеца

Хей, съжалявам да науча за проблема ти. Бих искал да започна, като кажа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на процес на теглене и KYC, но ако нямате информация защо нямате пари за една седмица или на какъв етап е вашата проверка, това не е толкова добре.

Но като казвате, че сте изпратили документите, преминахте ли проверката или не? Защото докато не успее, вероятно няма да получите парите.

Кажете ми как е.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, да, преминах проверката, като изпратих личната си карта и формуляра за събиране по банков път.....притеснителното е непознаването на момента на плащането и пълната липса на информация от обслужването на клиенти.. Единственото нещо те ми казаха, че имат проблеми и че трябва да изчакам. И тук прочетох, че и други хора са имали същия проблем като мен и месеци по-късно все още не са получили парите

Автоматичен превод:
montella85
преди 4 месеца

здрасти

Такава обратна връзка не е много убедителна, нали? Поне KYC е зад вас. Не казвам, че сте преодолели най-лошата част, от друга страна, добре е да знаете, че не е нужно да се тревожите за това сега.

Ако не греша, измина горе-долу седмица, откакто поискахте тегленето, прав ли съм? Честно казано, бих казал, че пациентът е ключът сега. 🤷‍♀️




Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

да, не е минало толкова време, но най-притеснителното е, че отделът за обслужване на клиенти не ми дава времева рамка и прочетох тук във форума други хора, които не са получили парите след месеци..... 🙁

Автоматичен превод:
montella85
преди 4 месеца

Въпреки че поддръжката не ви е написала никаква подходяща информация за вашето теглене, все още не бих бил скептичен, въпреки че разбирам, че не е лесно, когато това са вашите пари.

Все пак, както Радка писа, нека се опитаме да имаме търпение за известно време и ако нищо не се промени и не получите парите си или казиното не отговори, ние ще се опитаме да ви помогнем. 🙂

Ще бъде ли възможно това?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

добре, нека изчакаме до 31 декември... благодаря

Автоматичен превод:
montella85
преди 4 месеца

Мисля, че е правилното решение. Стискам палци да си вземеш парите. Ако имате някаква актуализация, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, направих две заявки за теглене на 3 и 25 септември за общо около 1600 евро, но те все още се управляват след месеци. Асистенцията продължава да повтаря, че иска компетентния отдел, но нищо не помръдва. Направих няколко тегления в миналото, но те спряха да плащат преди няколко месеца

Благодаря за вниманието



Автоматичен превод:
alesuper9537
преди 4 месеца

Виждам ситуацията като мрачна за всички...в този момент единственото нещо, което трябва да направите, е да наемете адвокат и да получите плащане директно от държавните монополи, които действат като гаранти, когато тези букмейкъри избягат с парите на клиентите... .обаче ще минат още месеци преди всичко да се реши, защото бюрокрацията в Италия е много бавна... във всеки случай отвращението няма край, дори когато спечелиш на .it, можеш да си спокоен

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро, направих две заявки за теглене на 3 и 25 септември за общо около 1600 евро, но те все още се управляват след месеци. Асистенцията продължава да повтаря, че иска компетентния отдел, но нищо не помръдва. Направих няколко тегления в миналото, но те спряха да плащат преди няколко месеца

Благодаря за вниманието



Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, в този случай веднага ще ви препоръчамжалба, която можете да подадете тук . Не мисля, че е правилно, ако едно казино не може да плати на играч в продължение на няколко месеца и ние даваме на казината 14 дни да разрешат такава ситуация.

Както и да е, казиното само посочва като причина, че ще го премести в отдела, който се занимава с тегления? Мисля, че трябваше да се направи отдавна.

Значи ще подадеш жалба?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Да, засега ще пусна жалба и ще видя как ще е, благодаря

Автоматичен превод:
alesuper9537
преди 4 месеца

Благодаря ви за отговора. Ако имате въпроси, не се колебайте да ги зададете.

Ще приложа и ръководство, за да знаете какво да очаквате, когато подадете жалба. Можете да го намерите тук .

Надявам се ситуацията да се разреши и да си получите парите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

след месец все още не съм получил никакви пари....те нямат пари да платят печалбите....Ще се свържа директно с AAMS, който след това, надявам се, ще му отнеме лиценза

Автоматичен превод:
montella85
преди 3 месеца

Какво ще кажете за подаването на жалбата тук? Бих казал, че това също е добре да се направи, защото ако открием нещо несправедливо във вашия случай, казиното ще бъде санкционирано.

Нуждаете се от допълнителна информация? Моля , изпробвайте това ръководство 👈.

Или ни попитайте тук, ако желаете. 🙏 Въпросът е да ви помогнем, ако това все още е възможно.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

да, благодаря, бих искал да пусна жалба...поне други хора няма да играят на този сайт

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добро утро на всички, направих две заявки за теглене на geniuswin на 26 декември 2023 г. и 1 януари 2024 г. Те също така ми казаха, че има забавяния и че не знаят кога ще го разрешат. има ли за какво да се притесняваш

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

за съжаление да.... днес AAMS ми отговориха и ми казаха, че извършват проверки... мисля, че буквално са им свършили парите и вече не плащат на никого..... Съветвам ви да изпратите ел. -поща до dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it или dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it описвайки вашия проблем.

Автоматичен превод:
montella85
преди 3 месеца

Но платиха ли ти накрая? Предполагам, че не...


Автоматичен превод:
1 2...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини