ФорумКазинаGeniusWin Casino - обща дискусия

GeniusWin Casino - обща дискусия (страница 16)

преди 9 месеца от montella85
|
31239 преглеждания 345 отговора |
|
1...15 16 1718
Добавете пост
ifa76
преди 4 месеца

Здравей, ти също си един от тримата, от които все още не съм получил съобщения след цитата. Дайте ми отговор възможно най-бързо, защото трябва да тръгваме, почти всички са платили таксата.

Автоматичен превод:
pakybet87
преди 4 месеца

Здравейте последно обаждане за вас.

Ако все още се интересувате, имате време да добавите себе си, но това са последните няколко дни преди адвокатът да си тръгне, чакам само последните потребители, които съм маркирал.

Автоматичен превод:
Valdivia_bis
преди 4 месеца

Здравейте всички, аз съм нов във форума и пристигнах, след като мой приятел ми каза, че започвате дело за Geniuswin... Аз съм в същата ситуация като вас и се чудех дали мога да се присъединя.

Бих готов да ви осигуря всичко необходимо (включително плащане) дори в същия ден, моля, уведомете ме!

Автоматичен превод:
Dreamerrr
преди 4 месеца

здравей,


въведете вашия имейл, така че DL ще ви въведе.

Автоматичен превод:
gonzogin
преди 4 месеца

nicktm98@gmail.com


напред Познавам няколко души, които се намират в същата ситуация, ако не е пречка мога да ги информирам за тази инициатива, сигурен съм, че ще могат да изпратят всичко необходимо до днес

Автоматичен превод:
Dreamerrr
преди 4 месеца

здравей,


перфектен

Когато видите съобщението, Simone ще ви отговори с цялата информация

Автоматичен превод:
Dreamerrr
преди 4 месеца

здрасти

Изпратих ти имейл, обясни ми всичко!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Но защо дискусиите са от преди 3 години, а всъщност са от преди 1 месец?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, твърде късно ли е да опитате да си върнете парите от сметките? 2-ма приятели около 3 хиляди евро

Автоматичен превод:
smartvendor000
преди 3 месеца

Здравейте, ако отговаряте на конкретен човек, би било полезно да използвате бутона "отговори". Той ще уведоми играча, че сте отговорили, така че можете да намалите времето, необходимо за отговор.

Автоматичен превод:
smartvendor000
преди 3 месеца

здрасти

Тръгнахме вече, но тъй като трябва да уточним позицията на 3/4 човека, може би адвокатът ще успее да вкара и вас. Във всеки случай, изпратете ми вашия имейл адрес и отговорете БЪРЗО.

Автоматичен превод:
Valdivia_bis
преди 3 месеца

smartvendor000@gmail.com

паричните сметки принадлежат на двама приятели, благодаря за помощта.

Автоматичен превод:
Valdivia_bis
преди 3 месеца

здравей,

Също така трябва да възстановя 453 евро от акаунта си в Geniuswin.

Имам ли още време да участвам?

електронна поща: alex_cerizza95@hotmail.it

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Публикация на Pipperz е изтрит
Valdivia_bis
преди 3 месеца

Здравейте, ще добавя нещо, че може би съм "изпреварил" вас. Преди два месеца започнах процедура по събиране на задължения с адвокат. Съдията е издал платежна заповед, но партньорите на Geniuswin не отговарят, така че трябва да продължим с възбраната. Адвокатът намери банковата сметка на фирмата, но не знаем дали все още е активна и дали има налични средства. За да разбера и евентуално да конфискувам средствата, ще трябва да се сблъскам с допълнителни разходи от 150 евро (в допълнение към вече похарчените 200). Някой от вас успял ли е да залови нещо? В противен случай не съм сигурен, че искам да харча повече пари, опитвайки късмета си.

Автоматичен превод:
Pipperz
преди 3 месеца

Лицензополучателят обаче трябва да покрива пропуснатите плащания на книгите, за които издава лиценза.

Има и някои изречения за това.

Не може ли адвокатът да използва този аспект?

Автоматичен превод:
danimola
преди 3 месеца

Не знам за това, имате ли препратки?

Автоматичен превод:
Pipperz
преди 3 месеца

https://www.assopoker.com/business/cassazione-bookmaker-monopoli-stato_181470/

Редактиран от Romi преди 3 месеца
Причина: Реклама
Автоматичен превод:
Pipperz
преди 3 месеца

здрасти

Току-що започнахме да изготвяме официалното известие, така че все още не знаем нищо и чакаме отговор. Във всички случаи поддържаме връзка. Не мога да повярвам, че тези кучи синове могат да се измъкнат толкова лесно в тази скапана държава.

Както казва Данило, има известната „гаранционна гаранция", така че по закон ADM трябва да покрива тези суми (но обърнете внимание на условията: концесионерът в този случай е Genius, т.е. лицето, което получава концесията. ADM би бъдете дарител). Дори и да не знам конкретно дали нашата ситуация попада в категорията, зависи от това какво са направили хората в Genius


PS. Също така ме уведомете дали вие сте написали тази публикация, която са ми препратили file


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имейлът от ADM вече е пристигнал


Предвид гореизложеното следва да се отбележи, че отношенията, установени между Концесионера и играча с подписването на договора за игрална сметка, имат частна стойност и определят взаимните договорни ограничения; управлението на взаимоотношенията с играчите попада под изключителната отговорност на концесионера, по-специално се припомня спазването на задълженията и отговорностите, посочени в член 12 от договора за игрална сметка. Поради това правото на страните да се свържат с компетентния съдебен орган, за да получат признаване на правата си, винаги остава непокътнато

Автоматичен превод:
1...15 16 1718
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини