ФорумКазинаGeniusWin Casino - обща дискусия

GeniusWin Casino - обща дискусия (страница 17)

преди 11 месеца от montella85
|
39382 преглеждания 346 отговора |
|
1...16 17 18
Добавете пост
преди 3 месеца

Момчета, с голямо учудване днес видях, че сайтът отново е онлайн, ако се опитам да вляза, получавам това съобщение (спиране на състоянието на акаунта: измама), но това е добра стъпка напред, да видим... може би има някаква надежда

Автоматичен превод:
domenic987
преди 3 месеца

Позволява ми да вляза, тегленето все още се управлява... Не знам какво да кажа

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Във всеки случай, момчета, ще актуализираме в края на месеца (както добре знаете, всичко спира в Италия през август), най-късно в началото на септември и ще видим как е ситуацията. Кажете ми всичко ново, което забележите, за да мога да го докладвам на адвоката

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Момчета, с голямо учудване днес видях, че сайтът отново е онлайн, ако се опитам да вляза, получавам това съобщение (спиране на състоянието на акаунта: измама), но това е добра стъпка напред, да видим... може би има някаква надежда

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хей. Със сигурност ще предам тази информация на нашия екип за данни. Ще се върнем с още, веднага щом го проверят.😉

Благодаря ви за това.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имах достъп до заявките за теглене, моите 100 евро все още съществуват

Автоматичен превод:
giovannibresciagm
преди 3 месеца

Здравейте, какво означава това? Направихте ли избор или не? Имате ли проблеми?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Влязох и влязох в сайта, след което в списъка за теглене все още има това, което чаках от октомври е 100 евро и е в процес

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имате късмет, че чакате само 100 евро ахахахахахах


Джаро, не разбирайте погрешно тази информация, сайтът Geniuswin НЕ Е БЕЗОПАСЕН. Така че не го докладвайте като такъв.

Засега само са възстановили работата на сайта, но още не са ни дали нито стотинка и не се знае дали ще го направят.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

„Съжаляваме за отсъствието, но искаме да ви информираме, че за съжаление претърпяхме сериозни проблеми от много голям брой залагащи, които вероятно са използвали фалшиви самоличности, за да осребрят предложените бонуси. Както можете да си представите, тази ситуация ни причини огромни щети, което наложи временно спиране на някои сметки за игри. Ако акаунтът ви е бил спрян, но смятате, че не е правилен, тогава не се притеснявайте, нашият отдел ще активира отново акаунта ви и ще обработи заявките ви за теглене веднага щом приключат всички проверки от съответните органи. Team Geniuswin"


Подиграват ли ни се?

Автоматичен превод:
gonzogin
преди 3 месеца

Мисля, че ни се подиграват, по дяволите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Някой успял ли е да се свърже с поддръжката им след повторното отваряне на сайта?

Не мога да вляза и явно не отговарят на имейли..

Автоматичен превод:
danimola
преди 3 месеца

Изпратих 2 имейла, но няма отговор

Автоматичен превод:
gonzogin
преди 3 месеца

Можете ли да влезете или още не?

Автоматичен превод:
danimola
преди 3 месеца

Да, да, идвам редовно

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Влязох и влязох в сайта, след което в списъка за теглене все още има това, което чаках от октомври е 100 евро и е в процес

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей Нашият екип за данни ще се опита да разбере какво се случва в това казино възможно най-скоро. Засега единствената информация, която имаме е, че са отворени отново.

Получихте ли повече информация от поддръжката относно това ваше оттегляне, може би?

Ако видите, че нищо не се случва, надяваме се, че нашият екип ще може да ви помогне, ако подадете жалба. какво ще кажеш Ето линк за вас, за всеки случай.

Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имате късмет, че чакате само 100 евро ахахахахахах


Джаро, не разбирайте погрешно тази информация, сайтът Geniuswin НЕ Е БЕЗОПАСЕН. Така че не го докладвайте като такъв.

Засега само са възстановили работата на сайта, но още не са ни дали нито стотинка и не се знае дали ще го направят.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Е, не бих казал, че това казино е много безопасно. Когато погледнете неговия индекс на безопасност, той е само 3,9, което е доста ниско.

Стойността му е обяснена тук по-добре 👈, така че всеки да може да разбере по-добре.

Вашето оттегляне също ли е в списъка на чакащите? Можете ли да се свържете с екипа за поддръжка, за да се опитате да разберете малко повече информация?

Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощта на нашия екип за оплаквания.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

„Съжаляваме за отсъствието, но искаме да ви информираме, че за съжаление претърпяхме сериозни проблеми от много голям брой залагащи, които вероятно са използвали фалшиви самоличности, за да осребрят предложените бонуси. Както можете да си представите, тази ситуация ни причини огромни щети, което наложи временно спиране на някои сметки за игри. Ако акаунтът ви е бил спрян, но смятате, че не е правилен, тогава не се притеснявайте, нашият отдел ще активира отново акаунта ви и ще обработи заявките ви за теглене веднага щом приключат всички проверки от съответните органи. Team Geniuswin"


Подиграват ли ни се?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Получихте ли това съобщение от поддръжката? Опитахте ли вече да се свържете с тях?

Надяваме се, че ще направят както обещаха. Моля, предоставете малко повече информация относно всичко това и може би нашият екип за оплаквания също ще може да помогне.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро на всички!

Имаше ли новини за някого или всичко е в застой?

Автоматичен превод:
danimola
преди 2 месеца

От моя страна нищо.

Мога да вляза, но нищо ново

Автоматичен превод:
gonzogin
преди 2 месеца

Може би няма да навреди да отворите отново жалбата си. Както виждам, този доста сложен проблем, с който се занимавате, продължава доста дълго време, следователно търсенето на подкрепа звучи като добра идея, поне за мен.

Струва си да опитате, какво ще кажете?

Автоматичен превод:
1...16 17 18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини