преди 2 години
Здравейте, благодаря ви за опита ви с това казино. Предполагам, че вече не играеш тук, нали?
Hello, thank you for your experience with this casino. I assume you don't play here anymore, don't you?
0
Здравейте, благодаря ви за опита ви с това казино. Предполагам, че вече не играеш тук, нали?
Hello, thank you for your experience with this casino. I assume you don't play here anymore, don't you?
Добро утро Радка,
не, отдавна не съм играл там ... обичам да опитвам нови неща 🙂
Good morning Radka,
no, haven't played there for a long time ... I like to try new things 🙂
Guten Morgen Radka,
nein, habe schon lange nicht dort gespielt...ich probiere gerne neue Dinge aus 🙂
Съгласен съм.
Всъщност е реномирано казино.
И 70 000 песос са около 600 €, ако не се лъжа, така че не е сума, в която трябва да имате стрес.
За мен изплащанията в Gate777 отнемат 1 до 2 дни, за да бъдат по сметката.
I agree.
Is actually a reputable casino.
And 70,000 pesos is about 600 € if I'm not mistaken, so not a sum where you should have stress.
For me, the payouts at Gate777 take 1 to 2 days to be on the account.
Finde ich auch.
Ist eigentlich ein seriöses casino.
Und 70.000 Pesos sind ungefähr 600€ wenn ich mich nicht irre, also keine Summe wo man Stress haben sollte.
Bei mir dauern die Auszahlungen bei Gate777 1 bis 2 Tage bis es auf dem Konto ist.
Кажете ни как се оказа ✌🏻
Сигурен съм, че дори и да има някакво неудобство, ще получите печалбата си.
Let us know how it turned out ✌🏻
I am sure even if there is any inconvenience you will receive your profit.
Sag uns bescheid wie es ausgegangen ist ✌🏻
Ich bin mir sicher auch wenn ein Unannehmlichkeiten gibt wirst du dein Gewinn erhalten.
Ако имам всичко, дори имейл, който ми изпратиха, когато уж парите бяха преведени в сметката ми и не пристигнаха, все още чакам 10 дни и продължават да ми отговарят, че трябва да изчакам да се свържат с мен до имейл, не знам какво да правя, защото те играят с времето на един, тъй като те имат силата да бъдат казиното
If I have everything, even email that they sent me when supposedly the money was being transferred to my account and it never arrived, I'm still waiting for 10 days and they keep answering me that I have to wait for them to contact me by email, I don't know what to do because they play with the time of one, being they who have the power for being the casino
Si tengo todo, incluso email que me mandaron cuando supiestamente el dinero estaba siendo transferido a mi cuenta y nunca llego, aun sigo en espera 10 dias y me siguen respondiendo que tengo que esperar que se contacten conmigo por correo electronico, ya nose que hacer porque ellos juegan con el tiempo de uno, siendo ellos quien tienen el poder por ser el casino
Здравейте, ако това е сумата, която споменахте, но аз все още чакам, минаха почти 10 дни и продължават да ми казват да чакам да се свържа с мен по имейл, не знам какво да правя и със сигурност ще загубя парите след толкова време, какво препоръчвате?
Hello, if it is the sum that you mentioned, but I'm still waiting, it's been almost 10 days, and they keep telling me to wait to be contacted by email, I don't know what to do and I will surely lose the money after so long, What do you recommend ?
Hola, si es la suma esa que usted menciono, pero todavia sigo a la espera, ya van casi 10 dias, y me siguen diciendo que espere a ser contactado por email, ya nose que hacer y seguramente pierda el dinero despues de tanto tiempo, que me recomienda ?
Здравей, frankey, минаха 10 дни и все още чакам решението, което не дават, непрекъснато ми казват, че ще се свържат с мен по имейл и не получавам нищо, нито парите, нито отговорите.
Hello frankey, 10 days have passed and I am still waiting for the solution that they do not give, they are continuously telling me that they are going to communicate with me by email and I do not receive anything, neither the money nor the answers.
Hola frankey pasaron 10 dias y aun sigo esperando la solucion que no ne dan, continuamente me estan diciendo que se van a comunicar conmigo por email y no recibo nada ni el dinero ni respuestas
Не разбирам нищо друго, ще имам нужда от помощ от някой, който може да възстанови парите, които са останали в моя акаунт в gate777, тъй като те също блокираха акаунта ми, 10 дни общуват и единственото нещо, което правят, е да ми губят времето, без да ми дадат никакво решение , всичко е невероятно това и липса на уважение
I do not understand anything else, I would need help from someone who can recover the money that was left in my gate777 account since they also blocked my account, 10 days communicating and the only thing they do is waste my time without giving me any solution, everything is incredible this, and a lack of respect
No entiendo mas nada, necesitaria ayuda de alguien que oueda recuperar el dinero que quedo en mi cuenta de gate777 ya que me bloquearon la cuenta tambien, 10 dias comunicandome y lo unico que hacen es hacerme perder el tiempo sin darme ninguna solucion, es increible todo esto, y una falta de respeto
Виждам, че вече сте изпратили жалба тук, така че това е най-доброто, което бихте могли да направите в този случай. Надявам се скоро да се реши.
I can see you already submitted a complaint here so that's the best thing you could do in this case. I hope it's going to be resolved soon.
Надявам се за момента никой от порта 777 не е комуникирал с мен нито по пощата, нито чрез съобщения, просто тук отговориха и казаха същото, което ми казват в чата на живо
I hope for the moment no one from gate 777 communicated with me either by mail or by messages, just here they responded and say the same thing they tell me in the live chat
Espero por el momento nadie de gate 777 se comunico conmigo ni por mail ni por mensajes, solo por aca respondieron y dicen lo mismo que me dicen en el chat en vivo
Здравейте radka MGA е мястото, където можете да докладвате казиното, нали?
Hello radka MGA is where you can report the casino right?
Hola radka MGA es donde se puede denunciar al casino verdad ?
MGA е Malta Gaming Authority и доставчик на лицензи за това казино. Това означава, че ако казиното направи нещо нередно, особено срещу правилата за лицензиране, MGA може да помогне.
MGA is Malta Gaming Authority and licence provider for this casino. This means that if casino does something wrong, especially against licencing rules, MGA may help.
Има 2 имейла, които се показват на страницата с кой от тях бихте се свързали с тях? Или каква би била частта от докладването на radka? Съжалявам за неудобството
There are 2 emails that appear on the page with which one would you contact them? Or what would be the part of reporting radka? Sorry for the inconvenience
Hay 2 correos electronicos que aparecen en la pagina con cual los contactaria? O cual seria la parte de denunciar radka ? Disculpa la molestia
Здравейте, ако не знаете, изберете и двете 🙂. Всеки отговор би бил добър, независимо от имейл адреса.
Hello, if you don't know, choose both 🙂. Any answer would be good, no matter the email address.
Идеално, ако, благодаря radka, ме изпратиха до eCOGRA да исквам от MGA, от казиното gate777 все още няма отговор, а те винаги отговарят на едно и също нещо за чат на живо
Perfect if, thanks radka, they sent me to eCOGRA to claim from MGA, from the gate777 casino there is still no answer, and they only always answer the same thing for the live chat
Perfecto si, gracias radka, me mandaron a eCOGRA a reclamar desde MGA, desde el casino gate777 todavia no hay respuesta, y solo me responden siempre lo mismo por el chat en vivo
Трябва да заплашвате тези с адвокати. Вече минаха 2 седмици. Всеки ден стойността на вашите печалби намалява малко повече. Вижте обменния курс на аржентинското песо през последните 2 седмици. 😟😰
You should threaten those with lawyers. It's been 2 weeks now. Every day the value of your winnings decreases a little more. Take a look at the Argentine Peso exchange rate over the past 2 weeks. 😟😰
Du solltest denen mit Anwälten drohen. Es sind jetzt 2 Wochen. Jeden Tag sinkt der Wert deines Gewinn ein bisschen mehr. Schau dir Mal den Wechselkurs für argentinische Pesos der letzten 2 Wochen an. 😟😰
Идеално, ако, благодаря radka, ме изпратиха до eCOGRA да исквам от MGA, от казиното gate777 все още няма отговор, а те винаги отговарят на едно и също нещо за чат на живо
Perfect if, thanks radka, they sent me to eCOGRA to claim from MGA, from the gate777 casino there is still no answer, and they only always answer the same thing for the live chat
Perfecto si, gracias radka, me mandaron a eCOGRA a reclamar desde MGA, desde el casino gate777 todavia no hay respuesta, y solo me responden siempre lo mismo por el chat en vivo
Добре, надявам се, че ще ти помогне. Ако вашият казино акаунт все още е достъпен, дръжте печалбите си извън играта 🙂 и ни дръжте в течение.
Fine, hope it will help you. If your casino account is still accessible, keep your winnings out of the game 🙂 and keep us posted.
Прав сте, но както сами знаете, когато казиното реши да ви измами и след това ви игнорира, вие с удоволствие бихте изчакали да получите пълната сума, независимо от малките допълнителни дни, нали? 🙂
You are right, but as you know yourself, when casino chooses to scam you and ignores you afterwards, you would gladly wait to receive full amount no matter little extra days, would not you? 🙂
Здравейте радка, моята казино сметка е блокирана, не мога да вляза да видя парите, които имам в сметката, тъй като казиното не ми дава тази възможност и друго е, че не ми казват причината за ревизията на тегленето ми , не Те имат информация и уж екипът за преизбиране се грижи за това, но е невъзможно да има достъп до каквато и да е информация както за теглене, така и за моя акаунт в казиното, имат всичко добре запазено, все още имам всички скрийншоти и няма да спра, докато не ми платят и не поемат
Hello radka, my casino account is blocked, I cannot enter to see the money that I have in the account since the casino does not give me that opportunity, and another thing is that they do not tell me the reason for the revision of my withdrawal, no They have information and supposedly the re-election team is taking care of that, but it is impossible to access any type of information both about withdrawal and my account in the casino, they have everything well saved, I still have all the screenshots and I'm not going to stop until i get paid and taken over
Hola radka, mi cuenta del casino esta bloqueada, no puedo ingresar a ver el dinero que tengo en la cuenta ya que eo casino no me da esa oportunidad, y otra cosa es que no me dicen el motivo de la revision de mi retiro, no tienen informacion y supuestamente el equipo reelevante se esta encargando de eso, pero es imposible acceder a ningun tipo de informacion tanto de retiro como de mi cuenta en el casino, tienen todo bien guardado, igual yo tengo todas las capturas de pantalla y no voy a parar hasta que me paguen y se hagan cargo
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.