ФорумКазинаGate 777 Casino - обща дискусия

Gate 777 Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Radka
|
21331 преглеждания 115 отговора |
|
1 2 3...6
Добавете пост
Sommer2021
преди 2 години

Здравейте, благодаря ви за опита ви с това казино. Предполагам, че вече не играеш тук, нали?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добро утро Радка,

не, отдавна не съм играл там ... обичам да опитвам нови неща 🙂

Автоматичен превод:
Sommer2021
преди 2 години

Съгласен съм.

Всъщност е реномирано казино.

И 70 000 песос са около 600 €, ако не се лъжа, така че не е сума, в която трябва да имате стрес.

За мен изплащанията в Gate777 отнемат 1 до 2 дни, за да бъдат по сметката.


Автоматичен превод:
Ggrchedman
преди 2 години

Кажете ни как се оказа ✌🏻

Сигурен съм, че дори и да има някакво неудобство, ще получите печалбата си.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Ако имам всичко, дори имейл, който ми изпратиха, когато уж парите бяха преведени в сметката ми и не пристигнаха, все още чакам 10 дни и продължават да ми отговарят, че трябва да изчакам да се свържат с мен до имейл, не знам какво да правя, защото те играят с времето на един, тъй като те имат силата да бъдат казиното

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Здравейте, ако това е сумата, която споменахте, но аз все още чакам, минаха почти 10 дни и продължават да ми казват да чакам да се свържа с мен по имейл, не знам какво да правя и със сигурност ще загубя парите след толкова време, какво препоръчвате?

Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Здравей, frankey, минаха 10 дни и все още чакам решението, което не дават, непрекъснато ми казват, че ще се свържат с мен по имейл и не получавам нищо, нито парите, нито отговорите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не разбирам нищо друго, ще имам нужда от помощ от някой, който може да възстанови парите, които са останали в моя акаунт в gate777, тъй като те също блокираха акаунта ми, 10 дни общуват и единственото нещо, което правят, е да ми губят времето, без да ми дадат никакво решение , всичко е невероятно това и липса на уважение

Автоматичен превод:
Ggrchedman
преди 2 години

Виждам, че вече сте изпратили жалба тук, така че това е най-доброто, което бихте могли да направите в този случай. Надявам се скоро да се реши.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Надявам се за момента никой от порта 777 не е комуникирал с мен нито по пощата, нито чрез съобщения, просто тук отговориха и казаха същото, което ми казват в чата на живо

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още съм без отговор и не ми дадоха парите, още чакам

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте radka MGA е мястото, където можете да докладвате казиното, нали?

Автоматичен превод:
Ggrchedman
преди 2 години

MGA е Malta Gaming Authority и доставчик на лицензи за това казино. Това означава, че ако казиното направи нещо нередно, особено срещу правилата за лицензиране, MGA може да помогне.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Има 2 имейла, които се показват на страницата с кой от тях бихте се свързали с тях? Или каква би била частта от докладването на radka? Съжалявам за неудобството

Автоматичен превод:
Ggrchedman
преди 2 години

Здравейте, ако не знаете, изберете и двете 🙂. Всеки отговор би бил добър, независимо от имейл адреса.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Идеално, ако, благодаря radka, ме изпратиха до eCOGRA да исквам от MGA, от казиното gate777 все още няма отговор, а те винаги отговарят на едно и също нещо за чат на живо

Автоматичен превод:
преди 2 години

Трябва да заплашвате тези с адвокати. Вече минаха 2 седмици. Всеки ден стойността на вашите печалби намалява малко повече. Вижте обменния курс на аржентинското песо през последните 2 седмици. 😟😰

Автоматичен превод:
преди 2 години

Идеално, ако, благодаря radka, ме изпратиха до eCOGRA да исквам от MGA, от казиното gate777 все още няма отговор, а те винаги отговарят на едно и също нещо за чат на живо

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, надявам се, че ще ти помогне. Ако вашият казино акаунт все още е достъпен, дръжте печалбите си извън играта 🙂 и ни дръжте в течение.

Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Прав сте, но както сами знаете, когато казиното реши да ви измами и след това ви игнорира, вие с удоволствие бихте изчакали да получите пълната сума, независимо от малките допълнителни дни, нали? 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте радка, моята казино сметка е блокирана, не мога да вляза да видя парите, които имам в сметката, тъй като казиното не ми дава тази възможност и друго е, че не ми казват причината за ревизията на тегленето ми , не Те имат информация и уж екипът за преизбиране се грижи за това, но е невъзможно да има достъп до каквато и да е информация както за теглене, така и за моя акаунт в казиното, имат всичко добре запазено, все още имам всички скрийншоти и няма да спра, докато не ми платят и не поемат

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини