ФорумКазинаGate 777 Casino - обща дискусия

Gate 777 Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 3 години от Radka
|
30656 преглеждания 113 отговора |
|
1...5 6
Добавете пост
преди 1 година

Опитах се да изтегля пари и те заключиха акаунта ми за 7 седмици, седмица 2 ми казаха, че акаунтът е потвърден, никой няма да отговори, най-накрая го отключих и взеха всичките ми пари, все още нямам имейл, поддръжката на живо не беше помощ Поисках няколко безплатни безплатни завъртания междувременно и вместо това ми предложиха бонус, казах, че нямам пари, те ме попитаха защо казах, защото сте го взели, че ще трябва да изчакам до деня на плащане и след това ме изключиха за моята отговори все още няма имейл все още няма пари, изобщо не препоръчвам, го правех, докато не се опитах да изтегля парите си в продължение на месеци, след което направи това

Автоматичен превод:
Renee2403
преди 1 година

Здравейте, значи казиното първо блокира акаунта ви, в който сте имали средства, а след това го деблокира с факта, че нямате нищо в него, правилно ли разбирам? Имаше ли причина казиното да вземе парите ви?

Мисля, че в този случай може би ще е най-добре да подадете жалба, защото не е правилно да блокирате сметка с пари и след това да я отблокирате и да вземете парите без причина. Можете да намерите връзка към жалбата тук:https://casino.guru/complaints/all

Ще го пробваш ли и ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте. Имам сериозен проблем с това казино, тъй като поисках теглене на 1 000 000 clp преди 2 дни и сега проверявам акаунта си и изглежда, че нямам чакащо теглене и парите са изчезнали от акаунта ми. Свързах се с поддръжката и те ми казаха, че ще ми изпратят имейл и нищо не се случи.

Автоматичен превод:
Vlinee17
преди 11 месеца

Здравейте, казиното каза ли ви също някаква причина, поради която вече не можете да видите тегленето си? Не е ли възможно казиното вече да ви е изпратило парите? Що се отнася до имейла, все още не сте получили нищо от казиното?

Виждам обаче, че сте успели да подадете жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.

Ако чуете нещо ново, не се колебайте да ни информирате.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте. От казиното ми отговориха, че утре следобед отново ще изпратят парите ми в игралната ми сметка, ще чакам. Ще ти кажа утре, благодаря ти много.

Автоматичен превод:
Vlinee17
преди 10 месеца

Разбирам, така че ще изчакаме да видим дали казиното ще спази обещанията си и ще получите парите си. Когато това се случи, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте, казиното действително ми върна парите, но когато се опитах да поискам теглене отново, блокираха сметката ми с всичките ми пари, не мога да вляза. Поисках съответните обяснения, но не ми ги дадоха, а само ми казаха да чакам имейл, който така и не пристига. file

Автоматичен превод:
Vlinee17
преди 10 месеца

Значи все още нямате никакво обяснение от казиното защо са блокирали акаунта ви? Доста странно е, ако казиното ви каже, че ще върне парите в игралната ви сметка и веднага щом ви ги даде, блокира сметката ви.

Въпреки това, тъй като имате оплакване към нас, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ако имате допълнителна информация, моля, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте, казиното все още държи акаунта ми блокиран, казаха ми, че когато потвърдят адреса ми, ще го отключат, те вече го потвърдиха и все още е блокиран. Вече изпратих няколко имейла, но няма отговор.

Автоматичен превод:
Vlinee17
преди 10 месеца

Разбирам, че това със сигурност е разочароващо и не мисля, че проверката на адреса отнема толкова време. Особено когато казвате, че вече е верифициран, но акаунтът все още е блокиран. Разбира се, отговорът на казиното би бил най-добрият, но тъй като те не си правят труда да отговорят, е трудно.

Въпреки това, нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че ще получите парите си обратно.

Ще чакам следващия ъпдейт.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Да, истината е, че съм доста разочарован, тъй като държат акаунта ми блокиран и всичко вече е потвърдено, дори ми изпратиха имейл, че вече е потвърдено. Но когато питам кога ще ми отблокират акаунта, не ми отговарят нищо и ме карат да чакам. Много съм притеснен, тъй като парите ми са там и не виждам нищо, защото не ми позволяват достъп до сметката.

Автоматичен превод:
Vlinee17
преди 10 месеца

Напълно разбирам, че си разочарован, защото и аз бих бил. Фактът, че казиното всъщност не отговаря на въпроса ви, може да се дължи на това, че все още извършват последващи проверки. Ако не стигате до никъде и казиното не комуникира, тогава, тъй като имате подадена жалба, както казах, нашият екип ще се опита да помогне. Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте, акаунтът ми все още е блокиран, общувам чрез чат и те ми казват, че трябва да продължа да чакам, не ми дават никакво решение и парите ми все още са там.

Автоматичен превод:
Vlinee17
преди 10 месеца

Е, съжалявам да чуя, че единственият отговор, който получавате, е просто да изчакате. Не мисля, че е правилно, когато нямаш абсолютно никаква представа какво се случва.

Забелязах обаче, че сме се свързали с казиното, за да отговорим на жалбата , но досега те не са го направили. Надявам се да дадат отговор и решение, за да се оправи всичко и да си получите парите. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини