преди 3 години
Също така ми е любопитно какво ще научи екипът по оплаквания, какво стои зад това странно поведение...
I'm also curious what the complaint team will learn, what is behind this strange behavior...
0
Също така ми е любопитно какво ще научи екипът по оплаквания, какво стои зад това странно поведение...
I'm also curious what the complaint team will learn, what is behind this strange behavior...
Истината е, че да, още не го разбирам, това са 70 000 песо, не е сума, която може да им повлияе като казино, така че не знам какъв е проблема.
The truth is that yes, I do not understand it yet, it is 70,000 pesos, it is not a sum that can affect them as a casino so I don't know what the problem is.
La verdad que si, yo no lo entiendo todavia, son 70.000 pesos no es una suma que pueda afectarlos a ellos como casino asi que nose cual es el problema
Те дори не трябва да влияят на общата сума. Но погледнете обменния курс на песото, особено този месец. Може би те играят на факта, че курсът продължава да пада. Със сигурност ще получите своите 70 000. Но за каква стойност? Когато спечелихте, беше 600 евро. Тази седмица може да е 570 или 580? Питали ли сте вече в други или местни форуми дали играч от Аржентина има същия или подобен проблем с това казино или свързано казино?
They don't even have to influence the total. But take a look at the peso exchange rate, especially this month. Maybe they play on the fact that the course continues to fall. You will definitely get your 70,000. But for what value? When you won it was 600 euros. This week it might be 570 or 580? Have you already asked in other or local forums whether a player from Argentina has the same or a similar problem with this casino or a related casino?
Die müssen die Summe auch gar nicht beeinflussen. Aber schau dir Mal den Peso Wechselkurs an , besonders diesen Monat. Vielicht spielen sie darauf das der Kurs weiter fällt. Du wirst deine 70.000 bestimmt bekommen. Aber für welchen Wert? Als Du gewonnen hast waren es 600euro. Dies Woche dürften es vielleicht noch 570oder 580sein? Hast du schon in anderen oder lokalen Forums gefragt ob Spieler aus Argentinien das gleiche oder ähnliches Problem mit diesem oder ein verwandtes Casino hat?
Сигурно е така, frankey, но дори и да ми дадат инвестицията, дори не съм алчен, не ме интересува това, което ме притеснява най-много е отношението на казиното по този повод, много лош опит
It's probably like that, frankey, but even if they give me the investment, I'm not even greedy, I don't care what bothers me the most is the attitude of the casino on this occasion, very bad experience
Seguramente sea asi frankey, pero aunque sea que me den lo invertido no siquiera soy codicioso me da igual lo que mas me molesta es la actitud del casino en esta ocasion muy mala experiencia
Така че по принцип те затвориха акаунта ви, когато спечелихте, и не ви казаха защо или какво е текущото състояние?
So basically they closed your account when you won and they didn't tell you why or what's the current state?
Ако такова нещо, въпреки че се оправдават за блокиране на акаунт и теглене на пари и други, то е така
If such a thing, although they make their excuses of account blocking and money withdrawal and others, it is like that
Si una cosa asi, aunque ponen sus excusas del bloqueo de cuenta y del.retiro del dinero y demas es asi
Платиха ли ти??? От колко време чакате благодаря
They paid you ??? How long have you been waiting thank you
Te pagaron ??? Cuanto tiempo estuviste esperando gracias
Платиха ви колко време отне и аз пристигнах 20 дни
They paid you how long it took I arrived 20 days too
Te pagaron cuánto tardaron yo llego 20 días también
Все още не съм получил плащането си от 300 и пишеше, че плащането ми е в процес на преглед поради твърде много кандидатури за тази награда, така че колко време трябва да чакам, тъй като спазвах всички правила, за да получа тази награда?????
I have not received my payment yet of 300 an it said my payment is under review cause of too many applicates for this reward so how long do I have to wait cause I followed all the rules to receive this reward?????
Казаха ли ви някакъв краен срок в казиното? Колко време се преглежда плащането?
Did they tell you any deadline in the casino? For how long is the payment being under review?
Печеля 79 000 от 6 януари, а те още преглеждат, знам каква бъркотия са направили и истината е, че ми трябват парите. Затова те попитах
I've been earning 79,000 since January 6, and they're still reviewing, I know what a mess they've got and the truth is that I need the money. That's why I asked you
Yo llevo desde el día 6 de enero es que gane 79000 e y aún están revisando yo que sé que cahondeo llevan y la verdad que me hace falta el dinero .por eso te preguntaba
Не им казвай, че ти трябват парите, защото те блокират акаунта ти и те изпращат да изглеждаш, за да не се разболееш от играта хаха те ми направиха това, уж трябва да играеш за забавление, те вземат дълго време, така че намират време да съберат парите със сигурност, че вече не играя в казиното
Don't tell them that you need the money because they block your account and send you to make yourself look so you don't get sick from the game haha they did that to me, supposedly you have to play for fun, they take a long time so they make time to collect the money for sure I don't play anymore in the casino
No les digas que te hace falta el dinero porque te bloquean la cuenta y te mandan a hacerte ver para no enfermarte por el juego jaja a mi me hicieron eso, supuestamente tenes que jugar por diversion, tardan mucho asi hacen tiempo de juntarte la plata seguramente, yo no jugue mas en el casino
Не, никога не са ми давали краен срок, от един ден до следващия пристига плащането, оплаках се тук и чрез MGM или нещо подобно, те отговарят за малта казино игрите, но не знам как да им кажа кога ще платят, мисля, че хвърлят пръчката да видят дали някой се уморява и не иска наградата в даден момент
No, they never gave me a deadline, from one day to the next the payment arrived, I complained here, and through MGM or something like that, they are responsible for the malta casino games, but I would not know how to tell them when they are going to pay, I think they throw the rod to see if someone gets tired and does not claim the prize at some point
No no jamas me dieron una fecha limite, de un dia para otro me llego el pago, yo reclame aca, y por MGM o algo asi que son los responsables de los juegos de casino de malta, pero no sabria decirle cuando iran a pagar, creo que tiran la caña para ver si alguien se cansa y no reclama el premio en algun punto
Вече блокираха акаунта ми, ако много бавно плащат сега, ако депозирате, няма да ви кажат нищо
добре, искам си парите
They have already blocked my account if they are very slow to pay now if you deposit they will not tell you anything
well i want my money
Ya me han bloqueado la cuenta si es que para pagar son muy lentos ahora si tú depositas no te dirán nada
Pues yo quiero mi dinero
Е, аз съм с това от 3 седмици и съм нервен
Well I've been with this for 3 weeks and I'm nervous
Pues yo con esta llevo 3 semanas y estoy de los nervios
Ако го направят, но със сигурност ще ви платят тези пари, изчакайте още малко
If they do that, but they will surely pay you that money, wait a little longer
Si hacen eso, pero seguramente te paguen ese dinero espere un poco mas
Гледат много неща, но не знам кога ще стане, знаеш дали ще ми каже, добре, три-две седмици
Но тук той само ми отговаря и ние ще ви уведомим.
Благодаря много
They are looking at a lot of things but I don't know when it will be, you know if he would tell me, well, three or two weeks
But here he only answers me and we will notify you.
Thanks a lot
Están mirando un montón de cosas pero no sé cuándo estará sabes si me dijerera pues tres o dos semanas
Pero aquí solo me contesta ya te avisaremos.
Muchas gracias
Екипът по жалби работи по въпроса. Има голям шанс да намерят решението.
The Complaint Team is working on it. There is a good chance they will find the solution.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.