преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gate 777 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, играх в казино gate777, отнесоха се много любезно с мен, всичко беше перфектно, докато не поисках теглене на пари в размер на 70 000 аржентински песо, поисках ръчно теглене на моята skrill сметка и от един момент до друг ми блокираха акаунт поради проблеми със сигурността, потвърдих акаунта си перфектно и те приеха всичко и имам екранни снимки на чата с поддръжка, където ми казаха, че парите ще бъдат отразени в акаунта ми след 24 часа Не разбирам какво се случи
Hello, I played at gate777 casino, they treated me very kindly, everything was perfect until I requested a withdrawal of money in the amount of 70,000 Argentine pesos, I requested a manual withdrawal to my skrill account and from one moment to another they blocked my account due to problems Of security, I verified my account perfectly, and they accepted everything, and I have screenshots of the chat with support where they told me that the money would be reflected in my account in 24 hours I do not understand what happened
Hola yo jugue en casino gate777, me trataron muy amablemente, iba todo perfecto hasta solicite un retiro de dinero por un monto de 70000 pesos argentinos, solicite el retiro manual a mi cuenta de skrill y de un momento para otro me bloquearon la cuenta por problemas de seguridad, yo verifique mi cuenta perfectamente, y me aceptaron todo, y tengo capturas de la charla con soporte donde me decian que el dinero iba a estar reflejado en 24 hs en mi cuenta no entiendo que paso
Моля, имам нужда от помощ, тъй като те блокираха акаунта ми с пари в него
Please I need help since they blocked my account with money in it
Por favor necesito ayuda ya que me bloquearon la cuenta con dinero en la misma
Здравейте съжалявам, че го прочетох. Първо колко отдавна беше, когато прекъснаха контакта си?
Самото казино има добра репутация. Нов ли си с тях или си играл там известно време?
Hi sorry to read that. First of all how Long ago was it when they broke contact?
The casino itself has a good reputation. Are you new with them or played there for some time?
Здравей, frankey, нов съм, вече се свързаха с мен и се надявам да разреша проблема, може би ще побързам да публикувам, винаги бяха много любезни с мен, което не мога да отрека, но това отношение ми се стори подозрително.
Hello frankey, I am new, they have already contacted me and I hope to solve the problem, maybe I will hurry to publish, they were always very kind to me that I cannot deny but this attitude seemed suspicious.
Hola frankey, soy nuevo ya se pusieron en contacto conmigo y espero solucionar el incoveniente quizas me apresure en publicar siempre fueron muy amables conmigo eso no lo puedo negar pero me parecio sospechoso esta actitud
Здравей Cgrchedman, добре, че се върнаха при теб! Все пак какво е тяхното изявление относно проблема със сигурността, който споменахте, моля?
Кажете ни как се справяте с тегленето.
Hello Cgrchedman, it's good they came back to you! Still what's their statement about security problem you mentioned, please?
Let us know how are you faring with withdrawal.
Доколкото казиното комуникира с вас, е добре дори когато акаунтът е блокиран засега. Надявам се скоро да се реши 👍
As far as the casino communicates with you, it's fine even when the account is blocked for now. I hope it's gonna get resolved soon 👍
Е, аз все още чакам и ме карат да чакам, всичко беше уговорено така, че да ми платят в skrill сметката, сега ми искат банково извлечение, когато бях много ясен, че искам да бъда депозиран в skrill, проверете всичко, дори и с копие от адреса направено от полицията, не знам какво да очаквам и не разбирам защо толкова бюрокрация, не съм нарушил нито един закон или наредба и не мисля, че ще го направят плати ми и не го разбирам, акаунтът ми все още е блокиран след получаване на имейл, потвърждаващ потвърждението ми
Well, I'm still waiting and they keep me waiting, everything was agreed to so that they pay me to my skrill account, now they ask me for a bank statement when I was very clear that I wanted to be deposited in skrill, verify everything, even with a copy of the address made by the police, I don't know what to expect and I don't understand why so much bureaucracy, I didn't break any law or regulation and I don't think they will pay me, and I don't understand it, my account is still blocked after receiving an email confirming my verification
Bueno aun sigo esperando y me hacen seguir esperando eataba todo acordado para que me paguen a mi cuenta skrill ahora me piden un extracto bancario cuando fui muy claro en que queria que me depositen en skrill verifique todo incluso con una copia de domicilio echa por policia, nose que esperar y no entiendo porque tanta burocracia, no infrigi ninguna ley ni norma y no creo que me vayan a pagar, y no lo entiendo mi cuenta sigue bloqueda despues de haber recibido mail que confirma mi verificacion
Здравейте отново Франки, вижте, все още чакам и не ми дават решение, вече представям цялата документация, която поискаха и проверих акаунта си 2 пъти дори представих удостоверение за адрес, направено от полицията и въпреки това не връщат спечелените пари, всичко беше договорено така, че ще ми платят ръчно за skrill и чакам от 4 дни, все още имам блокирана сметка, а също и днес ми изпратиха имейл с молба за банка изявление да продължат да правят време, вече не разбирам какво искат
Hello frankey again, look, I'm still waiting, and they do not give me a solution, I already present all the documentation they requested and I verified my account 2 times I even presented a certificate of address made by the police and even so they do not refund the money earned, it was all agreed so that They will pay me for skrill manually and I have been waiting for 4 days, I still have the account blocked, and also today they sent me an email asking me for a bank statement to continue doing time, I no longer understand what they want
Hola frankey nuevamente, mire sigo esperando, y no me dan solucion ya presente toda la documentacion que solicitaron y verifique mi cuenta 2 veces incluso presente un certicado de domicilio echo por policia y aun asi no me reintegran el dinero ganado, estaba todo acordado para que me pagaran por skrill manualmente y ya llevo 4 dias esperando sigo con la cuenta bloqueada, y ademas hoy me mandaron un mail pidiendome extracto bancario para seguir haciendo tiempo, ya no entiendo que quieren
Здравейте съжалявам, че го прочетох. Първо колко отдавна беше, когато прекъснаха контакта си?
Самото казино има добра репутация. Нов ли си с тях или си играл там известно време?
Hi sorry to read that. First of all how Long ago was it when they broke contact?
The casino itself has a good reputation. Are you new with them or played there for some time?
Е, аз все още чакам и ме карат да чакам, всичко беше уговорено така, че да ми платят в skrill сметката, сега ми искат банково извлечение, когато бях много ясен, че искам да бъда депозиран в skrill, проверете всичко, дори и с копие на адреса направено от полицията, не разбирам какво да очаквам и не разбирам защо толкова бюрокрация, не съм нарушил нито един закон или наредба и не мисля, че ще ми платят, и Не разбирам, че акаунтът ми все още е блокиран след получаване на имейл, потвърждаващ потвърждението ми.
Well, I'm still waiting and they keep me waiting, everything was agreed to so that they pay me to my skrill account, now they ask me for a bank statement when I was very clear that I wanted to be deposited in skrill, verify everything, even with a copy of the address made by the police, I do not understand what to expect and I do not understand why so much bureaucracy, I did not break any law or regulation and I do not think they will pay me, and I do not understand my account is still blocked after receiving an email confirming my verification.
Bueno aun sigo esperando y me hacen seguir esperando eataba todo acordado para que me paguen a mi cuenta skrill ahora me piden un extracto bancario cuando fui muy claro en que queria que me depositen en skrill verifique todo incluso con una copia de domicilio echa por policia, nose que esperar y no entiendo porque tanta burocracia, no infrigi ninguna ley ni norma y no creo que me vayan a pagar, y no lo entiendo mi cuenta sigue bloqueda despues de haber recibido mail que confirma mi verificacion.
Все още се свързват с вас. Това е добре. Понякога казината в Европа искат допълнителна проверка, особено ако играете в казиното за първи път и методите за депозит и теглене са различни.
Например, ако направя депозит с Paysafe и по-късно се срина в банковата си сметка, тъй като те не могат да теглят пари в Paysafe, те все още ме искат екранна снимка на депозита, който съм им направил. За да се уверя, че наистина аз съм го направил. Те не правят това, за да ме дразнят или защото им е скучно. Те трябва по закон.
Европейският съюз и особено германските банки и регулаторни органи са много подозрителни и параноични по отношение на услугите за онлайн плащания като Skrill и други след скандала "Wirecard".
Единствената причина да те забранят, за която се сещам, е, че това е временна забрана, докато това не бъде решено. Играли ли сте в други казина, които принадлежат към същата група? Или можете да се регистрирате в някое от сестринските казина? Има около 30 според мен. Управлява се от групата „Imperium Network Solutions".
They still contacting you. That's good. Sometimes casinos in Europe ask for extra verification especially if you play the casino for the first time and the deposit and cash out methods are different.
For example if I do a deposit using Paysafe and later crashing out in my bank account as they can't cashout into Paysafe, they still ask me for a screenshot of the deposit I made to them. To make sure it was really me who made it. They don't do that to annoy me or because they are bored. They have to by law.
The EU and especially German banks and regulators are very suspicious and paranoid about online payment service like Skrill and others since the "Wirecard' scandal.
The only reason they banned you I can think of is that it's a temporary ban until this is solved. Did you play on any other casinos that belong to the same group? Or can you sign up to any of the sister casinos? There are about 30 I think . Run by ' Imperium Network Solutions' group
Мисля, че просто трябва да бъдете малко по-търпеливи 🙂
Нещо подобно понякога може да отнеме време, но обикновено Gate 777 е реномирано казино, което определено ще ви изплати печалбите 🙂
I think you should just be a little more patient 🙂
Something like this can sometimes take time, but usually Gate 777 is a reputable casino which will definitely pay you your winnings 🙂
Ich denke du solltest einfach etwas geduldiger sein 🙂
Sowas kann manchmal Zeit in Anspruch nehmen aber in der Regel ist Gate 777 ein seriöses casino welches dir deine gewinne bestimmt auszahlen wird 🙂
Здравейте, пак се притеснявам, някой знае ли до кой компетентен орган може да се докладва gate777?
Hi, I'm bothering again, does anyone know to which competent authority gate777 can be reported?
Hola vuelvo a molestar, alguien sabe a que autoridad competente se puede denunciar a gate777 ?
Здравейте, не, все още не съм получил нищо 7 дни чакане
Hello, no I have not received anything yet 7 days waiting
Hola, no aun no he recibido nada 7 dias esperando
Здравейте, свързват ли се с вас по някакъв начин, моля?
Виждам, че оплакването е в ход, така че съм сигурен, че ако има начин за вас, нашият екип ще го намери.
Hello, are they in touch with you in any way, please?
I can see that complaint is in progress, so I am sure if there is a way for you, our team will find it.
Преди 2 дни, тъй като беше през уикенда, че не се свързаха с мен, чакам и днес ще се опитам да общувам с поддръжка на живо, за да видя какво ми казват
2 days ago because it was the weekend that they did not contact me, I am waiting and today I am going to try to communicate with live support to see what they tell me
Hace 2 dias porque era fin de semana que no se contactaron conmigo, estoy a la espera y hoy me voy a intentar comunicar con soporte en vivo a ver que me dicen
Преди 2 дни, тъй като беше през уикенда, че не се свързаха с мен, чакам и днес ще се опитам да общувам с поддръжка на живо, за да видя какво ми казват
2 days ago because it was the weekend that they did not contact me, I am waiting and today I am going to try to communicate with live support to see what they tell me
Hace 2 dias porque era fin de semana que no se contactaron conmigo, estoy a la espera y hoy me voy a intentar comunicar con soporte en vivo a ver que me dicen
Добре, само едно любезно напомняне - printscreen всичко обсъдено в чата на живо (сигурен съм, че знаете).
Ok, just a kind reminder - printscreen everything discussed though the live chat (I'm sure you know).
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.