НачалоФорумКазинаGate 777 Casino - обща дискусия

Gate 777 Casino - обща дискусия

 от Radka
|
37 762 преглеждания 113 отговора |
|
1 2...6
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gate 777 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Здравейте, играх в казино gate777, отнесоха се много любезно с мен, всичко беше перфектно, докато не поисках теглене на пари в размер на 70 000 аржентински песо, поисках ръчно теглене на моята skrill сметка и от един момент до друг ми блокираха акаунт поради проблеми със сигурността, потвърдих акаунта си перфектно и те приеха всичко и имам екранни снимки на чата с поддръжка, където ми казаха, че парите ще бъдат отразени в акаунта ми след 24 часа Не разбирам какво се случи

Автоматичен превод:

Моля, имам нужда от помощ, тъй като те блокираха акаунта ми с пари в него

Автоматичен превод:
Ggrchedman

Здравейте съжалявам, че го прочетох. Първо колко отдавна беше, когато прекъснаха контакта си?

Самото казино има добра репутация. Нов ли си с тях или си играл там известно време?


Автоматичен превод:

Здравей, frankey, нов съм, вече се свързаха с мен и се надявам да разреша проблема, може би ще побързам да публикувам, винаги бяха много любезни с мен, което не мога да отрека, но това отношение ми се стори подозрително.

Автоматичен превод:
Ggrchedman

Здравей Cgrchedman, добре, че се върнаха при теб! Все пак какво е тяхното изявление относно проблема със сигурността, който споменахте, моля?

Кажете ни как се справяте с тегленето.

Автоматичен превод:
Ggrchedman

Доколкото казиното комуникира с вас, е добре дори когато акаунтът е блокиран засега. Надявам се скоро да се реши 👍

Автоматичен превод:

Е, аз все още чакам и ме карат да чакам, всичко беше уговорено така, че да ми платят в skrill сметката, сега ми искат банково извлечение, когато бях много ясен, че искам да бъда депозиран в skrill, проверете всичко, дори и с копие от адреса направено от полицията, не знам какво да очаквам и не разбирам защо толкова бюрокрация, не съм нарушил нито един закон или наредба и не мисля, че ще го направят плати ми и не го разбирам, акаунтът ми все още е блокиран след получаване на имейл, потвърждаващ потвърждението ми

Автоматичен превод:
Frankey

Здравейте отново Франки, вижте, все още чакам и не ми дават решение, вече представям цялата документация, която поискаха и проверих акаунта си 2 пъти дори представих удостоверение за адрес, направено от полицията и въпреки това не връщат спечелените пари, всичко беше договорено така, че ще ми платят ръчно за skrill и чакам от 4 дни, все още имам блокирана сметка, а също и днес ми изпратиха имейл с молба за банка изявление да продължат да правят време, вече не разбирам какво искат

Автоматичен превод:

Здравейте съжалявам, че го прочетох. Първо колко отдавна беше, когато прекъснаха контакта си?

Самото казино има добра репутация. Нов ли си с тях или си играл там известно време?


Автоматичен превод:

Е, аз все още чакам и ме карат да чакам, всичко беше уговорено така, че да ми платят в skrill сметката, сега ми искат банково извлечение, когато бях много ясен, че искам да бъда депозиран в skrill, проверете всичко, дори и с копие на адреса направено от полицията, не разбирам какво да очаквам и не разбирам защо толкова бюрокрация, не съм нарушил нито един закон или наредба и не мисля, че ще ми платят, и Не разбирам, че акаунтът ми все още е блокиран след получаване на имейл, потвърждаващ потвърждението ми.

Автоматичен превод:

Все още се свързват с вас. Това е добре. Понякога казината в Европа искат допълнителна проверка, особено ако играете в казиното за първи път и методите за депозит и теглене са различни.

Например, ако направя депозит с Paysafe и по-късно се срина в банковата си сметка, тъй като те не могат да теглят пари в Paysafe, те все още ме искат екранна снимка на депозита, който съм им направил. За да се уверя, че наистина аз съм го направил. Те не правят това, за да ме дразнят или защото им е скучно. Те трябва по закон.

Европейският съюз и особено германските банки и регулаторни органи са много подозрителни и параноични по отношение на услугите за онлайн плащания като Skrill и други след скандала "Wirecard".

Единствената причина да те забранят, за която се сещам, е, че това е временна забрана, докато това не бъде решено. Играли ли сте в други казина, които принадлежат към същата група? Или можете да се регистрирате в някое от сестринските казина? Има около 30 според мен. Управлява се от групата „Imperium Network Solutions".

Автоматичен превод:
Ggrchedman

Мисля, че просто трябва да бъдете малко по-търпеливи 🙂

Нещо подобно понякога може да отнеме време, но обикновено Gate 777 е реномирано казино, което определено ще ви изплати печалбите 🙂

Автоматичен превод:
Ggrchedman

Така че не се притеснявайте 🙂 ✌🏼✌🏾

Автоматичен превод:

Здравейте, пак се притеснявам, някой знае ли до кой компетентен орган може да се докладва gate777?

Автоматичен превод:
Ggrchedman

Здравейте, тъй като казиното е лицензирано в Малта, бих препоръчал MGA .

Все още не сте получили нищо, нали?

Автоматичен превод:
Radka

Здравейте, не, все още не съм получил нищо 7 дни чакане

Автоматичен превод:
Ggrchedman

Здравейте, свързват ли се с вас по някакъв начин, моля?

Виждам, че оплакването е в ход, така че съм сигурен, че ако има начин за вас, нашият екип ще го намери.


Автоматичен превод:
Radka

Преди 2 дни, тъй като беше през уикенда, че не се свързаха с мен, чакам и днес ще се опитам да общувам с поддръжка на живо, за да видя какво ми казват

Автоматичен превод:

Преди 2 дни, тъй като беше през уикенда, че не се свързаха с мен, чакам и днес ще се опитам да общувам с поддръжка на живо, за да видя какво ми казват

Автоматичен превод:

Добре, само едно любезно напомняне - printscreen всичко обсъдено в чата на живо (сигурен съм, че знаете).

Автоматичен превод:

Здравейте, благодаря ви за опита ви с това казино. Предполагам, че вече не играеш тук, нали?

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини