ФорумКазинаFrumzi Casino - обща дискусия

Frumzi Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 8 месеца от Romi
|
9440 преглеждания 115 отговора |
|
1...5 6
Добавете пост
Nikosss
преди 1 месец

На 27 септември получих имейл, че плащането е извършено и трябва да изчакам до 3 работни дни, преди да бъде кредитирано по сметката.

Парите дойдоха около 2 часа след получаване на имейла ☺️

Автоматичен превод:
Luzzz890
преди 1 месец

Благодаря ви много 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам теглене от 400 евро от 16 септември и теглене от 400 евро от 23 септември и все още не съм получил парите

Автоматичен превод:
преди 1 месец

добър вечер

Направих две заявки за теглене, една на 19.09.2024 г. и една на 21.09.2024 г. и нито една от тях все още не е обработена. Свързаха се с мен няколко пъти и ми казаха, че заявката е отишла във финансовия отдел.

Някой правил ли е успешно теглене?

благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хм, бих казал, че не казваш много. Казиното каза ли ви също защо има забавяне?

Въпреки това, ако прегледате другите публикации и последните, ще видите, че някои други играчи са го имали и в крайна сметка са им платили. Така че изглежда ще трябва да бъдете малко по-търпеливи. Даваме на казината 14 дни да оправят всичко и ако не могат да ви изпратят парите, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Мислите ли, че можете да се справите и да изчакате още малко?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Ще изчакам да изтекат 14 дни, благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Решено ☺️ Имам парите. Моят акаунт все още е затворен, но няма да разбера защо ☺️... И аз се радвам 🤣

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добри новини, така че 50 на 50. 😀

Фактът, че сте получили парите, със сигурност е похвален, а фактът, че не знаете защо акаунтът ви е закрит, не е толкова голям. Но за съжаление, казината също имат опцията да не посочват причина, преди да ви изпратят парите.

Виждам, че вероятно няма значение дали акаунтът ви е затворен тук, така че успех другаде. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам теглене от 400 евро от 16 септември и теглене от 400 евро от 23 септември и все още не съм получил парите

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, можете да прочетете отговора ми за другия играч, който е в същата ситуация като вас. Очевидно казиното има известно забавяне, но изглежда, че плащат на играча.

Играхте ли с някакъв бонус тук? Трябваше ли да проверявате?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Не ми е поискана никаква идентификация и не съм играл с никакъв бонус.

Ще изчакам да изтекат 14-те дни и ако плащанията не са направени, ще се свържа с вас.

много ви благодаря

Автоматичен превод:
Nikosss
преди 1 месец

Разбирам, че публикацията, на която отговаряте, не е за вас, а за другия играч, но това е добре.

Така че ще изчакам да видя дали ще се промени нещо. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Тегля от поне седмица и парите ми все още идват

Автоматичен превод:
vlatakisgiannis07
преди 1 седмица

Е, според други играчи от същата страна, почти изглежда това казино е по-бавно с тегления. Чувствайте се свободни да го разглеждате, защото поне някои от тях потвърдиха успешно теглене в крайна сметка. Надявам се, че това ви носи известна утеха. Може би са ви казали какво причинява забавянето?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не ми е поискана никаква идентификация и не съм играл с никакъв бонус.

Ще изчакам да изтекат 14-те дни и ако плащанията не са направени, ще се свържа с вас.

много ви благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравей

За съжаление, друг играч се притеснява от оттеглянето си, така че се надявах, че можете да споделите мислите си за това как върви вашето.

Получихте ли парите? Искрено се надявам да имате. Моля, свържете се с нас с подробности.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Да, казаха, че има обем на изтегляния

Автоматичен превод:
vlatakisgiannis07
преди 1 седмица

И аз вярвам, че това е целта.

Това всъщност е най-разпространеният проблем, който гостите извън казиното не могат да разрешат. Очаквам да си в списъка на опашката. Казвали ли са ви нещо за това?

Е, както посочихме, други играчи също претърпяха забавени изплащания - по същата причина, така че може би казиното все още не е наваксало с текущите искания. Опитайте се да се задържите! Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Това е най-лошото казино, което някога съм играл, тегля от 10 дни и все още нищо не се случва...поддръжката, с която говоря, казва да бъдете търпеливи и нищо не се случва..не играйте в това казино, ако искате да се оттеглят, те никога няма да ви позволят да го направите 👎

Автоматичен превод:
vlatakisgiannis07
преди 6 дни

Хей, ако след 14 дни няма актуализация, опитайте да подадете жалба тук и нашият екип ще се заеме с нея.

какво ще кажеш Бихте ли го направили?

Ще публикувам връзката, където можете да направите това тук , за всеки случай.

Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
1...5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини