НачалоФорумКазинаFrumzi Casino - обща дискусия

Frumzi Casino - обща дискусия (страница 6)

 от Romi
|
24 392 преглеждания 242 отговора |
|
1...5 6 7...13
Nikosss

На 27 септември получих имейл, че плащането е извършено и трябва да изчакам до 3 работни дни, преди да бъде кредитирано по сметката.

Парите дойдоха около 2 часа след получаване на имейла ☺️

Автоматичен превод:
Luzzz890

Благодаря ви много 🙂

Автоматичен превод:

Имам теглене от 400 евро от 16 септември и теглене от 400 евро от 23 септември и все още не съм получил парите

Автоматичен превод:

добър вечер

Направих две заявки за теглене, една на 19.09.2024 г. и една на 21.09.2024 г. и нито една от тях все още не е обработена. Свързаха се с мен няколко пъти и ми казаха, че заявката е отишла във финансовия отдел.

Някой правил ли е успешно теглене?

благодаря

Автоматичен превод:

Хм, бих казал, че не казваш много. Казиното каза ли ви също защо има забавяне?

Въпреки това, ако прегледате другите публикации и последните, ще видите, че някои други играчи са го имали и в крайна сметка са им платили. Така че изглежда ще трябва да бъдете малко по-търпеливи. Даваме на казината 14 дни да оправят всичко и ако не могат да ви изпратят парите, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Мислите ли, че можете да се справите и да изчакате още малко?

Автоматичен превод:
Jaro

Ще изчакам да изтекат 14 дни, благодаря

Автоматичен превод:

Решено ☺️ Имам парите. Моят акаунт все още е затворен, но няма да разбера защо ☺️... И аз се радвам 🤣

Автоматичен превод:

Добри новини, така че 50 на 50. 😀

Фактът, че сте получили парите, със сигурност е похвален, а фактът, че не знаете защо акаунтът ви е закрит, не е толкова голям. Но за съжаление, казината също имат опцията да не посочват причина, преди да ви изпратят парите.

Виждам, че вероятно няма значение дали акаунтът ви е затворен тук, така че успех другаде. 🙂

Автоматичен превод:

Имам теглене от 400 евро от 16 септември и теглене от 400 евро от 23 септември и все още не съм получил парите

Автоматичен превод:

Здравейте, можете да прочетете отговора ми за другия играч, който е в същата ситуация като вас. Очевидно казиното има известно забавяне, но изглежда, че плащат на играча.

Играхте ли с някакъв бонус тук? Трябваше ли да проверявате?

Автоматичен превод:
Jaro

Не ми е поискана никаква идентификация и не съм играл с никакъв бонус.

Ще изчакам да изтекат 14-те дни и ако плащанията не са направени, ще се свържа с вас.

много ви благодаря

Автоматичен превод:
Nikosss

Разбирам, че публикацията, на която отговаряте, не е за вас, а за другия играч, но това е добре.

Така че ще изчакам да видя дали ще се промени нещо. 🙂

Автоматичен превод:

Тегля от поне седмица и парите ми все още идват

Автоматичен превод:
vlatakisgiannis07

Е, според други играчи от същата страна, почти изглежда това казино е по-бавно с тегления. Чувствайте се свободни да го разглеждате, защото поне някои от тях потвърдиха успешно теглене в крайна сметка. Надявам се, че това ви носи известна утеха. Може би са ви казали какво причинява забавянето?


Автоматичен превод:

Не ми е поискана никаква идентификация и не съм играл с никакъв бонус.

Ще изчакам да изтекат 14-те дни и ако плащанията не са направени, ще се свържа с вас.

много ви благодаря

Автоматичен превод:

здравей

За съжаление, друг играч се притеснява от оттеглянето си, така че се надявах, че можете да споделите мислите си за това как върви вашето.

Получихте ли парите? Искрено се надявам да имате. Моля, свържете се с нас с подробности.

Автоматичен превод:
Radka

Да, казаха, че има обем на изтегляния

Автоматичен превод:
vlatakisgiannis07

И аз вярвам, че това е целта.

Това всъщност е най-разпространеният проблем, който гостите извън казиното не могат да разрешат. Очаквам да си в списъка на опашката. Казвали ли са ви нещо за това?

Е, както посочихме, други играчи също претърпяха забавени изплащания - по същата причина, така че може би казиното все още не е наваксало с текущите искания. Опитайте се да се задържите! Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:

Това е най-лошото казино, което някога съм играл, тегля от 10 дни и все още нищо не се случва...поддръжката, с която говоря, казва да бъдете търпеливи и нищо не се случва..не играйте в това казино, ако искате да се оттеглят, те никога няма да ви позволят да го направите 👎

Автоматичен превод:
vlatakisgiannis07

Хей, ако след 14 дни няма актуализация, опитайте да подадете жалба тук и нашият екип ще се заеме с нея.

какво ще кажеш Бихте ли го направили?

Ще публикувам връзката, където можете да направите това тук , за всеки случай.

Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:

Някой осребрил ли е своите тегления? Колко време отне?

Автоматичен превод:
beruco-26

Здравейте, най-доброто нещо, което можете да направите, е да прегледате тази тема и да видите с какво трябва да се справят играчите. Тук ще намерите много информация и със сигурност тази, на която търсите отговор.

Опитайте и ако имате още въпроси, ще се радвам да отговоря, ако знам този.

Автоматичен превод:

Добър вечер Направих теглене на frumzi… изглежда, че е късно. Винаги ми казват едни и същи неща… че плащането ще пристигне, че ще трябва да изчакам малко… Уморен съм… Искам да пусна рекламация

Автоматичен превод:
chiaralagana450

здрасти

Бихте ли ни казали кога точно сте поискали тегленето и дали е необходимо да преминете през процеса на проверка, моля?

Даваме на казината 14 пълни дни, преди нашият екип за оплаквания да може да се намеси, знаете.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...13
Отидете на страницаот 13 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини