НачалоФорумКазинаFrumzi Casino - обща дискусия

Frumzi Casino - обща дискусия (страница 7)

 от Romi
|
18 597 преглеждания 229 отговора |
|
1...6 7 8...12

здравей


Вече почти месец чакам изплащането си. Изплатил съм 500 евро 3 пъти. Едно изплащане пристигна преди 2 дни. Обаче, както казах, чакам си парите от 4 седмици. Поддръжката на клиенти винаги само се извинява и моли за още търпение. Също така е смешно, че няколко пъти ми казаха, че може да отнеме до 3 дни, докато изплащането бъде одобрено. Не е необходима проверка в казиното. Приложени екранни снимки

Надявам се да получа помощ тук.


filefilefile

Автоматичен превод:
Maxikingh

Здравейте, съжалявам да чуя, че сте чакали толкова дълго, това вероятно не е най-доброто изживяване.

Както и да е, гледах жалбата ви , където написахте: „Фрумзи реагира незабавно и отписа всяко теглене. Случаят е приключен сега", означава ли това, че сте получили парите сега?

Автоматичен превод:
Maxikingh

сериозно биткойни?


Някога си мислите, че може да сте избрали най-отнемащия време начин да получите парите си, тъй като всъщност не е „биткойн казино"... не е BC например (и дори там отнема седмица).

Автоматичен превод:

здравей Играя в това казино от няколко месеца и започнах да имам проблеми с доставчик, наречен 3 oaks. Проведоха турнири и когато приключиха, никога не им взех наградите. Загубих парите, защото по това време не правех никакви скрийншоти или нищо и губех суми от 200, 160, 1500 и някои повече. Автоматично, когато турнирът приключи, когато влязох в играта, той ми каза позицията му и печалбите му са x. Натиснах приемам и той автоматично ме изпрати извън страницата и вече не ми позволи да вляза в играта. Факт е, че от този момент нататък започнах да снимам всичко, за да имам доказателства и в последния турнир спечелих 10 хиляди, защото взех 1-во място. Е, това беше преди повече от месец. Всеки ден го твърдя и не ми отговарят. И те не ми дължат това, те ми дължат повече, защото игрите никога не са ми плащали. Но сега имам доказателства за всичко. какво да правя

Автоматичен превод:
alfonsomartinsegu

3 oaks.com ли е? Току-що погледнах техния лиценз дали това е правилният уебсайт и е лицензиран в Обединеното кралство.

Така че имате малко защита. Ако имате всички доказателства, върнете се в казиното и представете доказателствата, също така е препоръчително да прочетете законите на ukgl, за да ви помогне с вашия случай. Ако не получите решение, те трябва да ви предоставят с писмо с окончателно решение след изчерпване на всички налични възможности чрез тяхната процедура за жалби на клиенти. Ако не може да бъде постигнато решение, поискайте искане по GDPR за всички транзакции и акаунт в играта, за да можете x ref . Също поискайте референтен код, за да можете да заведете дело срещу тях. С ADR.

Подайте жалба с ADR

След като това е направено, все още няма решение, докладвайте на UKGL

Но имайте предвид, че властите на ukgl не могат да налагат на играчите в казината да възстановяват сумата. Те са там само за да се уверят, че го спазват.

Автоматичен превод:

здравей Играя в това казино от няколко месеца и започнах да имам проблеми с доставчик, наречен 3 oaks. Проведоха турнири и когато приключиха, никога не им взех наградите. Загубих парите, защото по това време не правех никакви скрийншоти или нищо и губех суми от 200, 160, 1500 и някои повече. Автоматично, когато турнирът приключи, когато влязох в играта, той ми каза позицията му и печалбите му са x. Натиснах приемам и той автоматично ме изпрати извън страницата и вече не ми позволи да вляза в играта. Факт е, че от този момент нататък започнах да снимам всичко, за да имам доказателства и в последния турнир спечелих 10 хиляди, защото взех 1-во място. Е, това беше преди повече от месец. Всеки ден го твърдя и не ми отговарят. И те не ми дължат това, те ми дължат повече, защото игрите никога не са ми плащали. Но сега имам доказателства за всичко. какво да правя

Автоматичен превод:

Наистина съжалявам, че преминавате през това преживяване. Наистина звучи ужасно.

Това, което можете да направите обаче, е да подадете жалба тук и нашият екип ще се опита да се свърже с казиното и да проучи всичко. Надяваме се, че ще успеем да направим нещо по отношение на проблема, защото той със сигурност трябва да бъде решен.

Моля, следвайте тази връзка , където можете да го направите, и ние със сигурност ще следим този случай.

Автоматичен превод:
Missdaisy

много ти благодаря

Автоматичен превод:
chiaralagana450

Здравей, получи ли си парите тогава? Чакам от 20 дни, виждам, че пишеш от Италия, затова питам. много ви благодаря

Автоматичен превод:
mihaj14

Играчът вече не се отписваше, което е жалко. Проверих дали има оплакване, но не беше така. Видях, че при вас топката е в полето на казиното, което трябва да даде актуална информация за ситуацията. Чудя се дали ще го направят и следователно дали цялата работа в крайна сметка ще бъде решена.

Автоматичен превод:

frumzi casino обработва бавно тегления и отговорите винаги са едни и същи. БЪДЕТЕ ТЪРПЕНИЕ .....СПЕЧЕЛИХ ДОСТА ГОЛЯМА СУМА И ЗАЯВКАТА ЗА ТЕГЛЕНЕ Е ДО 500 ЕВРО ВСЕКИ ПЪТ, НО ЗА СЪЖАЛЕНИЕ НЕ ОТГОВОРИХА НА 3-ДНЕВНИЯ СРОК .....Притеснявам се дали ще си получа ПАРИ

Автоматичен превод:
ARTOULIN

здравей

Предполагам, че трябва да е разочароващо, особено ако сте имали такъв късмет. Кратка проверка на тази тема разкри, че понякога други играчи са се сблъсквали със същото преживяване, така че предвид обстоятелствата би било добре да се успокоите и да бъдете търпеливи. Иска ми се да имам нещо друго за вас, но отзивите на потребителите потвърждават това, което вече казахте – това казино е бавно.

От друга страна, доколкото разбрах, в крайна сметка се плаща. Надявам се да ви донесе малко утеха.

Опитайте се да не се тревожите още; Бих казал, че е твърде рано за това.

Теглили ли сте някога от това казино? Това, разбира се, означава нещастен първи опит.



Автоматичен превод:
Radka

БЛАГОДАРЯ ЩЕ ТРЯБВА ДА ПОЧАКАМ НЯМАМ МНОГО ВАРИАНТИ....

Автоматичен превод:
ARTOULIN

Знам, че трябва да е трудно; почакай, моля те. Не забравяйте да ни актуализирате редовно. Ако казиното не успее да разреши проблема, нашите колеги ще се опитат да се включат. Просто първо трябва да дадем известно време на казиното, за да можем да се изправим срещу тях след това.


Автоматичен превод:
Radka

ОК БЛАГОДАРЯ

Автоматичен превод:

В ПРЕДИШНА КОМУНИКАЦИЯ МИ КАЗАХТЕ ДА ДАМ МАЛКО ВРЕМЕ НА ФРУМЗИ, Т.Е.? file

АКО Е МИНАЛА 1 СЕДМИЦА ЗА ПЪРВИТЕ 500 ЕВРО, КОЛКО ВРЕМЕ ЩЕ ОТНЕМЕ ЗА ОБЩО 14770 ЕВРО. МОГА ДА ИМАМ САМО 3 ЗАЯВКИ ЗА ТЕГЛЕНЕ

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
ARTOULIN

Здравейте, това е добър въпрос.

Когато жалбата е на масата, на всяко казино се дават 14 пълни дни за изплащане на тегленето. Да, това е много щедро за казината, но това е процесът.

Истината обаче е, че такива срокове са много по-сложни, когато общата сума се раздели на няколко по-ниски суми. Всяко казино трябва да посочи максималните лимити за теглене в своите условия, така че следващото нещо, което проверяваме, е дали казиното спазва тези лимити. По принцип казиното казва, че месечният лимит е $7000, а седмичният лимит е $500, така че трябва да очаквате повече или по-малко 3 месеца.

Какво ще кажете да проверите текущите лимити, споменати в правилата и условията на казиното?

Важно е да сте запознати с тези ограничения, защото по-късно може да разберете дали казиното спазва сумите.

Кажете ми колко можете да теглите месечно и седмично според правилата, моля.


Автоматичен превод:
Radka

Казаха ми 7000 месечни и три чакащи заявки за теглене, докато първата бъде обработена и след като бъде направено първото плащане, го повтаряте, като винаги имате 3 чакащи тегления. Начинът, по който го управляват обаче, не виждам да се обработват 7000 € на месец.

Автоматичен превод:

ДОБРО УТРО!!

ВЯРВАТЕ ЛИ ОТ ВАШИЯ ОПИТ, ЧЕ И СЪС ЗАКЪСНЕНИЕ ЩЕ ПОЛУЧА ПАРИТЕ СИ...

ПРОДЪЛЖАВАТ МЕ МОЛИТЕ ДА БЪДА ТЪРПЕНИЕ....

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Казаха ми 7000 месечни и три чакащи заявки за теглене, докато първата бъде обработена и след като бъде направено първото плащане, го повтаряте, като винаги имате 3 чакащи тегления. Начинът, по който го управляват обаче, не виждам да се обработват 7000 € на месец.

Автоматичен превод:

Хубаво е да се види, че зачитат собствените си граници, поне теоретично. Не съм сигурен дали вече казах това, но това казино стана доста бавно в плащанията. Така че по мое мнение е нереалистично да се очакват текущи тегления.

Дори в тази конкретна тема играчите се питат един друг дали някой е получил плащане. Което подкрепя молбата за търпение, която получавате от казиното, нали?

Според официални оплаквания, публикувани от играчи, казиното плаща, но е бавно. Така че не очаквайте от тях да се придържат към лимита, моля.


Автоматичен превод:

ДОБРО УТРО!!

ВЯРВАТЕ ЛИ ОТ ВАШИЯ ОПИТ, ЧЕ И СЪС ЗАКЪСНЕНИЕ ЩЕ ПОЛУЧА ПАРИТЕ СИ...

ПРОДЪЛЖАВАТ МЕ МОЛИТЕ ДА БЪДА ТЪРПЕНИЕ....

Автоматичен превод:

Предлагам ви да прегледате оплакванията от други играчи 👈👈; някои вече са решени; играчите са получавали заплати. Останалото е в закъснение.

Вашите печалби са нестабилни, така че ако казиното вече е забавено с по-малко значителни суми, вашите тегления също ще бъдат забавени. Лошо е, но това е сегашното положение.

Автоматичен превод:
1...6 7 8...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини