ФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 6 месеца от Romi
|
13452 преглеждания 176 отговора |
|
1...5 6 7...9
Добавете пост
Janourecek
преди 4 месеца

Здравейте, съжалявам за неудобството, което сте срещнали.

Тъй като това продължава доста дълго време, вероятно бих стигнал до точката да подам жалба при нас, защото виждам, че единствената причина, която сте получили от казиното, защо все още нямате парите, е да бъдете търпелив. Това вероятно нямаше да ми е достатъчно, ако вече бях чакал толкова дълго, колкото теб.

Въпреки това, имате ли вече потвърден акаунт тук или не? Заредихте ли пари с помощта на бонус?

Разбира се, можете да подадете жалбата, която споменахтук, на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравейте, днес пак писах сутринта с онлайн чата и ми писаха да изчакам до края на деня, че работят по отказ от договора. Че ще получа 100% от парите.

Но нищо не се случва. Направих снимки и на страниците на екрана.

Написаха, че не трябва да правя верификация на акаунта. Играх без бонус.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро...вместо това направих теглене на 311fr от 25.04.2024 г....свързвам се с тях всеки ден в онлайн чата и те винаги ми казват, че трябва да изчакате и да бъдете търпеливи...минаха много дни и все още няма новини за ОБРАБОТКА НА ТЕГЛЕНЕ....Сега съм повече от отчаян!...Искам също да отбележа, че вече направих 3 тегления с тази бъркотия, но сега не разбирам защо го правят така...можете ли любезно да ми помогнете...отчаяна съм и вече не знам какво да правя

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, днес пак писах сутринта с онлайн чата и ми писаха да изчакам до края на деня, че работят по отказ от договора. Че ще получа 100% от парите.

Но нищо не се случва. Направих снимки и на страниците на екрана.

Написаха, че не трябва да правя верификация на акаунта. Играх без бонус.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Разбира се, благодаря ви много за отговора.

Какво обаче означава това, че работят за оттегляне от договора, моля? от кой конкретно? Казиното продължава да повтаря едно и също нещо отново и отново, така че бих се замислил сериозно да подам жалба, така че ако се интересувате от предишния ми отговор, публикувах връзка, където можете да подадете такава.

Хубаво е, че имаш скрийншоти и ако ти потрябват, ще ги използваш в жалбата.

Мисля, че това би било най-разумната стъпка, тъй като не можете да продължите напред.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро...вместо това направих теглене на 311fr от 25.04.2024 г....свързвам се с тях всеки ден в онлайн чата и те винаги ми казват, че трябва да изчакате и да бъдете търпеливи...минаха много дни и все още няма новини за ОБРАБОТКА НА ТЕГЛЕНЕ....Сега съм повече от отчаян!...Искам също да отбележа, че вече направих 3 тегления с тази бъркотия, но сега не разбирам защо го правят така...можете ли любезно да ми помогнете...отчаяна съм и вече не знам какво да правя

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей, виждам, че той е в подобна ситуация като играча пред теб и не ти завиждам за това. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето, но все пак виждам, че вече сте подали жалба .

Казиното не ви ли каза защо отнема повече време от обикновено? Би било добре самото казино да коментира тези случаи, защото просто да ви кажа да бъдете търпеливи вероятно не е достатъчно.

Нямате актуализация от петък?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей, виждам, че той е в подобна ситуация като играча пред теб и не ти завиждам за това. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето, но все пак виждам, че вече сте подали жалба .

Казиното не ви ли каза защо отнема повече време от обикновено? Би било добре самото казино да коментира тези случаи, защото просто да ви кажа да бъдете търпеливи вероятно не е достатъчно.

Нямате актуализация от петък?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро... на практика в събота вечерта се свързах с чата за последен път.. и сега те отговарят с просто COPY AND PASTE, казвайки да имам търпение и че тегленето е почти в края на обработката... но нищо не е преместване!... накратко, няма причина за всичко това

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Спечелих 750AUD в Crownplay Casino преди повече от 2 месеца, отидох да изтегля средствата в акаунта си, след което установих, че вече нямам достъп до акаунта си поради изискване за потвърждение, изпратих необходимите документи на предоставения имейл, но оттогава не съм чувал нищо , свързвам се с денонощната поддръжка на клиенти, но те изобщо не помагат

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Какво трябва да направя, това просто измама ли е и трябва да се откажа или да продължа да чакам?

Автоматичен превод:
haydenpace1
преди 4 месеца

В този случай наистина бих препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип. Наистина е много време да чакате проверката и съм сигурен, че нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Моля, следвайте тази връзка винаги, когато решите да подадете жалба, и ни уведомете, ако имате нужда от помощ за това.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро... на практика в събота вечерта се свързах с чата за последен път.. и сега те отговарят с просто COPY AND PASTE, казвайки да имам търпение и че тегленето е почти в края на обработката... но нищо не е преместване!... накратко, няма причина за всичко това

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ще бъде чудесно скоро да видим напредъка им. Въз основа на факта, който открих във вашата жалба, предишните плащания са отнели известно време, но в крайна сметка са успели. За мен звучи така, сякаш казиното има някакво забавяне. Разбира се, използването на отговори за копиране/поставяне не е много приятелско или полезно, но служителите на казиното обикновено използват този подход, когато чакат допълнителни актуализации. 🤷‍♀️

Да се надяваме на най-доброто!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добро утро...мога да потвърдя, че печалбите от 311fr пристигнаха в банковата ми сметка днес...бих казал 11/12 дни, откакто направих тегленето

Автоматичен превод:
Dome9999
преди 4 месеца

Благодаря ви за тази страхотна актуализация. Наистина е добре, че получихте парите, въпреки че отне малко повече време, отколкото бихте искали, нали? Ще останеш ли в това казино сега? Какво смяташ?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Добро утро... да, бих казал, че съм малко разочарован от времето за теглене, иначе наистина харесвам казиното

Автоматичен превод:
Dome9999
преди 4 месеца

Ако искате да споделите своя опит, моля, следвайте тази връзка , където можете да напишете своя отзив за това казино. Наистина може да помогне на другите.😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте всички,

Наскоро се регистрирахте в crownplay и спечелих малко, прегледах коментарите и видях колко бавно може да бъде изплащането, което е малко разочароващо..

Но просто гледам да видя дали много хора от Австралия са се оттеглили?

Ако е така, когато въвеждате банковите си данни

Той иска клирингов номер, това ще бъде ли моят банков суифт код?

И Iban или банков код, това ще бъде ли моят bsb и номер на сметка заедно?

Благодаря предварително

Автоматичен превод:
Jackb
преди 3 месеца

Хей Якб

Клиринговият номер е вашият bsb, а сметката е номерът на вашата сметка, тук максималното теглене е $750...спрях да играя тук, след като получих парите си...но играя религиозно в казино Woo и казино Chan, тъй като те позволяват на австралийците да играят на прагматични слотове ...супер бързи тегления..не влагайте повече от парите си в това място..това е само моето мнение.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Nyra85
преди 3 месеца

Страхотно, не бях сигурен в това, когато попитах банката, те казаха, че обикновено ще върви заедно, толкова се радвам да чуя от някой, който го е направил и проработи...

Просто сте любопитни колко време отне да получите парите си?

И да, няма да влагам нищо друго, докато парите ми не бъдат изчистени минимум

Автоматичен превод:
Jackb
преди 3 месеца

Тегленето ми отне 14 дни, твърде дълго за мен, нямам търпение за това, хаха, надявам се да получите парите си по-рано, отколкото по-късно, но както можете да видите от тази тема, ще се присъедините към нас с това чакане😂

Автоматичен превод:
Nyra85
преди 3 месеца

file съжалявам, че ви притеснявам, но говорех с моята банка и те казаха, че ще ви е необходим swift кодът там за превод в чужбина..?

Но казвате, че къде беше клиринговият номер, използвахте вашия bsb и където пише IBAN или банка, използвахте номера на сметката си? наздраве


Автоматичен превод:
Jackb
преди 3 месеца

Не, нямате нужда от swift код, не знам откъде банката има информация, хаха, но съм правил тегления в множество казина с едно и също оформление за банкови преводи и нито веднъж не въведох swift код.

Просто го въведете, както ви казах, и го изпратете... не проработи ли, когато опитахте?

Автоматичен превод:
1...5 6 7...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини