ФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 8 месеца от Romi
|
18387 преглеждания 180 отговора |
|
1...5 6 7...10
Jaro
преди 6 месеца

Здравейте, днес пак писах сутринта с онлайн чата и ми писаха да изчакам до края на деня, че работят по отказ от договора. Че ще получа 100% от парите.

Но нищо не се случва. Направих снимки и на страниците на екрана.

Написаха, че не трябва да правя верификация на акаунта. Играх без бонус.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро утро...вместо това направих теглене на 311fr от 25.04.2024 г....свързвам се с тях всеки ден в онлайн чата и те винаги ми казват, че трябва да изчакате и да бъдете търпеливи...минаха много дни и все още няма новини за ОБРАБОТКА НА ТЕГЛЕНЕ....Сега съм повече от отчаян!...Искам също да отбележа, че вече направих 3 тегления с тази бъркотия, но сега не разбирам защо го правят така...можете ли любезно да ми помогнете...отчаяна съм и вече не знам какво да правя

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, днес пак писах сутринта с онлайн чата и ми писаха да изчакам до края на деня, че работят по отказ от договора. Че ще получа 100% от парите.

Но нищо не се случва. Направих снимки и на страниците на екрана.

Написаха, че не трябва да правя верификация на акаунта. Играх без бонус.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Разбира се, благодаря ви много за отговора.

Какво обаче означава това, че работят за оттегляне от договора, моля? от кой конкретно? Казиното продължава да повтаря едно и също нещо отново и отново, така че бих се замислил сериозно да подам жалба, така че ако се интересувате от предишния ми отговор, публикувах връзка, където можете да подадете такава.

Хубаво е, че имаш скрийншоти и ако ти потрябват, ще ги използваш в жалбата.

Мисля, че това би било най-разумната стъпка, тъй като не можете да продължите напред.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро утро...вместо това направих теглене на 311fr от 25.04.2024 г....свързвам се с тях всеки ден в онлайн чата и те винаги ми казват, че трябва да изчакате и да бъдете търпеливи...минаха много дни и все още няма новини за ОБРАБОТКА НА ТЕГЛЕНЕ....Сега съм повече от отчаян!...Искам също да отбележа, че вече направих 3 тегления с тази бъркотия, но сега не разбирам защо го правят така...можете ли любезно да ми помогнете...отчаяна съм и вече не знам какво да правя

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей, виждам, че той е в подобна ситуация като играча пред теб и не ти завиждам за това. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето, но все пак виждам, че вече сте подали жалба .

Казиното не ви ли каза защо отнема повече време от обикновено? Би било добре самото казино да коментира тези случаи, защото просто да ви кажа да бъдете търпеливи вероятно не е достатъчно.

Нямате актуализация от петък?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей, виждам, че той е в подобна ситуация като играча пред теб и не ти завиждам за това. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето, но все пак виждам, че вече сте подали жалба .

Казиното не ви ли каза защо отнема повече време от обикновено? Би било добре самото казино да коментира тези случаи, защото просто да ви кажа да бъдете търпеливи вероятно не е достатъчно.

Нямате актуализация от петък?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро утро... на практика в събота вечерта се свързах с чата за последен път.. и сега те отговарят с просто COPY AND PASTE, казвайки да имам търпение и че тегленето е почти в края на обработката... но нищо не е преместване!... накратко, няма причина за всичко това

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Спечелих 750AUD в Crownplay Casino преди повече от 2 месеца, отидох да изтегля средствата в акаунта си, след което установих, че вече нямам достъп до акаунта си поради изискване за потвърждение, изпратих необходимите документи на предоставения имейл, но оттогава не съм чувал нищо , свързвам се с денонощната поддръжка на клиенти, но те изобщо не помагат

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Какво трябва да направя, това просто измама ли е и трябва да се откажа или да продължа да чакам?

Автоматичен превод:
haydenpace1
преди 6 месеца

В този случай наистина бих препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип. Наистина е много време да чакате проверката и съм сигурен, че нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Моля, следвайте тази връзка винаги, когато решите да подадете жалба, и ни уведомете, ако имате нужда от помощ за това.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро утро... на практика в събота вечерта се свързах с чата за последен път.. и сега те отговарят с просто COPY AND PASTE, казвайки да имам търпение и че тегленето е почти в края на обработката... но нищо не е преместване!... накратко, няма причина за всичко това

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ще бъде чудесно скоро да видим напредъка им. Въз основа на факта, който открих във вашата жалба, предишните плащания са отнели известно време, но в крайна сметка са успели. За мен звучи така, сякаш казиното има някакво забавяне. Разбира се, използването на отговори за копиране/поставяне не е много приятелско или полезно, но служителите на казиното обикновено използват този подход, когато чакат допълнителни актуализации. 🤷‍♀️

Да се надяваме на най-доброто!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро утро...мога да потвърдя, че печалбите от 311fr пристигнаха в банковата ми сметка днес...бих казал 11/12 дни, откакто направих тегленето

Автоматичен превод:
Dome9999
преди 6 месеца

Благодаря ви за тази страхотна актуализация. Наистина е добре, че получихте парите, въпреки че отне малко повече време, отколкото бихте искали, нали? Ще останеш ли в това казино сега? Какво смяташ?

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Добро утро... да, бих казал, че съм малко разочарован от времето за теглене, иначе наистина харесвам казиното

Автоматичен превод:
Dome9999
преди 6 месеца

Ако искате да споделите своя опит, моля, следвайте тази връзка , където можете да напишете своя отзив за това казино. Наистина може да помогне на другите.😉

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте всички,

Наскоро се регистрирахте в crownplay и спечелих малко, прегледах коментарите и видях колко бавно може да бъде изплащането, което е малко разочароващо..

Но просто гледам да видя дали много хора от Австралия са се оттеглили?

Ако е така, когато въвеждате банковите си данни

Той иска клирингов номер, това ще бъде ли моят банков суифт код?

И Iban или банков код, това ще бъде ли моят bsb и номер на сметка заедно?

Благодаря предварително

Автоматичен превод:
Jackb
преди 5 месеца

Хей Якб

Клиринговият номер е вашият bsb, а сметката е номерът на вашата сметка, тук максималното теглене е $750...спрях да играя тук, след като получих парите си...но играя религиозно в казино Woo и казино Chan, тъй като те позволяват на австралийците да играят на прагматични слотове ...супер бързи тегления..не влагайте повече от парите си в това място..това е само моето мнение.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Nyra85
преди 5 месеца

Страхотно, не бях сигурен в това, когато попитах банката, те казаха, че обикновено ще върви заедно, толкова се радвам да чуя от някой, който го е направил и проработи...

Просто сте любопитни колко време отне да получите парите си?

И да, няма да влагам нищо друго, докато парите ми не бъдат изчистени минимум

Автоматичен превод:
Jackb
преди 5 месеца

Тегленето ми отне 14 дни, твърде дълго за мен, нямам търпение за това, хаха, надявам се да получите парите си по-рано, отколкото по-късно, но както можете да видите от тази тема, ще се присъедините към нас с това чакане😂

Автоматичен превод:
Nyra85
преди 5 месеца

file съжалявам, че ви притеснявам, но говорех с моята банка и те казаха, че ще ви е необходим swift кодът там за превод в чужбина..?

Но казвате, че къде беше клиринговият номер, използвахте вашия bsb и където пише IBAN или банка, използвахте номера на сметката си? наздраве


Автоматичен превод:
Jackb
преди 5 месеца

Не, нямате нужда от swift код, не знам откъде банката има информация, хаха, но съм правил тегления в множество казина с едно и също оформление за банкови преводи и нито веднъж не въведох swift код.

Просто го въведете, както ви казах, и го изпратете... не проработи ли, когато опитахте?

Автоматичен превод:
Jackb
преди 5 месеца

Име на банката: напр. COMMONWEALTH BANK

Клирингов номер: 062948

Iban или банка: 12345678

Титуляр на сметка: вашето име

Автоматичен превод:
1...5 6 7...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини