ФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия

преди 7 месеца от Romi
|
16984 преглеждания 178 отговора |
|
1 2...9
Добавете пост
преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CrownPlay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 7 месеца

Добро утро

Някой вече да е имал опит и да е играл с казино CROWNPLAY?..сериозно ли е казиното, особено що се отнася до тегления?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, аз също се регистрирах там и кандидатствах за изплащане вчера, 16 март. Любопитен съм да видя колко време ще отнеме обработката на изплащането ми. Държа ви в течение

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Ману ... Честно казано играя с CROWNPLAY от 2 седмици и трябва да бъда честен, наистина е красиво като онлайн казино ... сега да се надяваме, че те също са сериозни с тегленията и не вдигат шум .. , Вчера направих 2 тегления... Ще ви държа също в течение

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

По общите условия е 3 дни, надявам се най-добре да се свържете с мен в сряда.

Сърдечни поздрави 😉

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Нека бъдем в течение, приятел😌😌🙏🙏

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добро утро

Някой вече да е имал опит и да е играл с казино CROWNPLAY?..сериозно ли е казиното, особено що се отнася до тегления?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здрасти. Преместих публикацията ви в тази официална тема на казиното, така че ще имате по-голям шанс да получите още отговори тук. Вашата сметка вече потвърдена ли е в това казино? Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат този процес. Може да отнеме повече време, особено когато става въпрос за първото теглене.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, аз също се регистрирах там и кандидатствах за изплащане вчера, 16 март. Любопитен съм да видя колко време ще отнеме обработката на изплащането ми. Държа ви в течение

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Помолиха ли ви вече да извършите процеса на проверка?

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Добро утро Роми..благодаря, че преместихте и подчертахте публикацията ми...да, всичко беше направено...проверете документите и всичко, от което се нуждаеха CROWNPLAY...според условията, които прочетох, те се нуждаят от 3 дни проверка на тегленето още 3/ 5 дни, защото изтеглените печалби пристигат в банковата ми сметка... Мисля, че утре или сряда ще имам отговори относно проверката на извършеното ми теглене

Автоматичен превод:
Dome9999
преди 7 месеца

Това звучи достатъчно справедливо според мен. Така че, когато видите, че тегленето ви е изпратено успешно, можете да ме уведомите.

Също така, ако е обратното и има някакви затруднения, можете също да се свържете с нас.

Засега можем да бъдем търпеливи и ако казиното реагира, мисля, че може да е на прав път.

Когато имате актуализация, уведомете ни. 🙂

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Здравейте, не, пише, че проверката не е необходима в момента

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Здравей Джаро..да, разбира се..очевидно исках да попитам тези, които също са играли с казино CROWNPLAY дали е било правилно и с тегленията и които вече имат опит, като се има предвид, че казиното е доста младо...като цяло аз трябва да кажа, че CROWNPLAY ме радва. Наистина харесвам онлайн казиното..функциите му..БОНУСИ..игрите са наистина безкрайни...дори начинът, по който изглежда сайтът е красив....Ще ви държа в течение относно тегления и времена

Автоматичен превод:
Dome9999
преди 7 месеца

Вече 8 дни чакам изплащането си. Поддръжката просто ми казва да изчакам. наглост.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Най-добре е да отворите случай 3 работни дни са си 3 работни дни, няма да чакам повече до сряда

Автоматичен превод:
manuu732
преди 7 месеца

Вече два пъти се свързах с поддръжката и те казаха, че трябва да изчакам

Автоматичен превод:
Wochik
преди 7 месеца

Бих препоръчал на всеки да отвори случай след 3 работни дни. Ще го направя, ако изплащането не бъде обработено след 3 работни дни

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някой тук имал ли е успешно изплащане?

Автоматичен превод:
manuu732
преди 7 месеца

Днес щеше да е 3-ти ден от моето теглене... Мисля, че днес или утре ще ми дадат отговори... така ми отговориха от съдействието

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, не, пише, че проверката не е необходима в момента

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това е добре, някои казина понякога не се нуждаят от проверка и в повечето случаи това се случва, ако сумата е по-малка. Въпреки това, ако продължите да печелите, това определено ще е необходимо според мен.

Кажете ми как е с тегленето и дали сте получили парите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Джаро..да, разбира се..очевидно исках да попитам тези, които също са играли с казино CROWNPLAY дали е било правилно и с тегленията и които вече имат опит, като се има предвид, че казиното е доста младо...като цяло аз трябва да кажа, че CROWNPLAY ме радва. Наистина харесвам онлайн казиното..функциите му..БОНУСИ..игрите са наистина безкрайни...дори начинът, по който изглежда сайтът е красив....Ще ви държа в течение относно тегления и времена

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Напълно разбирам, че сте искали да научите повече информация и особено за тегленето. Ще видим какъв напредък ще постигнете и аз твърдо вярвам, че парите ви ще качат в сметката ви възможно най-скоро.

Ще чакам вашето съобщение. 😊🤞☘️

Автоматичен превод:
1 2...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини