Депозирах 130 BRL с 200% бонус, превъртането на бонуса беше 11 000 BRL, направих печалби и имах 1400 BRL в баланса, превъртането ми беше 40%, оставаха ми 60%, изведнъж сметката ми беше нула, имах 1279,48, Отидох в чата и ми казаха, че бонусът е изтекъл след 24 часа, така че акаунтът ми беше нулиран. баланс, но с превъртането въз основа на моите печалби, а не на първоначалния бонус, с това моето превъртане се увеличи до 21 000 BRL, от това, което видях, това казино използва много средства, за да затрудни тегленето на вашите печалби и да увеличи превъртането, ако е необходимо, те го правят не спазва костюмите и условията.
I deposited 130 BRL with a 200% bonus, the bonus rollover was 11,000 BRL, I made winnings and had 1,400 BRL in balance, my rollover was at 40%, I had 60% left, suddenly my account was zero, I had 1,279.48, I went to chat and they told me that the bonus expired in 24 hours, so my account was reset. balance but with the rollover based on my winnings not on the initial bonus, with that my rollover increased to 21,000 BRL, from what I saw this Casino uses many means to make it difficult to withdraw your winnings and increase the rollover if necessary, they do not respect the suits and conditions.
Depositei 130 BRL com bônus de 200%, o rollover do bônus era de 11.000 BRL, obtive ganhos e fiquei com 1.400 BRL de saldo, meu rollover estava em 40% faltava 60%, de repente minha conta zerou, estava com 1.279,48, fui no chat eles me disseram que o bônus expirava em 24 horas por isso minha conta foi zerada, no chat eu disse que é impossível você bater o resolver do bônus em 24 horas, e que iria fazer uma reclamação do casinoguru, após isso devolveram meu saldo mas com o rollover baseado no meus ganhos não no bônus inicial, com isso meu rollover aumentou para 21.000 BRL, pelo que eu vi esse Casino utiliza de muitos meios para dificultar o saque dos seus ganhos e aumentam o rollover de precisarem, não respeitam os ternos e condições.
Що се отнася до бонусите, всъщност не е толкова необичайно бонусът да изтече. Ето защо е много важно да прочетете условията на всеки един от тях предварително, така че този вид проблеми могат да бъдат избегнати.
От колко време играете в това казино?
When it comes to bonuses, it is actually not that unusual that a bonus will expire. That is why it is very important to read the terms of each one beforehand, so this kind of issue can be avoided.
How long have you been playing at this casino?
Това е вторият път, когато това казино прави това, crowplay, депозирайте преди изтичането на 24-часовия бонус, изглежда, че имат срив в системата, когато промоцията за бонус за депозит приключи, акаунтът се нулира, така че имате 24 часа за депозити и игра в рамките на 24 часа влязох в чата и ми върнаха печалбите под формата на бонус, но превъртането се изчислява въз основа на вашите печалби, тоест превъртането на първоначалния депозит става превъртането на вашия депозит плюс печалбите, в в този случай спечелих 1260 BRL, превъртането се увеличи до 22 000 BRL, но първоначалният бонус превъртане беше 11 000 BRL, когато бях на половината от превъртането, те предизвикаха този срив в системата и промениха моето превъртане.
Дори с превъртане от 22 000 BRL все пак успях да осребря и да изтегля 557 BRL, но ако превъртането беше 11 000, което беше в условията, щях да изтегля повече.
Играя в това казино за кратко време и тегленето чака от 3 дни.
Все още не съм пуснал жалба, но ако отнеме повече от 5 дни, ще пусна жалба.
This is the second time this Casino has done this, crowplay, deposit before the 24-hour bonus expires, it seems that they have a system crash when the deposit bonus promotion ends, the account resets, so you have 24 hours to deposits and play within 24 hours, I entered the chat and they returned my winnings in the form of a bonus, but the rollover is calculated based on your winnings, that is, the rollover of the initial deposit becomes the rollover of your deposit plus the winnings, in this case I won 1,260 BRL, the rollover increased to 22,000 BRL, but the initial bonus rollover was 11,000 BRL, when I was halfway through the rollover, they caused this crash in the system, and changed my rollover.
Even with a rollover of 22,000 BRL I still managed to cash out and withdraw 557 BRL but if the rollover was 11,000 which was in the terms I would have withdrawn more.
I have been playing at this Casino for a short time and the withdrawal has been pending for 3 days.
I haven't opened a complaint yet but if it takes more than 5 days I will open a complaint.
Já é a segunda vez que esse Casino faz isso, crowplay, depósito antes de expirar o bônus de 24 horas, parece que eles tem uma pane no sistema quando acaba a promoção do bônus para o depósito a conta zera, então você tem 24 horas para depósitos e jogar em 24 horas, entrei no chat eles devolveram meus ganhos em forma de bônus, mas o rollover calculam em cima dos seus ganhos, ou seja o rollover do depósito inicial para a ser o rollover do seu depósito mais os ganhos, no caso ganhei 1.260 BRL o rollover passou para 22.000 BRL, mas o rollover do bonus inicial era 11.000 BRL, quando estava na metade do rollover fizeram essa pane no sistema, e alteram meu rollover.
Mesmo com rollover de 22.000 BRL ainda consegui bater e sacar 557 BRL mas se o rollover fosse 11.000 que estava nos termos teria sacado mais.
Jogo nesse Casino a pouco tempo estou com o saque pendente tem 3 dias.
Ainda não abri uma reclamação mas se passar de 5 dias abrirei uma reclamação.
Всъщност наистина е добре, че успяха да го поправят по някакъв начин, бих казал.
Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран там?
Само приятелско напомняне за вас, че нашият екип за оплаквания ще може да се намеси след 14-дневния срок, така че да сте информирани за това.
Надявам се, че ще успеете да получите парите преди това. Моля, дръжте ни в течение.
It is actually really good that they were able to fix it somehow, I would say.
May I ask if your account is fully verified there?
Just a friendly reminder for you, that our complaint team will be able to intervene after the 14-day time frame, so you are informed about this.
I hope you will be able to get the money before that. Please keep us updated.
Всъщност те поправиха това едва след като казах, че ще се оплача тук, дори тогава го поправиха с двойно превъртане на бонуса. Моят акаунт не е верифициран, тъй като в момента не се нуждае от него, така че ще изчакам 14 дни.
In fact, they only fixed this after I said I would complain here, even then they fixed it with double the bonus rollover. My account has not been verified as it does not need it at the moment, so I will wait 14 days.
Na verdade eles só consertaram isso depois que falei que reclamaria aqui, mesmo assim consertaram com rollover do bônus o dobro. Minha conta não foi verificada pois não necessita no momento, então vou aguardar 14 dias.
Ще чакаме добрите новини тук.😉
Кой метод на плащане сте използвали за теглене, ако нямате нищо против?
We'll be waiting for the good news here.😉
Which payment method have you used for your withdrawal, if you don't mind?
Това всъщност е единственото, което можете да използвате, не е ли така? Не съм забелязал държавата ти.
Ще чакаме новините.
That is actually the only one you can use, isn't that right? I haven't noticed the country of yours.
We'll wait for the news.
Не е единственият, който мога да използвам, мога да използвам skrill, astropay и т.н., благодаря за вниманието, дано нямам проблеми с тегленето.
It's not the only one I can use, I can use skrill, astropay, etc., thanks for your attention, I hope I don't have any problems with the withdrawal.
Não é o único que posso utilizar posso utilizar skrill, astropay, etc, obrigado pela atenção espero que eu não tenho problemas com o saque.
О, добре, моя грешка. Със сигурност ни уведомете, моля.
Oh, okay, my bad. Surely let us know, please.
добро утро
Имам предстоящо теглене с CROWNPLAY от 5 август. Разказват ми много истории, казват ми, че имат дълга опашка за изчистване (ако всички плащат, ще отидат по дяволите) и не плащат
Блокираха чата и не отговарят на имейли.
Честно казано имейлите ми не са много учтиви, но те трябва да ми платят парите и ако не го направят, те са крадци. Има ли някой, който може да ми помогне? благодаря
Good morning,
I have had a withdrawal pending with CROWNPLAY since August 5th. They tell me a lot of stories, they tell me they have a long queue to clear (if everyone pays they'll go to hell) and they don't pay
They blocked the chat and do not respond to emails.
Honestly my emails are not exactly polite, but they have to pay me my money and if they don't, they are thieves. Is there anyone who can help me? Thanks
Buongiorno,
dal 5 agosto ho in pending un prelevamento con CROWNPLAY. Mi raccontano un sacco di storie, mi dicono che hanno una lunga coda da smaltire (se pagano tutti vanno in malora) e non pagano
Hanno bloccato la chat e non rispondono alle mail.
Sinceramente le mie mail non sono proprio da educande, ma loro i miei soldi me li devono pagare e se non lo fanno, sono ladri. C'è qualcuno che mi può aiutare? Grazie
Имах теглене от 500 бразилски реала на този сайт, чаках 10 дни и не ги получих, използвах резултата на Casinoguro, който е над средния, не знам как Casinoguro изчислява тези резултати, има сайтове, които резултатът е нисък и получавам парите за 1 ден, трябва да има ограничение от дни, за да получим тегленията, казината плащат, когато поискат и получават парите ни незабавно, казината знаят, че колкото повече време им отнема да платят, толкова по-малко ресурси, които ще трябва да играете в други казина, Това е тактика на лоши казина, аз играя на сайтове, които плащат веднага, например BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, наред с други, мисля, че Casinoguro трябва да постави наблюдения по отношение на тегления, например това казино тегленето е незабавно, това казино отнема 5 дни l, това друго отнема 30 дни, това друго обикновено не изплаща печалбите.
Има някои много лоши казина, които ни карат да се страхуваме да играем и да се забавляваме, някои казина отнемат радостта от забавлението и печалбите, радостта и забавлението се губят, когато казината чакат да платят, парите остават там, след 5 дни, те поискайте проверка, отнема още 7 дни, за да потвърдите акаунта, и още 10, за да платите и да платите, затова играя само в казина, които плащат бързо, никога повече не съм играл в Crownplay.
I had a withdrawal of 500 BRL on this site, I waited for 10 days and I didn't receive it, I went by Casinoguro's score which is above average, I don't know how Casinoguro calculates these scores, there are sites that the score is low and I receive the money in 1 day, there should be a limit of days for us to receive the withdrawals, the casinos pay when they want and receive our money immediately, the casinos know that the longer they take to pay the less resources you will have to play in other casinos, This is a tactic of bad casinos, I'm playing on sites that pay immediately, for example BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, among others, I think Casinoguro should put observations regarding withdrawals, for example this Casino the withdrawal is immediate, this Casino the withdrawal takes 5 days l, this other takes 30 days, this other usually does not pay the winnings.
There are some very bad casinos that make us afraid to play and have fun, some casinos take the joy out of fun and winnings, the joy and fun is lost when the casinos wait to pay, the money stays there, after 5 days, they request verification, it takes another 7 days to verify the account, and another 10 to pay and pay, that's why I only play at casinos that pay quickly, I never played at Crownplay again.
Tinha um saque de 500 BRL nesse site esperei por 10 dias e não recebi, fui pela nota do Casinoguro que está acima da média, não sei como o Casinoguro calcula essas notas, tem site que a nota é baixa e recebo o dinheiro em 1 dia, deveria ter um limite de dias para recebermos os saques, os casinos pagam quando eles querem e recebem nosso dinheiro de imediato, os casinos sabem que quanto mais demorarem para pagar menos recursos voce terá para jogar em outros casinos, então pela demora os jogadores acabam revertendo os saques, isso é uma tática dos casinos ruins, estou jogando em sites que pagam de imediato, por exemplo BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, entre outros, acho que o Casinoguro deveria colocar observações referente a saques, por exemplo esse Casino o saque é imediato, esse Casino o saque demora 5 dias l, esse outro demora 30 dias, esse outro costuma não pagar os ganhos.
Tem uns casinos muitos ruins que nos deixa com receio de jogar e se divertir, alguns casinos tiram a alegria da diversão e dos ganhos, a alegria e diversão se perde quando os casinos enrolam para pagar, fica o dinheiro parado lá, depois de 5 dias, solicitam a verificação, demora mais 7 dias para verificarem a conta, e mais 10 para se pagarem e se pagarem, por isso jogo apenas em casinos que pagam rápido, nunca mais joguei nesse Crownplay.
добро утро
Имам предстоящо теглене с CROWNPLAY от 5 август. Разказват ми много истории, казват ми, че имат дълга опашка за изчистване (ако всички плащат, ще отидат по дяволите) и не плащат
Блокираха чата и не отговарят на имейли.
Честно казано имейлите ми не са много учтиви, но те трябва да ми платят парите и ако не го направят, те са крадци. Има ли някой, който може да ми помогне? благодаря
Good morning,
I have had a withdrawal pending with CROWNPLAY since August 5th. They tell me a lot of stories, they tell me they have a long queue to clear (if everyone pays they'll go to hell) and they don't pay
They blocked the chat and do not respond to emails.
Honestly my emails are not exactly polite, but they have to pay me my money and if they don't, they are thieves. Is there anyone who can help me? Thanks
Buongiorno,
dal 5 agosto ho in pending un prelevamento con CROWNPLAY. Mi raccontano un sacco di storie, mi dicono che hanno una lunga coda da smaltire (se pagano tutti vanno in malora) e non pagano
Hanno bloccato la chat e non rispondono alle mail.
Sinceramente le mie mail non sono proprio da educande, ma loro i miei soldi me li devono pagare e se non lo fanno, sono ladri. C'è qualcuno che mi può aiutare? Grazie
Здравейте, виждам, че сте успели да отворите жалба, така че ще видим какво ще успее да разреши нашият екип. Бих искал обаче да кажа, че даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко, което трябва да направят, за да ви изпратят парите.
Както и да е, какво ви каза казиното за причината, поради която все още не са ви изпратили парите? Това първото ви теглене ли е?
Hello, I see you have managed to open a complaint so we will see what our team can manage to sort out. However, I would like to say that we give the casinos 14 days to sort out everything they need to do to send you the money.
Anyway, what did the casino tell you about the reason they haven't sent you the money yet? Is this your first withdrawal ?
Имах теглене от 500 бразилски реала на този сайт, чаках 10 дни и не ги получих, използвах резултата на Casinoguro, който е над средния, не знам как Casinoguro изчислява тези резултати, има сайтове, които резултатът е нисък и получавам парите за 1 ден, трябва да има ограничение от дни, за да получим тегленията, казината плащат, когато поискат и получават парите ни незабавно, казината знаят, че колкото повече време им отнема да платят, толкова по-малко ресурси, които ще трябва да играете в други казина, Това е тактика на лоши казина, аз играя на сайтове, които плащат веднага, например BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, наред с други, мисля, че Casinoguro трябва да постави наблюдения по отношение на тегления, например това казино тегленето е незабавно, това казино отнема 5 дни l, това друго отнема 30 дни, това друго обикновено не изплаща печалбите.
Има някои много лоши казина, които ни карат да се страхуваме да играем и да се забавляваме, някои казина отнемат радостта от забавлението и печалбите, радостта и забавлението се губят, когато казината чакат да платят, парите остават там, след 5 дни, те поискайте проверка, отнема още 7 дни, за да потвърдите акаунта, и още 10, за да платите и да платите, затова играя само в казина, които плащат бързо, никога повече не съм играл в Crownplay.
I had a withdrawal of 500 BRL on this site, I waited for 10 days and I didn't receive it, I went by Casinoguro's score which is above average, I don't know how Casinoguro calculates these scores, there are sites that the score is low and I receive the money in 1 day, there should be a limit of days for us to receive the withdrawals, the casinos pay when they want and receive our money immediately, the casinos know that the longer they take to pay the less resources you will have to play in other casinos, This is a tactic of bad casinos, I'm playing on sites that pay immediately, for example BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, among others, I think Casinoguro should put observations regarding withdrawals, for example this Casino the withdrawal is immediate, this Casino the withdrawal takes 5 days l, this other takes 30 days, this other usually does not pay the winnings.
There are some very bad casinos that make us afraid to play and have fun, some casinos take the joy out of fun and winnings, the joy and fun is lost when the casinos wait to pay, the money stays there, after 5 days, they request verification, it takes another 7 days to verify the account, and another 10 to pay and pay, that's why I only play at casinos that pay quickly, I never played at Crownplay again.
Tinha um saque de 500 BRL nesse site esperei por 10 dias e não recebi, fui pela nota do Casinoguro que está acima da média, não sei como o Casinoguro calcula essas notas, tem site que a nota é baixa e recebo o dinheiro em 1 dia, deveria ter um limite de dias para recebermos os saques, os casinos pagam quando eles querem e recebem nosso dinheiro de imediato, os casinos sabem que quanto mais demorarem para pagar menos recursos voce terá para jogar em outros casinos, então pela demora os jogadores acabam revertendo os saques, isso é uma tática dos casinos ruins, estou jogando em sites que pagam de imediato, por exemplo BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, entre outros, acho que o Casinoguro deveria colocar observações referente a saques, por exemplo esse Casino o saque é imediato, esse Casino o saque demora 5 dias l, esse outro demora 30 dias, esse outro costuma não pagar os ganhos.
Tem uns casinos muitos ruins que nos deixa com receio de jogar e se divertir, alguns casinos tiram a alegria da diversão e dos ganhos, a alegria e diversão se perde quando os casinos enrolam para pagar, fica o dinheiro parado lá, depois de 5 dias, solicitam a verificação, demora mais 7 dias para verificarem a conta, e mais 10 para se pagarem e se pagarem, por isso jogo apenas em casinos que pagam rápido, nunca mais joguei nesse Crownplay.
Мисля, че знам защо мислите по този начин, но ще кажа толкова много, че това не е силен показател, който би попречил на индекса за безопасност. Много фактори могат да влязат в тегленията, които могат да причинят забавяне и това не е непременно по вина на казиното. Също така е важно да запомните, че много играчи могат да имат тегления бързо и не трябва да го споменават тук и през повечето време играчите просто идват да се оплачат. Което от една страна мога да разбера, защото ако чаках дълго време за парите си, щях да съм нервен.
Но проверката, техническите проблеми, доставчиците трети страни, методите на плащане, всичко това може да повлияе на продължителността на цялото теглене. Така че, макар да разбирам защо имате това мнение, вероятно няма да имате ограничение кога трябва да получите своето теглене в което и да е казино.
I think I know why you think this way, but I will say this much, that it is not a strong indicator that would interfere with the safety index. A lot of factors can go into the withdrawals that can cause a delay and it's not necessarily the casino's fault. It is also important to remember that many players can have withdrawals quickly and not have to mention it here and most of the time players just come to complain. Which on the one hand I can understand because if I waited a long time for my money, I would be nervous.
But verification, technical problems, 3rd party providers, payment methods, all of that can affect the length of the whole withdrawal. So while I can see why you have that opinion, you probably won't have a limit on when you should get your withdrawal at any casino.
Здравей Джаро,
изминаха 9 работни дни и тегленето е в одобрен статус. Какво ми отговориха? Че имат километрична опашка, масово искане на плащания. Страхувам се, че ще отидат по дяволите, ако им платят. Но няма страх: това са глупости. Всъщност те не плащат, те не искат да плащат. И накрая, един факт, който би бил смешен, ако не беше толкова нещастен като въпросното казино: от support@crownplay вие сте поканени да се свържете support@rabona .
Имат объркани представи. И да, това е първото ми теглене. И във всеки случай последното. Дори и фалшив депозит, те го заслужават!!!!
Не можем да позволим тези казина да работят безнаказано в ущърб на онези, които са честни.
Hi Jaro,
it's been 9 working days and the withdrawal is in approved status. What did they answer me? That they have a kilometer-long queue, a massive request for payments. I fear they will go to hell if they pay them. But there is no fear: it's bullshit. In fact they don't pay, they don't want to pay. Finally, a fact that would be laughable if it weren't as miserable as the casino in question: from support@crownplay you are invited to contact support@rabona .
They have confused ideas. And yes, it is my first withdrawal. And in any case the last. Not even a fake deposit, they deserve it!!!!
We cannot allow these casinos to operate with impunity to the detriment of those who are honest.
Ciao Jaro,
sono 9 giorni lavorativi e il prelevamento è in stato approvato. Che cosa mi hanno risposto? Che hanno una coda chilometrica, una massiccia richiesta di pagamenti. Temo andranno in malora se li pagano. Ma non c'è paura: sono balle. Di fatto non pagano, non vogliono pagare. Da ultimo un fatto per cui ci sarebbe da ridere se non fosse misero come il casinò in questione: da support@crownplay si è invitati a rivolgersi a support@rabona.
Hanno le idee confuse. E si, è il mio primo prelievo. E in ogni caso ultimo. Manco un deposito finto, meritano!!!!
Non è possibile lasciare che questi casinò agiscano impunemente a discapito di quelli che sono onesti.
Казвам, Джаро, че резултатите ти са малко объркващи, защото има казина, които имат ниски резултати и изплащат, и има казина, които имат високи резултати и не изплащат. Ако има няколко фактора, които пречат на изплащането, тогава ще трябва да разгледате по-задълбочено кои са тези фактори и да преоцените резултатите на казината въз основа на тези фактори.
I'm saying, Jaro, that your scores are a bit confusing, because there are casinos that have low scores and pay out, and there are casinos that have high scores and don't pay out. If there are several factors that interfere with payout, then you'll have to look more deeply into what those factors are, and re-evaluate the casinos' scores based on those factors.
Estou dizendo Jaro que as notas de vocês são um pouco confusas, pois tem Casino que a nota é baixa e paga e tem Casino que a nota é alta e não pagam, se tem vários fatores que interferem no pagamento então terão que analisar mais profundamente quais são esses fatores, e reavaliar as notas dos casinos com esses fatores.
Здравей Джаро,
изминаха 9 работни дни и тегленето е в одобрен статус. Какво ми отговориха? Че имат километрична опашка, масово искане на плащания. Страхувам се, че ще отидат по дяволите, ако им платят. Но няма страх: това са глупости. Всъщност те не плащат, те не искат да плащат. И накрая, един факт, който би бил смешен, ако не беше толкова нещастен като въпросното казино: от support@crownplay вие сте поканени да се свържете support@rabona .
Имат объркани представи. И да, това е първото ми теглене. И във всеки случай последното. Дори и фалшив депозит, те го заслужават!!!!
Не можем да позволим тези казина да работят безнаказано в ущърб на онези, които са честни.
Hi Jaro,
it's been 9 working days and the withdrawal is in approved status. What did they answer me? That they have a kilometer-long queue, a massive request for payments. I fear they will go to hell if they pay them. But there is no fear: it's bullshit. In fact they don't pay, they don't want to pay. Finally, a fact that would be laughable if it weren't as miserable as the casino in question: from support@crownplay you are invited to contact support@rabona .
They have confused ideas. And yes, it is my first withdrawal. And in any case the last. Not even a fake deposit, they deserve it!!!!
We cannot allow these casinos to operate with impunity to the detriment of those who are honest.
Ciao Jaro,
sono 9 giorni lavorativi e il prelevamento è in stato approvato. Che cosa mi hanno risposto? Che hanno una coda chilometrica, una massiccia richiesta di pagamenti. Temo andranno in malora se li pagano. Ma non c'è paura: sono balle. Di fatto non pagano, non vogliono pagare. Da ultimo un fatto per cui ci sarebbe da ridere se non fosse misero come il casinò in questione: da support@crownplay si è invitati a rivolgersi a support@rabona.
Hanno le idee confuse. E si, è il mio primo prelievo. E in ogni caso ultimo. Manco un deposito finto, meritano!!!!
Non è possibile lasciare che questi casinò agiscano impunemente a discapito di quelli che sono onesti.
Добре тогава, ще изчакаме още няколко дни и се надяваме, че всичко ще се оправи и ако не, ще се свържем с казиното. Знам, че не е хубаво да чакате, но от друга страна е съвсем нормално казиното да има дълга опашка. Фактът, че имате оттегляне в одобрен статус, би бил малко успокояващ за мен, така че съм сигурен, че ще го получите.
Ако има нещо ще съм тук.
Okay then, we'll wait a few more days and hopefully everything will be sorted out and if not, we'll contact casino. I know it's not nice to wait but on the other hand it's quite normal that a casino can have a long queue. The fact that you have a withdrawal in the approved status would be a bit reassuring to me, so I'm sure you'll get it.
If there is something I will be here.
Казвам, Джаро, че резултатите ти са малко объркващи, защото има казина, които имат ниски резултати и изплащат, и има казина, които имат високи резултати и не изплащат. Ако има няколко фактора, които пречат на изплащането, тогава ще трябва да разгледате по-задълбочено кои са тези фактори и да преоцените резултатите на казината въз основа на тези фактори.
I'm saying, Jaro, that your scores are a bit confusing, because there are casinos that have low scores and pay out, and there are casinos that have high scores and don't pay out. If there are several factors that interfere with payout, then you'll have to look more deeply into what those factors are, and re-evaluate the casinos' scores based on those factors.
Estou dizendo Jaro que as notas de vocês são um pouco confusas, pois tem Casino que a nota é baixa e paga e tem Casino que a nota é alta e não pagam, se tem vários fatores que interferem no pagamento então terão que analisar mais profundamente quais são esses fatores, e reavaliar as notas dos casinos com esses fatores.
Ето защо казах, че изплащането не е част от рейтинга. Във всяко казино могат да се случат технически проблеми или нещо друго, което да забави изплащането. Някои казина могат да изплатят на играч почти веднага, така че би било погрешно да се обобщават подобни неща. Това, че казината имат по-малък резултат, не означава, че не трябва да плащат на играчи. Но като цяло може да има редица други проблеми, с които ще трябва да се справите. Всичко винаги е обяснено в Индекса за безопасност.
Като алтернатива, ако искате да видите как преглеждаме казиното, можете да погледнете тук - Как преглеждаме онлайн казината
That's why I said that payout is not part of the rating. In any casino, technical problems or anything else can happen that can slow down the payout. Some casinos can pay out a player almost immediately, so it would be wrong to generalize such things. Just because casinos have some smaller score doesn't mean they don't have to pay out players. But overall, there may be a number of other problems that you would have to deal with. Everything is always explained in the Safety index.
Alternatively, if you want to see how we review casino you can look here- How we review online casinos
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.