ФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 8 месеца от Romi
|
18339 преглеждания 180 отговора |
|
1...6 7 8...10
Nyra85
преди 5 месеца

Да, страхотно! Сега ще се заема с това! Благодаря за цялата ви помощ

Автоматичен превод:
Jackb
преди 5 месеца

Без притеснения, успех😁

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Депозирах 130 BRL с 200% бонус, превъртането на бонуса беше 11 000 BRL, направих печалби и имах 1400 BRL в баланса, превъртането ми беше 40%, оставаха ми 60%, изведнъж сметката ми беше нула, имах 1279,48, Отидох в чата и ми казаха, че бонусът е изтекъл след 24 часа, така че акаунтът ми беше нулиран. баланс, но с превъртането въз основа на моите печалби, а не на първоначалния бонус, с това моето превъртане се увеличи до 21 000 BRL, от това, което видях, това казино използва много средства, за да затрудни тегленето на вашите печалби и да увеличи превъртането, ако е необходимо, те го правят не спазва костюмите и условията.

Автоматичен превод:
ericleo
преди 5 месеца

Що се отнася до бонусите, всъщност не е толкова необичайно бонусът да изтече. Ето защо е много важно да прочетете условията на всеки един от тях предварително, така че този вид проблеми могат да бъдат избегнати.

От колко време играете в това казино?


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това е вторият път, когато това казино прави това, crowplay, депозирайте преди изтичането на 24-часовия бонус, изглежда, че имат срив в системата, когато промоцията за бонус за депозит приключи, акаунтът се нулира, така че имате 24 часа за депозити и игра в рамките на 24 часа влязох в чата и ми върнаха печалбите под формата на бонус, но превъртането се изчислява въз основа на вашите печалби, тоест превъртането на първоначалния депозит става превъртането на вашия депозит плюс печалбите, в в този случай спечелих 1260 BRL, превъртането се увеличи до 22 000 BRL, но първоначалният бонус превъртане беше 11 000 BRL, когато бях на половината от превъртането, те предизвикаха този срив в системата и промениха моето превъртане.

Дори с превъртане от 22 000 BRL все пак успях да осребря и да изтегля 557 BRL, но ако превъртането беше 11 000, което беше в условията, щях да изтегля повече.

Играя в това казино за кратко време и тегленето чака от 3 дни.

Все още не съм пуснал жалба, но ако отнеме повече от 5 дни, ще пусна жалба.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
ericleo
преди 5 месеца

Всъщност наистина е добре, че успяха да го поправят по някакъв начин, бих казал.

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран там?

Само приятелско напомняне за вас, че нашият екип за оплаквания ще може да се намеси след 14-дневния срок, така че да сте информирани за това.

Надявам се, че ще успеете да получите парите преди това. Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Всъщност те поправиха това едва след като казах, че ще се оплача тук, дори тогава го поправиха с двойно превъртане на бонуса. Моят акаунт не е верифициран, тъй като в момента не се нуждае от него, така че ще изчакам 14 дни.

Автоматичен превод:
ericleo
преди 5 месеца

Ще чакаме добрите новини тук.😉

Кой метод на плащане сте използвали за теглене, ако нямате нищо против?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Използвах метода pix Brasil.

Автоматичен превод:
ericleo
преди 5 месеца

Това всъщност е единственото, което можете да използвате, не е ли така? Не съм забелязал държавата ти.

Ще чакаме новините.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не е единственият, който мога да използвам, мога да използвам skrill, astropay и т.н., благодаря за вниманието, дано нямам проблеми с тегленето.

Автоматичен превод:
ericleo
преди 5 месеца

О, добре, моя грешка. Със сигурност ни уведомете, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

добро утро

Имам предстоящо теглене с CROWNPLAY от 5 август. Разказват ми много истории, казват ми, че имат дълга опашка за изчистване (ако всички плащат, ще отидат по дяволите) и не плащат

Блокираха чата и не отговарят на имейли.

Честно казано имейлите ми не са много учтиви, но те трябва да ми платят парите и ако не го направят, те са крадци. Има ли някой, който може да ми помогне? благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имах теглене от 500 бразилски реала на този сайт, чаках 10 дни и не ги получих, използвах резултата на Casinoguro, който е над средния, не знам как Casinoguro изчислява тези резултати, има сайтове, които резултатът е нисък и получавам парите за 1 ден, трябва да има ограничение от дни, за да получим тегленията, казината плащат, когато поискат и получават парите ни незабавно, казината знаят, че колкото повече време им отнема да платят, толкова по-малко ресурси, които ще трябва да играете в други казина, Това е тактика на лоши казина, аз играя на сайтове, които плащат веднага, например BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, наред с други, мисля, че Casinoguro трябва да постави наблюдения по отношение на тегления, например това казино тегленето е незабавно, това казино отнема 5 дни l, това друго отнема 30 дни, това друго обикновено не изплаща печалбите.

Има някои много лоши казина, които ни карат да се страхуваме да играем и да се забавляваме, някои казина отнемат радостта от забавлението и печалбите, радостта и забавлението се губят, когато казината чакат да платят, парите остават там, след 5 дни, те поискайте проверка, отнема още 7 дни, за да потвърдите акаунта, и още 10, за да платите и да платите, затова играя само в казина, които плащат бързо, никога повече не съм играл в Crownplay.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

добро утро

Имам предстоящо теглене с CROWNPLAY от 5 август. Разказват ми много истории, казват ми, че имат дълга опашка за изчистване (ако всички плащат, ще отидат по дяволите) и не плащат

Блокираха чата и не отговарят на имейли.

Честно казано имейлите ми не са много учтиви, но те трябва да ми платят парите и ако не го направят, те са крадци. Има ли някой, който може да ми помогне? благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, виждам, че сте успели да отворите жалба, така че ще видим какво ще успее да разреши нашият екип. Бих искал обаче да кажа, че даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко, което трябва да направят, за да ви изпратят парите.

Както и да е, какво ви каза казиното за причината, поради която все още не са ви изпратили парите? Това първото ви теглене ли е?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имах теглене от 500 бразилски реала на този сайт, чаках 10 дни и не ги получих, използвах резултата на Casinoguro, който е над средния, не знам как Casinoguro изчислява тези резултати, има сайтове, които резултатът е нисък и получавам парите за 1 ден, трябва да има ограничение от дни, за да получим тегленията, казината плащат, когато поискат и получават парите ни незабавно, казината знаят, че колкото повече време им отнема да платят, толкова по-малко ресурси, които ще трябва да играете в други казина, Това е тактика на лоши казина, аз играя на сайтове, които плащат веднага, например BETANO, BETWAY, BLITZSTARZ, BETAO, GAMBLE ZEN, наред с други, мисля, че Casinoguro трябва да постави наблюдения по отношение на тегления, например това казино тегленето е незабавно, това казино отнема 5 дни l, това друго отнема 30 дни, това друго обикновено не изплаща печалбите.

Има някои много лоши казина, които ни карат да се страхуваме да играем и да се забавляваме, някои казина отнемат радостта от забавлението и печалбите, радостта и забавлението се губят, когато казината чакат да платят, парите остават там, след 5 дни, те поискайте проверка, отнема още 7 дни, за да потвърдите акаунта, и още 10, за да платите и да платите, затова играя само в казина, които плащат бързо, никога повече не съм играл в Crownplay.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Мисля, че знам защо мислите по този начин, но ще кажа толкова много, че това не е силен показател, който би попречил на индекса за безопасност. Много фактори могат да влязат в тегленията, които могат да причинят забавяне и това не е непременно по вина на казиното. Също така е важно да запомните, че много играчи могат да имат тегления бързо и не трябва да го споменават тук и през повечето време играчите просто идват да се оплачат. Което от една страна мога да разбера, защото ако чаках дълго време за парите си, щях да съм нервен.

Но проверката, техническите проблеми, доставчиците трети страни, методите на плащане, всичко това може да повлияе на продължителността на цялото теглене. Така че, макар да разбирам защо имате това мнение, вероятно няма да имате ограничение кога трябва да получите своето теглене в което и да е казино.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Здравей Джаро,

изминаха 9 работни дни и тегленето е в одобрен статус. Какво ми отговориха? Че имат километрична опашка, масово искане на плащания. Страхувам се, че ще отидат по дяволите, ако им платят. Но няма страх: това са глупости. Всъщност те не плащат, те не искат да плащат. И накрая, един факт, който би бил смешен, ако не беше толкова нещастен като въпросното казино: от support@crownplay вие сте поканени да се свържете support@rabona .

Имат объркани представи. И да, това е първото ми теглене. И във всеки случай последното. Дори и фалшив депозит, те го заслужават!!!!

Не можем да позволим тези казина да работят безнаказано в ущърб на онези, които са честни.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казвам, Джаро, че резултатите ти са малко объркващи, защото има казина, които имат ниски резултати и изплащат, и има казина, които имат високи резултати и не изплащат. Ако има няколко фактора, които пречат на изплащането, тогава ще трябва да разгледате по-задълбочено кои са тези фактори и да преоцените резултатите на казината въз основа на тези фактори.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Джаро,

изминаха 9 работни дни и тегленето е в одобрен статус. Какво ми отговориха? Че имат километрична опашка, масово искане на плащания. Страхувам се, че ще отидат по дяволите, ако им платят. Но няма страх: това са глупости. Всъщност те не плащат, те не искат да плащат. И накрая, един факт, който би бил смешен, ако не беше толкова нещастен като въпросното казино: от support@crownplay вие сте поканени да се свържете support@rabona .

Имат объркани представи. И да, това е първото ми теглене. И във всеки случай последното. Дори и фалшив депозит, те го заслужават!!!!

Не можем да позволим тези казина да работят безнаказано в ущърб на онези, които са честни.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добре тогава, ще изчакаме още няколко дни и се надяваме, че всичко ще се оправи и ако не, ще се свържем с казиното. Знам, че не е хубаво да чакате, но от друга страна е съвсем нормално казиното да има дълга опашка. Фактът, че имате оттегляне в одобрен статус, би бил малко успокояващ за мен, така че съм сигурен, че ще го получите.

Ако има нещо ще съм тук.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казвам, Джаро, че резултатите ти са малко объркващи, защото има казина, които имат ниски резултати и изплащат, и има казина, които имат високи резултати и не изплащат. Ако има няколко фактора, които пречат на изплащането, тогава ще трябва да разгледате по-задълбочено кои са тези фактори и да преоцените резултатите на казината въз основа на тези фактори.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ето защо казах, че изплащането не е част от рейтинга. Във всяко казино могат да се случат технически проблеми или нещо друго, което да забави изплащането. Някои казина могат да изплатят на играч почти веднага, така че би било погрешно да се обобщават подобни неща. Това, че казината имат по-малък резултат, не означава, че не трябва да плащат на играчи. Но като цяло може да има редица други проблеми, с които ще трябва да се справите. Всичко винаги е обяснено в Индекса за безопасност.

Като алтернатива, ако искате да видите как преглеждаме казиното, можете да погледнете тук - Как преглеждаме онлайн казината

Автоматичен превод:
1...6 7 8...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини