ФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 7 месеца от Romi
|
16951 преглеждания 178 отговора |
|
1...4 5 6...9
Добавете пост
Thaladriel
преди 7 месеца

Добре, платих на 29 март, така че се надявам да дойде утре или вдругиден

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, искам да споделя накратко моя опит с Crownplay. Регистрирах се в Crownplay преди 10 дни и депозирах 50 евро от моята Mastercard и започнах да играя и, както се очакваше, загубих всичко. Но шокът дойде 3 дни по-късно, когато погледнах сметката си, 3 x 50 евро бяха дебитирани отново, парите отидоха в Полша, 50 евро в Лондон и 50 евро в Кения, плюс чуждестранни такси във всеки случай. Бях блокирала банковата си карта и имах само проблеми, защото картата беше хакната, опитах се да се свържа с Crownplay, но не можах да се свържа. За мен това беше изживяване за 200 евро.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Знам, че отговаряте на друг играч, но по отношение на потвърждението, те няма да ми позволят да потвърдя акаунта си, а в раздела за потвърждение се посочва, че нямам нужда от това, което е много странно...това ще бъде второто ми теглене, направих пробно теглене на по-малка сума, за да видя дали ще изплатят ($60AUD), което направиха за 2 дни, непроверено..така че, ако имам множество оплаквания за това място в рамките на един и същи период от време, няма това не е повод за безпокойство? Те не изпращат имейли до всички за случващото се, няма никаква комуникация...така че според мен това не би било надеждно място, където някой да играе или да се присъедини. И все още не съм получил тегленето си.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Разбирам напълно вашата гледна точка, със сигурност е странно, че има толкова много забавяния. Това, разбира се, може да бъде причинено от много аспекти, като твърде много заявки за теглене или това, че казиното може да няма достатъчно персонал, бих казал. Просто се надявам, че няма нищо друго, нали? Видях оплакването ви и нашият екип ще се намеси след 14-дневния период, който обикновено даваме на казината, за да продължат плащанията. В крайна сметка ще разберем дали ще трябва да преминете през процеса на проверка или казиното наистина няма нужда от вас. Само се надявам, че няма да отнеме много време. междувременно, моля, информирайте ни за всякакви промени във вашия случай, ние ще ви чакаме тук.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Остават 12 дни, все още не са изплатени.

Пиша на поддръжката на всеки 2-ри ден и също разговарям с тях, но без успех

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей. Току-що видях тази актуализация във вашата жалба : „Те току-що изплатиха, след 12 дни чакане, много имейли и много онлайн чат разговори. Наистина трябваше да се боря за парите, сайтът не беше предложен."

Така че поздравления, въпреки че трябваше да изчакате малко повече, отколкото бихте искали. Сега ще продължиш ли някъде другаде?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Така че днес получих и двете плащания.


Аз също съм/бях нов в сайта. Отне точно 12 дни за всяко изплащане.

Така че за всички чакащи... ще отнеме около 12 дни.


lg

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Страхотни новини, благодаря за споделянето. Струва ми се, че 12 е числото тук. Кой метод на плащане използвахте, ако мога да попитам? Ще продължите ли да играете в това казино след това преживяване, чудя се?🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, аз също чакам изплащането си вече 10 дни. Поисках изплащането си на 29 март и нищо не се е случило до днес.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Докато чета другите публикации тук, обикновено отнема 12 дни, за да получите плащане. Така че се надяваме, че тегленето ви ще пристигне скоро. В противен случай нашият екип за оплаквания със сигурност ще ви помогне. Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, искам да споделя накратко моя опит с Crownplay. Регистрирах се в Crownplay преди 10 дни и депозирах 50 евро от моята Mastercard и започнах да играя и, както се очакваше, загубих всичко. Но шокът дойде 3 дни по-късно, когато погледнах сметката си, 3 x 50 евро бяха дебитирани отново, парите отидоха в Полша, 50 евро в Лондон и 50 евро в Кения, плюс чуждестранни такси във всеки случай. Бях блокирала банковата си карта и имах само проблеми, защото картата беше хакната, опитах се да се свържа с Crownplay, но не можах да се свържа. За мен това беше изживяване за 200 евро.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Наистина съжалявам да чуя, че сте имали подобен опит. Опитахте ли да се свържете с вашата банка по този въпрос? Опитайте се да получите обратно плащане, може би? Предполагам, че може да има някакъв шанс. Можете ли да направите това и да ни уведомите, моля, как е минало? Казиното наистина може да не е „виновно" тук според мен.🤷‍♀️

Ние със сигурност ще бъдем тук и чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Току-що получих имейл в 12:17 ч. UTC, че тегленето ми е завършено. Ще изчакам, ако парите попаднат в банковата ми сметка днес.

Това беше много жалко изживяване и за съжаление няма да се върна към crownplay поради липса на професионализъм и много други причини.


Автоматичен превод:
Nyra85
преди 6 месеца

Страхотен. Ще чакаме актуализацията.🤞

Вашето решение вероятно е най-доброто, смятам.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Парите дойдоха приблизително 5 часа след изпращането на имейла.

Автоматичен превод:
Nyra85
преди 6 месеца

Отлични новини. Радвам се, че имаш парите си.

Възможно ли е обаче да го споменете в жалбата, която сте подали? Ще бъде добър начин нашият екип да го затвори.

Поздравления и се надявам да продължавате да се справяте добре. 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Ще стане 😊

Автоматичен превод:
Nyra85
преди 6 месеца

Благодаря ви много 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Така че чакам плащането си вече 3 работни дни. Ще изчакам още 2 дни и ако не, ще пусна жалба. Правилата и условията са си условия...всеки трябва да ги спазва.

Автоматичен превод:
Minimei
преди 6 месеца

Здравейте,

Без съмнение! Просто правилата и условията, които включват други „изключения" и изявлението „компанията си запазва правото да променя тези правила и условия по всяко време без предизвестие", обикновено не отчитат непредвидени забавяния.

Съгласен съм обаче, че всеки трябва да спазва правилата.

Важно е обаче да се отбележи, че даваме на казината цели 14 дни, за да се справят с KYC, историята на игрите и изплащанията. Това означава, че дори и да подадете жалбата, този срок трябва да бъде приложен. Екипът ще се намеси само след като казиното не спази този срок.

Говорейки за това, напълно ли сте потвърдени, моля?

Ще бъде страхотно да разсея тази част, ако ме разбирате.


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Въпреки това мисля, че 14 дни са твърде много и никой не отговаря на имейли.

По време на проверката каза, че проверката вече не е необходима.

Автоматичен превод:
Minimei
преди 6 месеца

Това е времева рамка, която нашият екип за оплаквания дава на казината, за да продължат с плащането, преди да се намесят. Надяваме се, че ще можете да получите парите си по-рано.

Автоматичен превод:
Dome9999
преди 6 месеца

Колко време ти отне точно?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, направих теглене в казино Crownplay на 19.4. и до днес 2.5. Не ми е платено и процесът на теглене все още се обработва.

Пиша бавно през ден в онлайн чат, в имейл. Те само обещават и уверяват, че техният екип работи активно, за да ускори процеса и да гарантира, че парите ще бъдат изплатени възможно най-бързо. Вече не знам какво да правя.

Автоматичен превод:
Janourecek
преди 6 месеца

Здравейте, съжалявам за неудобството, което сте срещнали.

Тъй като това продължава доста дълго време, вероятно бих стигнал до точката да подам жалба при нас, защото виждам, че единствената причина, която сте получили от казиното, защо все още нямате парите, е да бъдете търпелив. Това вероятно нямаше да ми е достатъчно, ако вече бях чакал толкова дълго, колкото теб.

Въпреки това, имате ли вече потвърден акаунт тук или не? Заредихте ли пари с помощта на бонус?

Разбира се, можете да подадете жалбата, която споменахтук, на тази връзка и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
1...4 5 6...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини