Здравейте,
Без съмнение! Просто правилата и условията, които включват други „изключения" и изявлението „компанията си запазва правото да променя тези правила и условия по всяко време без предизвестие", обикновено не отчитат непредвидени забавяния.
Съгласен съм обаче, че всеки трябва да спазва правилата.
Важно е обаче да се отбележи, че даваме на казината цели 14 дни, за да се справят с KYC, историята на игрите и изплащанията. Това означава, че дори и да подадете жалбата, този срок трябва да бъде приложен. Екипът ще се намеси само след като казиното не спази този срок.
Говорейки за това, напълно ли сте потвърдени, моля?
Ще бъде страхотно да разсея тази част, ако ме разбирате.
Hello,
Without a doubt! It is just that terms and conditions, which include other "exclusions" and the statement "the company reserves the right to change these terms and conditions at any time without prior notice," do not usually account for unforeseen delays.
I do agree, though, that everyone should abide the rules.
It is important to note, however, that we give casinos a full 14 days to address KYC, gaming history, and payouts. That means, that even if you submit the complaint, this time frame must be applied. Only after the casino fails to meet this deadline will the Team intervene.
Speaking of which, are you fully verified, please?
Would be great to thick-off this part, if you catch my meaning.
Автоматичен превод: