Вчера направиха депозит от 1280! Моята банка просто не прие другите 500 и те бяха анулирани, така че поисках теглене отново! Те със сигурност ще дойдат отново след 20 дни от това, което виждам, но въпреки това са се преместили, така че въпросът е приключен!
Yesterday they made a deposit of 1,280! My bank simply did not accept the other 500 and so they were canceled, so I requested a withdrawal again! They will definitely be in again in 20 days from what I see, but they made the move anyway, so the issue is closed!
Εμένα χθες μου έκαναν κατάθεση και τα 1.280!Απλα η τράπεζα μου δεν δέχτηκε τα άλλα 500 και έτσι ακυρώθηκαν οπότε τα ζήτησα ξανά ανάληψη!Βεβαια θα μπουν σε 20 μέρες πάλι απ ότι βλέπω αλλά οκ έκαναν την κίνηση οπότε το θεμα έκλεισε!
Това е щастието в нещастието. Банката каза ли ви също защо не е приела парите от казиното? Сега имам чувството, че просто ще се удължи ненужно, ако това е така. Разрешихте ли го с тях, за да не се повтори?
This is happiness in unhappiness. Did the bank also tell you why it didn't accept the money from the casino? Now I have a feeling it's just going to be unnecessarily prolonged if that's the case. Did you resolve it with them so it won't happen again?
Виждам, че се занимавате с това доста дълго време и също така, че Наталия е поканила казиното в разговора, така че се надявам, че те ще изяснят всичко и нещата скоро ще бъдат решени. Чакането един месец за пари определено не е това, което бих искал да изпитам сам без някаква уместна причина.
Вие също поддържате ли комуникация с казиното?
I see that you have been handling this for quite a long time and also that Natalia has invited the casino into the conversation, so I hope that they will make it all clear and things will be sorted out soon. Waiting a month for money is definitely not what I would like to experience myself without some relevant reason.
Are you also in communication with the casino?
Получих съобщение от банката, че дневният лимит е превишен! Единственото неприятно нещо е, че чаках от 19/01 за тези тегления и сега се виждам как чакам отново 3 седмици за последното, което поисках отново, тъй като беше отхвърлено!
I received a message from the bank that the daily limit was exceeded! The only unpleasant thing is that I had been waiting since 19/01 for these withdrawals and now I see myself waiting 3 weeks again for the last one that I requested again since it was rejected!
Μου ήρθε μήνυμα από την τράπεζα ότι ξεπερνούσε το ημερήσιο όριο!Βεβαια το μόνο δυσάρεστο είναι ότι περίμενα από τις 19/01 για αυτές τις αναλήψεις και τώρα με βλέπω να περιμένω 3 βδομάδες πάλι για την τελευταία που τη ζήτησα ξανά εφόσον απορρίφθηκε!
За съжаление вероятно няма да има какво друго да правите, освен да чакате и да се надявате, че няма да отнеме толкова време.
Когато получите парите, не забравяйте да ме уведомите.
Unfortunately, there will probably be nothing else to do but wait and hope that it will not take so long.
When you get the money, be sure to let me know.
Снощи подадоха останалите! Най-накрая подадоха всичко! Не го очаквах след това, което прочетох! Благодаря ви много за помощта ☺️
Last night they filed the rest! They finally filed everything! I didn't expect it after what I had read! Thank you very much for the help ☺️
Χθες βράδυ κατέθεσαν και τα υπόλοιπα!Τελικα τα έβαλαν όλα!Δεν το περίμενα μετά απ όσα είχα διαβάσει!Ευχαριστω πολύ για τη βοήθεια ☺️
Всичко, което ще кажа е, че сте добре дошли и искрено се радвам, че сте получили парите си.
Мислех, че ще чакате по-дълго, но виждам, че е решен по-рано, така че това е добра новина.
Както и да е, мислите ли, че ще продължите да играете тук въпреки начина, по който вървят нещата в казиното?😉 😀
All I'll say is that you're welcome and I'm honestly glad you got your money.
I thought you'd be waiting longer but I see it's been resolved sooner, so that's good news.
Anyway, do you think you'll still be playing here despite the way things have been going in the casino?😉 😀
здравей
Искам да бъда забранен от Crownplay поради пристрастяване към хазарта. За съжаление никой не отговаря на моя имейл или чат.
Всичко, което казват, е, че съжаляват и ще докладват на съответния отдел.
Но сметката остава отворена и мога да депозирам пари.
Трябва да съм се свързал с тях 10 пъти.
Какво мога да направя, за да избегна забраната за достъп до селото?
Hello
I want to get banned from Crownplay because of gambling addiction. Unfortunately, no one responds to my email or chat.
All they ever say is that they are sorry and will report it to the relevant department.
But the account remains open and I can deposit money.
I must have contacted them 10 times.
What can I do to avoid being banned from the village?
Hallo
Ich will mich auf Crownplay sperren lassen wegen Spielsucht. Leider reagiert keiner auf meine Email oder im Chat.
Es kommt immer nur das es ihnen leid tut und an die zuständige Abteilungen geht.
Aber das Konto bleibt weiterhin offen und ich kann einzahlen.
Ich habe mich bestimmt schon 10 mal mit denen in Verbindung gesetzt.
Was kann ich tun damit ich dorf gesperrt werde?
здравей
Наистина съжалявам, че все още не са отговорили на молбата ви.
Мога ли само да попитам кога точно сте поискали затварянето и дали ясно сте посочили, че причината е проблем с хазарта?
Много е важно да го направите, така че казиното знае точно причината и затова винаги трябва да го приема много сериозно.
Надяваме се, че те ще направят всичко възможно, за да закрият акаунта ви скоро, така че всякакви бъдещи проблеми да могат да бъдат предотвратени.🙏
Hello.
I am really sorry that they have not responded to your request yet.
May I just ask when exactly you requested the closure and if you clearly stated that the reason is a gambling problem?
It is very important to do so, so the casino knows exactly the reason, and therefore they should always take it very seriously.
Hopefully they will do everything possible to close your account shortly, so any future issues can be prevented.🙏
здравей
Чакам си парите от 16 март... Спечелих 3500 евро без бонус, а те не искат никаква проверка. Изпратих няколко имейла и се свързах с чат на живо, но това не помогна. Парите все още се обработват.
Hello
I've been waiting for my money since March 16th... I won €3,500 without a bonus, and they don't want any verification. I've sent multiple emails and contacted live chat, but it hasn't helped. The money is still being processed.
Hallo
ich warte seid dem 16.03 auf mein Geld… ich habe 3500 Euro gewonnen ohne Bonus und die wollen auch kein Verifizierung. Habe mehrfach emails geschickt mit Live Chat geschrieben bringt nicht irgendwie das Geld ist immer noch in Bearbeitung
здравейте
В този случай по мое мнение постъпихте правилно, като подадохте жалбата си тук.
Нашият екип ще проучи въпроса и ще се опита да се свърже с казиното възможно най-скоро.
Това е първото ви теглене там, нали?
Да се надяваме на възможно най-бързото решение. 🙏
Hello there.
In this case, you have done right in submitting your complaint here, in my opinion.
Our team will investigate the matter and try to get in touch with the casino as soon as possible.
This is your first withdrawal there, right?
Let's hope for the fastest resolution possible. 🙏
здравей
Да, точно така, това е първото ми изплащане. Мисля, че е жалко, защото когато става въпрос за хазарт, всичко работи много добре, но когато спечелите пари и искате да изплатите, трябва да чакам почти 15 работни дни...
Hello,
Yes, that's right, this is my first payout. I think it's a shame because when it comes to gambling everything works very well, but when you win money and want to pay out, I have to wait almost 15 working days...
Hallo,
ja Richtig das ist meine erste Auszahlung ich finde es halt sehr schade weil wenn es ums verspielen geht klappt alles sehr gut aber wenn man Geld gewinnt und auszahlen will muss ich fast 15 werk Tage warten …
Винаги е жалко, когато има някакъв проблем с тегленията, особено когато играчът е направил всичко според правилата. нали
It is always a shame when there is some issue with withdrawals, especially when the player has done everything according to the rules. Right?
Да определено. CrownPlay направи ли вече изплащания? Какво мога да направя, ако не изплатят?
Yes, definitely. Has CrownPlay made any payouts yet? What can I do if they don't pay out?
Ja aufjedenfall. Hat denn schon CrownPlay Auszahlungen getätigt? Was kann ich machen falls die es nicht auszahlen
здравей
Проверих най-новите потребителски отзиви и открих почти същите ситуации:
„Реших да изтегля само $100, за да тествам системата за теглене. (Бях малко по-напред в сравнение с моите депозити)
След няколко дни поисках и актуализирах напредъка на тегленето. Бях посрещнат със смътно безразличие и ми казаха да бъда търпелив.
Отново опитах вчера на 2-та седмица и отново срещнах смътно безразличие и извинения. Вярвам, че тази компания е фалшива. И не вярвайте, че трябва да го използвате."
Въпреки това, даването на шанс на екипа по жалбите да ви помогне е все пак добро решение, казвам аз. Опитайте се да не се тревожите още. 🙏 Потребителските рецензии не се актуализират редовно от създателите му, така че нека се съсредоточим върху настоящето.
Hello,
I checked the latest user reviews and found pretty much the same situations:
"I decided to withdraw a mere $100 to test the withdrawal system. (Being slightly ahead compared my deposits)
After several days I requested and update on the progress of the withdrawal. I was met with vague indifference and told to be patient.
Again I tried yesterday at the 2 week mark and again met with vague indifference and excuses. I believe this company is phoney. And don't believe you should use it."
However, giving the complaint team a chance to help you out is still a good call, I say. Try not to worry just yet. 🙏 User reviews are not regularly updated by its creators, so let's focus on the present.
благодаря Това винаги е просто съмнително
Thank you. This is always simply dubious
Ich bedanke mich. Das immer einfach unseriös
Смешното е, че все още ми изпращат имейли, в които казват, че имате висок баланс бла бла Чакам парите от 16 март, толкова е тъжно
The funny thing is they still send me emails saying you have a high balance blah blah I've been waiting for the money since March 16th it's so sad
Das lustige ist die schicken mir immer noch emails mit du hast ein hohes Guthaben bla bla ich warte seid dem 16.03 auf das geld das ist so traurig einfach
Но когато изпратя имейл до техния отдел за поддръжка и финанси и попитам какво се случва с парите ми, той казва, че имейлът се обработва, но не получавам отговор
But when I email their support and finance department and ask what's happening with my money, it says that the email is being processed but I don't get a response
Aber wenn ich deren support und Finanzabteilung mit email schicke und frage was mit mein Geld ist steht da das die E-Mail in berabeitung ist aber kriege keine Antwort
Тези промоционални имейли обикновено са автоматизирани, които казиното изпраща на своите играчи, знаете.
Просто се надявам, че казиното ще комуникира с нашия екип, когато му дойде времето.
Да изчакаме и да видим как ще стане всичко.
Those promotional emails are usually automated ones that the casino sends to its players, you know.
I just hope that the casino will communicate with our team when the time comes.
Let's wait and see how it will all go.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.