НачалоФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия (страница 11)

57 477 преглеждания 295 отговора |
преди 1 година
|
1...10 11 12...16
Добавете пост
преди 10 месеца

Все още чакам второто си теглене.. 26 дни....

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вчера направиха депозит от 1280! Моята банка просто не прие другите 500 и те бяха анулирани, така че поисках теглене отново! Те със сигурност ще дойдат отново след 20 дни от това, което виждам, но въпреки това са се преместили, така че въпросът е приключен!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това е щастието в нещастието. Банката каза ли ви също защо не е приела парите от казиното? Сега имам чувството, че просто ще се удължи ненужно, ако това е така. Разрешихте ли го с тях, за да не се повтори?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Все още чакам второто си теглене.. 26 дни....

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Виждам, че се занимавате с това доста дълго време и също така, че Наталия е поканила казиното в разговора, така че се надявам, че те ще изяснят всичко и нещата скоро ще бъдат решени. Чакането един месец за пари определено не е това, което бих искал да изпитам сам без някаква уместна причина.

Вие също поддържате ли комуникация с казиното?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Получих съобщение от банката, че дневният лимит е превишен! Единственото неприятно нещо е, че чаках от 19/01 за тези тегления и сега се виждам как чакам отново 3 седмици за последното, което поисках отново, тъй като беше отхвърлено!

Автоматичен превод:
artemismnr
преди 10 месеца

За съжаление вероятно няма да има какво друго да правите, освен да чакате и да се надявате, че няма да отнеме толкова време.

Когато получите парите, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Снощи подадоха останалите! Най-накрая подадоха всичко! Не го очаквах след това, което прочетох! Благодаря ви много за помощта ☺️

Автоматичен превод:
artemismnr
преди 10 месеца

Всичко, което ще кажа е, че сте добре дошли и искрено се радвам, че сте получили парите си.

Мислех, че ще чакате по-дълго, но виждам, че е решен по-рано, така че това е добра новина.

Както и да е, мислите ли, че ще продължите да играете тук въпреки начина, по който вървят нещата в казиното?😉 😀

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здравей

Искам да бъда забранен от Crownplay поради пристрастяване към хазарта. За съжаление никой не отговаря на моя имейл или чат.

Всичко, което казват, е, че съжаляват и ще докладват на съответния отдел.

Но сметката остава отворена и мога да депозирам пари.

Трябва да съм се свързал с тях 10 пъти.

Какво мога да направя, за да избегна забраната за достъп до селото?



Автоматичен превод:
Mandy007
преди 10 месеца

здравей

Наистина съжалявам, че все още не са отговорили на молбата ви.

Мога ли само да попитам кога точно сте поискали затварянето и дали ясно сте посочили, че причината е проблем с хазарта?

Много е важно да го направите, така че казиното знае точно причината и затова винаги трябва да го приема много сериозно.

Надяваме се, че те ще направят всичко възможно, за да закрият акаунта ви скоро, така че всякакви бъдещи проблеми да могат да бъдат предотвратени.🙏

Автоматичен превод:
abduoezzzzz изтри публикацията
Jaro
преди 8 месеца

здравей

Чакам си парите от 16 март... Спечелих 3500 евро без бонус, а те не искат никаква проверка. Изпратих няколко имейла и се свързах с чат на живо, но това не помогна. Парите все още се обработват.

Автоматичен превод:
abduoezzzzz
преди 8 месеца

здравейте

В този случай по мое мнение постъпихте правилно, като подадохте жалбата си тук.

Нашият екип ще проучи въпроса и ще се опита да се свърже с казиното възможно най-скоро.

Това е първото ви теглене там, нали?

Да се ​​надяваме на възможно най-бързото решение. 🙏

Редактирано
Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

здравей

Да, точно така, това е първото ми изплащане. Мисля, че е жалко, защото когато става въпрос за хазарт, всичко работи много добре, но когато спечелите пари и искате да изплатите, трябва да чакам почти 15 работни дни...

Автоматичен превод:
abduoezzzzz
преди 8 месеца

Винаги е жалко, когато има някакъв проблем с тегленията, особено когато играчът е направил всичко според правилата. нали


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Винаги е жалко, когато има някакъв проблем с тегленията, особено когато играчът е направил всичко според правилата. нали


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да определено. CrownPlay направи ли вече изплащания? Какво мога да направя, ако не изплатят?

Автоматичен превод:
abduoezzzzz
преди 8 месеца

здравей

Проверих най-новите потребителски отзиви и открих почти същите ситуации:

„Реших да изтегля само $100, за да тествам системата за теглене. (Бях малко по-напред в сравнение с моите депозити)

След няколко дни поисках и актуализирах напредъка на тегленето. Бях посрещнат със смътно безразличие и ми казаха да бъда търпелив.

Отново опитах вчера на 2-та седмица и отново срещнах смътно безразличие и извинения. Вярвам, че тази компания е фалшива. И не вярвайте, че трябва да го използвате."

Въпреки това, даването на шанс на екипа по жалбите да ви помогне е все пак добро решение, казвам аз. Опитайте се да не се тревожите още. 🙏 Потребителските рецензии не се актуализират редовно от създателите му, така че нека се съсредоточим върху настоящето.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

благодаря Това винаги е просто съмнително

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Смешното е, че все още ми изпращат имейли, в които казват, че имате висок баланс бла бла Чакам парите от 16 март, толкова е тъжно

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Но когато изпратя имейл до техния отдел за поддръжка и финанси и попитам какво се случва с парите ми, той казва, че имейлът се обработва, но не получавам отговор

Автоматичен превод:
abduoezzzzz
преди 8 месеца

Тези промоционални имейли обикновено са автоматизирани, които казиното изпраща на своите играчи, знаете.

Просто се надявам, че казиното ще комуникира с нашия екип, когато му дойде времето.

Да изчакаме и да видим как ще стане всичко.

Автоматичен превод:
1...10 11 12...16
Отидете на страницаот 16 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини