НачалоФорумКазинаCrownPlay Casino - обща дискусия

CrownPlay Casino - обща дискусия (страница 11)

 от Romi
|
28 700 преглеждания 208 отговора |
|
1...10 11

Все още чакам второто си теглене.. 26 дни....

Автоматичен превод:

Вчера направиха депозит от 1280! Моята банка просто не прие другите 500 и те бяха анулирани, така че поисках теглене отново! Те със сигурност ще дойдат отново след 20 дни от това, което виждам, но въпреки това са се преместили, така че въпросът е приключен!

Автоматичен превод:

Това е щастието в нещастието. Банката каза ли ви също защо не е приела парите от казиното? Сега имам чувството, че просто ще се удължи ненужно, ако това е така. Разрешихте ли го с тях, за да не се повтори?

Автоматичен превод:

Все още чакам второто си теглене.. 26 дни....

Автоматичен превод:

Виждам, че се занимавате с това доста дълго време и също така, че Наталия е поканила казиното в разговора, така че се надявам, че те ще изяснят всичко и нещата скоро ще бъдат решени. Чакането един месец за пари определено не е това, което бих искал да изпитам сам без някаква уместна причина.

Вие също поддържате ли комуникация с казиното?

Автоматичен превод:
Jaro

Получих съобщение от банката, че дневният лимит е превишен! Единственото неприятно нещо е, че чаках от 19/01 за тези тегления и сега се виждам как чакам отново 3 седмици за последното, което поисках отново, тъй като беше отхвърлено!

Автоматичен превод:
artemismnr

За съжаление вероятно няма да има какво друго да правите, освен да чакате и да се надявате, че няма да отнеме толкова време.

Когато получите парите, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro

Снощи подадоха останалите! Най-накрая подадоха всичко! Не го очаквах след това, което прочетох! Благодаря ви много за помощта ☺️

Автоматичен превод:
artemismnr

Всичко, което ще кажа е, че сте добре дошли и искрено се радвам, че сте получили парите си.

Мислех, че ще чакате по-дълго, но виждам, че е решен по-рано, така че това е добра новина.

Както и да е, мислите ли, че ще продължите да играете тук въпреки начина, по който вървят нещата в казиното?😉 😀

Автоматичен превод:

здравей

Искам да бъда забранен от Crownplay поради пристрастяване към хазарта. За съжаление никой не отговаря на моя имейл или чат.

Всичко, което казват, е, че съжаляват и ще докладват на съответния отдел.

Но сметката остава отворена и мога да депозирам пари.

Трябва да съм се свързал с тях 10 пъти.

Какво мога да направя, за да избегна забраната за достъп до селото?



Автоматичен превод:
Mandy007

здравей

Наистина съжалявам, че все още не са отговорили на молбата ви.

Мога ли само да попитам кога точно сте поискали затварянето и дали ясно сте посочили, че причината е проблем с хазарта?

Много е важно да го направите, така че казиното знае точно причината и затова винаги трябва да го приема много сериозно.

Надяваме се, че те ще направят всичко възможно, за да закрият акаунта ви скоро, така че всякакви бъдещи проблеми да могат да бъдат предотвратени.🙏

Автоматичен превод:
Mersini deleted the post
1...10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини