НачалоФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от jrewing
|
24 071 преглеждания 296 отговора |
|
1...8 9 10...15
преди 1 месец

Здравейте, добър ден, искам да знам защо ме свалиха от ВИП ниво просто така????

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам друг проблем, не мога да се свържа с чата на живо

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Засега ще имам търпение и ще издържа, но започва лошо. Днес минаха 3 работни дни от първия. Чрез чата на играта те ми казват, че са съгласни с мен, че това е трябвало да бъде решено. Въпросът е в това

Изтеглих 500 на 11/06

На 07/11 още 500 и

На 11.08 още 500, така че ако първият вече е закъснял, другите са толкова.

Искам да бъда търпелив и да изчакам, докато не отнеме много време и му вярвам, но изглежда зле

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, добър ден, искам да знам защо ме свалиха от ВИП ниво просто така????

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей, това вероятно е въпрос, който трябва да бъде насочен към казиното. Питахте ли ги и дали ви отговориха?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам друг проблем, не мога да се свържа с чата на живо

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Каква е причината да не можете да се свържете с тях? Иконата ви за чат на живо изчезна ли или какъв е проблемът? Опитахте ли да изпратите имейл, за да разберете какво може да стои зад това?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Засега ще имам търпение и ще издържа, но започва лошо. Днес минаха 3 работни дни от първия. Чрез чата на играта те ми казват, че са съгласни с мен, че това е трябвало да бъде решено. Въпросът е в това

Изтеглих 500 на 11/06

На 07/11 още 500 и

На 11.08 още 500, така че ако първият вече е закъснял, другите са толкова.

Искам да бъда търпелив и да изчакам, докато не отнеме много време и му вярвам, но изглежда зле

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбирам защо имате такова отношение и ако казиното не ви плати в рамките на 14 дни, ние ще се опитаме да ви помогнем, ако подадете жалба.

Но засега нека бъдем търпеливи и да видим дали казиното ще се свърже с вас или ще ви изпрати пари. Бих се радвал, ако не беше удължено, но казиното трябва да разреши това забавяне.

Ако имате нещо ново, ще съм тук.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

В крайна сметка анулирах едно, анулирах това от 08/11, но не изиграх парите, те са в моята сметка, предпочитам да не претоварвам тегленията толкова много, все още имам предстоящи тегления от 06/11 за сума от 500 евро и от 07/11 за друга сума от 500 евро. Ако не получа тегленията този петък, мога ли да подам жалба? Тъй като щеше да е 10 дни и да ускоря малко нещата

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля някой от форума че е платила Casinia и че е вярно да ми отговори и ако може да ми го докаже

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Casinia са същите като legiano?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В крайна сметка анулирах едно, анулирах това от 08/11, но не изиграх парите, те са в моята сметка, предпочитам да не претоварвам тегленията толкова много, все още имам предстоящи тегления от 06/11 за сума от 500 евро и от 07/11 за друга сума от 500 евро. Ако не получа тегленията този петък, мога ли да подам жалба? Тъй като щеше да е 10 дни и да ускоря малко нещата

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добре, така че дори не си играйте с тях, теоретично можете да подадете жалба, но засега ще получите основните въпроси и нашият екип ще изчака, докато изтекат 2-те седмици, които споменах. След това ще продължим и ще се свържем с казиното след разследването, ако не получите парите дотогава.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля някой от форума че е платила Casinia и че е вярно да ми отговори и ако може да ми го докаже

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, имате достатъчно играчи, които са описали своя опит, просто прегледайте тази тема.

Опитайте и ще получите отговор на вашата информация.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Casinia са същите като legiano?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

От това, което видях, нямат връзка, защо питаш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

разбирам

Така че ще продължа както правех и след 2 седмици предполагам, че ще е от 20-ти ще подам жалба, ако всичко остане същото, за да видя дали можете да накарате това да се промени за сега, ще трябва да изчакам, няма играйте с тях, докато това се разреши, за да не се промени балансът ми или да не го загубя, нека стискаме палци

Автоматичен превод:
Sergius30
преди 1 месец

Правилният подход бих казал. Ще изчакаме и ще видим как ще се развие и се надяваме, че ще се разреши, без да се налага да подавате жалба.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Благодаря ви много за отделеното време. След няколко дни пак ще се свържа с вас точно когато съм на ден 13 без да ми плащат и без да получавам новини от казиното и ако ми платят също ще ви пиша да оставите запис.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Sergius30
преди 1 месец

Надявам се да се получи добре.

Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, чаках месец и седмица пълното плащане от 1500 евро. Говорих с всички момчета в чата на живо. Искам да знам какво се случва, защо има такова забавяне на плащанията и дали наистина ще депозират парите ми. Имах търпение, но мина твърде дълго.


Автоматичен превод:
Публикация на Sergius30 е изтрит
преди 1 месец

Здравейте, чаках месец и седмица пълното плащане от 1500 евро. Говорих с всички момчета в чата на живо. Искам да знам какво се случва, защо има такова забавяне на плащанията и дали наистина ще депозират парите ми. Имах търпение, но мина твърде дълго.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей, прав си, че чакането толкова дълго е твърде дълго. Трябваше ли да бъдете верифицирани или вече сте верифицирани? Казаха ли ви причината, поради която сте чакали толкова дълго?

Във вашия случай определено бихпуснал жалба , защото сте чакали твърде дълго.

Мислите ли, че ще продължите с това?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Моят акаунт в Casinia е верифициран, всичко е наред. Техният отговор е, че моята заявка е в опашката, защото имат много заявки за теглене. Всъщност от първия ден на спечелването направих 2 тегления по €500 всяко и с течение на дните те ги анулираха без видима причина. Имам три заявки за теглене по €500 всяка на опашката от един месец и също така имам €700 в сметката в Casinia за теглене, но не мога да направя нищо, докато не получа първото си плащане. Наистина е много разочароващо да си спечелил €2200 и да не можеш да му се насладиш, най-лошото е, че няма ясен отговор, а само че трябва да чакаш.

Автоматичен превод:
1...8 9 10...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини