ФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от jrewing
|
16384 преглеждания 172 отговора |
|
1...8 9
Добавете пост
преди 3 дни

Здравейте, добър ден, искам да знам защо ме свалиха от ВИП ниво просто така????

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Имам друг проблем, не мога да се свържа с чата на живо

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

Засега ще имам търпение и ще издържа, но започва лошо. Днес минаха 3 работни дни от първия. Чрез чата на играта те ми казват, че са съгласни с мен, че това е трябвало да бъде решено. Въпросът е в това

Изтеглих 500 на 11/06

На 07/11 още 500 и

На 11.08 още 500, така че ако първият вече е закъснял, другите са толкова.

Искам да бъда търпелив и да изчакам, докато не отнеме много време и му вярвам, но изглежда зле

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Здравейте, добър ден, искам да знам защо ме свалиха от ВИП ниво просто така????

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Хей, това вероятно е въпрос, който трябва да бъде насочен към казиното. Питахте ли ги и дали ви отговориха?

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Имам друг проблем, не мога да се свържа с чата на живо

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Каква е причината да не можете да се свържете с тях? Иконата ви за чат на живо изчезна ли или какъв е проблемът? Опитахте ли да изпратите имейл, за да разберете какво може да стои зад това?

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Засега ще имам търпение и ще издържа, но започва лошо. Днес минаха 3 работни дни от първия. Чрез чата на играта те ми казват, че са съгласни с мен, че това е трябвало да бъде решено. Въпросът е в това

Изтеглих 500 на 11/06

На 07/11 още 500 и

На 11.08 още 500, така че ако първият вече е закъснял, другите са толкова.

Искам да бъда търпелив и да изчакам, докато не отнеме много време и му вярвам, но изглежда зле

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Разбирам защо имате такова отношение и ако казиното не ви плати в рамките на 14 дни, ние ще се опитаме да ви помогнем, ако подадете жалба.

Но засега нека бъдем търпеливи и да видим дали казиното ще се свърже с вас или ще ви изпрати пари. Бих се радвал, ако не беше удължено, но казиното трябва да разреши това забавяне.

Ако имате нещо ново, ще съм тук.

Автоматичен превод:
Jaro
вчера

В крайна сметка анулирах едно, анулирах това от 08/11, но не изиграх парите, те са в моята сметка, предпочитам да не претоварвам тегленията толкова много, все още имам предстоящи тегления от 06/11 за сума от 500 евро и от 07/11 за друга сума от 500 евро. Ако не получа тегленията този петък, мога ли да подам жалба? Тъй като щеше да е 10 дни и да ускоря малко нещата

Редактиран от автора вчера
Автоматичен превод:
вчера

Моля някой от форума че е платила Casinia и че е вярно да ми отговори и ако може да ми го докаже

Автоматичен превод:
вчера

Casinia са същите като legiano?

Автоматичен превод:
вчера

В крайна сметка анулирах едно, анулирах това от 08/11, но не изиграх парите, те са в моята сметка, предпочитам да не претоварвам тегленията толкова много, все още имам предстоящи тегления от 06/11 за сума от 500 евро и от 07/11 за друга сума от 500 евро. Ако не получа тегленията този петък, мога ли да подам жалба? Тъй като щеше да е 10 дни и да ускоря малко нещата

Автоматичен превод:
преди 18 часове

Добре, така че дори не си играйте с тях, теоретично можете да подадете жалба, но засега ще получите основните въпроси и нашият екип ще изчака, докато изтекат 2-те седмици, които споменах. След това ще продължим и ще се свържем с казиното след разследването, ако не получите парите дотогава.

Автоматичен превод:
вчера

Моля някой от форума че е платила Casinia и че е вярно да ми отговори и ако може да ми го докаже

Автоматичен превод:
преди 18 часове

Здравейте, имате достатъчно играчи, които са описали своя опит, просто прегледайте тази тема.

Опитайте и ще получите отговор на вашата информация.

Автоматичен превод:
вчера

Casinia са същите като legiano?

Автоматичен превод:
преди 18 часове

От това, което видях, нямат връзка, защо питаш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 18 часове

разбирам

Така че ще продължа както правех и след 2 седмици предполагам, че ще е от 20-ти ще подам жалба, ако всичко остане същото, за да видя дали можете да накарате това да се промени за сега, ще трябва да изчакам, няма играйте с тях, докато това се разреши, за да не се промени балансът ми или да не го загубя, нека стискаме палци

Автоматичен превод:
1...8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини