ФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия

преди 2 години от jrewing
|
15372 преглеждания 149 отговора |
|
1 2...8
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casinia Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Отворих случай тук. Icxh чакат изплащането ми от една седмица. Сега е около 1000 евро! Не получавам отговори от казиното. Просто обичайната тактика за забавяне, за да продължите да играете. Досега НЕ са поискани проверки. Съмнително поведение

Автоматичен превод:
jrewing
преди 2 години

Здравейте,

ще видим как ще се развие оплакването ви. Екипът очаква вашата реакция, така че моля, проверете я:

https://casino.guru/profile-complaints/56024/jrewing

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, същото и за мен. Питайте чата всеки ден, след което един казва продължителност 4-6 дни няколко минути по-късно друг казва 5-7 дни. След това трябва да актуализирате правилата и условията, както е посочено ясно в рамките на 3 работни дни!

Автоматичен превод:
Foni8900
преди 2 години

Съвсем сигурен съм, че има няколко изключения, споменати в Общите условия, но имате право, че не е много удобно за потребителя.

Това казино има добър рейтинг, така че бих казал, че има голям шанс да получите плащане.

Даваме на казината 2 пълни седмици, за да изпълнят тегления.

Моля, изчакайте малко.

Автоматичен превод:
Foni8900
преди 2 години

Виждам, че чакаме вашия отговор от няколко дни https://casino.guru/casinia-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2

Може да помогне за ускоряване на процеса.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Приятелката ми изигра 37 000 SEK в този сайт, след което просто затвориха акаунта й без причина

Автоматичен превод:
maroun2021
преди 2 години

Здравейте,

може би нейният акаунт е под KYC проверка, това се случва, когато новорегистрираният играч изпрати първата заявка за теглене.

Има ли някакво предупреждение, докато тя се опитва да влезе в сайта, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей, Белиз, виждаш ли, когато казвам тук, акаунтът е потвърден и всичко е одобрено, само казиното отказва...

Автоматичен превод:
maroun2021
преди 2 години

Значи казиното я е уведомило, че отказват да й платят? Трябва да има някаква причина, бих казал.

Имате ли екранни снимки, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, че нямам екранна снимка, защото и тук са затворили акаунта

Автоматичен превод:
maroun2021
преди 2 години

О, това е лошо.

Както и да е, мисля, че приятелката ти трябва да подаде жалба. В момента не мога да измисля много.

Просто ми позволете да попитам: не е ли възможно и двамата да сте играли в едно и също казино, използвайки едно и също устройство или wifi връзка? Би било против правилата и условията, ако сте спечелили някакво предимство пред казиното по този начин.

Просто я оставете да се регистрира във форума и след това подайте жалбата, като щракнете върху тази връзка:

https://casino.guru/complaints/create

Мисля, че си струва да опитате, какво ще кажете?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Винаги беше много развълнуван. Страхотни игри и понякога печелите.


Сега, след 3 големи печалби от почти 3600 евро, те блокират акаунта ми за нарушаване на правилата и условията!!!!


Наградите бяха отменени и ми предложиха 2 x 25 евро!


SUPPORT сега си затваря очите, защото, разбира се, искат да ми платят само залога от 2 x 25 евро


Някак странно до преди 3 месеца там всичко беше наред

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Jopi13
преди 1 година

Здравейте.

Би било добре да актуализирате жалбата сега. Може би има решение. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте,


Описах случая на вашия колега kristina.s@casino.guru подробно. плюс изпратени екранни снимки. по поща


Просто искам разумно решение!!!! Залагах няколко хиляди евро от месеци, така че и аз не се оплаквах!!!!


Благодаря




Автоматичен превод:
Jopi13
преди 1 година

Здравей Jopi13.

Страхотно, проверих жалбата и искам да изясня само един въпрос. Вие или някой друг използвали ли сте вашата опция за плащане, за да депозирате в друга сметка? Ако е така, това е строго против правилата, разбирате ли?

Така че първо бих искал да съм сигурен.

„СЕГА ИЗДАДОХ ЗАЯВКА ЗА ИЗПЛАЩАНЕ И АКАУНТЪТ БЕШЕ НЕЗАБАВНО БЛОКИРАН СЪГЛАСНО НАРУШЕНИЕ НА УСЛОВИЯТА 9.1!

Предполагам, че това е параграфът. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Пак за обяснение!!!!


Играя от около 7 месеца, депозирах много пари от сметката си!!!


Винаги съм плащал по моята сметка и преди около 3 месеца изплащане, защото балансът по сметката беше изплащане ДИРЕКТНО от Casinia към сметката на моя приятел чрез банков превод!!!! Заради дълговете ми към хазартната зависимост!!! Това мина гладко и успях да продължа да играя. Искахте да имате банковите данни за целите на контрола.


Винаги съм залагал от мое име и за своя сметка!!!!!!


Обясних това и на поддръжката и те казаха, че никога повече няма да правят това, а аз казах, че няма да се случи отново и че направих плащането само в моя акаунт. Това реши за мен!


Направих проверката си за моите данни, както и ID + забранителна карта!

Защото играя за себе си!

Без значение как се случи, най-накрая спечелих след 7 месеца и бих искал да съм изплатил печалбите, защото бях инвестирал много от парите си и щеше да е по-добре да ги загубя.

Те не могат просто да ОТМЕНЯТ ПЕЧАЛБИТЕ МИ!!!!



Мога също да депозирам нормално чрез giropay и да продължа да играя, защото тя можеше да го блокира през декември, ако нарушаваше правилата и условията!


Не осъзнавам никаква вина и не съм направил нищо умишлено


Просто искам разумно решение, което означава изплащане на печалбите ми!!!!


Верифицирах се със селфи с идентификационен номер и моите банкови данни, инструктирах всички плащания 3 x 500€ към банковата ми сметка!!!! И бих искал да имам остатъчното си салдо от 2113 € в моята сметка !!! Загубил твърде много пари поради пристрастяване към хазарта


Благодаря, надявам се на разумно решение от администраторите и администрацията на Casinia!





Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Jopi13
преди 1 година

Добре,

Не ми се сърди.

Само се опитах да разбера какво е накарало казиното да загуби печалбите ви.

Намерих частта за опцията за плащане и затова ви попитах за това.

Опитай се да се успокоиш, аз не съм враг тук. Всеки играч, който играе в казиното, трябва да спазва правилата и условията, това е напълно разбираемо.

Не знаех за уредената ви сделка с поддръжката. Това е нова информация за мен и се надявам, че не е причината за тази бъркотия.

Успех с жалбата!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да разбирам!!!! Просто съм доста разочарован, защото винаги се придържам към всички правила и бях наистина щастлив, когато най-накрая спечелих след 7 месеца

Поздрави

Автоматичен превод:
Jopi13
преди 1 година

Усещам гнева ти! За съжаление, няма да се преструвам, че има добър шанс да си възвърна загубения баланс, стига да не съм толкова сигурен засега. Искрено съжалявам. 🙁

Нека изчакаме актуализацията. Няма какво да добавя за момента.

Автоматичен превод:
1 2...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини