преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casinia Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Отворих случай тук. Icxh чакат изплащането ми от една седмица. Сега е около 1000 евро! Не получавам отговори от казиното. Просто обичайната тактика за забавяне, за да продължите да играете. Досега НЕ са поискани проверки. Съмнително поведение
Opened a case here. Icxh have been waiting for my payout for a week. Now it's about 1000 euros! I get NO replies from the casino. Just the usual stalling tactics to keep playing. NO verifications have been requested so far. Dubious behavior
Habe hier einen Fall eröffnet. Icxh warte seit einer Woche auf meine Auszahlung. Mittlerweile geht es um 1000 euro ! Ich bekomme KEINE Antworten vom Casino. Nur die üblich Hinhaltetaktik, um weiter zu spielen. Es wurde bis jetzt auch KEINE Verifizierungen angefordert. Unseriöses Verhalten
Здравейте,
ще видим как ще се развие оплакването ви. Екипът очаква вашата реакция, така че моля, проверете я:
https://casino.guru/profile-complaints/56024/jrewing
Благодаря ти.
Hello,
we shall see how your complaint develops. The team is waiting for your reaction, so please check it:
https://casino.guru/profile-complaints/56024/jrewing
Thank you.
Да, същото и за мен. Питайте чата всеки ден, след което един казва продължителност 4-6 дни няколко минути по-късно друг казва 5-7 дни. След това трябва да актуализирате правилата и условията, както е посочено ясно в рамките на 3 работни дни!
Yes, the same for me. Ask chat every day then one says duration 4-6 days few minutes later another says 5-7 days. Then you have to update the terms and conditions as it says clearly within 3 working days!
Ja bei mir das selbe. Jeden Tag Chat fragen dann sagt einer Dauer 4-6 Tage paar Minuten später sagt ein anderer 5-7 Tage. Dann muss man die AGBs aktualisieren da steht klar drin innerhalb 3 Werktage !!
Съвсем сигурен съм, че има няколко изключения, споменати в Общите условия, но имате право, че не е много удобно за потребителя.
Това казино има добър рейтинг, така че бих казал, че има голям шанс да получите плащане.
Даваме на казината 2 пълни седмици, за да изпълнят тегления.
Моля, изчакайте малко.
I'm quite sure that there are a few exceptions mentioned in the Terms and Conditions, however, you're right that it's not very user-friendly.
This casino has a good rating so I'd say there is a good chance you'll get paid.
We allow casinos 2 full weeks to fulfill withdrawals.
Please wait a bit.
Виждам, че чакаме вашия отговор от няколко дни https://casino.guru/casinia-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2
Може да помогне за ускоряване на процеса.
I can see we've been waiting for your reply for a few days https://casino.guru/casinia-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2
It might help to speed up the process.
Приятелката ми изигра 37 000 SEK в този сайт, след което просто затвориха акаунта й без причина
My girlfriend played SEK 37,000 in this site then they just closed her account for no reason
Min flickvän spela 37.000 kr i den här sidan sedan stängde dom bara hennes konto utan anledning
Здравейте,
може би нейният акаунт е под KYC проверка, това се случва, когато новорегистрираният играч изпрати първата заявка за теглене.
Има ли някакво предупреждение, докато тя се опитва да влезе в сайта, моля?
Hello,
maybe her account is under the KYC verification, it happens when the newly registered player submits the first withdrawal request.
Is there any warning while she tries to access the site, please?
Значи казиното я е уведомило, че отказват да й платят? Трябва да има някаква причина, бих казал.
Имате ли екранни снимки, моля?
So the casino let her know that they refuse to pay her? There must be some reason, I'd say.
Do you have any screenshots, please?
О, това е лошо.
Както и да е, мисля, че приятелката ти трябва да подаде жалба. В момента не мога да измисля много.
Просто ми позволете да попитам: не е ли възможно и двамата да сте играли в едно и също казино, използвайки едно и също устройство или wifi връзка? Би било против правилата и условията, ако сте спечелили някакво предимство пред казиното по този начин.
Просто я оставете да се регистрира във форума и след това подайте жалбата, като щракнете върху тази връзка:
https://casino.guru/complaints/create
Мисля, че си струва да опитате, какво ще кажете?
Oh, that's bad.
Anyway, I think that your girlfriend should submit a complaint. There is not much I can come up with at the moment.
Just allow me to ask: Isn't possible that you both played in the same casino using the same device or wifi connection by any chance? It would be against the terms and conditions if you gained any advantage over the casino by doing so.
Just let her register on the forum and then submit the complaint by clicking this link:
https://casino.guru/complaints/create
I think it's worth the try, what do you say?
Винаги беше много развълнуван. Страхотни игри и понякога печелите.
Сега, след 3 големи печалби от почти 3600 евро, те блокират акаунта ми за нарушаване на правилата и условията!!!!
Наградите бяха отменени и ми предложиха 2 x 25 евро!
SUPPORT сега си затваря очите, защото, разбира се, искат да ми платят само залога от 2 x 25 евро
Някак странно до преди 3 месеца там всичко беше наред
Was always very excited. Great games and sometimes you win.
Now, after 3 big wins of almost 3600 euros, they block my account for violating the terms and conditions!!!!
Prizes were canceled and offered me 2 x 25 euros!
SUPPORT is now turning a blind eye because of course they only want to pay me the 2 x 25 euro stake
Somehow strange until 3 months ago everything was fine there
War immer sehr begeistert. Tolle Spiele und man hat auch mal gewonnen.
Nun nach 3 großen Gewinnen knapp 3600 Euro sperren Sie mir wegen AGB Verstoss mein Konto!!!!
Gewinne wurden storniert und haben mir 2 x 25 Euro angeboten!
SUPPORT stellt sich nun kalt weil sie mir natürlich nur die 2 x 25 euro einsatz zahlen wollen
Irgendwie komisch bis vor 3 monaten war alles prima dort
Здравейте.
Би било добре да актуализирате жалбата сега. Може би има решение. 🙂
Hello.
Would be good to update the complaint now. Maybe there is a solution. 🙂
Здравейте,
Описах случая на вашия колега kristina.s@casino.guru подробно. плюс изпратени екранни снимки. по поща
Просто искам разумно решение!!!! Залагах няколко хиляди евро от месеци, така че и аз не се оплаквах!!!!
Благодаря
Hello,
I have described the case to your colleague kristina.s@casino.guru in detail. plus screenshots sent. by mail
I just want a reasonable solution!!!! I've gambled away a few thousand euros for months, so I didn't complain either!!!!
Thanks
hallo,
ich habe ihrer Kollegin kristina.s@casino.guru den Fall nochmals Detailliert beschrieben. plus Screenshots geschickt. per Mail
ich möchte doch nur eine vernünftige Lösung!!!! ich habe über Monate einige Tausend euro verspielt da habe ich mich ja auch nicht beschwert !!!!
Danke
Здравей Jopi13.
Страхотно, проверих жалбата и искам да изясня само един въпрос. Вие или някой друг използвали ли сте вашата опция за плащане, за да депозирате в друга сметка? Ако е така, това е строго против правилата, разбирате ли?
Така че първо бих искал да съм сигурен.
„СЕГА ИЗДАДОХ ЗАЯВКА ЗА ИЗПЛАЩАНЕ И АКАУНТЪТ БЕШЕ НЕЗАБАВНО БЛОКИРАН СЪГЛАСНО НАРУШЕНИЕ НА УСЛОВИЯТА 9.1!
Предполагам, че това е параграфът. 🤔
Hello Jopi13.
Great, I checked the complaint and want to clarify just one matter. Did you or anyone else use your payment option to deposit to another account? If so, this is strictly against the rules, you know?
So, I'd like to be sure first.
"NOW I SUBMITTED A PAYOUT REQUEST AND THE ACCOUNT WAS PROMPTLY BLOCKED ACCORDING TO TERMS VIOLATION 9.1!
I guess this is the paragraph. 🤔
Пак за обяснение!!!!
Играя от около 7 месеца, депозирах много пари от сметката си!!!
Винаги съм плащал по моята сметка и преди около 3 месеца изплащане, защото балансът по сметката беше изплащане ДИРЕКТНО от Casinia към сметката на моя приятел чрез банков превод!!!! Заради дълговете ми към хазартната зависимост!!! Това мина гладко и успях да продължа да играя. Искахте да имате банковите данни за целите на контрола.
Винаги съм залагал от мое име и за своя сметка!!!!!!
Обясних това и на поддръжката и те казаха, че никога повече няма да правят това, а аз казах, че няма да се случи отново и че направих плащането само в моя акаунт. Това реши за мен!
Направих проверката си за моите данни, както и ID + забранителна карта!
Защото играя за себе си!
Без значение как се случи, най-накрая спечелих след 7 месеца и бих искал да съм изплатил печалбите, защото бях инвестирал много от парите си и щеше да е по-добре да ги загубя.
Те не могат просто да ОТМЕНЯТ ПЕЧАЛБИТЕ МИ!!!!
Мога също да депозирам нормално чрез giropay и да продължа да играя, защото тя можеше да го блокира през декември, ако нарушаваше правилата и условията!
Не осъзнавам никаква вина и не съм направил нищо умишлено
Просто искам разумно решение, което означава изплащане на печалбите ми!!!!
Верифицирах се със селфи с идентификационен номер и моите банкови данни, инструктирах всички плащания 3 x 500€ към банковата ми сметка!!!! И бих искал да имам остатъчното си салдо от 2113 € в моята сметка !!! Загубил твърде много пари поради пристрастяване към хазарта
Благодаря, надявам се на разумно решение от администраторите и администрацията на Casinia!
Again to explain!!!!
I've been playing for about 7 months have deposited a lot of money from my account!!!
I have always paid out to my account and about 3 months ago a payout because the balance on the account was a payout DIRECTLY from Casinia to my friend's account via bank transfer!!!! Because of my gambling addiction debts!!! This went smoothly and I was able to continue playing. You wanted to have the bank details for control purposes.
I have always gambled in my name and on my own account!!!!!!
I also explained this to support and they said they'll never do this again and I said it won't happen again and that I only made the payment to my account. That settled it for me!
I have done my verification for my data as well id + ban card!
Because I play for myself !
No matter how it happened, I finally won after 7 months and I would like to have paid out the winnings because I had invested a lot of my money and it would have been better if I lost it.
They can't just CANCEL MY WINNINGS!!!!
I could also deposit normally via giropay and continue playing because she could have blocked it in December if it violated the terms and conditions!
I'm not aware of any guilt and I didn't do anything intentionally
I just want a reasonable solution means paying out my winnings!!!!
I have verified myself with id selfie and my bank details, have instructed all payments 3 x 500€ to my bank account!!!! And I would like to have my remaining balance of 2113€ on my account !!! Lost too much money due to gambling addiction
Thank you, I hope for a sensible solution from the admins and administration of Casinia!
Nochmals zur erklärung!!!!
Ich spiele seit ungefähr 7 Monaten habe von meinem Konto viel Geld eingezahlt !!!
Ich habe immer auf mein konto ausgezahlt und ungefähr vor 3 monaten eine Auszahlung weil Guthaben auf Konto ein Auszahlung DIREKT von Casinia auf Konto von meinen Freund angewiesen per Bank Tranfer!!!! Wegen Schulden meiner Spielsucht!!! Dies ging auch problemlos und ich konnte auch so weiterspielen. Sie wollten denn die bankverbindung haben wegen kontrolle.
Ich habe immer in meinen namen und auf meine eigene rechnung gespielt !!!!!!
Ich habe den Support dies auch erklärt und sie meinten machen sie dies nie wieder und ich sagte das es nicht wieder vorkommt und das ich nur noch auf mein Konto die auszahlung tätigte . Damit war das für mich geklärt !
Ich habe ja meine verifikation auch für meine daten getätigt id + bannkarte !
Weil ich für mich spiele !
Egal wie es jetzt gekommen ist ich habe nach 7 monate endlich mal gewonnen und die gewinne würde ich gerne ausgezahlt haben da ich von meinem geld ja auch viel investiert habe besser verloren habe.
Die können nicht einfach MEINE GEWINNE STORNIEREN !!!!
Ich konnte ja auch normal einzahlen per giropay und weiterspielen denn hätte sie es doch im dezember sperren können wenn es gegen agb verstossen hat!
ich bin mir keiner schuld bewusst ubd habe nix absichtlich getan
Ich möchte nur eine vernünftige lösung heisst auszahlung meiner gewinne!!!!
Ich habe mich doch verifiziert mit id selfie und meinen bankdaten, habe alle auszahlungen 3 x 500€ auf mein Bankkonto angewiesen!!!! Und mein restguthaben von 2113€ möchte ich auch nur auf mein Konto haben !!! Habe zuviel geld verloren wegen Spielsucht
Danke ich hoffe auf eine vernünftige Lösung seitens der Admins und Verwaltung von Casinia !
Добре,
Не ми се сърди.
Само се опитах да разбера какво е накарало казиното да загуби печалбите ви.
Намерих частта за опцията за плащане и затова ви попитах за това.
Опитай се да се успокоиш, аз не съм враг тук. Всеки играч, който играе в казиното, трябва да спазва правилата и условията, това е напълно разбираемо.
Не знаех за уредената ви сделка с поддръжката. Това е нова информация за мен и се надявам, че не е причината за тази бъркотия.
Успех с жалбата!
Well,
Don't be mad at me.
I only tried to understand what made the casino forfeit your winnings.
I found the part about the payment option, so I asked you about that.
Try to calm down, I'm not the enemy here. Every player playing in the casino must obey the rules and terms, that's perfectly understandable.
I didn't know about your settled deal with the support. That's a piece of new information to me, and I hope it's not the cause of this mess.
Good luck with the complaint!
Да разбирам!!!! Просто съм доста разочарован, защото винаги се придържам към всички правила и бях наистина щастлив, когато най-накрая спечелих след 7 месеца
Поздрави
Yes I understand!!!! I'm just pretty disappointed because I always stick to all the rules and I was really happy when I finally won after 7 months
Kind regards
Ja das verstehe ich!!!! Bin nur ziemlich enttäuscht weil ich mich immer an alle regeln halte und habe mich halt riesig gefreut als ich endlich nach 7 monaten gewonnnen hatte
Mfg
Усещам гнева ти! За съжаление, няма да се преструвам, че има добър шанс да си възвърна загубения баланс, стига да не съм толкова сигурен засега. Искрено съжалявам. 🙁
Нека изчакаме актуализацията. Няма какво да добавя за момента.
I feel your rage! Sadly, I won't pretend there is a fair chance to reclaim the balance lost, as long as I'm not so sure for now. I'm truly sorry. 🙁
Let's wait for the update. Nothing much to add for the moment.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.