НачалоФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 10)

84 606 преглеждания 451 отговора |
преди 3 години
|
1...9 10 11...24
Добавете пост
Jaro
преди 1 година

file Получих този имейл днес. Питах всички момчета в чата на живо толкова много пъти да ми помогнат, но получих този отговор едва днес. Трябва да продължа да чакам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

По-скоро е същото като Хорхе, акаунтът ми е верифициран, така че не са ми искали верификация, но всичко е наред, какво също се случва с мен, както вече споменах, имам 2 тегления от 11/06 и 11 /07, засега, както казах, ще изчакам до сряда 20-ти, за да подам жалбата, освен тези тегления имам 3335,07 € в сметката, която изобщо не съм пипал, за да не загубя парите и не мога да направя нищо, защото тези тегления не се обработват и аз също не мога да ги изтегля, както каза Хорхе, същото е както винаги, не знам за всички. file

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 1 година

Приятелю, къде мога да направя рекламация? Защото наистина ми писна да получавам един и същи отговор от чата на живо.

Автоматичен превод:
jorgeramonhh
преди 1 година

В линка, който ти оставям Джаро, ще видиш зелен линк за подаване на иск, влизаш и уж ще ти помогнат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Получих този имейл днес. Питах всички момчета в чата на живо толкова много пъти да ми помогнат, но получих този отговор едва днес. Трябва да продължа да чакам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Виждам, че това е толкова класически отговор, но ако сте получавали пари преди, това поне е добър знак. Знам, че може да има опашка и ако в казиното има опашка, вероятно ще трябва да продължите да бъдете търпеливи, но все пак смятам, че да чакате един месец за парите си е твърде много. Така че, ако решите да подадете жалба, нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим какво ще се случи.

Като алтернатива, ако чакате, можете също да ме уведомите. Надявам се, че това няма да се удължава повече ненужно. 😕

Автоматичен превод:
преди 1 година

По-скоро е същото като Хорхе, акаунтът ми е верифициран, така че не са ми искали верификация, но всичко е наред, какво също се случва с мен, както вече споменах, имам 2 тегления от 11/06 и 11 /07, засега, както казах, ще изчакам до сряда 20-ти, за да подам жалбата, освен тези тегления имам 3335,07 € в сметката, която изобщо не съм пипал, за да не загубя парите и не мога да направя нищо, защото тези тегления не се обработват и аз също не мога да ги изтегля, както каза Хорхе, същото е както винаги, не знам за всички. file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако е същата песен, но чакате малко по-малко, вероятно също бих бил скептичен. Казиното също има лимит за тегления и чакането доста дълго време, за да изтеглите печалбите си, трябва да е разочароващо.

От друга страна, аз ви поздравявам, че не залагате с допълнителните пари, които имате в сметката си, а ги оставяте там, това е много добър подход.

Все пак се надявам, че процесът на теглене на парите ще се ускори и двамата ще получите това, което ви принадлежи.

Ако не, ние ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Приятелю, къде мога да направя рекламация? Защото наистина ми писна да получавам един и същи отговор от чата на живо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

В предишния си отговор оставих връзка, както писа друг играч. Зелените букви ще ви пренасочат директно към жалбата, когато щракнете върху тях. Но ако имате нужда, мога да го споделя отново.😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Пак им се оплаквам и те обвиняват само финансовия отдел. Когато попитате с кого можете да говорите, те не ви дават отговор и казват, че нямат повече информация и просто трябва да изчакате. И с течение на дните те продължават да отменят заявките ми за теглене, за да продължат да ме бавят.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Уважаеми господа от Casino Guru!!!! Първото плащане е завършено, имам нужда от друго плащане от €500. Продължавам с плана си. Ако не пристигне до няколко дни, ще пусна официалното си оплакване, но засега изглежда добре.

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 1 година

Пак им се оплаквам и те обвиняват само финансовия отдел. Когато попитате с кого можете да говорите, те не ви дават отговор и казват, че нямат повече информация и просто трябва да изчакате. И с течение на дните те продължават да отменят заявките ми за теглене, за да продължат да ме бавят.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре, ще опитам отново, можете да подадете жалба при нас на нашия уебсайт. Може би сте сгрешили да им се оплачете, въпреки че изразяването на нещо подобно не би трябвало да е проблем.

Тази връзка и зелените букви в моя отговор ще ви отведат до формуляра, където попълвате всичко необходимо и нашият екип ще се заеме с вашия случай.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми господа от Casino Guru!!!! Първото плащане е завършено, имам нужда от друго плащане от €500. Продължавам с плана си. Ако не пристигне до няколко дни, ще пусна официалното си оплакване, но засега изглежда добре.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че и двамата сме щастливи, че дойде първото теглене. Толкова се радвам, че успяхте да напишете това и сигурно сте се насладили на чакането. Сега ще чакаме следващия и се надявам да е по-бърз от последния.

Когато има промяна, уведомете ме.🎉☘️😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Ако имам нови новини ще ви пиша!! Тук!! Е, това е началото на един дълъг път. Има още 3260 за теглене, включително тегленето на 07/11. Мисля, че ще се виждаме в този форум още дълго време.

Автоматичен превод:
Sergius30
преди 1 година

Не мисля, че имам нищо против, бих се радвал да видя всички пари да влизат в сметката ви. Разбира се, ще се радвам, ако не отнема толкова време, но ще видим след време. Междувременно фактът, че сте получили нещо, е добър знак.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
Sergius30
преди 1 година

Това е добре, приятелю. радвам се за теб Колко време чакаш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

casinia забави моите тегления, след като спечелих 9000 евро

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро, играя в casinia и направих заявка за теглене от 11.10.24 г. без отговор. Някой друг има ли същия проблем?

Автоматичен превод:
Kostas777
преди 1 година

здравейте!

Съжалявам да видя друг играч със забавено плащане. Това обаче е доста подобно на това, което други съобщават. Ако прегледате темата, предполагам, че ще се съгласите.

Според мен е съвсем очевидно, че финансовият екип закъснява и следователно изглежда, че всички играчи просто трябва да изчакат казиното да навакса забавянето. 🙁 Предполагам, че отговорът ми няма да ви развесели; за съжаление все още препоръчвам търпение.

Имате ли нещо против да ни информирате за напредъка? Ако не получите парите през следващите 4 дни, ще измисля функция за оплакване. Ако обаче се интересувате да научите повече, веднага ще обясня основите.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Депозирахме ги преди малко днес, надявам се да не закъснеете отново, защото все още имам достатъчно баланс за теглене

Автоматичен превод:
Kostas777
преди 1 година

Бих казал, че все още е във въздуха. Само внимавайте да не загубите парите в случай, че тегленето се забави. Ние не бихме ви помогнали много при такива обстоятелства. Моля, бъдете внимателни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте, отново се отчитам тук. Вече получих моите 2 тегления. Сега имам още 2, един на 20.11 за 500 евро и друг на 21.11 за същата сума. Надявам се да не отнеме толкова време, колкото другите и да се обработват. Ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
1...9 10 11...24
Отидете на страницаот 24 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини