Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаCasinia Casino - обща дискусия

Casinia Casino - обща дискусия (страница 10)

 от jrewing
|
46 934 преглеждания 429 отговора |
|
1...9 10 11...22
Jaro

file Получих този имейл днес. Питах всички момчета в чата на живо толкова много пъти да ми помогнат, но получих този отговор едва днес. Трябва да продължа да чакам.

Автоматичен превод:

По-скоро е същото като Хорхе, акаунтът ми е верифициран, така че не са ми искали верификация, но всичко е наред, какво също се случва с мен, както вече споменах, имам 2 тегления от 11/06 и 11 /07, засега, както казах, ще изчакам до сряда 20-ти, за да подам жалбата, освен тези тегления имам 3335,07 € в сметката, която изобщо не съм пипал, за да не загубя парите и не мога да направя нищо, защото тези тегления не се обработват и аз също не мога да ги изтегля, както каза Хорхе, същото е както винаги, не знам за всички. file

Edited
Автоматичен превод:

Приятелю, къде мога да направя рекламация? Защото наистина ми писна да получавам един и същи отговор от чата на живо.

Автоматичен превод:
jorgeramonhh

В линка, който ти оставям Джаро, ще видиш зелен линк за подаване на иск, влизаш и уж ще ти помогнат.

Автоматичен превод:

file Получих този имейл днес. Питах всички момчета в чата на живо толкова много пъти да ми помогнат, но получих този отговор едва днес. Трябва да продължа да чакам.

Автоматичен превод:

Виждам, че това е толкова класически отговор, но ако сте получавали пари преди, това поне е добър знак. Знам, че може да има опашка и ако в казиното има опашка, вероятно ще трябва да продължите да бъдете търпеливи, но все пак смятам, че да чакате един месец за парите си е твърде много. Така че, ако решите да подадете жалба, нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим какво ще се случи.

Като алтернатива, ако чакате, можете също да ме уведомите. Надявам се, че това няма да се удължава повече ненужно. 😕

Автоматичен превод:

По-скоро е същото като Хорхе, акаунтът ми е верифициран, така че не са ми искали верификация, но всичко е наред, какво също се случва с мен, както вече споменах, имам 2 тегления от 11/06 и 11 /07, засега, както казах, ще изчакам до сряда 20-ти, за да подам жалбата, освен тези тегления имам 3335,07 € в сметката, която изобщо не съм пипал, за да не загубя парите и не мога да направя нищо, защото тези тегления не се обработват и аз също не мога да ги изтегля, както каза Хорхе, същото е както винаги, не знам за всички. file

Автоматичен превод:

Ако е същата песен, но чакате малко по-малко, вероятно също бих бил скептичен. Казиното също има лимит за тегления и чакането доста дълго време, за да изтеглите печалбите си, трябва да е разочароващо.

От друга страна, аз ви поздравявам, че не залагате с допълнителните пари, които имате в сметката си, а ги оставяте там, това е много добър подход.

Все пак се надявам, че процесът на теглене на парите ще се ускори и двамата ще получите това, което ви принадлежи.

Ако не, ние ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:

Приятелю, къде мога да направя рекламация? Защото наистина ми писна да получавам един и същи отговор от чата на живо.

Автоматичен превод:

В предишния си отговор оставих връзка, както писа друг играч. Зелените букви ще ви пренасочат директно към жалбата, когато щракнете върху тях. Но ако имате нужда, мога да го споделя отново.😉

Автоматичен превод:

Пак им се оплаквам и те обвиняват само финансовия отдел. Когато попитате с кого можете да говорите, те не ви дават отговор и казват, че нямат повече информация и просто трябва да изчакате. И с течение на дните те продължават да отменят заявките ми за теглене, за да продължат да ме бавят.

Автоматичен превод:
Jaro

Уважаеми господа от Casino Guru!!!! Първото плащане е завършено, имам нужда от друго плащане от €500. Продължавам с плана си. Ако не пристигне до няколко дни, ще пусна официалното си оплакване, но засега изглежда добре.

Edited
Автоматичен превод:

Пак им се оплаквам и те обвиняват само финансовия отдел. Когато попитате с кого можете да говорите, те не ви дават отговор и казват, че нямат повече информация и просто трябва да изчакате. И с течение на дните те продължават да отменят заявките ми за теглене, за да продължат да ме бавят.

Автоматичен превод:

Добре, ще опитам отново, можете да подадете жалба при нас на нашия уебсайт. Може би сте сгрешили да им се оплачете, въпреки че изразяването на нещо подобно не би трябвало да е проблем.

Тази връзка и зелените букви в моя отговор ще ви отведат до формуляра, където попълвате всичко необходимо и нашият екип ще се заеме с вашия случай.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:

Уважаеми господа от Casino Guru!!!! Първото плащане е завършено, имам нужда от друго плащане от €500. Продължавам с плана си. Ако не пристигне до няколко дни, ще пусна официалното си оплакване, но засега изглежда добре.

Автоматичен превод:

Мисля, че и двамата сме щастливи, че дойде първото теглене. Толкова се радвам, че успяхте да напишете това и сигурно сте се насладили на чакането. Сега ще чакаме следващия и се надявам да е по-бърз от последния.

Когато има промяна, уведомете ме.🎉☘️😊

Автоматичен превод:
Jaro

Ако имам нови новини ще ви пиша!! Тук!! Е, това е началото на един дълъг път. Има още 3260 за теглене, включително тегленето на 07/11. Мисля, че ще се виждаме в този форум още дълго време.

Автоматичен превод:
Sergius30

Не мисля, че имам нищо против, бих се радвал да видя всички пари да влизат в сметката ви. Разбира се, ще се радвам, ако не отнема толкова време, но ще видим след време. Междувременно фактът, че сте получили нещо, е добър знак.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
Sergius30

Това е добре, приятелю. радвам се за теб Колко време чакаш?

Автоматичен превод:

casinia забави моите тегления, след като спечелих 9000 евро

Автоматичен превод:

Добро утро, играя в casinia и направих заявка за теглене от 11.10.24 г. без отговор. Някой друг има ли същия проблем?

Автоматичен превод:
Kostas777

здравейте!

Съжалявам да видя друг играч със забавено плащане. Това обаче е доста подобно на това, което други съобщават. Ако прегледате темата, предполагам, че ще се съгласите.

Според мен е съвсем очевидно, че финансовият екип закъснява и следователно изглежда, че всички играчи просто трябва да изчакат казиното да навакса забавянето. 🙁 Предполагам, че отговорът ми няма да ви развесели; за съжаление все още препоръчвам търпение.

Имате ли нещо против да ни информирате за напредъка? Ако не получите парите през следващите 4 дни, ще измисля функция за оплакване. Ако обаче се интересувате да научите повече, веднага ще обясня основите.

Автоматичен превод:
Radka

Депозирахме ги преди малко днес, надявам се да не закъснеете отново, защото все още имам достатъчно баланс за теглене

Автоматичен превод:
Kostas777

Бих казал, че все още е във въздуха. Само внимавайте да не загубите парите в случай, че тегленето се забави. Ние не бихме ви помогнали много при такива обстоятелства. Моля, бъдете внимателни.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, отново се отчитам тук. Вече получих моите 2 тегления. Сега имам още 2, един на 20.11 за 500 евро и друг на 21.11 за същата сума. Надявам се да не отнеме толкова време, колкото другите и да се обработват. Ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
1...9 10 11...22
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини